Part I of the 12 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Babbelbol, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Madelief: Aaiii das echt niet leuk....poep op het tapijt...brrr lijkt me vreselijk om dat schoon te maken...
    Hopelijk zijn ze beide weer aan de beterende hand, al kon M er waarschijnlijk niks aan doen en was ze niet ziek?

Amarens: heb precies dezelfde zoektocht gehad als jij nu.....ik heb nog voor je op die site gekeken die ik kende, maar helaas.
    Zag dat je op MP had gekeken, wilde ik ook al voorstellen. Heb daar dus 2x een exemplaar gevonden. En als de knuf een wasbeurt heeft gehad, en verder nog nieuw eruit ziet vind ik het prima hoor. Meestal bieden mensen toch geen afgelebberde knuffels aan. Veelal spullen die ze gekregen hebben en niet mooi vinden. Zou er maar gelijk 2 proberen te scoren, ik hoop dat je geluk hebt!

Iedereen druk verders?

2. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Madeliefje, oei da's niet leuk, maar kan gebeuren. M heeft laatst in zijn nachtluier gepoept, doet ie anders nooit meer.

Merel, pfffffffffffffffff die vrouw van mp reageert gewoon niet :x:x:x Maar ik heb nu 2 doeken besteld, ben heeeeeeeeeeeeel erg benieuwd of ik ze krijg aangezien ze uit Frankrijk moeten komen :cool:

3. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Zo zeg, jij zoekt echt ver! Naja, ALLES voor je kind he...;)

Hier trouwens blij, jp wilde de eerste dag van het jaar ineens zelf geen luierbroekje meer aan maar n 'echte onderbroek', en tot nu toe geen nat bed gehad. Ben erg benieuwd of we dat tijdperk nu ook kunnen sluiten.
    *heb nu al spijt dat ik het schrijf, zul je zien dat het vannacht misgaat en ik morgen sta te wassen*

4. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Zwaai lieve dames

sorry voor mijn absenties. Hadden even relatie crisis :):(
    maar het ergste is voorbij.. We gaan vechten!!!!

5. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Merel, wat GOED van Jp!!!!!! :):):) en wat zal je trots op hem zijn!!! Hier slaapt M nog steeds met luiers om en die zijn elke nacht nat :( hoop dat het ooit goed gaat komen...
    De knuffel van L was in Nederland niet te vinden helaas. Dan maar in Frankrijk gekeken en daar zijn ze wel te krijgen. Vind ik op zich leuk om te doen (goed voor mijn Frans ook) alleen zit daar meer risico aan. Dus ben heel erg benieuwd of ik de knuffels toegestuurd krijg.

6. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Jeemig, Nemo, schrik van je berichtje, hoe gaat het nu? Hier gisteren giga ruzie gehad, ml heeft gezegd dat hij nu begrijpt waarom een man een vrouw slaat :$:$:$

7. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Wat???? Amarens: wat een uitspraak! Mijn ML kan soms ook dingen zeggen, maar dat ken nie he...!

Nemo: meid toch, als we je ergens mee kunnen steunen?? Was het iets terugkerends, of een nieuw dingetje wat de bom deed barsten....
    Hopelijk komen jullie er samen wel uit....knuffel!

8. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Oh das ook een gezellige uitspraak van je ML... Had er één van mijn ML kunnen zijn :(

Als we allebei koppig en boos hadden gebleven hadden we zeker uit elkaar gegaan. Maar gelukkig brak ML en hebben we besloten dat de liefde er zeker is en.daaruit moet je kunnen voortbouwen.

Voor alle andere zaken zoeken we hulp, want elkaar begrijpen en communiceren is lastig. Maar we snappen.elkaar wel beter nu en.proberen vooral lief tegen.elkaar te zijn.

Trouwens, daan heeft ook nog zeiknatte nachtluiers hoor

9. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Typ op mobiel. Ff lastig. Kom later met beter verhaal. Maar gaat nu dus weer goed, dus geen zorgen...

10. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Je hoeft er ook geen hele verhalen over te schrijven, schrijf wat je kwijt wil...
    Hopelijk krijgen jullie weer begrip voor elkaar en kunnen jullie in de toekomst elkaar beter aanvoelen, en elkaar weer waarderen. Hulp is daarbij soms gewoon nodig, dus goed dat jullie die kans aangrijpen!
    Kan me trouwens ook voorstellen dat jullie steeds lang weg-zijn van elkaar ook tot meer verwijdering kan leiden...?
    Sterkte in ieder geval!

11. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    mlief, aah kleine meid even de weg kwijt :(, alles wel weer schoon kunnen krijgen? wel fijn zo'n wasmachine dan he :D

amarens, wel fijn dat je weer een zelfde knuffel hebt kunnen vinden, al is het helemaal in frankrijk :$, alles voor je kids he :D
    en wat een uitspraak van je ML :$ hopenlijk haalt ie het niet in zijn hoofd om daad bij het woord te voegen :x, dan staan er heel wat boze musketiers op jullie stoep denk ik.

merel, jeetje wat jammer van je sollisitatie :(, wel raar om het op zo'n manier over te brengen van die kerel, nou ja misschien ligt er heel wat beters in het verschiet voor je ! niets gebeurd zonder reden denk ik altijd maar.

nemo, toch niet na aanleiding van jullie weekeindje weg ? hopenlijk kunnen jullie het samen oplossen, samen met de hulp !
    jullie relatie is wat dat betreft heel lastig lijkt me, 2 wkn weg, en dan 2 wkn op elkaars lip, zou ik tenminste heel zwaar vinden.
    die 2 wkn dat ie weg is doe je toch je eigen ding en als ie terug is moet je je weer aanpassen.
    heel veel sterkte en hopenlijk komen jullie er sterker uit !!

vannacht heerlijk kunnen bijtanken, om 1 uur een fles en toen pas weer om half 6 :D.
    S is nu gymmen, dadelijk even de was wegwerken en kijken wat de rest van de dag brengt.

12. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Hi!

Vlek: ohhh hij gunt jullie wel goeie nachtrust he, dat zijn wel fijne tijden! Heeft H al een beetje een ritme, voed je op schema of op verzoek? En volgende week gehoortest zag ik? Altijd even spannend maar zal heus wel goed zitten!

Vanmorgen naar de stad geweest met ML, kindjes bij oma.
    Shoppen voor de bruiloft.....ja die van schoonma ja....
    ML uiteraard in no time geslaagd, maar ik ben echt vanalles aan het combineren geweest, maar t lukte niet.
    Ik heb een paar maandjes geleden een peperdure set gekocht voor 2 bruiloften die ik had, en die set bevalt me super. Intussen wel al aantal keren aan gehad, jasje op spijkerbroek, maar ook samen met kerst en verjaardag. En ik denk (vrees) dat ik m vrijdag aanstaande dus ook weer aan ga doen. Jammer voor diegene die denken 'heeft ze weer hetzelfde aan?' maar ik vind het wel goed zo.:p
    Had een super gaaf rood leren jasje gekocht met een soort jurk/tuniek. Alleen had ik beide besteld met het idee dat die jurk zwarte ondergrond had, maar bleek bruin....en ik heb een zwarte tregging maar dat was dus geen gezicht. Heb de jurk maar geretourneerd en het jasje gehouden. Nu heb ik vanmorgen 3 leuke sjaals en 1 leuk blousje voor bij 'het jasje' gevonden, maar niks voor eronder. Wilde graag een jurkje of rokje.....grrrr
    Naja, wat ik gekocht heb ga ik echt wel veel dragen, maar krijg t allemaal niet 'bruiloft-proof':cool:
    Ach, als het nu een feest van vrienden was, maar voor schoonmoeder....moet t maar goed zijn.:)
    Toen kocht ik die set met wetenschap 2 bruiloften en kerst en tig verjaardagen te hebben, maar nu een dure set kopen voor 1 bruiloft en verder niks meer voor boeg.....not!

13. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    hier ben ik weer....

amarens en nemo jeee meiden zo niet leuk ruzie hoop dat weer goed komt allemaal. en knuf voor jullie!!

vlek, fijn een heerlijke nacht, fijn te horen dat alles goed gaat vlgde gehoortest he? s lekker gegymt?

merel, iets waar je fijn in voelt is ook belangrijk toch? hoe is het met jou draakjes?

madelief mooie keuken hoor straks wel ff eind resultaat spammen!! hoe ist met jou meiden? en druk aan afvallen, vind wel knap dat je ondanks regen auto laat staan om te bezuinigen.

hier druk met voorbereiding van verjaardag van mn kleine meiske morgen ;) al weer drie!! dus kadootjes ingepakt taart gehaald. en vanmiddag nog goed geslaagd voor winterjas voor F helemaal blij en heb niet lang hoeven te zoeken. en nw schoenen voor T dacht al dat hij moeilijk liep Oeps twee maten groter zit nu op 24 jeee wat een schuiten.
    xx

14. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    hey meiden, zwaai, druk dagje en nu vanaaf op visite!morgen kom ik weer kletsen!!heb al wel beetje gelezen. Fijne avond!!x

15. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Hiep Hiep Hoera!
    Lieve F, Meis, Meisman, en kleine T, van harte gefeliciteerd met je 3e verjaardag!!!!
    Maak dr samen een mooie vrolijke dag van!!!:)

16. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Lieve F, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! En meis, meisML en T ook natuurlijk!

17. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Hoera F is 3 jaar!!! Van harte gefeliciteerd met jullie grote meid!!!!!!

18. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Vlekkengek, hoe is de controle van H gegaan? Goedgekeurd? En wat heerlijk dat hij jullie 's nachts laat slapen, houden zo!

Merel, wanneer is DE DAG???? :D Was toch heel snel al? Vrijdag? Enne kleding, ik weet zeker dat je goed eruit zal zien! ;)

Nemo, hoe is het? Gaat het weer een beetje en is ml weer lief?

Meis, leuke derde verjaardag gevierd? Wat gaat het toch snel, 3 jaar alweer.

Hier is het weer rustig, al kon ml wat liever zijn, vind ik. Wij zijn, geloof ik, allebei moe en prikkelbaar en daar komt gelazer van.

19. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Merel, wat vaag van je solli!!!
    Heel vreemd!

Nemo, dikke knuffel!

Amarens, jij ook sterkte! Dat zijn geen leuke opmerkingen!

Meis, heeft F een leuke dag gehad?!?!

Vlek, hoe gaat het met de kleine man?

Hier weing nieuws eigenlijk. Rug gaat weer beter. Soms nog wel pijn maar niet meer zo erg :D

20. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    zo, ben er nu pas, zat gister in de lappenmand! Heb een gat in de dag geslapen:) moest echt even bijtanken, dus letterlijk de hele dag bank gehangen:D

Zo, ga nu ff terug lezen!

wat betreft de meiden, M.aaike moest gister ook veel bijslapen en E.line is weer helemaal beter:)

Deel Deze Pagina