BB, spannend zeg!!! oooh wie weet gewoon al zwanger. Duim voor je hoor. En tijgeren ja F heeft het heel even maar gedaan, en T is sinds paar weken dat hij het echt niet meer doet (nou das ook een beer) maar anders ging het hem te langzaam hii.
BB: Oehhhh zou het...?? Duim voor je!! Nou, jp is nog vol van de boerderij... "Ik ga nu dromen over S....en over de kalfjes....en de shovel....en de tractor, en de grote stier en de koeien.....en ook over de mama. (ja ja Vlek, mijn zoon gaat over jou dromen vannacht!) ML zei al: tjee dat wordt nog wat, zo'n lange afstands relatie....
merel, hahahaha moet ik toch wel heel hartelijk om lachen , lekker ding is die jp ook !! BB, zou het ?? wanneer zou je dan kunnen testen ?? amarens, gefeliciteerd, toch weer een mijlpaal, net als lopen !!! hihi ziet er altijd zo grappig uit, S heeft het ook even gedaan, leek net een militaire oefening oh meiske hier heeft ook weer wat, heeft ze zo'n wasmiddeltablet van ariel opgegeten , nou ja opgegeten, de helft zat nog in het plastic dingetje en de rest op de vloer en haar kleding, maar ze had wel veel aan haar handen en ook iets in haar mond, nu maar hopen dat dat niet zo veel was, ze heeft nog hele gesprekken, maar als je dan vraagt of ze buikpijn heeft zegt ze ja met een hele grote grijns "gaan we nu naar het zkh" , kleine doerak ze vind het zkh zo leuk dat ze het fact, maar waar ligt de grens ?? heeft ze echt buikpijn of alleen omdat ze naar het zkh wil, ik heb het direct met water schoongemaakt en haar flink laten uitspugen, en volle melk met chips gegeven ( schijnt dat vette producten hiertegen helpen stond igg op internet) ze ligt nu op bed, ga elk uurtje even kijken of het goed gaat, jeetje wat kun je dan schrikken zeg moest het even van me aftypen sorry
Whoooo Vlekkie die S toch! Inderdaad wat een doerak! Je hebt goed gehandeld, en ik geloof niet dat kindjes van die leeftijd echt dooreten als ze merken dat iets niet naar eten smaakt.... Had ik het kalnagel olie verhaal van jp laatst hier gemeld? Hij had dat dus geproeft, en daar staat ook bij dat het niet in contact mag komen met de huid...(laat staan doorslikken) De slijmvliezen konden hiervan opzwellen. En inderdaad het is heel moeilijk om een juist antwoord te krijgen van haar, jp zei ook ja en dan weer nee. Zolang ze nog praatjes heeft zal het wel meevallen, maar haar misschien straks even wekken en kijken hoe ze reageerd en wat laten drinken kan nooit kwaad lijkt me. Als je t niet vertrouwd....HAP bellen he. Bij die kalnagelolie hebben ze de giflijn gebeld. Die weten hier weer meer van als de HA. Sterkte, ze bezorgen je soms wel kopzorgen he!!! PS: ik sprak laatst iemand die kinder ehbo had en die had gehoord dat er maar zeer weinig gevallen van vergiftiging per jaar zijn. En de gevallen waarin zoiets gebeurd betreft meestal kinderen met een geestelijke handicap.... 'Gezonde' kinderen slikken niet snel iets door wat de mond vies vind.
Oei vlek, das schrikken.. Denk dat je idd goed hebt gehandeld. Oh ben blij. Vind echt alles qua kinderkleding duur (of ik heb te weinig geld, dat kan ook )Dus zat op MP te kijken voor een leuke winterjas. Toch weer naar Z8 kijken natuurlijk. Zag leuk jasje met muts en sjaal, was er al 38,- op geboden. Vind ik 2e hands echt te gek. Maar ik wilde aan Smoeder even laten zien wat Z8 was, stonden deze twee jassen er op: Bekijk bijlage 271862 Bekijk bijlage 271864 Normaal voor 65,- en 75,- maar nu afgeprijsd voor 19,95!! Kijk, dat vond ik mooi!! Heb dat roze jasje voor het najaar/herfst en dat dikkere jasje een maat groter voor de winter. Ik hoop dat ze passen!! Sorry hoor, was ff blij
Hihii mazzeltje! Leuk hoor! Volgens mij heeft L van Cinnamon die rechtse jas ook voor de winter! En anders lijkt ie erop! Nou, heb je toch nog iets van z8 gescoord he!! Kun jij ook weer slapen.
nemo, word ik ook altijd blij van !!!! merel, ja soms ze kwam ook meteen naar me toe met die smurrie in haar mond, dus denk ook echt dat ze bijna niets heeft doorgeslikt, maar alleen de gedachten ervan al.
Jeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuutje Vlek dat is eng!!!!! Goed gehandeld meid!!! Maar wat zul je geschrokken zijn Knuf!! Nemo: Erg leuk!!! Bofkontje! Heb ook ff gekeken... Mt 80 nog, ik twijfel. Pip heeft nu 74/80...
Zal ik de maat wel goed hebben gedaan?? Ze heeft nu (net) 68. Dat roze jasje heb ik in 74 en dat dikkere jasje in 80. Maar ja, de echte wintermaanden dec en jan zijn pas over 4 maanden.. Valt z8 klein??
Ik wilde deze even met jullie delen... en dan denk ik in het bijzonder aan een paar van jullie ♥
Whahaha wat bedoel je ????:x Ja hoor ik denk dat je helemaal goed zit met de maat! Jouw meissie is een stukkie lichter dan Pip was hoor!! Ach ik heb al een heel leuk jasje mt 92 liggen... denk je dat dat al kan??
Vond het ook leuk Rasp (en volgens mij vond Daan V. wel leuk ) Nee ben juist bang dat ik te groot heb besteld. Ik dacht dat ze in de winter wel al 80 zou hebben. Maar in dec/jan is ze 7/8 maanden en pip heeft met 10 maanden 74/80... En pip is geen klein kindje, that's all (kleine poepescheet) Ik dacht: nu al 68, dan over maandje 74 en in de winter al 80, maar misschien te enthousiast??
Nee ik denk dat je een winterjasje beter iets groter kunt kopen met het oog op dikke vestjes, shawls etc... Ik denk dat je best goed zit...
Hahahahahaha, ja t zijn soms de kleine dingen... Dat je op zo'n moment van twijfel niet iemand in huis hebt waartegen je kan zeggen: wat denk jij?? Maar thnx!!! en NU ga ik slapen (beter dan gisteren)