Nemo, hoe was jullie weekendje weg? Vlekkengek, nog vuurwerk aangestoken? En hoe gaat het met H? Moeders werkt in een theater en nu is het bij hun extra druk met de jaarwisseling, schoolvakantie en kerst. Ik koop kleding bijna altijd in de uitverkoop maar nu even niet, misschien straks kijken of er iets leuks is...
ama, ja elke avond als het donker word, is S hyperdepieper, dan steekt ML met haar een paar grondbloemen af, ze vind het zo mooi !! en theater is idd druk nu, iedereen gezellig vrij en een avondje uit. zal wel koud wezen nu bij je moeder of niet ? en BB, ik hoop van harte dat je omgeving blij zal zijn, maar met een wondertje op komst kan dat bijna niet anders toch ?? misschien zijn ze verrast zoals wij maar het is zo bijzonder om weer een wonder te mogen ontvangen dat er totaal geen sprake mag zijn van een schaduwkant. ik vind het heel jammer dat het allemaal zo gelopen is en dat jij je zo naar voelt . een hele fijne zwangerschap gewenst en ik hoop wel dat je in septermber even laat weten of moos en pip er een broertje of zusje bij hebben gekregen. nemo, fijn weekeinde gehad, even helemaal bij kunnen tanken, na het ontbijtje nog wel in bed blijven liggen toch ? wel heel lief van ML. vannacht lekker kunnen slapen hier, alleen huilt ie nu de hele avond, ben al lang blij dat dit niet s'nachts is . dadelijk nog even naar de bakker, en dan vanmiddag oliebollen bakken. jullie vanavond nog plannen ? ik hoop dat we 12 uur halen, vaak niet
Ik wens jullie allemaal gelukkig 2013 toe! Vind het heel erg jammer dat wij 2012 hier zo moeten afsluiten... Laten wij dan in 2013 het beste van maken!
@Vlek Dus H. slaapt lekker door snachts? heerlijk hoor en idd beter savonds huilen, dan snachts! bij E.line was het ook savonds. Iedereen fijne jaarwisseling!!Alle goeds voor 2013 toegewenst!!! ps..ik ben al blij...vanmorgen ff op de weegschaal gestaan (begin vanaf vandaag in nieuw boek van Sonja, dus wel handig dat weegdag dan op maandag is) Is er sinds donderdag al bijna 3 kilo af!! geloof me eigen weegschaal zowat niet, maar tis toch echt zo. Vandaar dat ik me zo beroerd voelde Hoeft van mij niet zo hard, maar als er elke keer vanaf nu een o,5 kilo af gaat per week...dan klopt mn gewicht van nu wel. DUs ben heel beniewd, maar zo zit ik snel op mn streefgewicht hiiii
Lieve meiden, GELUKKIG NIEUWJAAAR!!!! Ik hoop dat 2013 een super jaar wordt voor ons allemaal!!! Met veel gezondheid voor alle mensen om ons heen! Verder hoop ik dat de musketiers in 2013 blijven bestaan en dat iedereen zich welkom blijft voelen! Ik ben lang niet hier geweest en heb dus ook eea gemist. Het lijkt me dan ook niet echt handig om te beginnen over de gebeurtenissen van de afgelopen dagen, beetje mosterd na de maaltijd verhaal. Ik wil in ieder geval wel aangeven dat ik graag wil blijven komen kletsen. (als ik nog welkom ben na mijn afwezigheid...)
Lieve Cinn, natuurlijk ben je welkom!!! Dikke KNUFFEL!!! ben blij dat je gewoon wilt blijven. Hoe gaat het met je?Al ruim 23 weken zwanger...wat gaat het snel!!!alles gaat goed met jou en de kleine en de andere musketiertjes?
Is Ama jarig vandaag, of heb ik iets gemist? Madelief, alles gaat hier prima Wel erg druk. Beide kinderen zijn erg veel aandacht aan het eisen. December is ook zo'n drukke maand en dat merk ik heel erg aan ze, helemaal ontregeld. Wat dat betreft ben ik ook blij dat het januari is. Met de beeb in m'n buik gaat het ook goed. Ik krijg al vaak de vraag of ik bijna moet bevallen... Ik ben weer een walvis Ik weet wel waar die verloren kilo's van Madelief naar toe zijn gegaan Verder ben ik sinds vandaag officieel in de ziektewet vanwege mijn bekken. Dat is minder helaas... Hoe is het met jullie allemaal en alle kinderen? Hoe is het met kleine H van Vlek? Hoe vindt S het, nu ze grote zus is? Hebben jullie nog goede voornemens voor 2013?
