Part I of the 12 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Babbelbol, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Meis: Hoe is t met je arm??? En je droger en vaatwasser???:$ Wat een pech zeg! :(

Oooh vlek denk steeds aan je!!!

2. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @BB Met M. gaat het al beter! At vanmiddag voor het eerst weer wat. Ze is alleen strontchagarijnig...gelukkig ligt ze nu toch alweer 2,5 uur te slapen...

ZO, mag sowieso niet klagen...vanmorgen tot 08.45 uur uitgeslapen!!!!

3. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    nog geen nieuw nieuws over vlek, helaas!!
    ik ga niet zo ver bij mn telefoon vandaar dus zo gauw er wat is dan horen jullie het. (als ze nou maar niet morgen na 20uur bevalt dan ben ik niet thuis, maar zal dan wel iemand bij groot nieuws een sms doen om het hier te delen)

@BB, ja balen hoor eerst was de wasmachine kapot toen hield de vaatwasser er mee op en nu dus sinds gister de droger.
    Nou met mn arm ja nog veel pijn, vannacht had ML zijn dekbed op mijn arm gelegd perongeluk nou heb het uit gegilt van de pijn in mn slaap. moet mrogen weer terug naar de HA en dan wss ook nw foto in de hoop dat vocht uit de elleboog is verdwenen.
    ben uitgegeleden en heb me met een gestrekte arm op gevangen niet heel handig dus maar ja reactie dan he.

4. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Meis auw!!pijnlijk zeg!!Beterschap met je arm!En balen van je huishoudelijke apparaten..en dat nog ff aan het eind van het jaar!echt balen!!

5. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    ja vlek is weer in tha house

ik mocht gelukkig naar huis, ik voelde me een beetje nutteloos daar.
    nu is het zo als de vliezen breken, direct komen, en als ik weeën voel aankomen ook, en als ik niet vertrouw ook gewoon bellen en komen, dus gewoon bellen dus :D

wel fijn hoor weer thuis, word altijd zo naar van die zkhgeur.
    S komen mijn ouders dadelijk weer thuisbrengen, als er iets is kan ik mijn ouders direct bellen en die halen haar op.

komende zaterdag mag ik me weer melden om te kijken of ze dan iets kunnen doen, ik hoop het.

6. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Hoe ligt de kleine nu dan Vlek?Heerlijk om weer even thuis te zijn..al had ik gehoopt dat de kleine al onderweg was;) Nee hoor, komt vanzelf! Ik hou ook niet van zkh en ze hebben daar idd een bepaald luchtje...maar als er wat is, is het daar toch het veiligst!:D
    Hoop zeker dat ze je zaterdag je kunnen helpen, met inleiden ofzo.

7. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Hi,

Vlek weer thuis!? Hhmmmm.....vinden we dat leuk...zonder baby....blijft spannend.
    Vlek even vraagje, ik snap het niet helemaal meer: jij zou vandaag gebeld worden om een afspraak te maken om in te leiden.
    Vandaag ben je in ZK geweest. Op oproep? Hebben ze je nu al iets gegeven om het op gang te laten brengen?
    De baby ligt nu dan nog in stuit als ik het goed begrijp? Vanwege direct komen bij vliezen breken, of weeën.
    Of hebben ze vandaag gekeken of je al ontsluiting had ofzo?
    Sorry voor alle vragen, misschien heb ik iets gemist. Vind het gewoon super spannend, en zo leuk ook dat we nu weer allemaal met jou alleen kunnen meeleven. Geen eigen baby toestanden die ons van deze nieuwe musketier baby afleiden.
    We zitten er klaar voorrrrrrrr F5F5F5F5F5!!!!!!!

All: ben een beetje van het spoor afgeraakt. Alle toestanden van deze maand komen er beetje uit momenteel...
    Sint, jp jarig, jp naar school, het energievretende halen en brengen, mijn exbaas die me zowat dagelijks aan de deur staat, mijn sollicitatieplicht die me achtervolgt (en nee het gaat niet goed, ik heb geen vacatures waar ik echt op kan reageren, dus zijn wat open sollicitaties en met beetje geluk op iets wat enigsinds interessant is maar waar ik steeds voor afgewezen wordt), druk weekend voor de boeg.....kortom, ik ben een beetje over aan het lopen. Ik vind het thuis zijn fulltime bij de kids nu jp naar school gaat rete zwaar!:)
    Dus als ik hier en daar niet reageer, zal het daar aan liggen....sorry

Even wat is blijven hangen:

Nemo: klote agent zeg, wat een streek bah! Zure centen zijn dat he....

Meis: ook opstapelende problemen, je arm (kun je ook geen autorijden zeker, en niet werken...) apparatuur kapot aan het gaan.....balen balen!

LM: jij zit in de lappenmand met je rug, ook zwaar balen zeg....weet er alles van, gaat nu goed hier... (*klopt af*)
    Beterschap!

BB: druk druk ook, even alles op een rij krijgen meid! Same here...

Madelief: M weer beter? Jk heef gisteravond gespuugd.....leek wat verhoging te hebben, vandaag weer normaal....:(
    En E dus toch koud gehad....och.....en tandjes ook lastig altijd he...

