Part I of the 12 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Babbelbol, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    He!

Madelief: beterschap met je meiske. En hier ook ongi alsof ik stervende ben tegenwoordig....bah bah....veelmeer bloed als voor mijn laatste zwangerschap, en die zeurende pijn herken ik ook wel...
    Knuffel voor jou!

Vlek: ohhh kast opgeruimd? Nog dierbare kleertjes tegengekomen waar je afscheid van moest nemen? Och, komen ook weer mooie nieuwe bij he!
    En ML dienst, ha ha, lekker dan!

LM: kan me aansluiten bij de andere adviezen, een week de tijd echt voor nemen. Hier is het ook met een paar dagen gelukt. We wisten natuurlijk wel dat jp al langer zindelijk was (geweest voor het poepprobleem) dus de insteek was wat anders. Maar met goed weer proberen om buiten te doen als dat nog lukt voor school.
    Geloof me ik was ook ervan overtuigd dat jp nooit zindelijk zou zijn voor de school begon. Maar het is zelfs een krappe maan tevoren nog gelukt om hem zijn eigen broek omlaag en omhoog te laten krijgen. Dat is ook nog iets wat ze zelf moeten kunnen he.....helemaal alleen naar de wc, want de juf gaat niet mee....
    Niet om je nog zenuwachtiger te maken, maar het speelt wel mee. Zindelijk is 1, maar zelfstandig zijn nr 2....
    Maar gaat echt wel lukken hoor. Maar is wel investeren.

Nou...de bruiloft....
    Tja, wat zal ik zeggen, al met al een leuke dag gehad. Viel me toch mee allemaal. Gelukkig ook maar.
    Moest wel gniffelen want tijdens de 'plechtigheid' maakte de ambtenaar (die ons ook trouwde) meerdere malen de opmerking dat wij daar ook getrouwd waren, en dat zij ons ook getrouwd hád, en dat er ondertussen 2 schattige kindjes uit ons huwelijk voort waren gekomen.
    We kwamen dus meerdere malen ter sprake, ik dacht; weet gelijk iedereen dat ze alles hetzelfde heeft gewild als mij :p
    Enfin, moet zeggen dat schoonmoeder een waanzinnig mooi ensemble droeg, smaak heeft ze wel hoor!
    Heel chique!
    (hieronder foto van dr pakje van achteren. Soort mantel-jurk in een hele mooie kleur voor een oudere bruid.
    Het etentje was echter slecht vond ik...vonden meerdere. Maar schoonmoeder zei dat t ook anders was als besproken. Ik heb liever een mooi bord en keuze uit paar dingen, maar dit was meer een buffet op tafel zeg maar. Schalen met verschillend vlees, verschillende groentes (die dus ontbraken) al met al niet echt bruiloftswaardig.
    Het toetje was ook een buffetje, niet mijn ding, wel lekker maar vond het maar een rommeltje.
    Het feest was leuk, lekker gedanst en gelachen met een beschonken buurvrouw/vriendin van schoonmoeder, dus heb me wel vermaakt:D
    Was trouwens geen druk feest, ik dacht om 21 uur dat de helft van de mensen nog moest komen...:)

En nu op naar de carnaval!!
    28 jan is het hier op maandag weer te doen, dan hebben wij in het dorp onze carnavalsdag.
    Hebben vanmorgen voor de kinderen al pakjes gekocht. Voor jk een super cute bijenpakje, met tule rokje (maat 104 en past gewoon!!??)
    Voor jp een brandweerman pak met helm. Veeeeel te duur maar ja...
    Van jk was voor de helft bij een winkel, dus kosten nog geen 9 euro. Dat maakte de prijs van het brandweerpak weer goed.
    Hopelijk kan ik het volgend jaar op MP verkopen!
    Jp heeft trouwens een pak maatje 98 aan!? Maten kloppen dus van geen kant he...

Fijn weekend iedereen!!

2. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Madeliefje, beterschap voor E en voor jou ook. Is niks aan, z'n pijnelijke ongi. Bij mij is het dus andersom, na de eerste zwangerschap nooit meer pijn maar voorheen, pffff.

