vlek, lekker geslapen dus hoe is het met H , S dus dol van vuurwerk nou hier gaan de handen op de oren. kuurtje ja hoest me nog suf dus. afvallen, ja de kerst heeft me 2 kilos extra gekost ahum dus nu nog ff 10 eraf. dus turbo er op en hongerljden hii. sonja kan ik niet eet dan nog te veel
ik zwaai even, gister naar familie geweest en nu nog even genieten van dagje dat ML thuis is, morgen ben ik weer alleen met de meiden..dus tot gauw!!
@Cinn Lekker genieten van je rust straks! Ja, mn kids zijn hier ook mega druk M.aaike is echt uit dr ritme, kun je gewoon merken. Is me een partij brutaal, maar is eigenlijk gewoon moe en ontregeld haha sorry dat je mijn kilo's erbij krijgt Fijn dat alles goed met je/jullie gaat!! @Merel E.line slaapt nu wel door! nu komt ze echt vanwege andere redenen dan kou ML zei dat er echt een tochtgat in het plafond zat, waardoor alle lucht gewoon uit 'waaide'. Dus ben blij dat het nu goed geisoleerd is! Oh en KNUFFEL!!! fijn dat je er weer bent @ Amarens Nog gefeliciteerd met je verjaardag al is het al wat langer geledenhad ik je toen al niet gefeliciteerd? ik weet het niet meer @Vlek Lekker toch ff bijslapen!!kon ik het hier maar...ze zijn hier tot 6 uur sochtens bezig geweest...GAAAAAAAAAAAP! En ik kan niks aan die verlies van kilo's doen...ze verdwijnen gewoon als sneeuw voor de zon, dus dat is gewoon vocht. Ik ben er niet slanker op geworden ben benieuwd hoe het komende weken zal gaan... Wat leuk dat je in maart een bruiloft hebt!altijd leuk om zulke feestjes te hebben Knuf voor H.!! @Meis haha ik kan dan weer niet hongerlijden geef mij maar sonja!Ik vind dat heerlijk om in een boek te kijken wat ik ga eten. Hoef niet na te denken, alleen het te maken en op te eten Ben heel blij, want in de zomer krijgen we er een NIEUWE keuken bij!!! JIPPIEEEEEEEEE! ML was klaar met onze 'oude' keuken en zijn vanmiddag naar keukenzaak geweest en ik krijg gewoon een nieuwe frisse, keuken met nieuw apparatuur. HeerlijK!! Kost wel wat centjes, maar het viel ons nog mee. Dus super blij!! en heb het met een slagroomgebakje gevierd hoezo goed bezig met lijnen Maar was/ben zo blij! En heb een vraagje aan jullie: E.line eet laatste tijd met warm eten haast niks (en zeker niet met pasta/rijst etc.) Hebben jullie adviezen? wij doen nu proberen haar hapje te geven, op speelse manier, haar zelf te laten eten, maar ze speelt ermee en eet niks. Ze krijgt wel pap en we proberen er niet teveel aandacht aan te geven. Maar ze gaan op een gegeven moment wel een keer weer eten hoop ik? ben al van plan haar overdag es smiddags niks te geven (alleen beetje drinken) zodat ze savonds meer trek heeft.
zo ziet tie er uit...bij ons wordt tie wel kleiner, en kasten wat om geswitchd bijna alle kasten hebben laatjes. We hebben alleen gesloten kasten (geen ramen) en bovenin allemaal kasten. En we hebben een apothekerskast erin zitten. En de afzuigkap die je ziet, hebben we niet, we hebben een kruidenkast en daaronder een uitschuifbare afzuigkap. Dus alles ziet er dan recht uit. Het aanrecht en tegeltjes hebben we wel zoals op de foto. O ja en handgrepen zijn anders, we hebben van die rechte grepen. einde ego bericht over de toekomstige keuken bij huize Madelief
hahahaha zit ik te typen van de handgrepen, is dat geen eens goed te zien op de foto..hahaha...ben zo enthousiasit, ik zie alles natuurlijk voor me. Sorry!
mlief, leuk hee, en wat een mooie keuken !!!! kun je je echt op verheugen op zulke dingen he en dat je ml er al genoeg van heeft zegt al genoeg en eten, tja S eet hier sommige avonden ook niets, alleen een blaadje sla of zo , ach ja een toetje erachteraan en als ze echt honger hebben komen ze wel. en idd net wat je zegt, s'middags geen snoep en koekje, dan moet ze wel wat eten als ze echt honger heeft, maar vrolijk blijven en niet teveel de nadruk erop leggen en dan komt het vast een keer goed. meis, hoe gaat t met je AB ? avonden hier zijn onrustig, maar s'nachts slaapt H gelukkig, of is iig stil, hij ligt nog bij ons op de kamer. gister de verhogers onder het bed vandaan gehaald, jeetje wat is het bed dan weer laag. morgen naar het zkh voor controle van H zijn geelzucht en AB na de bevalling, staan denk ik 3 min natijd weer buiten, maar beter te voorzichtig dan dat het misgaat. er komt op de tv weer een hele heftige docusoap aan, verloskunde of zoiets, lijkt me heel heftig om die verhalen te zien en te horen. lijkt me vooral voor LM heel heftig omdat zij er ook middenin heeft gezeten.
