Part I of the 12 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Babbelbol, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Vlek zware avond/nacht voor jou! ten zij H. weer lekker door slaapt;) fijn als ze maar 1 keer snachts komen!!
    S. heeft het dus ook al zo naar dr zin op de psz? M.aaike geniet altijd volop!!

2. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Vlek: het gaat helemaal goedkomen vannacht met jou en H! Wedden dat ie zich weer zo netjes gedraagt? Wel lekkere tijden heeft ie vannacht aangehouden, dan mag elke nacht wel zo he! (maar niet tot ie 5 is he!)
    Leuk is dat he die knutsels van het kdv of psz!

Nemo: he bah Saartje weer ziekjes las ik....zit dr ook niet mee he!! Hopelijk knapt ze snel op!

Madelief: Je vroeg naar jp op school. Nou hij leert zeker snel dingen bij, vooral de liedjes die steeds terugkomen met opruimen, welkom, fruit eten enz hoor ik hier regelmatig gezongen worden thuis. Hij is veel beter gaan tellen, en hij is ook wat minder driftig meen ik. Maar luisterd nog steeds bar slecht :x. Aankleden en eten is hier elke dag een strijd, zo frustrerend!!
    Tja wat praten betreft, ik denk dat je je te druk maakt, E doet normale taal-dingetjes zo te lezen! Wat hier aan taal voorbij komt is alles behalve 'normaal' , wel leuk hoor dat ik gewoon kan communiceren zowat met jk, al kan ze echt niet 'praten', maar 3 woordjes achter elkaar in gebrekkig NL lukt hier wel :)
    We zijn afgelopen zondag wezen zwemmen en daar stond een grote sproeiend kikkerkoning paar in het pierenbad. Ze zegt nu al vanaf zondag dagelijks: kikku niet leu
    Ze vond die sproeiers echt vreselijk! En bij uit bed halen 's middags hoor ik steevast 'jpie-hale'
    Wedden dat E zo in ene een sprong maakt en heel snel woordjes bij leert! Komt goed, geniet juist ervan dat ze nog lekker 'klein' is!

Hier een echte baal dag....wel een sollicitatie eruit gedaan, naar iets wat me echt wel leuk lijkt. Ik ben niet zo van 4 loze solliciaties eruit sturen waarvan t geen zoden aan de dijk zet. Probeer toch gericht iets te zoeken wat me aanspreekt al valt het allesbehalve mee.....
    Dit heeft zijn weerslag op hoe ik met de kindjes omga, ik heb een erg kort lontje merk ik......vind het thuiszitten met dagen echt zwaar....:)

3. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Merel dikke knuffel!!is ook heel zwaar om elke keeer te solliciteren met moeite op banen die je leuk vindt. Thuis zitten met 'tegenzin', is zwaar! echt, ik ben een vrijwillige thuisblijfmama en ik loop soms tegen de muren op en mezelf. Wat je beschrijft, heeft mn vriendin hetzelfde gehad. DIe heeft nu weer werk en vind het heerlijk. En kort lontje, hebben we allemaal wel eens en zeker in situatie waar je in zit, dat is ook niet leuk!! Hoop echt dat je gauw uitgenodigd wordt om op sollicitatie te komen!!! (en dan natuurlijk aangenomen word!!)
    Echt, en als ze niet luisteren...dat is ook errug frustrerend!!! Nog niet lang geleden wilde ik zelf gaan werken omdat ik HELEMAAL GEK werd va M.aaike. Maar...wonderbaarlijk...nu huilt ze alleen als iets niet lukt, maar jengelen eigenlijk niet echt meer.
    Hele dikke knuffel voor jou en je bent een TOP mama, werkelijk...daarvoor hoef ik alleen maar in de schattige snoetjes van je kinderen te kijken:) Ze boffen met zo'n mama als jij!
    Leuk dat JP het zo naar zn zin heeft op schooL!!

Oh en praten van E.line maak ik me ook niet druk om, vraag het me alleen af wanneer ze gemiddeld kunnen praten. kwam er vandaag weer achter dat ze zeker niet gek is. M.aaike was 1 laars kwijt en E.line plukt em onder het speelgoed vandaan en brengt het naar M.aaike. Hoe schattig is dat!!!

4. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Merel, heel veel plezier vandaag! :D:D:p Wij zijn natuurlijk benieuwd naar je verhalen!

Vlekkengek, hoe is het gegaan zonder ml?

5. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    merel, wat ga je vandaag voor een spannends doen dan :)

vannacht ging super, half 12 een fles, half 4 en half 7 en netjes geslapen tussendoor, ben nu een uitgeruste mama, heerlijk !
    dadelijk naar de stad, S is met oma mee.

6. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    merel, wat ga je voor spannends doen? heb ik gemist geloof ik

vlek, hoe was het vannacht? of H heerlijk alle babybomen omgezaagd ;)

rest zwaai, wij houden lekker lui dagje vandaag (ik had slecht geslapen mega pijn in elleboog toch raar)

7. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Vandaag is toch HET HUWELIJK!? :p (of heb ik het mis?)

8. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    ja gadver, géééééen zin in. ML loopt te zeiken dat ik chagrijnig ben en niks goeds kan zeggen over zijn familie. Nou, ik ben gewoon geen voorstander van dat neppige huwelijk alleen voor het belastingvoordeel. Iedereen loopt op FB te dwepen dat ze zon zin hebben in het feestje, blehr......
    Jullie horen het morgen wel, moet nu gaan douchen, doei!!!!!

9. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Toch veel plezier vandaag Merel!!hoofd om hoog en lekker trots pronken met jouw mooie kinderen!!

10. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    T al op het potje?!?!?! Wat knap!!! Als ik had geweten dat J zo'n probleem zou worden was ik ook zo vroeg begonnen :(

Merel, fijne dag vandaag!! Je moet je gewoon bezatten, wordt het vast leuk hahaha

Vlek, fijn dat je een heerlijke nacht hebt gehad!

En ik zag mooie geknipte haartjes :D

11. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Merel, oooh ja nou succes en sterkte!!

LM, hoe is het met je rug? zag dat F het heel goed doet!! fijn nieuws altijd he. En ja T hoeft niet maar wil zelf graag kopieer gedrag he. nou prima toch.
    J is nu wel zindelijk toch? of nog niet helemaal?

zo even naar fysio toe bah nou ja mot maar he

12. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Mijn rug gaat steeds beter! Voel hem soms nog wel, maar niet meer continu.

J is helaas absoluut niet zindelijk. Hij zit als een klein kind te janken als ik hem op het potje zet. Over een paar maanden moet ie naar school, maar vraag me af of ik hem ooit zindelijk krijg "zucht"

13. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    LM, ooh lastig, en belonigskaartjes? of gewoon een x boekje voorlezen over plassen op potje? werkte hier goed toen er even een terugval was zo van ooh ja zo ging het ik moet op het potje.
    En maar ja denk dat meiden daar toch blijer van worden een mooie onderbroek!! bij Seaman hebben ze leuke en stoere.

Maar ja het is natuurlijk moeilijk iets dat is heir met poepen hoor, echt zal zo blij worden als dat nu eens op de wc ging gebeuren.

14. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Meis, knappe T!!! :) En groot gelijk, warm houden/blijven stimuleren zolang hij het graag zelf wil.

LM, wat ik hier gedaan heb aangezien M het "lekker belangrijk" vond en graag zijn luier om wilde. Luier uit en echt nooit meer aan. Wat er ook gebeurt. Duidelijk zijn en doorzetten, het is moelijk maar het werkt echt. Succes en knuffel.

Vlekkengek, heerlijk, ben blij dat het zo goed gaat!

15. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    LM, lastig is dat :(, ik hoor om me heen dat jongens er vaker langer over doen om zindelijk te worden dan meisjes. gewoon blijven proberen denk ik en niets forseren.

merel, en .......... hoe was het grote feest ??

meis, weer lekker gepijnigd bij de fysio ? is voor een goed doel dat scheelt. en sneeuw nog doorgezet in B, hier is niets gevallen.

ama, je moeder komt al bijna !!! leuk leuk leuk !!

vannacht niet zo'n goede nacht, maar ML had "dienst" hahaha ik heb dus lekker kunen slapen.
    vanmiddag naar een opening van een kapperszaak van een kennis en daarna nog een verjaardag van nichtje. morgen ook nog een verjaardag.
    gister de kast van S opgeruimd, jeetje de helft er maar uitgehaald, was te klein of draagt ze nooit.

16. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    sorry meiden, ML is vandaag werken en E.line is al weer ziek...weer verhoging, snottebellen/hoesten, en diarree..
    dus beetje druk hier...

17. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Vlek haha handig als H. veel komt als jij 'geen dienst' hebt;)
    Lekker ook weer he als de kast uitgezocht is!! tis een flinke klus, maar dan is het weer opgeruimd!

@ LM lastig is dat om kind zindelijk te krijgen als ze niet mee willen werken. Ik zou ook luier uitlaten, nieuwe stoere onderbroeken kopen (heeft tie ms. al) en proberen met belonen.
    'Zindelijk in een week' gelezen? ik heb er veel aan gehad. Ik hoop echt dat het werkt hoor! kan me voorstellen dat het frustrerend is. Ik wel ontdekt dat kinderen zelf dingen gaan doen en dat niet alles te sturen is. Maja, wel lastig zo he! Duim duim dat tie gauw zindelijk is!

@Merel Hoe was je dag gisteren? ben benieuwd en hoop dat je een ondanks alles toch een leuke dag hebt gehad!:)

ps: ben hier stikchagarijnig...ben weer flink ongi, dat ik sinds ik zwanger ben geweest van M.aaike niet meer had gehad. Blijkbaar word ik regelmatiger maar komen daarmee ook de aloude bekende pijn weer terug;) De pijn zijn een soort van voorweeen, het zit in mn buik en in mn rug/zenuwstelsel. Zeurpijn..zou bijna gaan puffen zeg maar:D

18. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @LM fijn dat het beter gaat met je rug!!!

19. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Kus liefjes!
    ML is weer weg. Voor 18 dagen dit keer.
    Dus weer even druk en wennen. Ben er snel weer.
    Fijn weekend!

20. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Succes Nemo!! knuf!en fijn weekend!

Deel Deze Pagina