Giraf: en vandaag een goed behandel plan gekregen hoop ik? Ben erg benieuwd wat jullie mogen doen, en welke medicijnen zou ze krijgen evt dan?

Nou, rest: zwaai!!!!!

8. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Merel, ahhhhhhhhhhhhh rustig aan, het is ook allemaal niet niks, begrijp heel goed dat het zwaar voor je is, en je bent ook nog bijna jarig. Hoop dat je snel je rust kan vinden. Maaareee wat wil je baas van je? Heeft ie werk?

Vlekkengek, ik begrijp het ook niet helemaal maar hoop dat alles straks soepel verloopt en dat je jullie kleintje snel in je armen hebt. Ik vind het ook zoo spannend.

9. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Hij heeft nog allerlei beloftes qua tekenwerk gemaakt aan oude klanten, en hij kan niet tekenen op de computer.....

Thanks Amarens, komt wel goed hoor, maar merk dat ik even de rem dr op moet gooien.

10. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Merel Dikke knuffel voor jou! Het is even een heavy time voor je zo! Druk, druk druk...Jp naar school, elke dag thuis zijn,druk om te solliciteren, een ex baas die nog aan je hoofd 'zeurt', het is niet niks allemaal bij elkaar! Heb het bij mn vriendin gezien die ook geen werk meer had en moest solliciteren. En bij haar ging de oudste nog niet naar school, maar ze liep echt tegen zichzelf aan! Hoop dat je snel weer werk hebt!! Je moet weer even je balans vinden, maar dat komt helemaal goed!!
    M. gaat weer goed. Morgen is ze vast weer de oude!

11. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    donderdag had ik een extra echo, maar kindje doet wat ie wil, eerst zat ie goed, later (10 min) zat ie alweer met het koppie bovenin, dus zeer onstabiel.

daarom was de bedoeling om vandaag het kindje goed te leggen met draaien en dan direct de vliezen te breken zodat ie niet meer terug kon, en dan met infuus alles sneller op gang te helpen. heel verhaal, maar volgens de gyn was alles nog niet goed genoeg op gang om ook daadwerkelijk de vliezen te breken, dus daar lig je dan met je infuus al in ;).
    ze wouden me eigenlijk daar houden omdat als nu de vliezen breken de navelstreng langs het kindje kan gaan en de boel dicht kan gooien van onder, waardoor er geen zuurstof meer doorheen kan en het riskant word voor de beeb.
    maar goed, als ze thuis breken ben ik ook met 5 min in het zkh dus ik mocht gaan als ik maar direct ga liggen als ze breken, als ik het zelf niet vertrouw moet ik ook direct bellen en kan ik komen, dus ben altijd welkom daar :)

zowiezo zaterdag weer terug om te kijken of het vliezenbreken dan wel lukt

ik zou terug gebeld worden, maar de afspraak stond toen al, leek me leuker om een geboorteberichtje te laten plaatsen dan zoals in dit geval iedereen teleur te moeten stellen :)
    het is nu afwachten wat de beeb wil, zowiezo zaterdag nog een poging, maar miss word dit ook nog niet wat.
    ik heb al wel 1 cm ontsluiting, maar omdat het kindje nog zo zweeft is het moeilijk om erbij te komen omdat ze geen weerstand hebben om tegenaf te zetten zeg maar.

12. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    HIEP HIEP HOERA voor Merel!!! Van harte gefeliciteerd en nog vele mooie gezonde jaren!

13. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Spannende dag dus morgen Vlek!En natuurlijk wil je liever een geboorteberichtje plaatsen! Maar je hebt ons niet teleurgesteld, ben je mal!!!!! De baby komt wanneer het komt. Het is meer voor jou elke keer weer afwachten, maar wij wachten geduldig af hoor!! Je doet het super!!! Heb je nog last van die hete plaat in je buik?

14. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Merel, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! Een hele fijne dag vandaag, samen met je man, JP en JK!!

15. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    merel van harte gefeliciteerd met je verjaardag !!! nog vele jaartjes erbij.

hete plaat zit er idd nog steeds, was ws een blauwe plek aan de binnenkant van het schoppen zei de vk.
    vanmiddag even de boodscahppen doen samen met ML en de rest van de dag niet zoveel bijzonders. vanavond de finale van the voice !!

16. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    vanavond op visite, dus helaas geen finale voor ons!!;)

17. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Hiep hiep HOERA!!

18. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Lastig Vlek, ik denk wel te weten wat je voelt. Bij moos had ik ook zo'n plek...
    Oooh zooooo spannend morgen!!!!!!!!!!!!!

Meis: Hoe is t met je pootje? Al foto's gemaakt?

Mlief: Aaah opnemen dan maar; )

19. giraf

giraf Niet meer actief

Lieve lieve lieve Merel, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Ik hoop dat je een hele fijne dag hebt samen met man en kindjes!
    Bekijk bijlage 292723

20. giraf

giraf Niet meer actief

Vlek
    spannende dag dus weer morgen! Ik hoop dat ze dan wel je vliezen kunnen breken, want zo afwachten is ook frustrerend...

Deel Deze Pagina