heb al een paar pogingen tot reageren gedaan.......maar heb hier 2 duiveltjes vandaag. dus mijn reactie komt nog.........xx
Hier ook een snelle zwaai!! Heb erg veel gedaan vandaan en gisteren. Kerstboom eruit en dan weet je het wel. Zoldertje stond propvol met kerstdozen, was en nog veel babyspeelgoed wat ik weg wil doen. Vanavond kom ik reageren als de kindjes op bed liggen.
Kindjes nog niet op bed, maar moet even een break nemen. Ohhh echt word soms stapel gek van die 2 samen.... jk die rent gewoon brutaal over debank op en neer (en ik maar flippen omdat ik bang ben dat ze eraf kukelt) en jp loopt haar op te jutten. Hij weet dat hij stoute dingen doet, en zij doet álles na..... Los van elkaar zijn ze zo lief, maar samen 2 bandieten! Madelief;wauw een nieuwe keuken!! Te gek! En je ml wilde dat graag?? Jij blij! Kan me er wel een voorstelling van maken hoe het word, mooi hoor!! Ik ben nog steeds zo blij met mijn keuken! Terwijl ML steeds roept dat hij 'spijt' heeft van het kookeiland, omdat het 'altijd vol troep staat' Moet toegeven, dat ziet er opgeruimd 10x beter uit, maar met 2 kids in huis is het zowat onmogelijk om niks op het aanrecht te hebben staan hoor.... Nemo: nog vrij samen met mL? Of is hij weer aan boord gegaan na jullie weekendje? LM: hoest met je rug, al iets beter? Vlek: oehhh dukke avonden dus. Maar gelukkig wel nachtrust! Das dan wel fijn lijkt me. Wellicht moet hij toch de drukte van overdag verwerken voor hij gaat slapen? Geef je nog bv of al afgebouwd? Ik zag ook die nieuwe serie in voorstukje voorbij komen, ik heb ooit ook die van de neonatologie afdeling van M'tricht op tv gevolgd, zo heftig maar zoooo mooi. Mijn sollicitatie vroeg jij naar...die was hartstikke goed gegaan, boden me zelf een testperiode aan om mee te werken. Daar wilde ik even over nadenken omdat het ook in weekend werken betrof. Ik heb daarna aangegeven dat ik het graag wilde doen, en toen deed die man aan de telefoon heel vaag. Uiteindelijk kreeg ik de dag erop een hele vage mail met een afwijzing. Naja, houdoe en bedankt, lekker aso vond ik. Dus ben weer terug bij af....maar had dus bijna een baan te pakken. Amarens: leuke verjaardag gehad? Meis: jij ook draakjes thuis? En toch je boek uit kunnen lezen tussendoor? Cinnamon: was jij nog naar UK op vakantie geweest met kerst of gewoon thuis gevierd? HOe gaat het met L, ook zo'n rappe tante, ik heb mijn handen vol aan jk, veel erger als jp toen die klein was.... We hebben hier sinds vorige week glasvezel (hadden nog altijd analoge tv) en aangezien we boven een slechte tv hadden hebben we die van onder naar boven gedaan en onder een nieuwe gekocht. (ML wilde graag groter beeld) Oh oh, er gaat een wereld voor ons open! Interactieve tv, te gek! Ben helemaal fan geworden van TLC, gisteravond hele avond naar zitten kijken, allemaal vrouwen programma's over bruiden, modeontwerpsters, baby's, heerlijk!! ML is dus dagen bezig geweest met alles aansluiten en de tv boven ophangen. Wij hadden tv op tafel achter het bed, en dat kon nu dus allemaal weg! Ben dus weer druk bezig met re-stylen van de slaapkamer....word vervolgd. (ML heeft bed al opnieuw bekleed mooi!!) Oh, zit net te schrijven, valt jk op haar gezicht op de grond, tand door de lip, tja, moest een keer gebeuren he!:x
@Vlek Ja hoorde het ook van die docu op tv. Ik ben dol op programma's die over baby's gaan..maar deze is wel heel heftig ja. Heel geod dat je met H langs gaat, had ik zelf ook gedaan hoor. En ik hoop wel dat je gauw weer buiten staat hoor Oh en E.line....is sinds eind van de morgen ziek. Zevoelt goed warm en heeft van die rode wangen. Dus misschien at ze daarom al tijd minder. @Merel ieeeeeeeeh af en toe he!! herken het hoor!Idd wat je zegt..met zn tweeen..oooooo...zucht draakies zijn het! en ja..zul je zien dat ze er afvalt! En..nu de kids allebei op bed? Hier ligt trouwens niet alleen de keuken vol... hier ligt altijd alle oppervlakken bezaaid..word er zelf soms helemaal craaaaaaaazy van. Vandaar nieuwe keuken, die helemaal dicht is met heel veel ruimte. Een opgeruimd huis is een opgeruimd hoofd. (bij mij in elk geval) Dus dat is een voornemen van ons om ons huis dit jaar opgeruimd te houden. Kookeiland past bij ons niet, dus daar konden we al niet voor kiezen. Wat stom van je sollicitatie!!!tsss, eerst iemand indruk geven dat je welkom bent en dan vervolgens weer niet. Wees maar blij dat je daar niet werkt Jouw baan komt nog wel voorbij! TLS..ken ik helemaal niet?? @Meis zwaai!Liggen je duiveltjes nu op bed? o ja...en het oudste meisje van mij hier..was onder het eten naar de wc geweest, kwam van boven?? met andere legging aan. (ze had al geen maillot meer aan, die was vies vant buiten spelen) Maar ze zei niet waarom. Heb ik haar op bed gelegd, wil ik naar wc beneden, stap ik ineens in iets nats!ieeeeeeeeeeeh! heeft madameke op dr slofjes en onderbroek geplast en een hele plas lag dr op de vloer...(en ze had daarna de deur gewoon weer dicht gedaan..draak!)