Happy newyear allemaal!! Voor iedereen veel gezondheid & geluk voor 2013! Cinnamon: welkom 'back'!! Hopelijk is het voordeel aan het nadeel (ziektewet) dat je weer veel mee komt kletsen!? Buikfoto!! Even vraagje: zag op FB ook dat Amarens jarig was?! Waarom heeft ze nooit op onze website lijst gestaan....? Kon dr niet vinden op die lijst, dus ging gelijk twijfelen.... Ik ga er maar vanuit dat je vandaag echt jarig bens Amarens, dus deze is voor jou: Amarens van harte gefeliciteerd met je verjaardag, maak er een mooie eerste dag van het jaar van!!!
FB klopt inderdaad niet maar voel me bijna jarig dankzij jullie!!! Lief!!! Sorry voor de verwarring. Mijn verjaardag staat niet op de kalender maar ik ben in november jarig geweest
Cinnamon, WELKOM terug. Wij zijn heel erg blij dat je wil blijven!!! Ziektewet is inderdaad minder maar het is beter voor je rust, lijkt mij. Hoop dat je komende tijd kan gebruiken om rustig aan te doen en je op de bevalling voor te bereiden. Knuffel.
Ik dacht het al.....maar ja, dan heb je deze alsnog van mij gekregen (krijg m er niet meer vanaf) Vroeg me al af waarom hij niet op onze kalender stond....
Merel, nog leuke dingen met ml en kinderen aan het ondernemen? Deze week nog vakantie, toch? Vlekkengek, is het nog gelukt om tot de middennacht wakker te blijven? Hier iig wel, hebben samen met M naar het vuurwerk gekeken en wat bubbelwijn gedronken. Morgen moet ik weer aan het werk, lekker saai. Heb vandaag mijn moeder gesproken, het is heel erg koud daar geweest maar nu niet meer, nu is het vies weer volgens haar.
Amarens: Nog steeds 'vakantie' ja. (klinkt beetje raar uit mijn mond...) We zijn x naar Ballorig geweest (indoorspeeltuin) en willen nog een keer gaan zwemmen. Verder geen plannen, alleen rust & regelmaat! Vlek: Hoe ist met je mooie manneke? Rustige jaarwisseling gehad? Wat stoer van S dat ze vuurwerk zo gaaf vind!! Jp was ook wel enthousiast, maar vond de echte zware pijlen toch stiekem ook wel eng. Neem je je rust ook nog een beetje, of ben je alweer volop in actie? Meis: slaat het kuurtje aan? Hopelijk allemaal weer beetje beter? Nemo: D ook vuurwerk fan? Madelief: las dat je plafond geïsoleerd had, scheelt dat met slapen van E? Hier gaat het weer wat beter, gisteren heeft jk overal doorheen geslapen, maar oh oh wat was ze hels van de week.... Ohh, net hier programma van bnn gekeken '4 handen op 1 buik'.... zo schrijnend.....tienermoeder die er echt schijt aan heeft....zo erg vind ik dat voor zo'n onwetend babytje....maar eindigde wel ok gelukkig, al vraag je je wel af wat er van zo'n manneke terecht komt later....
HAPPY NEW YEAR lieve meiden!!!! Hier nog steeds aan de hoest brrrrr word er gek van, zo gauw bed in. @Amarens een jarig gevoel zonder jarig te zijn!! hiii gezellig bijna komt je moeder weer @Cinn, fijn te horen dat alles goed gaat alhoewel ziektewet wel minder maar even rust is dan wel beter he, en natuurlijk gezellig dat je lekker mee blijft kletsen @Merel, ja had vorige week ook al aflevering gezien, idd schreinend gelukkig hebben ze nog meoders doe goed op ze letten want anders nee bah wil het niet weten Rest zwaai, en dat alle dromen uit mogen komen!!
iedereen een heel goed en gezond 2013, dat alle dromen maar uit mogen komen dit jaar !! meis, slaat het wel aan, al wel iets beter ?? ama, ooooh jarig zijn en wij wisten het niet , alsnog van harte met je verjaardag !! cinn, fijn dat je weer hier komt kletsen, niet mooi dat je in de zw zit , heb je er veel last van? (domme vraag anders zit je niet in de zw) heb je wel iemand die je helpt met de 2 kinders ? merel, heb je al iets gehoord van de sollisitatie ? gister om 22.00 naar bed gegaan, niets meegekregen van het vuurwerk dus , ach ja ik geef er ook niet zoveel om, nu met die korte nachten ben ik blij met elk uurtje dat ik kan pakken. vandaag bij beide ouders geweest, en vanavond werden we ook nog verwacht bij de buren, ja daag ik ga met een kindje van net 14 dgn oud s'avonds nog niet de hort op. dus ML is alleen gegaan. verder niet zoveel bijzonders, ik ga hard aan de lijn dat wel. eind maart gaat een vriendin trouwen en heb ik mezelf voorgenomen in een jurk(je) te gaan , dus er zal heel wat afmoeten wil ik dit halen. wat doe ik mezelf aan, maar wel fijn om een stok achter de deur te hebben. dus Mlief geef me je tips om van die kilo's af te komen