Vlekkengek, goed bezig! Ik moet ook hoog nodig opruimen maar voel me vandaag niet lekker, veel last van allergie en moe maar verder niet ziek. En ml dienst, lekker dan :p

Merel, schoonmoeder had een mooie jurk uitgekozen!!! Zeker. Gelukkig was het feesje je meegevallen en heb je je vermaakt. Het is de bedoeling ook ;) Enne carnaval zegt mij helemaal niks maar leuk voor jullie, hahahahaha ;) Wij zijn al heel lang met M aan het oefenen om aan en uit te kleden en het lukt hem nu aardig behalve sokken en rit (vindt ie lastig). Ik heb voor hem 3 v.ingi.no shirts in de uitverkoop (hehe) gekocht maar ze vallen niet mooi jammer genoeg.

3. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Merel heb je nog foto in je album? heb de foto gemist...Fijn dat het toch wel gezellig is geweest!jammer van het eten!!

@Amarens Ja ik was ook na de twee zwangerschappen pijnvrij enigszins. Maar nu ik langer ongesteld ben (ik was vorige keer al weer zwanger van E.line:D) en regelmatiger word zoals vanouds..komt de pijn dus ook weer terug:( Ik ben straks gewoon blij als ik weer zwanger ben..ben ik daar weer voorlopig van af:p

E.line is nog behoorlijk ziek, gisteravond was ze echt zo zielig aant huilen, dat je moederhart wel breekt hoor...ze loopt en doet overdag wel, maar ze heb van die wallen onder dr ogen en dr vetbolletjes verdwijnen als sneeuw voor de zon:( Gelukkig drinkt ze goed:) met diarree is dat wel nodig!ga lekker relaxen vandaag!Fijne dag allemaal vol gezelligheid;)

4. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    iedereen fijn weekend gehad?

5. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Yep!

Niks bijzonders gedaan, buren onwerwacht op bezoek gehad met kindjes, verder boodschappen en huishouden. Ook wel s lekker niks op het programma!

Madelief: hoe gaat het nu met E? Hopelijk alweer wat beter aan het eten en darmpjes rustig? Ik denk ook altijd gelijk te zien aan hun snoetje dat ze afgevallen zijn als ze ziek zijn. Krijgen van die diepliggende oogjes hier...
    Jk is ook snot en snotverkouden, bah bah....

Verder geen nieuws,
    Ik vind het hier zo rustig...terwijl laatst nog iedereen leek te willen blijven....
    Nemo, LM en Cinnamon we missen jullie!:)

6. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Jaaaaaaaaaa ik blijf ook hoor. Is tijdelijke dip. Rare dagen geweest. ML op vrijdag weggegaan ipv dinsdag. Voor 18 dagen
    Nu surveilleren tot 12:20. Saaiiiiiii

7. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Het is inderdaad rustig hier, ik lees altijd mee maar dat weten jullie. Ben er wat minder omdat mijn moeder er bijna is. Geen idee wat wij gaan doen ;) Wil morgen iig naar de stad, M moet waterschoenen hebben voor zijn zwemlessen. Merel, je had toch nog mooi in de aanbieding op zolder of zijn ze inmiddels verbrand?
    Verder ook weinig nieuws eigenlijk, het leven is behoorlijk saai ;) of toch niet want wij gaan lekker een weekje weg naar Merel toe (nou ja bijna dan Lan.dal Lomm.erber.gen).

Nemo, hoe is het gegaan met jullie auto?

8. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Moest 2 nieuwe banden, olie verversen (wat is dat duur zeg, olie!!) en gewoon keuren (paar lampjes e.d. maar dat hebben we zelf gedaan)
    243 euro :(

Fijn dat je moeder bijna komt Amarens!

Merel: gelukkig was het dus toch nog een geslaagde dag vrijdag!

Rest: tot snel
    Nu weer rennen (en surveilleren)

9. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Oh en morgen controle voor Sarah's heupjes

10. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Merel met E.line gaat het beter, maar ze is echt afgevallen..snif...dunne beentjes..ingevallen buikje...wallen onder dr ogen...hoop dat ze snel weer veel gaat eten!! gelukkig geen diarree meer gehad. Al had ze vanmorgen wel dunne poep in dr luier. Ze heeft nog wel steed verhoging. Tduurt wel lang zeg maar!

Jaaaaaaa mis ook iedereen!!

