Part I of the 12 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Babbelbol, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Ik had graag met je mee willen leven tijdens je cyclus, juist omdat ik ook graag een derde wil. Het is mijn keus om te wachten, maar daar heb ik het ook wel eens moeilijk mee. Daarom vroeg ik wanneer je NOD was/ je op het wachtbankje zat etc. Persoonlijk voelde het bij mij als een afwijzing dat ik het niet mocht weten en niet mee mocht leven. Voor jou was het bedoeld als een leuke verrassing voor ons, voor mij kwam dit dus niet zo over. Ik kreeg het idee dat je niet met mij samen zwanger wilde worden:) en al die spanningen etc. samen te delen. Het is jouw keus geweest en ik snap de waarom nu. Maar ik had niet van tevoren begrepen dat je dit liever voor je hield. Snap je waarom ik me gepasseerd voelde? Zo kan er zoveel toch verkeerd overkomen op elkaar door over iets te zwijgen of juist niet.
    He, wil niemand kwetsen, maar helaas gebeurd dat wel eens:(

2. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @ meis, jouw bericht naar mij vind ik erg onaardig! Het blijft een openbaar forum! Of had ik toestemming aan je moeten vragen? Heel onvolwassen om te schrijven wat jij naar mij schreef PUUR om het feit dat ik hier niet meer (zo vaak) kom ipv mijn berichtje als een "gelijke" te lezen en daarop te reageren. Vind het jammer dat ik dit bericht moet plaatsen maar ik laat me door niemand en dus ook door jou niet zo behandelen daar ik enkel graag wilde laten weten dat ik het rot vond hoe er tegen BB gedaan was!

3. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Dat snap ik heel goed Mlief. En sat vind ik.ook oprecht vervelend. Zo was t niet bedoeld iig. Ml en ik bepaalden pas 1 dag voor mijn positieve LH test dat we er.nu voor zouden gaan. En omdat t steeds maart zou zijn en toch iedere maand weer spannend omdat Ml en ik niet voorzichdtig waren, wilde ik de commotie even niet. Voeldw.me zo'n aandachttrekker met mn valspositieve testen . En nu wilde ik het eerst zeker weten. En na mn ei begon bij mij de twijfel toe te,slaan omdat ik niet lekker in mn vel zat en Ml's werk weer ellendig. En toen wilde ik t ook niet delen. Maar ondertussen had ik wel vragen en die stelde ik dus in eigen topics en daarvoor ook mn kaartje. Niet beseffend dat t vragen zou oproepen. Daar heb ik dus ontwijkend of ontkennend op gereageerd. En ik had Ml nrt gezegd dat ik toch tot mrt wilde wachten toen ik me zwanger begon te voelen. En toen die test en ik wad perplex. Ik wilde eigenlijk pas showen met knaltest maar ik kon moet meet wavhtem. En ik boelde me schuldig omdat.ik dat met tegen ml had gezegd en bang vanwege reacties van mn omgeving en ik ging twijfelen. Daarom komt t zo hard aam het was voor jullie niet duidelijk maar ool voor mij niet. Ik wilde niet liegen maar wist ff niet hoe of wat.
    En wat betreft de vergelijking lwes t bericht van Merel maar even terug. Dat vind ik zo kwersend. En dan erbij dat iemand omwolle van mijn verrassing wil stoppen. Na alles wat er is gebeurd. Dat vind ik zo kwetsend. En daarom neem ik afscgeid.

4. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ìk geloof dat ik niet eens zin heb om te reageren................

Daarbij heb ik mezelf hier ook al een tijd niet laten zien dus niet echt recht van spreken.

Vlek, bedankt voor je kaartje!!! Er komt zo spoedig mogelijk een kaartje jouw kant op, maar ivm een overbelaste onderrug ben ik nog niet in staat geweest met 2 kids richting de winkel te gaan. Hij komt echt!!!

5. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Ik vond.het erg fijn dat je er was en ik vond het fijn hoe je het omschreef. En of je nu vaak komt of nier, je.mag.n mening hebben vind ik

6. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ergens snap ik het gevoel van Merel wel. Dit is echt (of was) echt ons topic waarin lief en leed werd/wordt gedeeld. En nu ineens komt BB met haar verrassing.

Daarnaast kan ik me dus absoluut niet voorstellen dat BB mensen bewust heeft willen kwetsen/passeren op wat voor manier dan ook.

7. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    BB: bovenstaande wat je nu richting Madelief schrijft verklaard voor mij al een hele boel. Ik vond het gewoonweg bijzonder wazig hoe het allemaal gebracht werd de laatste week en daardoor kwam ik erachter dat er naast ons clubje nog zoveel anderen waren waar je dit mee deelde. (en niet hier terwijl er toch meerdere malen naar gevraagd werd)
    Ik heb die vergelijking gemaakt en ook eerder al aangegeven dat jij wél op alles goed reageert wat er eerder bij die persoon inderdaad ontbrak. Desalniettemin voelt het voor mij vreemd als ik berichten achter elkaar geplaats zie die allemaal over hetzelfde gaan. Dan denk ik: dat je zoveel meningen vraagt aan anderen is een keuze die ik respecteer, maar ik stel mezelf dan wel de vraag in hoeverre mijn antwoord binnen dit topic nog op prijs gesteld word? (naastminimaal 30 andere antwoorden)
    Misschien is dat duidelijker hoe ik het nu uitleg?
    Ik vind dat niet echt persoonlijk.
    Dat jij juist dat vergelijken zo kwetsend ervaart spijt me oprecht, dat was heel de insteek van mijn opmerking niet. En nogmaals, jou reacties voelen wel als oprecht maar ik trek dat wel eens in twijfel als de vragen die wij lezen niet persoonlijk meer zijn hier....

