Doet hij al een poging? Is hij anders dan zijn broer trouwens?? Die was toch niet zo vlot?? (klinkt rot, zo bedoel ik het niet)
En ik vind jullie allemaal lief en ga nu weer bijna janken!!! En misschien ook een zwangerschap voor Meis, wie weet!
Klinkt helemaal niet rot, Nemo. M is nooit een motorische wonder geweest, had eigenlijk terug naar de fysio gemoeten maar door de omstandigheden is hij niet gegaan, helaas, zit daar stiekem een beetje mee. L kan nu wel staan maar zijn benen zijn nog niet sterk genoeg om te lopen. Maar hij is hoe dan ook sneller en pittiger dan zijn broer. Ik denk dat hij met 1,5 loopt of misschien eerder, wij zullen het zien.
Ik heb hier genoeg tissues liggen Ama! Niet huilen... Ik onderdruk mijn neiging om er op in te gaan. Omdat ik denk dat het toch geen zin heeft. Ik ben zelf niet zo van de woorden. Ga niet letterlijk kijken wat iemand precies zei. iedereen heeft een gevoel en een mening en dat is dan de waarheid voor die persoon. En meningen moet je kunnen delen. Je mag het er mee oneens zijn en als je iets niet begrijpt vraag je om extra uitleg. Maar het lijkt alsof alle uitleg DOOR ALLE PARTIJEN als weerwoord wordt gezien, in plaats van als poging om weer nader tot elkaar te komen. En ik zeg express alle partijen, hoewel ik niet het gevoel had dat het de één tegen de ander (of zelfs alles tegen één) was. Maar blijkbaar had ik het mis... We zijn toch allemaal volwassen, mogen onze mening uiten, mogen vervolgens ons ook verdedigen als iets verkeerd wordt uitgelegd en mogen ook gewoon even boos zijn.. Toch?? Nou heb ik het tóch nog gedaan....
zag foto op fb dat L al wel goed staat hoor, en niet schuldig voelen over M straks is hij 18 en denk je jeee dat was mijn kleine dat niet lopen/fietsen wou hiii alles komt goed. en ja ik hoop op veel mooie dingen we zullen zien wat 2013 ons brengen zal
Ama: Daan én Sarah hebben juist hele sterke beenspieren. Maar daar heb je niks aan zolang ze niet kruipen en zichzelf optrekken tot staan Daan bleek achteraf kiss te hebben en kroop daarom niet. Maar als je hem aan de tafel zette liep hij rondjes met 11 maanden (maar als hij dan viel was hij machteloos). Sarah ontwikkelt zich wel beter. Kan zitten, 'tijgert' achteruit. Maar op schoot kan ze dus staan en met haar loopstoel loopt ze de woonkamer door Maar daar zet ik haar bewust niet te veel in. ze moet ook leren kruipen...
Oh en zelfs ik (degene die zei dat 2 kids genoeg was) laat de deur nu wel een beetje open. Als ML ooit meer verdient en de kids op school zitten, wie weet....
Meis, ik hoop ook op veel mooie dingen in 2013!!! Nemo, je hebt het mooi verwoord! En jeeej S loopt al een beetje en tijgert! Kruipen komt vanzelf wel. L heeft lang getijgerd en nu nog doet hij het af en toe wel al kan hij ook goed kruipen. En misschien ook nog een derde voor jullie wat leuk!!!
Ja, met een heleboel ALS-en. ALS de kids groter zijn en ALS het financieel haalbaar is, als als als... Dat duurt dus nog wel ff
Nemo, maar jullie zijn toch nog jong (sorry weet het niet precies meer maar dacht dat Merel, ik en Rasp hier de oudste dozen waren en de rest jonger was ) dus jullie hebben nog tijd! Wij zouden het over een paar jaar (als L drie is) ook nog misschien wel willen maar dan ben ik al oud en ml helemaal en ik ben ook wel een beetje bang dat wij drie kinderen fysiek niet trekken.
wat oudje hiii grapje madelief is de jongste daarna ik met mn 27 maar ja wanneer is het moment altijd moeilijk he, dat heb ik ook wel hoor je heb het als je moment kiest nog niet voor het zeggen ja toch. wel trouwens nemo deur op kiertje
Lieve meiden, ik heb er heel de nacht aan liggen denken, maar ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen....Sowieso meng ik me niet in de discussie van gisteren, noem me maar laf, maar naar mijn mening heeft het nu toch geen zin meer om achteraf nog een extra zout op de wonden te strooien, Wie heeft er gelijk? Ik weet het niet, en daar gaat het ook niet om, het gaat erom dat jullie je gevoelens hier gisteren hebben geuit, wat goed is, want wat je voelt dat voel je en daar hoef je niks aan te verontschuldigen... Misschien is het musketiers tijdperk een beetje aan zijn einde gekomen? Ik zou het echt echt echt echt echt heeeeeeeeeeel erg jammer vinden om na zo'n lange vriendschap de boel nu zo op een einde te laten lopen, maar als ik heel eerlijk ben, wil ik of met z'n allen verder of niet..... Heeft het nu nog zin om samen verder te gaan? Ja! Mits we dit voorval laten voor wat het is en verder te gaan met een schone lei.... Zoals iemand al eerder zei, we hebben nog zo ontzettend veel om samen naar uit te kijken, en we hebben al zo ontzettend veel moois met elkaar gedeeld.... Dus wat doen we ermee? Gaan we er met z'n alle voor? Ik wel!
ik kom toch even om de hoek kijken. giraf je hebt het goed verwoord wat mij betreft, ik blijf iig hier en kijk wel wat er gebeurd, er liggen nog zoveel leuke dingen in het verschiet die ik niet wil missen !! hoe ging het vannacht met I ?? vannacht weer een huilnachtje gehad, vanmorgen gewogen en hij zit nu nog maar 30 gr onder zijn geboortegewicht !! YEY !!