@Nemo werk ze!! en ja..APK keuring zijn gewoon duur...echt niet normaal!

@Amarens Leuk dat je moeder al bijna komt. Wanneer komt ze aan in Nederland? Wat heerlijk een weekje weg!!wij gaan heel ms. van tweekend weg, maja...nou heeft ML ws. toch weer gewoon werk ondanks de vorst...en ik had er nou net zo'n zin in...

Vanavond zit ik alleen te eten met de meiden, ML werkt weer over. (ze mogen vanaf morgen niet meer baggeren in sloten vanwege de vorst) En ik ga vanavond (heel braaf) zwemmen van 19.00 uur tot 20.00 uur. Dus heb gelukkig buren die de babyfoon willen hebben, zodat ik wel weg kan!

Knuffel voor jullie!!ga es ff lekker NIKS doen;) M.aaike is naar de psz en E.line ligt op bed..geniet altijd zo van die momenten!!
    Merel..jij hebt die momenten wel iets vaker!!Als jp naar school is en jk op bed ligt! kom je dan beetje aan je rust?

11. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    hoi meiden,

leef ook nog hoor hiiii

druk weekend gehad, muurtje gesloopt in huis nou ja ml dan he, maar goed je weet hoe dat gaat moet ik elke keer komen kijken hoe fijn het wel niet gaat ach nou ja toe maar, hij is er wel uit.
    was voor de trap na boven stond muurtje met deur maar omdat F naar zolder gaat dit voorjaat hebben we hem er al uit gehaald.
    dus nu moet de stucadoor even komen spuitwerk bijwerken en dingetje stucen. ach houd je bezig he

@Nemo, oooh dure grapjes (gelukkig doen wij zelf olie verversen scheelt weer) Maar ml dus 18dagen van huis dat is wel een lang eind he, druk aan het opletten vandaag of ze niet afkijken hii. succes vast voor morgen.

@Madeliefje, jij even lekker rust hier ook hoor T in bed en F lekker aan het spelen heerlijk is dat even niets aan je hoofd. maar jou ml baggert de sloten dus, ja met vorst niet handg idd. dat wist ik niet wat hij deed, vind wel leuk om te weten wat de mannen bezig hou hii

@Merel, mooi jurkje van je SM hoor idd stijlvol, gelukkig viel het allemaal mee. verder een lekker weekendje gehad dus. Jp weer lekker naar school? hij heeft het wel naar zijn zin of niet. en carnaval ik zeg Alaaaaaf, helaas ik krijg ml niet mee anders kwam ik hoor hou er wel van. masker op en zoepen:p:p:D

@Ama, lekker je moeder hier een een weekje weg heerlijk geniet er van he, en lekker meelezen als je afentoe maar even updateje doet he. hii. veel plezier geniet van de tijd samen en dan zien/horen we je daarna wel weer

@Apk, oooh mijn auto moet ook deze maand, nou nw uitlaat want die is zo lek als een zeef al klinkt het wel stoer hiii.
    zal leuk grapje worden (duim heel hard dat ml zijn bonus nog gaat krijgen).

Verder zijn wij heel druk met de zaak, nw jaar dus nw belasti.gaa.giftes he maar wel leuk, we zitten te denken aan een share/like actie wat denken jullie (we willen sowieso uitstralen dat een boek.houder niet saai hoeft te zijn maar willen kijken om te kunnen concureren vandaar) tips welkom he!!

En ja die elleboog soms nog veel pijn dus moet deze week afwachten anders weer terug naar HA/zkh.

zwaai en knuf voor iedereen!!

12. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    aahhh leuk, weer volk in de tent hier!!

Ik kom later helemaal reageren, nu even snel, moet zo weer jp halen...
    Madelief: Nee, meestal kom ik niet aan mijn rust toe, omdat ik tijdens dat slaapje juist alle huishoudelijke taken probeer te doen. Net dus boven gestofzuigd, en de dweil staat nog steeds klaar, maar daar ben ik niet aan toegekomen aangezien jk maar 1 uurtje sliep en ik nog telefoontje kreeg.

Amarens: waterschoenen, ja die van C.ars heb ik nog! Ik kan ze wel opsturen maar dan betaal je verzendkosten van een doosje. Je mag ze gerust hebben hoor, jp heeft ze uiteindelijk toch nog wel paar x gedragen :), weet even niet welke maat!
    Mocht je toch in de buurt komen...... you're welcome!
    Weet ook niet of je het serieus meende van die schoentjes

Meiden tot later weer!

13. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Merel, het was maar een grapje ;):p M moet dus waterschoenen hebben en ik moest gelijk aan jou denken. Ik vind alle waterschoenen lelijk maar wat moet dat moet, he. Maar Jp heeft ze toch een paar keer gedragen, hihihihi!

Meis, wat is een share/like actie? :) En boek.houden is hartsikke saai :p maar stiekem toch ook wel leuk.

Nemo, fijn dat de auto gekeurd is, het zijn geen leuke uitgaven, bleh. Onze auto moet ook binnenkort, niet leuk.

Ik hoor L boven. Moet nog opruimen en mezelf aankleden :cool: Wij eten vandaag pizza, jammmie.

14. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Amarens: ha ha, ja dacht al wel dat het een grapje was, maar ik durf even niemand meer 'niet serieus' te nemen....
    Waarom eigenlijk waterschoenen, om mee af te zwemmen? Of moeten ze bij jullie altijd waterschoenen aan:(
    Mam dus onderweg begrijp ik! Geniet ervan hoor!!!
    En je zit inderdaad in de buurt! Als ik je nog van tips kan voorzien...?
    Er gaan er vanuit hier veel zwemmen bij L.bergen. Schijnt mooi zwemparadijs te hebben. En noord-limburg is gezellig hoor!!

Vlek: hoe is het met je?? Ben je er goed aan zo nu als moeder van 2? Voel je je goed bedoel ik? En H doet het wel goed he als ik het zo lees allemaal. Heb je nog leuke foto's van je moppie? (evt in album als je ze niet hier wil ztten)
    Heb je veel bezoek nog of meeste al geweest. En leuke kado's gehad??
    Sorry, beetje veel vragen tegelijk....;):)

Meis: uitgeklust, zelf dan? Of moeten jullie zelf ook nog vanalles doen na dit sloopwerkje? Texen en lakken wellicht?
    En je arm nog niet wat het zijn moet? Missen ze je op het werk?
    Ik heb echt geen verstand van boekhouding dus kan je ook niet helpen met like en win acties. Wat ik ervan zie en lees zijn jullie mijn inziens al goed bezig met jullie bedrijf!:)

Nemo: ahh meid, weet ook wel dat je het druk hebt in je uppie. En 18 dagen is wel heeel lang zeg....bleh....niet leuk voor je!
    Hebben jullie wel met een goed gevoel afscheid genomen na jullie laatste aanvaring? Hoop van wel.
    En S al beter? Ze zag er laatst zo sip uit....
    Denk wel beetje aan jezelf he, ook jij mag even je rustmomentjes inlassen op zijn tijd.

Madelief: arme E, wil niet echt beter worden dus. Nou, maar goed dat ze wel weer op de been is, het eten komt vanzelf wel weer, en dan geef je dr maar veel lekkers.

LM: super bericht vorige week he, van je meisje!! Wauw zeg, wie had dat toch gedacht....
    Heb je nog gekeken naar dat nieuwe programma op SBS6 van die baby's....? Zijn natuurlijk allemaal andere (heftige) verhalen, maar greep me toch wel aan en moest ook aan F denken...

Cinnamon: gaat het goed met je? Je bent toch nu in de ziektewet....? Ik had gehoopt dat we wat meer konden lezen van je nu. Nog steeds druk met vanalles, op huizenjacht of verbouwingsperikelen?
    Vertel!

Ben trouwens echt verslaafd geraakt aan TL.C.....nu ook weer one.born.everyminute ondekt....pffff te leuk allemaal.
    Nu ga ik proefkonijnen kijken, krijgen Dennis en Valerio weeën toegedient. ML dacht dat het wel gelijkend zou zijn met echte. Ik zei: alleen ontbreekt dan het 'staan van het hoofdje' waarvan ik de pijn toch wel wat heftiger vond als de weeën....:$
    Maar goed, dat mannen zien dat het echt serieus pijn doet is niet verkeerd!!:D

15. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    "zwaai"

TLC is leuk!!! Ik kijk nu via UPC on demand "the walking dead". Je moet er van houden maar ik ben helemaal verslaafd.

