Abbo! Ja, ik heb het er net over mn met vriend. Ik ben in mn zwangerschap naar een osteopaat geweest voor mn onderrug (SI gewricht zat klem). Was een goede ervaring en hij doet ook kinderen en baby's. Ik ga met n langs. Ga morgen bellen anders maandag. Ben het nu zat ze heeft zoveel buikpijn steeds. Heb ook een lange drama bevalling gehad en las dat dit verband kan houden met elkaar. VGZ vergoed hem tot 300 per jaar en ik weet dat het 95 per keer kost en vaak met 1 a 2 behandelingen opgelost is. Dus gaan dat doen...
Idd baat het niet schaad het niet. Ik hoop dat het helpt. Is niet leuk om te zien als je noppies er zoveel last van heeft.
Jaa abbo!! Haha leuk hè autocorrectie Hoop dat de osteopaat zal helpen Lin! Wel mooi dat ze dan maar zo weinig behandelingen nodig heeft. Wat doet zo iemand eigenlijk precies? Benjamin slaapt nog!! Hihi als hij tot 03.00 slaapt zit hij weer een beetje in z'n oude ritme! Dan heeft hij weer 8 uur geslapen! We zitten nu nog beneden maar ben bang dat als we naar boven gaan nu hij alsnog wakker wordt van ons haha
@ Joyce, wow 9 uur geslapen dus Als ie dat nou na een fles van 22.00/23.00 gaat doen, nou dan heb jij het goed voor elkaar! Zou fijn zijn als ie nu weer in zn oude ritme terug komt en als je het dan langzaam aan een beetje kunt verschuiven. Hier was ze om 3.45 wakker, ook heel netjes dus (alleen beetje jammer dat als noa rond 5.45 weer naar bed kan er dan 2 andere fris en fruitig zijn om de dag te beginnen en mijn dag dus al om 3.45 begint )' @ lin, idd gewoon proberen, hoor er ook vaak hele positieve verhalen over. En idd zeker na een lange/zware bevalling willen ze er nog weleens last van hebben.
Ja goed hè!! Schok er zelf wakker van haha. Kleine kanjer Ja dat zou super zijn, zijn vorige ritme was dan van 19.00 tot 03.00 dat vond ik al fijn haha. Als ik nu zo uitreken met telkens 4 uur erbij op zit ik over een paar dagen op een laatste voeding van 22.00/23.00, nou als hij het slapen dan nog zo volhoud kan mijn dag idd niet meer stuk Balen dat jou dag al zo vroeg begint, jou dames zijn er lekker vroeg bij! Gelukkig begint je dag nu wel een beetje rustig denk ik toch? Of ben je al weer druk in de weer? Knuffelkontje hier wou nog niet in z'n eigen bed slapen, dus ff geknuffeld op de stoel en net al slapend (en heerlijk lachend in z'n droom) weer in bedje gelegd. Nu mama ook snel weer slapen haha heb tot 1.30 in spanning op de bank gezeten whaha .
Hier ook een waardeloze nacht gehad. Was zo stom om de luier na de fles van 23.00 te doen Ipv ervoor. Met als resultaat dat hij dus klaar wakker was en heel de nacht alleen maar hazeslaapjes heeft gedaan. halverwege de nacht m'n andere zoontje overstuur wakker. Naar gedroomt. Pfff! En manlief was werken vannacht dus ik was de pineut. Dus ga nu nog even m'n ogen dicht doen voor Tygo wakker wordt.
