we zijn weer thuis helaas, nog niet veel verder dan donderdag en dus geen inleiding word er zo moe van, kwartje bij mij is nu ook bijna op en wie weet hoe lang ik nog moet wachten. bij minste of geringste bellen, maar dat helpt zo weinig helaas.
aaaaaah neeeeee Vlek wat rot zeg hele dikke knuffel wijffie ik snap heel goed.dat t te veel.wordt nu...
@Vlek Ooooooo wat balen zeg...dat wachten word je op een gegeven moment wel zat ja en zeker als je hoopt dat je ingeleid zult worden!! Hele dikke knuffel!! Nog even geduld dus, maar langer dan 2 weken duurt het zeker niet meer!!!! Zo, terug van een leuke sinterklaasmiddag/avond met mn familie. Was errug gezellig, wat het niet altijd geweest is. Dus erg fijn! Mn szus had een gedicht gemaakt voor me waarin ze zei dat ik een goede moeder ben voor mn meiden en het in mn bloed zat...zo lief!!!!! Mn broer vond mn suprise erg leuk! De oordopjes etc kon hij goed gebruiken hihi Vind het echt leuk dat je soms zulke onverwachte gezellige meetings met familie kan hebben...laad ik weer van op! Zo, Giraf hoe was bij jou sinterklaas? @Merel leuke verjaardag gehad? Vlek, duim voor je!!!
nemo, van harte met je verjaardag, maak er een leuke dag van !! (is ML ook thuis ??) verder niet zoveel bijzonders te melden, alles nog rustig helaas, morgen idd weer terug naar het zkh, maar dat zal wel weer niets worden, ik voel niets veranderen.
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Nemo!! Een hele fijne dag vandaag samen met je man en kids!!
@Vlek Gefeliciteerd met je 40 weken!! vandaag de uitgerekende dag, dus wie weet wat er ineens gaat gebeuren!!
Nemo: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!! Maak er een mooie dag van! Vlekkie: ohhh meid, je hebt de 40 gehaald! Spannend hoor afgelopen dagen, ziekenhuis in en uit....ik hoop echt voor je dat je beeb alsnog goed ligt straks en dat je bevalling er 1 word volgens het boekje. Dat is je wel gegund hoor!! Nog heel even volhouden! Meiden: heb het enorm druk gehad met mijn eigen verjaardag vieren, gisteravond en vandaag de hele dag, en afgelopen vrijdagavond n bruiloft gehad. Ik was zó moe van de hele week en alles bij elkaar dat ik op het eind zowat van mijn stokje ging dus 10 min voor het eind van het feest weg ben gegaan en thuis compleet afgepeigerd in bed beland. Heb zaterdagmiddag ook nog 2 uur in bed gelegen. Vandaag gaat het beter, maar zal blij zijn als het maandagmorgen is. Zometeen nog 1 stel op bezoek, en vanavond mijn vriendinnen met aanhang. Dus word weer latertje. Ik spreek jullie snel weer! En super bedankt voor jullie lieve felicitaties!!!!
Lieve lieve lieve Nemo gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat je een hele fijne dag hebt gehad met je man en kindjes!