Part I of the 12 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Babbelbol, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Denk dat daan dan ff met mij mee was???

2. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Merel, je bent een hele mooie vrouw! Je bekijkt jezelf gewoon heel anders, maar ik begrijp wel wat je bedoelt met dat gevoel, dat heb ik ook zo vaak de ene keer denk ik mwah het valt eigenlijk best mee en de andere keer denk je echt jeetje;) gelukkig ben jij niet super lang... dat heb ik er ook nog eens bij...maar geen aanknoping om het over mij te hebben hoor! Bedoel juist om te zeggen dat je een hele mooie slanke vrouw bent!

3. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Zeg ga je mond spoelen!!!!:x
    ik quote ML over foto van jou: 'Dat is ook een mooie vrouw!!'

4. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Ze staat via gastenboel erop, ikke trots dat t gelukt is!

Thanks, mooie mama's maken mooie kids zullen we dan maar zeggen!

5. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Vind mezelf ook niet dramatisch lelijk, maar telkens als de flits gaat, trek ik een domme bek of waait mn haar idioot of sta ik zo lekker met gebogen schouders. Ach, mijn kindjes zijn wél fotogeniek:p

6. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Vind ik leuk, vind ik leuk, vind ik HEEEEEEEEEL erg leuk :D:D:D
    Echt smelt van je berichtje ♥♥♥ vind het een eer dat je dat zo hebt gekozen! En Sarah is ook mijn favo naam! Die wilde ik voor M. als hij een meisje was ook, alleen ML niet...maar maakte toch niet uit ;)

7. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Mijn zoon heeft wel vet ruzie gehad met D van Nemo......echt zó erg....schaam me kapot....toch Nemo?

8. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Merel, ik ben ook niet zo gek op camera's als er een foto gemaakt wordt denk ik vaak....ooo als ik er maar niet te lelijk op sta :) hahahaha vooral met groepsfoto's op FB hahahaha
    Ach onze kids kunnen het nog goed gebruiken :D mijn tijd is voorbij om indruk te proberen te maken :p hahahaha geintje ;)

@Nemo, nou ik begrijp BB's-ML wel hoor! Ik zag jouw foto ook en dacht ook jeetje die is ook fotogeniek hoor!!!

9. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Okee dan, ff eerlijk. Vanmorgen was ik ff snel bij mn moeder. Ik zei tegen stvader: heb verkeerde legging aan, deze gaat steeds omhoog in mn knieholte zitten, dan zie je mn dikke kuiten zo erg..
    Die zei ook letterlijk: hou nou eens op, je bent een mooie vrouw. Hoe vaak moeten we dan nog zeggen?
    Soms liet hij een foto aan een collega zien ofzo, en dan zeggen ze altijd: oh mooie meid :(

Jaja denk ik dan... Weet niet, ik zie alleen vetrolletjes
    Niet dat ik naar complimenten vis, helemaal niet juist. Weet heus wel dat ik niet lelijk als de nacht ben, maar er mogen echt wel tientallen kilo's af

10. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    En heb ook zo'n spasme Loulou. Als ik camera zie denk ik krampachtig: lachen!!!! Hahahahaah
    want als ik dat dus niet doe sta ik juist stom op foto's
    Je hebt van die mensen die er op onverwachte momenten leuk op staan, ik juist niet. Ik MOET wel lachen als ik camera zie :D
    Ach, ik ben toch al getrouwd :D

11. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @NEmo, er zijn veel meer mannen die op vollere dames vallen dan iedereen denkt! Het is gewoon een vervuilde wereld met de schoonheidsidealen waardoor zoveel meisjes verkeerde kant op gaan en vrouwen depressief raken al na 10 sec in een modeblad te lezen! Dat is bewezen! En ik moet zeggen dat ik er zelf ook erg gevoelig voor ben :) maar naar complimenten vissen nee ik denk vaak ook als mensen iets liefs zeggen dat ze me willen opbeuren :) of me gewoon aadig vinden en zoiets zeggen :)

12. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Hahahahahahahaah

Bijgevoegde bestanden:

13. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Gevaarlijk duo...:$

14. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    ML had vorige keer leuke uitspraak:

Ik maakte grapje over geldnood. Ik zei: ik kan altijd nog mijn lichaam verkopen...
    Zijn antwoord: nou, je zult je echt verbazen hoor. Er zijn echt mannen die dat mooi vinden hoor, zo'n grote vrouw!!
    Eeehh jaja...

Gelukkig maak ik me geen zorgen of hij me wel mooi vind, maar hij zegt soms dingen dat je denkt :( Maar volgens hem zei hij ook niks verkeerd.. "er zijn ook echt mannen die dat mooi vinden" ach laat maar :p

15. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Meiden, het was me het dagje wel,
    Ik ga mijn bedje in!
    x

16. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Truste merel

17. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Ooohhh mens ga slapen.. Zit weer aan de LT vast ;)

18. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Voorproefje voor 12 september

Bijgevoegde bestanden:

• Afb018.jpg
      Afb018.jpg
      Bestandsgrootte:
      14,5 KB
      Weergaven:
      2
  19. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    ik heb al 100 pogingen gewaagd pfff, soms is stappen niet handig als mama zijnde ... maar heel herkenbaar hoor Nemo dat moeten lachen anders sta ik er altijd met een open mond of erger op ...ik praat natuurlijk altijd 24/7 dus ja dan krijg je dat soort "spontane" foto's :) maar indd. jouw ML heeft ook gelijk! Je bent gewoon een prachtige vrouw!

Ohhhhh ahahahahaha wat een jongens zo alweer en dan zow boos Jp hahahahahaha ...het zijn kids hoor geen robots en dat hoort er nou eenmaal bij! Dus niet schamen hoor Merel! Nergens voor nodig!

20. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Jeetje Nemo wanneer was dat dan?

Deel Deze Pagina