Ik hoop dan ook dat je mij ook begrijpt, en dat je mijn vergelijking kan herzien/begrijpen.
    Dat ik nu blijf is ook niet gezegd. Ik zal me er eens goed over denken. Want zo komt er dagen amper iemand hier en ik schrijf een mening, en hups iedereen is er weer (incl. oude bekenden) vind ik ook errug vreemd.....

8. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @BB fijn dat je me begrijpt en ik begrijp jou nu helemaal dat je het als een verrassing hield. Geniet ze van je zwangerschap! en ik hoop dat je nog op je besluit terug komt.

het lijkt wel alsof er buskruit ontploft is...ik wist niet dat dat er zoveel gevoelens/reacties los zouden komen. Ik weet eigenlijk niet eens meer wie er nu het meest gekwetst is van ons allemaal....en dat doet mij pijn om te zien! dit was toch niemands bedoeling?

9. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Nou dan gaat deze oude bekende maar weer aan de zijlijn zitten/liggen/staan :D

10. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Jullie hebben allemaal TIME OUT!!!

en lees eens de eerste pagina's van dit topic en van de eerste topics...waar is die magie gebleven? we zijn en blijven musketiers en het komt altijd weer naar boven...(vandaar die oude bekenden;) en daar horen we allemaal bij:))

11. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    elke keer als ik op dit topic klik, lees ik regelmatig deze eerste zin...k hoop dat iedereen dit nog steeds met JA zal antwoorden!!

12. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Merel, oude bekende...ik was hier al aan t schrijven omdat ik interesse toonde in de zwangerschap van BB en de geboorte van Vlek haar baby nog van de 2e musketiertjes en er werd door een klein handje überhaupt gedag gezegd en gevraagd hoe het met mijn vriendin die doodziek is ging en dus schreef ik daarover met de geïnteresseerde! Terwijl ik het daar over had kwam jij hiermee en vond ik dat als zoveel tegen 1 persoon zo te keer gaan in mijn ogen dan vind in dat ik minimaal het recht heb om het voor haar op te nemen daar dat mijn mening is!

Niet dat het de meeste zal interesseren en sommige zelfs blij zullen zijn...voor mij is het zwaaien er ook van af.

13. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    ik wacht even met reageren tot de storm is gaan liggen.

ik had gehoopt de roze wolk waar ik nu op zit met jullie te kunnen delen, helaas kom ik hier in een onweersbui terecht waar ik helemaal niet in wil zitten op dit moment.

LM, heel veel beterschap met je rug, hopenlijk gaat het snel beter, krijg je iets van fysio ervoor?

14. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0

Wat ontzettend lief!! Bedankt Madeliefje!

15. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Vlek ja ik voel me schuldig!! Hoe ging het afgelopen nacht met H. met slapen? hoe vindt S. het allemaal?

16. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Was van plan niet meer te reageren maar goed, ook ik kan dit niet naast me neer leggen.

Maar nu voel ik het als dat je mij persoonlijk de les komt wijzen nou sorry, daar pas ik voor. als ik niet mijn menig mag geven op een openbaar forum ja dan gaat dit wel ver en word het idd onvolwassen op gepakt en met korte teentjes gereageerd.

Maar goed wat ik heb gezegd ja daar sta ik nog achter, ik vind het vreemd dat als er ja hoe zullen we het noemen "ophef" is ineens hup mensen die afscheid hebben genomen van de musketiers ineens degene die zich kunnen voelen in Merel haar mening word verteld hoe ze het anders hadden moeten brengen of nou ja beter liever buiten de schermen om via mail of pb.
    nou ja daar heb ik wel een raar gevoel bij ja....mag toch???

17. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    graag gedaan...blijf je dan toch wel zwaaien..please??

Ja, en daar had ik nog helemaal niet op gereageerd:) waarom niet: ik was je naam kwijt:) dus ik dacht, ik typ naar de rest en dan zoek ik het gauw nog even op..niet dus..vergeten...sorry!!

Wat ik wilde zeggen: wauw, wat super gaaf dat je voor je vriendin een kindje wil dragen (als dat medisch kan) echt..RESPECT!!! ik zou het ook zeker willen doen, maar ik kan het kindje dan denk ik niet af staan omdat ik dan zelf zoveel om het kind ben gaan geven denk ik!
    BY the wy: wat erg wat haar allemaal overkomt!!!:$
    Hoe gaat het voor de rest met je/jullie??:)

18. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Is het trouwens nog wennen Vlek om nu een jongen te hebben??:D

19. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Vlek, ooooh nou van mijn kant excuses en voel met net als madeliefje schuldig lekker blijven zitten op je blauwe wolkje en als je over komt drijven zal ik zwaaien, en snel een beschuitje komen eten hii

LM, jij heb toch nooit afscheid genomen;), maar ja zit/ligt/staat nog steeds waardeloos zeg. sterkte

Madeliefje time out hiiii

20. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Het spijt me heel erg Vlek, dat vind ik heel erg. Ik voel me erg schuldig dat door mijn keuzes de hemel losgebarsten is. Ik trek dat me zeer aan en voel me er erg rot over. Naar jou toe mijn oprechte excusws. En bijzonder pijnlikl dat het zo is gelopen.
    Heel erg bedankt voor je kaartje meid dat stel ik zeer op prijs. Please dames trek vlek terug op haar wolk en laat mij gewoon oke? Wees er voor haar. Het is goed ben niet meer boos alleem verdrietig. Maar dat gaat weer over. Ik ga jullie missen maar PLEASE wees er nu voor Vlek . Dat verdient ze zo

Deel Deze Pagina