Goedemorgen mama's Mag ik met jullie mee kletsten? Jullie zijn volgens mij best wel een klein clubje dat is makkelijker mee praten als in zo'n groot topic
Jeej een nieuwe plek! Pfffff na n draak van n nacht (donderdag op vrijdag) was t gisteren ook n draak van n dag. J kwam zó vaak om te drinken! Op n gegeven moment ieder uur / anderhalf uur. Ze sliep ook amper (steeds maar n half uurtje), dus ik hoopte dat ze na de fles 3 uur zou doen. Nee hoor. Toen viel ze eindelijk om 22.00 in slaap om na n half uur wéér wakker te zijn. Uiteindelijk sliep ze na de voeding van 00.00..... Gelukkig wel tot 05.00 en dan nu weer. We gaan zo voor t eerst naar de babymassage. Hopelijk vindt ze t fijn en ontspant ze ervan. Moet dus ff door met voeden en dan aankleden, spullen pakken en gaan. Reageer later op de rest!! Xx
@Annelies;Welkom Leuk een nieuwe auto....Ahh erg he ben vergeten wie hem nou ging halen. @iemand anders fles geven; Reece maakt het niet uit wie die fles geeft,zelfs ryan mag het doen...Als die maar eten krijgt. De hongerlap. Ik lees al doorslapende kindjes. Heerlijk zeg.Ik denk als reece niet zon hongerlap zou zijn dan ging het vast beter. Op hoeveel voeding zitten jullie. Aan de 150 met 5 scheppen heeft hij niet meer genoeg pff, wil nog niet naar 180 nu. Hij krijgt 6 flessen nu. 2 snachts en 4 overdag. @Lin;Ben met ryan naar een osteopaat geweest. Hij had een voorkeurshouding en was een huilbaby. Hier heeft het wel geholpen. @Joyce;Waarom ben jij wakker als je kleine slaapt haha
@Kapedi dankje. Ik zou me netjes even voorstellen. Ik ben Annelies ben 26 jaar en woon in Den Haag. Mijn man is 29 jaar. N.oud is ons eerste kindje hij is precies met 40 weken geboren. Op 9 Juni om 19:44 Het was helaas geen spontane bevallen. Ik ben ingeleid omdat me bloeddruk steeds hoger werd en ze wouden geen risico's meer nemen. 1 geluk had ik, ik had al een week 2 cm ontsluiting. Uiteindelijk hebben ze alleen me vliezen gebroken en zijn mijn weeen zelf opgang gekomen gelukkig en binnen 5 uur was N.oud geboren. Het is me allemaal mee gevallen gelukkig. Hij woog bij de geboorte 3490 gram en was 48 cm. Ik heb geprobeerd om borstvoeding te geven maar dat lukte niet en geef nu gewoon lekker fles voeding wat me ook goed bevalt. Het is een heerlijk mannetje, we hebben een paar zware weken gehad hij was heel onrustig en heel erg veel huilen. Gelukkig gingen de nachten wel goed. We zijn gestopt met infacol, we hadden niet meer het idee dat het hielp en volgens ons kreeg hij er alleen maar zuur van. In de tussen tijd had hij ook last van spruw heb 2 kuurtjes gehad van nystatine gelukkig is dat nu over. Hij is sinds 2 weken weer rustiger slaap wat meer overdag maar is ook veel wakker maar wel gezellig wakker. Omdat hij overdag veel wakker is slaapt hij wel al lekker door. Hij krijgt om 21:30 de laatste fles en dan komt hij weer tussen 6:00 en 7:00. Hoop dat jullie kindjes dat ook snel gaan doen. Even nog een foto showen
@ linn2011 hoop dat de osteopaat wat voor je kleintje wat kan doen. Wij zijn ook 1 keer met N.oud naar de osteopaat geweest. omdat hij heel gespannen was. Het heeft ons heel goed geholpen. @ Joyce1989 hoop voor je dat hij die 9 uur snel s'nachts gaat pakken.' @Jewe heb je nog een beetje kunnen slapen? @Eevie veel plezier bij de babymassage. Hoop dat ze het fijn vindt. @Kapedi N.oud krijgt 4 flessen van 150+5 en de eerste fles 180+6 omdat hij al door slaapt merk ik dat hij anders niet tevreden is met 150+5.
Tuurlijk mag je mee kletsen. Hier is het een st uk rustiger met kletsen omdat we niet met zoveel zijn. Leuke naam heeft je zoontje.
