Part I of the 12 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Babbelbol, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Merel hoe is het gegaan met Jp met een onderbroek aan snachts? Goed gedaan hoor JP!
    Lastig kan dat zijn idd shoppen voor een bruiloft!nou, en dat ene dure setje gebruik je dan mooi weer!enne...het was toch een kopiebruiloft? dan passen daar ook kopiekleren bij van vorige bruiloften;)

@Meis oooooooooooooo verjaardag van je lieve meiske gemist!!

Lieve F. nog van harte gefeliciteerd met je 3de verjaardag!!!! hoop dat je een hele leuke dag hebt met papa, mama en T!Met heeeeeeeeel veel kadootjes:D xxxxx
    Leuke dag gehad Meis gisteren? F. flink verwend en hoe vond ze het?
    O en afvallen...is niet helemaal gelukt deze week, zaterdagavond toch gebak genomen en gister is het ook niet gelukt. Blegh, soms...is het nog best lastig.
    Geslaagd met shoppen dus:) wow, T, heeft idd grote schoenmaat hiii. E.line heeft nu 22.

@LM Fijn dat het beter gaat met je rug!hoe gaat het met de kids?
    @Vlek hoe gaat het snachts met H.? en hoe was het bij de HA? was je daar nu al geweest of was dat vandaag? ben benieuwd of hij (te) geel is of niet. En hoop van niet natuurlijk:)

@Nemo neeeeeeee, niet leuk relatiecrisissen. En soms laait het ineens weer op. (tenminste hier wel...discussiethema: (schoon)familie)Wat fijn dat jullie er wel over konden praten!! en als er wat is, je mag altijd erover praten of PB-en!!!
    @Amarens dus de knuffel gevonden!! Komt wel ver weg, maar ach..je hebt hem dan maar mooi wel!;) En droge luiers komt vanzelf!!zolang ze natte luiers houden, heeft het toch geen zin om hem uit te gaan doen.
    Doe maar lekker rustig aan hoor en als ter wat is, mag je altijd PBen hoor!:)
    Waaaaaaaaaaaaaat zei je man??? Tssssssssss..hoeft die van mij niet tegen mij te zeggen..al kan ik me best voorstellen dat tie me door elkaar zou kunnen rommelen...gelukkig heeft tie communicatiecursus gehad..als mensen zeuren, gewoon weglopen of negeren...(al kan ik daar niet tegen als ik boos op hem ben hiii)

2. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    rustig hier!! iedereen druk in de weer vandaag?

speciaal dagje vandaag..E.line alweer 16 maanden...

3. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Nog 2 maanden en dan is ze 1,5!!!! Gaat hard, he. Wat heerlijk dat je gisteren bij kon slapen, ik begrijp je helemaal.

Ik ben er bijna altijd, hoor. Was even druk met het bedenken hoe het met de zomervakantie moet aangezien M in augustus naar school gaat. Ik ben er nog niet over uit, even met ml overleggen.

4. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    jaaaaaaa tijd gaat hard!!

Nog een ruim half jaar en dan is M. van jou alweer 4 jaar!! gaat hij naar school...M.aaike moet nog even wachten tot ze echt 4 jaar wordt. Bij ons ligt de grens op 1 oktober, dus ze gaat na de zomervakantie nog 6 weken naar de psz en dan mag ze naar school. Dat worden pittige 6 weken:D vaak willen ze dan niet naar pzs meer. En 3 meisjes (van de 5 uit haar groep) zijn dan al wel naar school. Zo sneu voor dr, dr vriendinnetjes zijn dan weg.;)

Op dit moment geniet ik van de rust na 2 weken: E.line ligt op bed en M.aaike is weer naar psz. Eindelijk weer ritme;)

5. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Tja, M is bijna 3,5 jeeeeeeeeemig. Pzs heb ik geen ervaringen mee, hier gaan ze naar het kdv. En ritme is erg fijn, ja met al die feestdagen achter de rug. Ik moet eigenlijk gaan opruimen maar totaal geen zin in...

6. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    haha heb ook nooit zin in opruimen!!:D maar in kerstvakantie samen met ML alle kamers afgewerkt, Kast van de meiden opgeruimd. En daar geniet ik nu zo van!!In plaats van dat de kast uitpuilt, zijn de (te) kleine kleding er uit en opgeborgen op zolder. Beneden hebben we een nieuwe speelgoedkast bij de Ikea vandaan, dus dat ruimt ook al beter op. Nu alleen nog een ruimere keuken...en dan hopen we minder zooi te hebben slingeren in huis, want tis soms echt heel erg:) alle oppervlakken zoals tafels, liggen bij ons altijd bezaaid met paperassen etc. Tja en dat opruimen, heb ik echt een hekel aan:D

Maja, tis wel zo: een opgeruimd huis, is een opgeruimd hoofd. Dus je hebt er wel weer profijt van:)

7. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Ga nu nog even heerlijk een boek lezen...

8. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    mlief, ja een opgeruimd huis is idd ook een opgeruimd hoofd, alleen hoe blijft het netjes ;), zaterdag de hele speelgoedkast op de kop gehad en alle stukjes bij elkaar gezocht, kregen we zondag kraamvisite, kan ik eigenlijk weer opnieuw beginnen :( zo moedeloos word je ervan.
    wat voor een boek ben je aan het lezen?

LM, fijn dat je rug weer wat beter gaat, ik heb vandaag een lendengordel gehaald bij de aldi, kijken of dit helpt als ik weer last van me rug heb.

nemo, hoe gaat het, ruzie al bekoeld ??

meis, gister een leuke dag gehad? was niet zo heel lekker weer helaas :( F goed verwend met kadootjes ? zal vast wel !!

ama, kan ML geen vrij krijgen als M ook nog vakantie heeft ? of bedoel je dit niet ? zou wel fijn zijn om even met z'n allen weg te gaan.

merel, idd net wat Mlief zegt, zij kopieert ook alles, ik zou er denk ik ook geen nieuwe kleding voor kopen als je thuis een leuk setje hebt liggen.

in het zkh was alles goed, hij zag er prima uit en volgens hun meting zou hij 5 cm gegroeid zijn :$, zal vast ergens verkeerd gegaan zijn. gewicht was nu 4315 g, dus goed gegroeid in alle opzichten :D

in ons zkh zit de gyn en de kinderarts bij elkaar, zo vervelend :(
    ik kwam trots met mijn ventje de hoek om, begint me toch een vrouw te huilen, zo zielig !! ik hoorde haar praten met haar ml over het missen van hun kindje, dus ik denk dat ze een miskraam heeft gehad. oooh dan voel je je ellendig op dat moment :( maar goed een jaar geleden zat ik in dezelfde positie als zij, en dat is ook goed gekomen, dus hopenlijk voor haar ook.

gister kleertjes besteld op i-net, alles voor 50 %, word je dan wel weer vrolijk van :D
    en ik pas mijn oude kleding ook weer, zit nog wel strak maar het zit wel :D, nu even een paar maandjes goed lijnen en dan de bruiloft van mijn vriendin uit canada,heb er nu al zin in, even lekker uit mijn bol gaan.

9. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Vlek Ik lees een boek van Lynn Austin (christelijke schrijver) Heb hem al tijdje liggen en elke keer kom ik er niet aan toe.
    O wat naar om iemand zo verdrietig te zien!! pfft...sommige krijgen veel voor hun kiezen (als ik enkel al hier op het forum lees) En idd Vlek, vorig jaar had jij ook een mk. Heel gek, maar de laatste tijd hoor ik het zo veel, dat ik dan een soort niet aan een derde durf te denken..omdat ik het gevoel heb dat je gewoon een keer moet overkomen. Maja, voor verdriet kun je je niet afsluiten. Iedereen krijgt tenslotte iets voor zn kiezen. Maar het verliezen van een kind/partner lijkt me het allerergste wat je overkomen kan!
    Hoe voelt dat nu voor jou, nu je je zoon erbij hebt in je gezin. Denk je nog veel aan de mk? of zakt dat toch ver weg?
    Dat gevoel van elke keer opruimen, herken ik helemaal!! nu we die kast hebben, is het opruimen zo gepiept! Alles heeft een bter en overzichtelijker plekje gekregen. Plus dat we M.aaikes keukentje naar boven gedaan hebben. Maar speelgoed opruimen, dat zal wel altijd blijven!;)
    Wat leuk dat je kleren hebt met 50% korting!!!heerlijk!!!ja daar kan je dan echt van genieten:D en lekker dat je je eigen kleren weer aan kan!! En leuk hoor een bruiloft!Komt je vriendin naar nederland of gaan jullie naar canada voor de bruiloft?

Maa.ike mag sinds kort buiten de poort spelen (uit de tuin) en sindsdien speelt ze graag buiten en de buurmeisjes spelen ook graag met haar, dus die vermaakt zich prima! zo leuk om te zien!

10. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    Mlief, ja denk best vaak nog aan de MK, ik denk juist nu H er is dat het allemaal weer boven komt, anders was ik in juni al moeder geworden van een 2e wonder.

vriendin trouwt in NL, ze is 12 jaar geleden verhuist met haar ouders en broers/zussen en is een paar jaar terug iemand tegen gekomen toen ze even terug was in NL, een vent die ook in amerika werkte en ook uit NL komt, hij was ook even over voor zijn vrienden, echt alsof het zo moest zijn, zo bijzonder !!

vind je het niet eng om Maai.ke buiten de poort te laten spelen ? gaan er dan oudere buurkindjes mee of dat niet ? je moet ze loslaten, maar het lijkt me zo eng :).

bij simply color.s kun je van die leuke dingen bestellen met de naam van je kind erop, ik vind het superleuk maar de naam is dan ook bij iedereen bekend, als ze dan over straat loopt kan iedereen haar naam lezen en haar aanspreken en doen of ze haar kennen, of ben ik nu iets te overbezorgd en denk aan te rare dingen :)

11. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Vlek snap dat gevoel wel hoor, ik zou dat ook wel hebben...iedereen weet dan wie ze is.

12. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Hi meiden,

Vlek: overbezorgt? Nee snap je wel hoor, al had ik zelf niet zo aan dat shirt met naam gedacht.
    Hier speelt Joep never buiten de poort...
    Ik neem ook aan dat t bij Madelief een soort pleintje achter het huis betreft?? Niet voor op straat?
    Wij wonen op zich best een flinke stoep verder van de straat, maar toch drukke weg. Hebben helaas niet zo'n achteringang in de tuin. Anders kun je ze makkelijker die vrijheid geven.

Terugdenken aan MK....ik denk wel dat het slijt.
    Ik had dat het eerste jaar wel, aangezien ik pas in dec jp kreeg terwijl ik eigenlijk in mei moeder had kunnen worden. Na de geboorte van jp heb ik dat eigenlijk niet meer gehad.
    Wat Vlek schreef over die afdelingen die zo samen liggen....
    Ik lag met de curretage op de afdeling gyneacologie, en die heeft 1 gang rechts, en de gang links is verloskunde, en wij lagen met 4 'curretage-dames' op de laatste kamer van gyneacologie. Kwam op mij echt zo over van; leg 'ze' maar zo ver mogelijk weg van die baby's! (dus tussen de bejaarden met verzakkingen) Vond dat van ene kant fijn om niet geconfronteerd te worden met dat wat je moet missen, maar zo ver weg gestopt voelden wij ons ook 'afgedankt'.
    Maar wel pijnlijk zulke situaties zoals Vlek had....maar dat ze die mensen op de gang laten staan vind ik eigenlijk nog rottiger, neem ze dan even mee als verpleegkundige naar een kamertje.

Madelief: jij dus bijgetankt? Moet kunnen toch! Fijn dat kindjes weer beter zijn.
    Wat schattig wat jij op FB schreef over jk d'r haarval.
    Ze heeft enorme flinke weerborstels (is dat eigenlijk een NL woord???)
    Haar haar bovenop groeit best wel, dus moet het echt in een lok naar opzij hangen. (Meestal staartje naar de zijkant, of speldje maar dat trekt ze er graag uit omdat het buiten die lok geen houvast heeft. Zijkant van dr hoofd groeit het totaal niet...)

Amerens: Durrt nog wel effe he tot die 4e verjaardag!! Geniet nog maar van je mannetje thuis op je vrije dagen!

Hier de 1,5 jaar-mijlpaal in zicht!!!
    Nop n kleine maand...

Nemo: lekker gewerkt op je eerste werkdag? Kids zullen wel gebaald hebben he, iedereen n sik omdat vakantie erop zit....
    Gaat het met jou wat beter nu??

Meis: jij alle restjes taart op? Heb je het fijn gehad gisteren? F goed verwent? Hoe gaat het trouwens met je armpje....al zicht wanneer je weer kunt gaan werken?

LM: fijn dat je rug al beterder is! Verder alles goed met je kindjes?

Wel lache dat jullie met die opmerking van kopie huwelijk aankwamen, dan kan dezelfde kleding inderdaad best wel!
    Schoonma begint op puber te lijken. Heb al 2x smsjes van haar gekregen met: "ik krijg best wel de kriebels voor vrijdag"
    Wat moet ik daar mee??????
    Ik had echt de neiging op terug te schrijven:
    "Ach, maak je niet druk, is toch alleen voor het belastingvoordeel!"
    "Geen zorgen, je bent tegenwoordig ook zo weer gescheiden, je weet immers hoe het moet!"
    * ohhhh typte ik dit hierboven echt? *

13. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    hahaha moet wel lachen om die opmerkingen merel, ook al zijn ze beetje gemeen, maar dat is zij ook ;):D

14. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    :D:p

15. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    JA, deze vind ik LEUK!!! :D:D:D
    Hoe gaat met Jp op school? Al een beetje gewend? En ben je al gewend om te fietsen? :p M, L en ik zijn vandaag naar de nieuwe school van M geweest, M vond het leuk. Hij mag op 1 juli 1 uur komen wennen :$ Maar goed hij is de komende tijd nog lekker thuis al denk ik dat hij school helemaal geweldig gaat vinden.

