Part I of the 12 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Babbelbol, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Heerlijk madelief!
    Ml en ik zitten in de trein. Kids bij oma.
    Nog kwartier, dan zijn we er.
    Lekker middag en avond relaxen...

2. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Heerlijk Nemo en stom, was vergeten dat hij sinds gister weer thuis is!! Of zijn jullie nu onderweg naar huis? of gaan jullie nu ergens naar toe?? In elk geval..relax en geniet ze samen!!

3. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    nemo genietze vandaag en lekker uitslapen ontbijten en relaxen

madelief lekker even rust, heb de boodschappen binnen, T in bed ik ook brr mooi slecht ben ik

knuf voor allemaal

4. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Meis KNUFFEL voor jou!;) is wel lekker hoor dat relaxen!

5. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Merel, hoe is het nou gegaan???????????????????????????????????

6. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    Mlief, precies !!! een streep eronder wat mij betreft.

nemo, heel veel plezier met jullie weekeindje weg, al bijna 2 jaar getrouwd, alvast gefeliciteerd !! maar ze je tel maar lekker uit en geniet even van de rust en ML, voor je het weet is het weekeinde weer om !!

LM hoe ging het bij fysio ?

mlief, lekker he even rust, S is nu buiten aan het spelen in de harde wind :( en H slaapt, heeft vandaag een regeldag of zo, geen pijl te trekken op de flesjes.

meis, helpt de AB al een beetje ? hopenlijk snel beter !

ama, komt je moeder in het nieuwe jaar of is ze er al bij met nieuwjaarsnacht?

kan zijn dat ik er iets minder ben, jeetje de tijd vliegt !! en S vraagt aandacht en van H wil ik ook niets missen en het huishouden gaat ook gewoon door, dadelijk alweer eten koken.
    vanavond boerenkool, mmmmmm !!

7. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Vlekkengek, heerlijke kinderen heb je toch! En de ritme zal je na een tijdje vanzelf vinden. Hier heeft het even geduurd en gaat het sowieso wat moeilijker omdat L zo weinig slaapt maar het komt goed! M had het nog net over jullie boerderij, koeien, trampoline, glijbaan en chips eten... Moeders komt tweede helft januari pas, ze is nu nog aan het werk, het is een drukke tijd bij hun met oud en nieuw en kerst...

8. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Oei, ik hou me nu zelf niet helemaal aan mezelf. Maar wat er volgt is meer een mededeling. Dat mag je gewoon lezen, om eens in je op te nemen. Dat is echt het laatste hoor.
    En ik geef geen mening over het gebeuren of iets. Maar dit wilde ik wel even zeggen als objectieve kijk op situatie. (en wat ik van BB heb begrepen..ik hoop dat ik het goed weergeef)

even vanuit BB gezien: ze is zwanger, is daar heel blij mee, maar denkt ook gelijk aan reacties van naaste omgeving, dus een bepaalde spanning van 'hoe gaan die het vinden...' Dan volgt er het gebeuren op ZP en dat voelt als een aanval/negativiteit op het nieuwe wondertje. Daarom trekt ze zich terug. Niet gericht op personen, maar dit is allemaal teveel.

Ik hoop dat ik het zo goed weergeef vanuit BB. Misschien helpt het jullie/jou om het gebeuren beter te begrijpen. Let op: begrijpen. Dat is het enige wat ik hier mee wil 'bereiken'.

want als slotwoord (ja echt:)) zeg ik: ik kan jullie allemaal begrijpen in wat er gebeurd is. (incluis mezelf;))Maar we gaan nu verder...en ik hoop dat iedereen (al is het na tijdje) weer terug komt!

9. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Vlek het huishouden??haha, jij mag voorlopig nog wel lekker genieten en relaxen!! Ja leuk he, kinderen spelen altijd met het meeste vbizarre weer buiten en met mooi weer willen ze binnen zitten hihi, zoals hier dan.
    En, is het wennen met een jongen? Wel heel stoer voor je man (meisje was natuurlij ook leuk geweest!) tis toch een stamhouder he;)

@Amarens Nog even wachten dus op je moeder!!Wel heel fijn om haar straks een tijdje bij te hebben!!

Zo, kids liggen hier weer op bed...M.aaike heeft heel veel buiten gespeeld vandaag, dus die was ook erg moe!

10. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    ML brengt s nu naar bed, dus ff snel zp-en :D

mlief, misschien snap ik het zo beter idd, maar ik had gehoopt dat we eruit zouden komen, maar helaas :(
    een jongen is idd heel bijzonder, de achternaam gaat nu door, anders was ie gestopt.
    h is ook een verbastering van de naam van de vader van ML, deze is al geruime tijd overleden vandaar extra bijzonder voor ons.

ama, nog even wachten op je moeder dus, maar wel heel fijn dat ze komt, hopenlijk kan ze het nu beter vinden met M
    wat doet ze dan voor een werk dat het zo druk is met kerst en oud en nieuw?

ML en s hebben net vuurwerk afgestoken, en mooi dat s het vond, jeetje het is echt een jongensmeisje :D
    van die grondbloemen en romeinse kaarsen, niet echt spectaculair, maar voor meisjes van 3 wel ;)

zijn jullie ook alweer aan het rondkijken in de uitverkoop, er is zoveel leuk spul dat je nu voor weinig kunt kopen. ik koop het altijd een paar maten te groot en leg deze dan weg, als ze dan die maat hebben gaat het in de kast. scheelt een boel :)

11. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik heb nooit gezegd dat ik de reactie van bb niet begrijp, ik ben juist blij voor haar!

De acties die hieruit voort komen vind ik gewoon erg jammer en die begrijp ik van sommige niet. Dat ik het niet begrijp betekend niet dat ik het niet accepteer hoor :)

12. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

#2632 Zeepaardje, 29 dec 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 dec 2012
    jullie zijn allemaal super lief, stuk voor stuk, niemand moet zich iets kwalijk nemen! xxx

13. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

#2633 Zeepaardje, 29 dec 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 dec 2012
    Lieve meiden...
    Ga niet ineens weg...denk er over na... en niet 1 nacht...
    Ik heb het stom genoeg wel gedaan, maar nog mis ik jullie gezellige geklets!
    Lieverds denk dus allemaal goed na!
    Knuffels!

14. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Vlek wat mooi dat jullie zijn vader vernoemd hebben en bijzonder ook dat de naam nu toch doorgegeven wordt! hihi, wat leuk dat S. vuurwerk mooi vindt!echt een stoere boerendochter;) Ik koop ook graag kleding in de aanbieding! Maar koop het hooguit 1 maat groter. Maar ik hou van aanbiedingen! maar sinds kort MP ontdekt en ik geniet van elk setje die binnenkomt. Dus sindsdien kijk ik niet veel meer bij de 'gewone' winkel.

15. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @LM KNUFFEL!!! jij blijft dus ook gezellig meekletsen!:)

16. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Dag lieve meisjes
    ML had als verrassing om 9 uur ontbijt op de kamer laten komen. Heerlijk!!!
    Ik had alleen nog wel uren.kunnen slapen :p

17. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Bedankt lieve madelief. Het is niet helemaal wat ik bedoelde maar dat geeft niet. Lief dat je het wilde zeggen. Ik zal dan mijn woorden nig even laten lezen aan allen. Misschien dat diegene die zich rot voelen zich enigszins beter voelen.
    Dit waren mijn woorden:
    Ik ga niet weg.omdat ik boos ben. Ik ga ook niet weg om iemand bijzonder. Maar ik kan gewoon niet door met de gedachte dat mijn wonder een schaduwkant heeft. Als ik nu aan mijn kindje denk ben ik nog altijd superblij en ook gelukkig. Maar ook verdrietig. En dat komt niet eens meer door wat er.door wie dan ook gezegd is maar door wat er allemaal .gebeurd is daarna. En ik wil dat niet. Ik ben al zo bang datn omgeving niet al te blij gaat reageren. En op zp is,er nu ook n enorme rel ontstaan door mijn zwanger zijn. Indirect ja dat klopt. En verstandelijk kan ik t enigszins loskoppelen, maar gevoelsmatig niet. Echt niet, het lukt me niet.

18. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Ik hoop dat tijd wonden heelt... En dan zijn wij gewoon hier, klaar voor je...

19. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    BB, dank je wel voor je uitleg, ik denk dat ik het nu beter begrijp. Ik hoop van harte de je omgeving positief gaat reageren. Geniet van je zwangerschap en mocht er iets zijn, je weet ons te vinden.

20. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @BB Fijn dat je het zelf even het neer heb gezet. Je eigen weergave is altijd de beste!

@Nemo heeeeeeeeeeeerlijk ontbijtje op bed!!! Geniet ze samen!!

Deel Deze Pagina