Jaar of 4 geleden. toen heb ik zelfde soort operatie gehad. toen incl neusschot rechtzetten. nu dus zelfde (behalve neusschot) maar mét vergroten.opening naar kaakholte
jeetje! Hahaha en ik maar kijken of je nog had gereageerd...dacht van niet...maar stond op volgende blz... echt blunderdag voor mij hoor pff hahaha nou ik ga dus NU OOK ECHT hahaha kan niet op mijn mobiel, die kan geen zo openen helaas..eerst wel maar al een tijd niet meer...snel de nieuwe Iph.one uit laten komen die wil ik echt graag nou truste lieve meiden!!
WHAHAHAHAHAHAHA die foto is gewéldig hihihihihi Jp kijkt zoooo boos hiiiii schitterend! Ben t met Lou eens; dat hoort er toch gewoon bij??!!??!! Heb je Moos niet horen gillen als iemand iets pakte wat hij wilde hebben??? Nou vind ik ook niet altijd leuk hoor, dat hij net in die fase zit, maar hoort er nou eenmaal bij. Dat is nu eenmaal even de manier van hem, maar ik weet ook dat het weer over gaat... Nu ga ik foto's van Merel kijken
Nee ik sta leuk op de foto's overal sta ik op mn gsm te turen, om te kijken naar de foto die ik net had geknipt
Hi hi, die foto was grapje hoor! Nemo en ik hadden het er al over gehad. jp en d hadden geen ruzie hoor! Beetje duw en trekwerk, maar op deze foto leek het heel wat, vandaar.mijn reactie. Bied mijn excuses voor zijn.gedrag dan ook niet aan, ze hebben zich allemaal keurig gedragen zoals kinderen doen!
Oh, vergeet ik t nog bijna Lieve klein L, vandaag ben je 1 jaar!! Hoeraaaaaa, gefeliciteerd cinnamon, cinn-ml en kleine O! Maak er n mooie dag van!!!
Och jeeee vergeet ik nóg het belangrijkste Lieve kleine L: Van harte gefeliciteeeeeeeerd met je 1e verjaardag!!! ♥♥♥ Geniet er maar heerlijk van kleine meid!! Wat een mooie dag!! Cinn, Cinnman en O: Van harte met je kleine meissie!!!!!!!
BB en Merel, dank jullie wel voor de foto's!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Waar kan ik de foto's van Nemo terugvinden?
cinn, cinnML en O van harte gefeliciteerd met de jarige jet L !! L ik hoop dat je een boel kadootjes krijgt vandaag ! een hele fijne dag. datum 3e meeting, altijd leuk !! was echt supergezellig gister, ze konden het ook zo goed samen vinden ook al kenden ze elkaar bijna niet. hihi vandaag kwam S uit bed "mam ik heb vandaag over jp gedroomd, hij is zo lief !!" humeur was vandaag heel goed, een big smile op haar gezicht, zal wel een hele goede dag zijn geweest gister met een hele leuke droom s'nachts (oh jee begint dat nu al) nemo, niet zo raar praten he, je bent supermooi !! en vandaag intake toch ?? veel succes ! net alweer boekhouding gedaan en dadelijk nog even de boerderij schoonmaken, om 11 uur S weer ophalen van psz.
Goedemorgen, zo flink gekletst gister!! mijn batt was leeg gister hiii en op telefoon reageert niet zo makkelijk he. Het was een geslaagde dag gister en F en T hebben zich prima vermaakt, en waren ook helemaal moe gisteravond. En de salade broodjes en cakejes en alle andere dingen waren super lekker, dus zeker voor herhaling vatbaar. @Kids, allemaal even mooi, en voordat we elkaar nog maar een paar x hebben gezien is het zo gewoon en natuurlijk. @Nemo, jij bent een prachtige vrouw!!! en soms is het ook wel eens fijn naar een complimentje vissen toch. En oooh vond het wel heerlijk om S een flesje te geven, zo klein en fijn weer. @BB, volgens mij vond Moos het wel super leuk in de trein he, leuk om te zien hoor. En dank voor de leuke fotos. @LM, jammer dat je er niet bij was en het was nog wel zo in de buurt, volgende keer dan maar weer. @Lou, zo dat was een pittig nachtje zeg, ach als het maar leuk was toch he, en ja ik ben eigenlijk de hele tijd ongi geweest met de spiraal waarde loos dus. vandaar ook dat hij er uit gegaan is. @Merel, zo jij heb wel flink gas gegeven op de terug weg, hiii maar lekker als ze slapen het op de terugweg. die van mij ook al waren we zo weer thuis. jij heb ook leuke fotos gemaakt die van T en JK in de tunnel zo lief!! @Vlek, lief hoor van S dat ze allemaal met dr spullentjes mochten spelen. En dank nogmaals voor de gastvrijheid he (zoveel meiden incl kids). F heeft weer blij verteld aan ML hoe leuk de koeien wel niet waren!! @Rasp, terugweg nog goed kunnen vinden? en geniet van je vakantie nog he!! @Giraf, ooh jee half 7 thuis, maar denk dat jij ook wel het verste weg woonde van ons allemaal he!! @LM, jullie een leuke dag gehad gister, oooh ben benieuwd wanneer we je eerste echo mogen bewonderen!! @Quint, wat een lief mannetje heb jij zeg zo rustig ventje heerlijk hoor!! Hier een rustig weekje verder, hoef me niet te vervelen zo is het ook niet maar wel even lekker. Het gaat ook nog mooi worden dus we kunnen weer lekker naar buiten heerlijk hoor zo'n nazomer. beter als dat je gelijk al bakken regen heb in september. @Meeting, lijkt me leuk weer een nw datum te prikken, maar wil er wel iets aan toevoegen (en niemand voor zijn/haar hoofd stoten hoor begrijp me niet verkeerd). Maar ik denk dat we wel moeten proberen een datum te vinden dat iedereen kan, zoals we ook bij alle andere meetings gedaan hebben. Kijk de datum van gister stond dan ook al een hele tijd vast, en hoe jammer ook als je zelf besluit toch niet te kunnen of willen is dit goed. Maar denk niet dat een reden moet zijn om het nu anders als anders te doen. je kan niet met iedereen rekenschap houden dat snap ik ook maar denk wel dat we moeten proberen wel een dag te vinden dat iedereen/meeste kan.
Amarens: op het gastenboek van site kun je 2 links vinden van Nemo en van mij, nóg meer foto's!!! Vlek: aaaaaaahhhhhhhhhhhhhh, LOVE IS IN THE AIR!! Ik zei het tegen jp en hij kek super verlegen en toen ik vroeg: wat vind je naar nu van zei hij: Leuk!! Zo schattig die 2 samen! S is ook een vlotte kletser, denk dat dat m ook aansprak, ze schelen qua uitziet en doen geen jaar vind ik. Datum meeting: sluit me wel bij Meis aan. Stel dat er heel binnenkort een nieuwe meeting is met juis diegene die er nu niet bij waren lijkt me dat ook zo'n 'alternatief meeting'. Vraag me alleen af waar we het moeten doen. Welke gelegenheid zeg maar. Moet toch redelijk besloten zijn wil je beide kinderen rond hebben rennen en zelf geen stress hebben.