Part I of the 12 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Babbelbol, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Zet hm op vlekkie!!!!!

2. giraf

giraf Niet meer actief

3. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    JAAAAAAAAA, vandaag wordt jullie dag, succes!!!

4. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    GOOOOOOOO Vlekkie!! Zet m op meissie!!!! ♥♥♥

5. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Vlek vandaag word jullie dag!!!

(ik heb nog niets gehoord maar bij elk nieuwtje zal ik delen met jullie oooooh rete spannend)

6. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Jaaaaaaaaa Vlek, zet em op!!!!!!Duimen draaien rond hier!!en ooooo wat zijn we nieuwsgierig hier!!!

7. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Lieverds sorry maar mag ik even inspringen? Ik lees later bij oke :) Ik ben behoorlijk moe :)

Merel: Hoest met Jp op school en met je drukke fietsschema? Al een leuke vacature tegengekomen? En hoest met feestbeest Jk? Gaat alles weer goed tussen jou en ML eigenlijk?

Mlief: Is M weer helemaal opgeknapt? en hoe gaat t met E? Lekker dondersteentje of lief poppetje? :D:D:D En hoe gaat t nu met jou en ML en Sfamilie?

LM: En hoe gaat t met zindelijkheidstraining? En met eigen-bedje-slapen? :) En hoest met Feet.je?

Ama: Mams komt bijna of niet? LEuk leuk!!!! Oh nee slaapt L niet meer 's middags? Tip van een mama van wie de zoon ook amper sliep overdag: de osteopaat!!!!! Echt we waren zo geholpen!!!

Cinn: JOEHOE!!! Hoe is het met onze zwangere miep en met de kindjes en de verbouwing?

Giraf: En hoe is het met deze zwangere miep? En is de verbouwing helemaal klaar nu? FOTOOOOO!!!! Ben zo benieuwd naar het geslacht :D:D:D

Meis: Hoe ist met je arm??? Gaat het wel een beetje? Werken zal wel niet gaan denk ik of wel?

Nemo: ML nog thuis of alweer op de boot? Hoe gaat t bij jullie? S weer opgeknapt?

8. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @ BB Gaat goed hoor met M! En met E ook, een dondersteentje en lief poppetje in een;) s.familie, tja, niet ons ding! Ik kan nu eenmaal niet tegen voorkeur voor (klein)kinderen.

Hoe gaat het met jou? nog druk, druk, druk? straks wel even vakantie toch?

9. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Lieve meiden!
    Ik mis jullie geketst ontzettend en zou graag vriendjes willen.worden op fb:)

Vlek meid succes!
    Knuffels voor jullie en hoe is het met de kids?

10. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    BB, het is niet zo mooi dat je moe bent. Te druk thuis en op het werk? Probeer toch wel goed voor jezelf te zorgen. Hoe gaat het met de kinderen?
    Moeders komt in januari, het duurt dus nog even.
    En osteopaat is misschien wel een idee. Maar het gaat verder goed met L, hij is alleen enorm actief en dat breekt mij eerlijk gezegd wel op (dit icm gebroken nachten). Ik merk ook dat ik niet meer kan opbrengen om positief naar hem toe te zijn...

11. Zeepaardje

Giraf gefeliciteerd met je zwangerschap:)

12. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Zeepje, hoe is het met jou en de jongens? Hoe gaat het met S op school en zwemles? En is P helemaal van K.iss af?

13. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Alleen daarom al zou ik hulp gaan zoeken lieve Ama. Zo kom je in een vicueuze cirkel terecht meid.
    Ik had ook een druktemaker die overdag echt NIET sliep en 's nachts ook niet. 2x osteopathie gehad en meneer sliep als een roos door! Echt waar. Baadt t niet dan schaadt t niet. Maar zoek wel een die hoog aangeschreven staat ;) Succes meissie het is ook killing.
    Hier slapen we 5 weken niet goed en na een helnacht vannacht kun je me bij elkaar vegen, dus ik snap sowieso niet hoe jullie het doen.. :)
    Alle respect!!

14. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Hee Zeep! Wij hebben elkaar al :p :D:D

15. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Zeeppaardje Heeeee hoe gaat het met jou en de jongens? P. al bijna weer 1 jaar!!!

16. Zeepaardje

Bb ja gelukkig wel:)

All.
    Met mij gaat het goed alleen vanavond tandarts verstandskies breekt af en ben zooo bang.

De jongens gaat goed sem alleen nog niet fit,.is ziek geweest. School vind hij super morgen kerstdiner haha
    Zwemles vind hij leuk bezig voor c.q.

Pim heeft zo nu en dan een flinke julidag en kan zich totaal niet zelf vermaken. Is een beenklever.
    Wel erg vrolijk en in de vakantie jarig:)

En met jullie kids?

Hoop dat ik jullie spreek ook op fb!
    Xxx

17. giraf

giraf Niet meer actief

Zo dat is nog eens proffesioneel aangepakt! Wel makkelijk, want dan hoef je niet zelf te filmen, al kun je je tranen niet verbergen achter de videocamera nu ;) Zakdoekjes liggen ook al klaar om mee te nemen naar het optreden? :D

18. giraf

giraf Niet meer actief

Helemaal gelukt! Surprise en gedicht gemaakt... ik kreeg zelfs applaus zo mooi vonden ze het :)

19. giraf

giraf Niet meer actief

Maar blijven rondlopen met rugpijn is ook niks.... misschien toch even langs de dokter....

20. giraf

giraf Niet meer actief

Dank :D

Deel Deze Pagina