Vlekkengek, ik heb ook wat kleding (waaronder een winterjas voor M voor volgend jaar) gekocht met 50% korting. Maaaar ik vond de keuze niet zo groot, alle leuke dingen waren al uitverkocht. Had graag Vingino en Z8 voor M gekocht maar helaas, alles in zijn maat was weg. Heb wel Z8 voor L kunnen kopen, ben benieuwd.
    En wat heerlijk dat H zo goed gaat! En je past je oude kleding weer!!! Jeeej!!!

Madeliefje, waar speelt M dan, echt op straat? Wat fijn dat zij het zo leuk vindt. M speelt nooit alleen buiten, dat durf ik nog niet :)

16. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    snelle zwaai tijdens de economie toets van havo 3 :p
    Kus

17. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Nemo, zwaai terug!

18. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Amarens ze mag een rondje om het huis fietsen, dat is een rondje om het blok hier. Niet verder. Hier achter hebben we garages...niet zo ideaal, want schoonmaakbedrijf komt nogal es met een auto aancrossen...(ze hebben 2 garages) En ze hebben hier geen speeltoestellen, das wel jammer! Dus ik wil haar wel elke keer zien voorbijkomen (zeker als ze alleen is) anders kom ik kijken waar ze blijft.
    Gistermiddag staken ze nog ff vuurwerk af hier...Grrr...kon ze wel de nek omdraaien, er spelen hier allemaal kleine kindjes!! doe ff normaal man stelletje idioten!!:x hou er zelf ook niet van, dus vloog ook niet naar buiten ofzo:), maar ze kwamen een uur lang elke keer weer terug. M.aaike wilde naar binnen en ik vond dat ook wel prettiger. Straks gaat er iets verkeerd. Maar echt...wie doet nu zoiets in een omgeving waar kleine kinderen rondlopen!!!

@Merel hahahahaha heerlijk zulke gevatte smsjes!!:D snap het hoor..zou ook zoiets denken idd.
    Op de foto is niet te zien hoor dat Jk dr haar alleen bovenop goed groeit! het valt echt heel mooi! Knappe dame!!
    die van mij gaat morgenmiddag voor het eerst naar de kapper...de pieken schieten alle kanten op haha:D toch es ff een modelletjes in knippen zover dat kan.
    Was vergeten dat jij ook een mk hebt gehad in het verleden! ook wel raar dat je dan ergens er tussen komt te liggen.
    @nieuwe kleding Nog foto's van de nieuwe kleding, ben benieuwd!!
    waar hebben jullie geshopt eigenlijk met die 50% korting??:) wil toch nog even een nieuwe winterjas voor M.aaike kopen, want de oude wordt nu toch te klein.

Draakje boven in bed liggen..M.aaike slaapt alleen vanmiddag ook even, omdat ze morgen er 'vroeg' uit moet. Denk ik dat haar hoor loop...slaapt zij al bijna, is E.line de boel aant afbreken in dr bed...;)

19. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Hier is L beneden de boel aan het afbreken... en M slaapt ;)

En wat goed dat M kan fietsen, hier wil meneer het niet, wil alleen op zijn loopfiets fietsen.

Ik heb natuurlijk jongens dus weet niet hoe het met meidenkleren zit. Je kan kijken bij Kixx, Olliwood, kinderkleding.nl, amazing kids, Schweigmann (heb daar de kleding gekocht maar bijna alles is al weg)

http://www.schweigmann.nl/media/cata...60.3919v_1.jpg

Noppies Shirt 25523 Grey Melange - Detailgegevens van Kinderkleding, babykleding en feestkleding online

Name-it kids jongens winterjas milton deep mint - Schweigmann

Tumble 'n Dry Shirt Lange Mouwen Athlete Raw Blue

20. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    heb bij de weh.kamp merkkleding voor de helft kunnen kopen, en leuke gewaagde dingen bij de h&m gekocht (helaas geen sale)

vandaag ook mezelf even verwend met nieuwe schoenen, een broek en een shirt.

gehoortest ging niet zo goed, meneer snurkte teveel in zijn slaap daardoor was het apparaatje van slag ;):D
    volgende week weer een nieuwe afspraak

Deel Deze Pagina