Part I of the 12 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Babbelbol, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Ik blijf sowieso hier. Dan.maar alleen.met Ama. Er waren er al eerder wen.paar weg, toen.gingen we toch ook door? Dit is de keuze van BB. Die moeten.we respecteren en denk niet dat ze terug komt. Maar we zijn toch nog met 9 over???
    Al zijn we 4 musketiers, ik vind het hier gezellig en heb net zoals ama geen ander topic....

2. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Nou het zit me niet lekker maar als BB zo stellig in haar mening is moet ik me er wel bij neerleggen...............

BB, zou je dan ook de site willen opheffen aangezien deze in beheer is bij jou............of Lou Lou, weet het ff niet meer.

3. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Ben ik al aan t doen

4. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Weet je, als je zoveel hebt gedeeld al die tijd en veel met elkaar hebt meegemaakt zou ik (en zo denk IK er over) dit toch zeker uitgepraat willen hebben.............

En BB ik hoop stiekem ergens dat je het je hormonen zijn die spreken ;)

5. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    BB, ook al ben ik het niet mee eens, ik leg me neer bij je keuze. Ik vind het oprecht erg jammer.

6. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik leg me ook neer bij de keuze...............maar niet van harte :D

7. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Wat moet er uitgesproken worden meid? Er is wat mij betreft geen ruzie.
    Merel heeft nog een bericht geschreven met excuses en uitleg. Ik heb Madelief begrepen en haar uitleg gegeven. Ik heb mn excuses aangeboden als het mensen heeft gekwetst wat ik heb gedaan.
    Niemand heeft iets verkeerd gedaan. Het is gewoon deze situatie die ik niet trek.
    Dat ik niet mezelf kan zijn en doen waar ik me goed bij voel, zonder mensen te kwetsen of beledigen. Dat vind ik te zwaar.
    Ik heb nou eenmaal behoefte aan veel menigen als ik onzeker ben. en als 4 mensen mijn streepje niet zien, dan wil ik dat er meer meekijken. Zo ben ik.
    En als ik gelukkig ben en goed nieuws heb dan schreeuw ik dat het liefst van de daken. Zo ben ik.
    En de laatste zwangerschap wilde ik graag alles anders doen en het geheim bewaren. Even alleen met manlief... Tot de onzekerheid optrad. En toen had ik advies nodig. Maar ik wilde dat niet hier, nee. Ik wilde het juist een verrassing laten zijn.

En dat dat mensen stoort, dat spijt me en als ik dan heb gelogen in jullie ogen dat vind ik dat echt vervelend. Maar zo wilde ik het doen en zo heb ik het gedaan. En ik vind dat ik na álles inderdaad, niet heb verdiend zo 'veroordeeld' te worden en zelfs als aanleiding wordt gemaakt om te stoppen met de musketiers.
    Die verantwoorlijkheid wil ik niet.

En ik heb niet ineens vervanging gevonden. Die is er niet en die komt ook niet. Dat wat ik hier had was zo uniek. Ik praat al 2 jaar in het andere topic en al een paar maanden in het derde kindje topic. En sinds vorige week in de uitgerekende maand van me...
    Daar heb ik behoefte aan zonder daar veroordeeld over te worden.

dus uitpraten heeft geen zin denk ik. Omdat er geen ruzie is. Tenminste, niet volgens mij... Maar door kan ik niet meer. Dan heb ik steeds het gevoel aan bepaalde regels te moeten voldoen. Snap je?

8. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Meiden...dit geloof ik gewoon echt niet.

Dit stuk is aan allemaal gericht:

en dan ben ik maar qru, maar als sommigen nu ineens allemaal weg gaan...wat is dan de werkelijke reden?? als het om gekwetste gevoelens gaat..kunnen we allemaal gaan..want iedereen is gekwetst hier. Ik lees hier zoveel pijn tussendoor. Maar weggaan vind ik de makkelijkste weg!
    Het doet mij heel erg zeer dat er zo omgegaan word met elkaar.
    Gaat mij iemand vertellen wat je dwarszit? wat er voor jou nu echt de reden is om lieve vriendinnen achter te laten. Hoe gekwetst moeten de achterblijvers zich nu voelen?? hebben zij het dan gedaan?moeten zij zich schuldig voelen?? sommigen weten geen eens wat er nu gebeurd is. En eerlijk...ik ben de draard nu wel kwijt...1 ding weet ik: niemand bedoelde het om iemand te kwetsen!Kijk daar word ik weer vrolijk van, want daarom ben ik zo dol op jullie!!!
    Ben ik nou zo dom om te geloven dat als mensen sorry zeggen, goede bedoelingen hebben, we dan toch boos/verdrieitg er van door gaan?? Alsof wij het dan verkeerd bedoelen?? als je mij beter zou kennen...zou je weten dat ik een gevoelig mens die nooit een mens zou willen kwetsen!!zeker niet mijn lieve vriendinnen!! Maar helaas maak ik ook fouten. Net zoals jij ook zult doen.

en...ik vraag me wel af..als we het onderwerp mochten zijn op een ander topic...hoe komen wij daar als onderwerp....hoe gekwetst moet ik me nu voelen dat iemand ons daar onderwerp van gesprek maakt...alsof ik een gevoelloos mens ben....zeg het dan gewoon tegen me...(ik heb geen idee hoor...ga niet kijken, heb daar niks mee te maken)

Kortom, wat ik wil zeggen: er is hier niemand die kan zeggen: ik ben hier het meest gekwetst. Dat zijn we allemaal. Maar laat mij niet hier zo achter, omdat je meer gekwetst voelt dan ik ben.
    Ook al is het je eigen keus om te gaan....weet dat je daar alleen maar meer mensen mee kwetst en het niks oplost. Je geeft voor mij alleen een signaal af: ik geef niet meer om je en kan jou niet langer meer om me heen verdragen. (zo gaat dat toch in een relatie waar je uit stapt?) ps: ik heb het hier niet over musketiers die hiervoor al meer absent zijn vanwege drukte/familiezaken/gezin etc.

