Part I of the 12 Musketiers

Discussion in 'De mama's' started by Babbelbol, Aug 31, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

Jan 17, 2012
    4,226
    0
    0
    Ja precies. Nee ik kan ZP toch niet loslaten hahaha

2. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

Jul 9, 2008
    4,276
    0
    0
    Optreden gehad! Ohhh het was zooooo schattig die kleutertjes!!!
    Onze knul had een zeer beperkte rol (toen hij vooraan mocht komen op tonaal had hij het met 2 mede 'mensen van het dorp' (zijn rol) te druk om elkaars hoedje af te trekken, maar oh oh wat waren ze lief allemaal!!! Ben erg benieuwd naar de film.
    Voor de geinteresseerden staat een losse (niet op toneel gemaakt) foto van onze acteur in mijn album....:D:D:D:D

3. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

Jan 17, 2012
    4,226
    0
    0
    #2263 Babbelbol, Dec 19, 2012
    Last edited: Dec 19, 2012
    Te gek Merel!! Lijkt me zoooo genieten als mama ♥♥♥♥

Oh nieuws: VK M.ion heeft zoontje :) Vanmorgen geboren :)

4. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

Jul 9, 2008
    4,276
    0
    0
    Nou dat is sterk....van de week dacht ik: moet BB eens vragen of M nog geen kindje heeft!!!! Telepathie???:D

5. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

Jan 17, 2012
    4,226
    0
    0
    Hahahha nou dat is wel heel toevallig ja!!

6. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

Jan 17, 2012
    4,226
    0
    0
    Jemig de pemig wat is het rustig hier ????

7. Amarens

Amarens VIP lid

Dec 24, 2009
    11,523
    3,772
    113
    Ik ben er, hoor.

BB, al vakantie?

Merel, lieve foto!!! Ben je al gewend om te fietsen?

8. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

Jan 17, 2012
    4,226
    0
    0
    Nee nog niet, vanmiddag nog werken ;)

9. Amarens

Amarens VIP lid

Dec 24, 2009
    11,523
    3,772
    113
    Ah, bijna dan ;) Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrlijk!!!

10. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

Jan 17, 2012
    4,226
    0
    0
    ja oh ik ben er aan toe!

11. Amarens

Amarens VIP lid

Dec 24, 2009
    11,523
    3,772
    113
    Gaan jullie nog leuke dingen doen of gewoon even helemaal niks (wat ook heel erg lekker is, he)?

12. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

Jan 17, 2012
    4,226
    0
    0
    oh ML heeft helaas geen vrij, alleen met de feestdagen. Hij heeft plots een nieuwe functie gekregen en nu kon hij geen vrij nmeer nemen. :(

13. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

Oct 13, 2010
    6,203
    7
    38
    Zuid Holland
    Lieve vlek, lekker aant genieten van jullie zoontje!!! Laat je maar lekker verwennen door iedereen!!!

Zo, het is al bijna weer kerst..tjonge, wat gaat de tijd toch snel!!!

@BB jammer...:( maar..het levert ook weer centjes op;) Mijn ML werkt tussen kerst en oud/nieuw niet en daarna ws. weer wel.

14. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

Jul 9, 2008
    4,276
    0
    0
    Hi,

Ja rustig hier, ook ik heb hier (niet) aan bijgedragen. :)
    Zit mezelf alweer 2 dagen op te vreten over een akkefietje met 2 stief-schoonzussen die mij een kado laten regelen voor die klote bruiloft en vervolgens de boel afzeiken en me t laten afbestellen.
    Ben d'r zoooooo klaar mee.......zal jullie het verder besparen.

Verder vandaag 2 sollicitaties de deur uit geduwd, nog 2 te gaan en dan is mijn maand weer om. Bah bah, wat een gedoe.....:cool:

Vlek: hoe gaat het met je? Ben je al thuis of nog in ziekenhuis? Ben zoooo benieuwd naar je hele verhaal, en naar de eerste foto....:)

Meis: jij weer aan het rennen en vliegen vandaag las ik?

Giraf: jij nog 1 dagje werken en dan vakantie!!!!!!

Amarens: Misschien toch maar s de tip van BB opvolgen wat het niet-slapen van L betreft....das toch wel erg vroeg zonder slapen overdag of niet...
    Loop jezelf niet voorbij hoor!

LM: beterschap met je rug meid!! Weet hoe klote je je dan kunt voelen.

Rest: zwaai!

15. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

Jan 17, 2012
    4,226
    0
    0
    Merel gaat t nog een beetje? Het lijkt een beetje alsof je tegen een burn-outje aan zit voor zover ik dat kan 'lezen'. Maak me een beetje zorgen over je...

16. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

Jul 9, 2008
    4,276
    0
    0
    Ahhh lief, ja ik heb ook wel beetje zo'n burnout-light gevoel. Niet heftig hoor, maar ik heb de laatste maand het gevoel dat er van alle kanten aan me getrokken word, en dat ik ook nog s niks goed doe in andermans ogen....grrr
    Eerst gezeik met ene schoonzus die beweerd dat ik niet naar haar luister in gesprekken. Dan 2 andere stiefschoonzussen die dwars liggen.
    Ik kom totaal niet aan rustig solliciteren toe, tijdgebrek werkelijk dagelijks. Hoe kan dat nou?
    Er blijft echt weinig tijd over nu met school erbij. Smorgens gaat nog wel, maar middag is goed 1,5 uur en kun je weer aanfietsen.
    Heb door regenweer veel auto gepakt deze week, vind het wel goed.
    Net nog mijn exbaas over de vloer gehad....kom ik ook niet vanaf (maar zit ook weer die andere kant aan die ik niet kan missen...)
    Heb je de verjaardagsstress achter de rug komt het kerstdiner eraan waar ik mezelf mee opgezadeld heb.....
    Ach, zijn ook veel 'leuke' dingen, maar heb een ontzettend gehaast gevoel. Dat had jij toch ook laatste weken??
    Gewoonweg tijd tekort voor alles wat ik wil en moet.
    Kids moeten het wel soms ontgelden, want mijn lontje word steeds korter. Gelukkig merk ik wel aan mezelf dat ik ook heel extra lieve kanten naar hun toe creeër. Het extra thuis zijn geeft ook een fijn gevoel dat ik alles zelf met ze kan en mag doen.
    Dus ik wil niet klagen, maar stiekem mag het van mij best 2013 zijn, even geen feestdagen meer!
    Maar hoe ist met jou???????

17. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

Oct 13, 2010
    6,203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Merel Grrrrr..soms he, lijkt het wel of mensen alleen kunnen zeiken!! Wat zal je blij zijn als het nieuwjaar is!!! Met een big smile kun je iedereen nieuw jaar wensen met het idee: rust in de tent!!! (en een jaar met weer nieuwe, mooie, uitdagende vooruitzichten/kansen etc.) Nog even doorbijten...en dan even helemaal niks die eerste weken in het nieuwe jaar! Alleen leuke, ontspannende dingen samen met je gezin!! (en ritme van en naar school brengen is niet niks...hoor dat genoeg om me heen, dus daar moet je ook tijd voor nemen om aan te wennen! Dat komt dus helemaal goed straks)
    Hoe vindt JP het op school? hoe vond hij het om op 'toneel' te staan?:D

18. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

Jul 9, 2008
    4,276
    0
    0
    Ja dank je, het komt ook wel goed hoor. Is niet dat ik depressief aan het worden ben! ;)
    Jp vind het super op school! Rent zowat als eerste naar binnen en zit al een van de eersten op zijn stoeltje klaar!:D
    Hij vond het jammer dat hij niks door de microfoon mocht zeggen en de meeste andere kinderen wel....
    (voor wie t leuk vind om impressie te zien......kijk op kameleon.nu bij foto's, daar kun je klein stukje film zien van kerstspel.:D)
    Morgen krijgen we de dvd!! ben benieuwd, zin in om nog samen een keer (of 20) te zien!

19. giraf

giraf Niet meer actief

Sorry dames, kom gewoon niet aan ZP toe :)Veel gebeurd in huize giraf en er staat veel te gebeuren... Kom vanavond even op mijn gemak vertellen

Alvast een extra dikke kus voor iedereen die hem op dit moment kan gebruiken, kom vanavond jullie onderdompelen in al mijn liefde :)

20. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

Dec 27, 2008
    4,141
    1
    0
    Goedemorgen musketiertjes

iedereen druk met van alles en nog wat?

@Merel, knuf voor jou

@Vlek, jij lekker van je mannetje aan het genieten?

@Giraf, bij jou veel gaande, en laat me graag met jou liefde onderdompelen ;)

@LM, sterkte met je rug

@BB, jij al aan het tempen (of is dat dat niet in je banner? ja ik heb daar nooit wat van gesnapt hii)

Wat wij met kerst gaan doen, eigenlijk niets tweede kerstdag komt vriendin met kindje haar man zit in spanje is spanjaard, en wij gaan met hun in najaar ook daar voor weekje naar toe.
    En met mn arm ja dat duurt toch wel langer dan dat ik gedacht had, ik loopt weer bij fysio want ook de schouder heeft een beste klapper gemaakt. en duurt zeker wel 4á6 weken voor ik mn arm weer volledig mag belasten en ja nu rust houden al is dat lastig met 2 kids enfin schiet niet op dus. gelukkig is ml komende 2 weken wel veel bij huis gelukkig.
    Zo einde van mijn gezeur :):D

Share This Page