Altijd fijn......grrrr (en slim, ze dacht wat niet weet wat niet deert) Ik ga morgen weer s de stickers uit de kast trekken.....maar weer's 'n beloningssyteem invoeren....
Dames, zwaai, ben aan het werk geweest en ook druk op zoek naar een knuffel voor L. Is ook iets :x:x:x frustrerends, ja, bleh. Vlekkengek, succes morgen met H.! Laat je ons weten hoe het is gegaan? Madeliefje, jeeeeeeeeeeeeeej nieuwe keuken, hoera!!! Ik ben jaloers! Beterschap voor E. Merel, goed bezig geweest, las ik, alles weer netjes opgeruimd. Hoe is het met Jk, geen lelijke val? En ja interactieve TV, geweldig! Hebben wij niet, hahahahahaha.
Zoek je een dubbel exemplaar of zo? Heb zelf voor elk kind 3 dezelfde knuffies. 1 schone in de la, 1 voor in bed en 1 voor op het KDV. Was overigens bij beide knuffels een zoektocht van jewelste om er nog meer van te vinden, uiteindelijk wel gelukt! Misschien kunnen we meezoeken? Vlek: suc6 morgen voor H, hopelijk niks geks en is je manneke kerngezond!
Merel, lief!!! Hier is mijn topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/gratis-aanbiedingen/410311-knuffeldoek-muis-gezocht.html Heb vandaag met nicotoy gemaild en dit teruggekregen: Beste, Naar aanleiding van uw mail zijn we op zoek gegaan naar deze knuffel, maar helaas hebben wij geen voorraad meer. Deze knuffel werd een 6 jaar geleden verkocht, we hebben hem laten herproduceren omdat het zo een succes was maar helaas is die extra voorraad nu ook al de deur uit. Het spijt ons, we kunnen u niet verder helpen. Met vriendelijke groeten,
Het is het doekje van L, M wilde nooit een knuffel hebben, die slaapt samen met zijn c.ars auto´s. L is helemaal gek op zijn muis, wil niks anders hebben en de muis begint al af te takelen.
Alleen.snelle zwaai.... moet alleen wel lachen om.M, amarens. Daan.is precies hetzelfde. Geen knuffels, wel auto's mee naar bed tot morgen!!!! kus
Nemo, liever auto's dan knuffels, ik meen het echt! Volgens mij is het nu mission impossible met die muis.
@amarens Lastig is dat om er dan nog een te vinden. Nou, mn sm kwam op E.lines verjaardag met een (vind ik) oerlelijke poes/leeuw? die had ze meegenomen van de wereldhavendagen in rotterdam..maar madame wil nu elke keer die knuffel... ga toch maar es proberen een ander bekende knuffel bij dr neer te gaan leggen waar ze meerdere exemplaren van hebben. M.aaike heeft teigetje...errug makkelijk E.line lag vanmorgen in dr eigen kots en ze heeft er wel tijdje in gelegen kon ik zien, voel me dan zo schuldig. Deed er ff gauw in bad, valt mevrouw gewoon in slaap terwijl ze op aankleedkussen zit, zo raar is dat! alsof ze wegvalt zeg maar. O en gisteravond keken we redelijk vroeg in de avond bij M.aaike om het hoekje...zit de vloerbedekking en bed onder de poep en bij de deur lag een onderbroek er vol mee. Ze heeft het ws. in dr slaap gedaan en toen moest ze plassen op het potje en voelde dat er iets mis was, heeft zelf een schone onderbroek uit de kast gepakt en is weer in bed gekropen. En dat spoor was dus te ziendus die kon nog even onder de douche Ach ja...gelukkig hebben we een wasmachine