dropmentos

Discussion in 'Gezondheid' started by jessica507, Mar 4, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jessica507

jessica507 Actief lid

Jan 11, 2008
    421
    0
    0
    receptioniste
    omgeving roosendaal
    hallo!

weet iemand hoeveel dropmentos je ongeveer per dag mag hebben?
    ik weet dat drop niet gezond is tijdens de zwangerschap en dat je die moet beperken tot ongeveer 3 stuks per dag.
    ik ben benieuwd of iemand weet of dit ook geld voor dropmentos, want helaas is dat het enige wat een beetje helpt tegen de misselijkheid en vieze smaak!

alvast bedankt voor jullie reacties!

2. eerlijkbeertje

eerlijkbeertje Bekend lid

Oct 10, 2007
    686
    0
    0
    Friesland
    ik denk dat dat echt niet kwaad kan

3. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
    dat kan geen kwaad maar als je teveel eet kan je wel aan de dunne gaan

4. jessica507

jessica507 Actief lid

Jan 11, 2008
    421
    0
    0
    receptioniste
    omgeving roosendaal
    oh das ook niet echt prettig :)

maar ik dacht dat dit ook onder drop viel, maar dat is dus niet zo?

5. Niet meer actief

Wat betreft het eten van drop wordt aangeraden om hier rustig aan mee te doen ivm je bloeddruk. Dit geldt ook voor dropmentos. Maar....

1) hoe staat het met je bloed druk? Die van mij is fantastisch en ik eet me redelijk gek aan drop (wat nou, 3 per dag! Handen vol!)

2) Als het voor jou werkt tegen de misselijkheid dan zou ik dat persoonlijk wel heel belangrijk vinden.

Puntje bij paaltje: volgens mij kan het niet zoveel kwaad hoor. En je een beetje lekker voelen lijkt me het allerbelangste!

Succes!

6. jessica507

jessica507 Actief lid

Jan 11, 2008
    421
    0
    0
    receptioniste
    omgeving roosendaal
    mijn bloeddruk heb ik laatst nog laten opmeten en deze was goed.
    maar toen at ik helemaal nog geen drop, ben er normaal niet zo'n fan van :)

7. daphne78

daphne78 VIP lid

May 10, 2006
    7,311
    0
    0
    Nijmegen
    Tijdens mijn zwangerschap at ik me suf aan de dropmentos, idd vanwege de misselijkheid.
    Wat bleek toen ik dit aan de huisarts vertelde dat ik er juist meer maagklachten door kreeg. Door de mentos gaat je maag wat meer openstaan waardoor je maagzuur makkelijker omhoog komt.
    Dus hier geen dropmentos meer...

8. Blaak

Blaak Niet meer actief

Dropmentos! Das echt zoooo lekker, ben ik ook echt gek op hihihi, zit op dit moment ook aan de drop (net een kilo zak drop van Haribo gekocht, hihi :oops: )

Alleen als je een te hoog bloeddruk heb, zou ik uitkijken. Ikzelf heb altijd een best lage bloeddruk, en merk zelf wel als ik iets teveel drop op heb.

Groetjes, Mandy

9. lilian

lilian Nieuw lid

Mar 8, 2008
    1
    0
    0
    amersfoort
    ik eet best wel veel drop eigenlijk.. weet ook niet of het kwaad kan.. volgens mij niet zo hoor..

groetjes lilian

10. AlmostMummy

AlmostMummy Actief lid

Nov 26, 2007
    302
    0
    0
    ben ook verslaafd aan dropmentos heb vandaag weer twee rolletjes op en gster ook en eergster als k het openmaak dan moet ie gwoon op..en k had idd een paar dagen last van diarree het komt dus daardoor hihih nou bedankt dat iemand het hier heeft gemeld voor mij ook geen dropmentos meer dan

11. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ik ben gek op drop en kan ook echt niet zonder, maar ik dacht dat je alleen niet teveel zoute drop mocht eten.. Maar het gaat dus om alle drop.

Share This Page