@Jewe, oh balen! Ik ben ook steeds bang dat als ik na de voeding ga verschonen Benjamin te wakker wordt om te slapen. Hij had laatst tijdens een voeding gepoept en moest toen wel maar ging gelukkig redelijk goed. Hij was wel wakker maar niet aan het huilen en viel na 2,5 uur zelf in slaap. Hoop dat je nog ff lekker hebt kunnen slapen. @Eevie, leuk babymassage! Wij hebben een boekje van de kraamhulp gehad over hoe het moet, maar ik vergeet het steeds omdat Benjamin het haat om naakt te zijn hihi dus trek hem altijd snel z'n kleren weer aan zodat hij stil is en dan kijktie me echt met een prutlipje aan haha. Heel veel plezier! Het lijkt me heel leuk! @Kapedi, hier 5 flessen van 150/5. Gaan vaak 3 van de 5 helemaal op, die andere twee ongeveer 100cc, zijn voor en na het slapen snachts en dan is hij te moe en valt zo in slaap met de fles in z'n mond. Haha wij zaten nog beneden want m'n vriend wou hem niet wakker maken omdat we wilden kijken of hij door ging slapen. Uiteindelijk deed hij dat dus en zaten wij nog beneden te wachten, vandaar dat ik nog wakker was! Hahaha Benjamin heeft nu ook een hele sterke voorkeurshoudibg merk ik, naar links, en als ik z'n hoofdje omdraai begint ie te brullen maandag ff ha bellen. @Annelies, welkom! Fijn dat je bevalling zo goed is verlopen! Hier verliep het inleiden heel anders Wat een schattig ventje is Noud, en mooie naam ook! @Hier, Benjamin ligt nu op z'n buik te slapen! Vind het nog wel een beetje eng hihi. Hij sliep net trouwens alweer 5 uur ipv 4. Slaapkopje! Zometeen ff een wasje draaien en dan zien wat de dag brengt
NVO Osteopathie: Bij baby´s en kinderen Dit is een osteopaat Thanks voor de reacties maar ik moet nu meubels gaan tillen. n heeft doorgeslapen maar nog niet gepoept.. dat is niet zn ramp maar wel dat ze dr zn last van heeft. Sorry voor mn ego bericht maar echt even geen tijd. @annelies welkom! mooie beeb
Zie nu pas dat er nog meer berichten achter kwamen. Is niet handig via de telefoon lezen en schrijven. @annelies, wat een knap mannetje en wat een bos haren al. Mooi zeg. @kapedi, Jens krijgt 4 flessen van 120+4 en 1 fles 150+5 en die room ik af naar 150. @eevie, balen dat ze een beetje aan het rommelen is met drinken. Veel plezier bij babymassage. Ze zal het vast heerlijk vinden. Net met Jens onder de douche geweest. Lekker makkelijk en snel en vind het zelf ook wel lekker. Heb meestal niet veel zin om dat badje te vullen en weer op te ruimen. zo Jens nog even de fles geven en aan de auto ophalen. Denk dat ik de rest van de dag geen kind meer heb aan manlief nu die weer een nieuw speeltje heeft. Haha.
Bedankt iedereen voor het welkom heten. We krijgen veel reacties over dat hij al zo boos haar heeft. Vindt het zelf ook helemaal geweldig. @ Joyce lekker hoor dat Benjamin al weer 5 uur achter elkaar slaapt. @ linn heerlijk dat n heeft door geslapen. @ jewe veel plezier met jullie nieuwe auto. Straks even nog wat in huis doen en dan vanmiddag naar me schoonmoeder die wordt maandag 60. Hebben er al kindjes de eerste prikjes gehad? N.oud krijgt maandag de eerste. Heeft iemand nog handige tips? Heb wel al paracetamolzedpillen in huis van 120. Is het handig om 60 te halen?
Ja echt mooi hoor zo'n bos haar! Had een beetje gehoopt dat Benjamin net zoals mij ook veel haar zou hebben (had 10cm lange krullen, hallo afro! ) haha en had al haargel gehaald van zwitsal nou niet dus haha hij heeft echt achter een matje, en aan de zijkanten een beetje haar en bovenop helemaal niets! Hihi opa kapsel Ja hij slaapt ineens veel! Zal wel aan het bijkomen zijn an de laatste paar dagen. Hoop wel dat hij de nachtelijke traditie blijft houden van 9 uur slapen, vind mama wel fijn! Benjamin krijgt volgende week maandag z'n eerste prikjes. Las in ons vorige topic dat een koud nat washandje op de plek van het prikje ook fijn was. Veel plezier op de verjaardag! De mannen hier slapen nog, wat een leventje hè