Please meiden...praat erover, neem even afstand, of neem dan definitief afscheid. (maar hou op om in andere topics over deze gevoelens te praten alsof we gevoelloos zouden zijn!!!en dan kan het me niet schelen hoeveel je voor ons opkomt...maar spui je gal dan maar hier, waar ik het ook kan lezen en kan reageren..je bent niet de enige die gekwetst is!!! VERDIKKIE!!!)

zo..mijn relaas voor iedereen. En jullie mogen het netjes/keurig of onegevoelig vinden. Sorry, zo is het niet bedoeld. Maar ik heb zin om iedereen door elkaar te schudden!!! hou op met ruzie maken!!! want ook willen jullie dat niet, het gebeurd nu wel!

Pffffff ik moet zelf nu even stoom afblazen

en sorry meiden...blijf van jullie houden...ook geven jullie dan niet meer om mij...dus zeg ik het maar: IK HOU VAN JULLIE!! omdat jullie de liefste meiden van de wereld zijn!! zo...en daar moet je het maar mee doen!:p

IK BEN EN BLIJF EEN MUSKETIER
    DUS MIJ ZIE JE NOG STEEDS HIER
    IK GEEF OM JULLIE ALLEMAAL
    EN DIT IS HET EINDE VAN MIJN SPUIVERHAAL!

9. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    ...

10. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    LIEVE VLEK, HEEL ERG BEDANKT VOOR JE MOOIE LIEVE GEBOORTEKAARTJE!!!

ik stuur gauw een kaartje naar jou!!!:) (had je adres niet meer:))

11. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    BB: duidelijk bericht, niks tussen te krijgen.
    Alleen is het mij nooit overgekomen dat je ergens om bent veroordeeld en zeker niet door heleboel mensen. Het kwam op mij inderdaad als een verrassing, maar dat was je bedoeling toch? Zo'n verrassing dat ik in eerste instantie dacht dat het ovu-test was. Dat merkte je wel aan mijn reactie. Maar na de eerste schrik kwam de gemeende felicitatie. Maar ja, een verrassing was het inderdaad, maar dan veroordeel ik je toch niet? Ik zei toch al dat je je eigen reden er voor zal hebben. En dat blijkt, die leg je net duidelijk uit.
    Ik denk dat sommigen van ons de dingen gewoon beter kunnen plaatsen als ze die reden weten.

Kort: we kennen jou allemaal, recht voor zn raap, impulsief. Dat willen we toch niet veranderen? Je mag zijn wie je bent. Mogen wij dan soms even stuiteren van je impulsiviteit :p?

En wij kunnen niet in je koppie kijken, maar wij (ik) volgen echt niet waarom dit dan zo rigoureus moet. Als je de hele dag hebt zitten huilen, had je gevoel dan gedeeld! Dan hadden we er voor je geweest. Daar zijn we toch voor?

Oh en over een ander forum, ik ga niks lezen, maar heb ook niemand hier horen zeggen dat JIJ dingen over ons zei. Allleen dat er dingen gezegd worden, en dat klopt, merk ik uit je woorden.

Het ga je goed meid.

Rest: ik heb met niemand ruzie, jullie zijn allemaal lief en wat een porachtig verhaal van madelief. Laat ons alsjeblieft samen blijven. Ik snap niet dat sommigen nu ook weg willen gaan. Heb met BB geen probleem, maar met de rest ook zeker niet!!

12. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    JAAAAAAAAA nemo KNUFFEL!!! ben zo blij dat je blijft!!!
    en iedereen die zegt dat tie blijft, krijgt er natuurlijk een:)

13. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    zo en ga nu ffies boodschappen doen!!

14. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    zwaai allemaal, ik ga heerlijk relaxen vanavond!!

15. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    relaxze madelief, ga ik ook doen heb grrrrrr AB kuur zware bronchitis

16. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Het is hier nu wel erg stil................

Meis, vervelend! Sterkte!!!

17. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    jeetje ik ben even stil van wat hier allemaal gebeurd.
    ik denk dat dit nooit de bedoeling is geweest.

ik vind jullie allemaal te lief om hier niet meer te komen, we hebben al zoveel met elkaar gedeeld laat dit niet het einde van al onze gesprekken vol lief en leed zijn.

maar gaat dit topic nu sluiten en gaan we verder onder een ander topic of op FB ? ik snap er niet zoveel meer van, ik kreeg ook mailtjes waar ik niet zoveel van snap, is het nu dan helemaal over, alleen omdat er wat onduidelijkheid was ? in het verleden hebben we zulke dingen toch ook uitgesproken naar elkaar toe, waarom kan dat dit keer dan niet ?
    jeetje ik ben er even ondersteboven van :(

18. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Vlekkengek, dank je wel voor jullie mooie kaart!!!
    En ik ben oprecht kapot van wat er hier is gebeurd en ik begrijp ook niet waarom. Waarom, waarom, waarom vraag ik me dan af. Mogen wij dan niet eerlijk naar elkaar toe zijn?

19. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    En meer herhaal ik niet.

20. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Wat mij betreft blijft dit topic bestaan en komt iedereen die dat nog wil gewoon terug...

Deel Deze Pagina