Lees dat arme E nog steeds ziek is. Sterkte me de kleine meid!

Apk, ben zo blij met een vent in de autowereld, scheelt een hoop geld.

Vlek, hoe gaat het?? Is mijn kaartje nog aangekomen?

Nemo, dikke knuffel meid!!!

Waterschoenen, niet mooi hahaha

Hier weinig nieuws.................behalve dat Feline officieel is uitgestroomd bij het ziekenhuis!!!!! Ze doet het heel goed! Haar motoriek is super en ze doet ook dingen die ze met 2 jaar pas hoeft te kunnen (maarja 2de kindjes zijn vaak sneller). Ik ben iig helemaal trots :D

16. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Goed zo!!!

Ik ben net bij ZH geweest, Sarah's heupjes zijn ook weer goedgekeurd!

Daarna naar mn werk geglibberd. Nu straks weer surveilleren.
    Zwaai en ik hoop me vanavond te kunnen melden met een langer verhaal :)

17. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    hoi hoi

ja ik leef nog :D alleen heel druk hier, is nog even wennen als moeder van 2.

merel, toch nog een leuke dag gehad vrijdag las ik, wel fijn, dan gaat de tijd tenminste ook snel, anders kijk je ook maar de minuten weg. en tlc is idd leuk !! ook het progamma waarvan ze niet weten dat ze zwanger zijn en opeens moeten bevallen is altijd wel heel mooi om naar te kijken.

meis, druk in de verbouwing las ik, wel spannend hoor, F naar boven.
    en ook druk met de boekhouding, zal vast wel in deze tijd van het jaar idd, wij zitten erook vollop in om alles aan te leveren.
    en like/share acties zijn leuk, moet je wel alle klanten op Fb zien te krijgen. ik ken een fotograaf en een ijsboerderij die dit ook doen en er leuke reacties op krijgen.

nemo, jeetje 18 dgn is wel heel lang, maar kwam omdat ie met kerst korter is geweest toch, maar goed dan is het nog vervelend.
    ik vind het knap hoor hoe je het doet met 2 kinders.

mlief, E ziek geweest las ik, nog beterschap, hopenlijk komt ze snel weer een beetje aan in energie, je mopje zo zien is ook niets :(

Lm, YEEEEEEEEE hoera voor F !!!! super dat ze niet meer terug hoeft te komen, is toch weer een pak van je hart lijkt me. ze is door het oog van de naald gekropen, maar gelukkig mocht ze bij jullie blijven en moet je haar nu zien !! :D

cinn, hoe gaat het met je bekken, hopenlijk niet teveel pijn ??

ama, lekker een weekje weg, heerlijk !! en je moeder komt bijna deze kant op, ook heel fijn !!

gister druk aan het rennen geweest, de was, stofzuigen,dweilen,psz in 1 morgen en s'middags kwam mijn moeder hier oppassen zodat ik ook op de boerderij alles even kon langslopen.
    we zouden vrijdag een afspraak hebben bij de nieuwe school van S, maar helaas is onze buurman gister overleden en moeten we deze afspraak afzeggen omdat dan de begravenis is.
    beste man was 67 en is zo in elkaar gezakt, een hartstilstand :(, de bouwvergunning voor een nieuw stal was net binnen om deze samen met zijn zoon op te zetten, zo sneu :(
    dochter van hun is hoogzwanger, moet nog 3 of 4 wkn, zo oneerlijk allemaal :(

18. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    hey meiden,
    FF EGOBERICHT

mn szus van 24-26 weken zwanger van tweeling, ligt in het ziekenhuis met vroege weeen. Het is tot nu toe rustig. Maar ik moest het van andere zus via FB het nieuws lezen...wist zelf nog van niks. Mn moeder heeft gisteren heeeel veel mensen gebeld...(behalve mij dus..vergeten...??) Tja..voel me dan wel ff er buiten staan zo. Had mn andere szus gebeld en die vertelde dat het nog goed ging. Maja..voor hetzelfde geldt was het al geboren en wist ik nog niks...Sorry, maar ik zou me echt rot voelen als ik vergeten was 1 van mijn kinderen te bellen...
    Gisteravond was ML (terwijl ik aant zwemme nwas) een kwartiertje ff weg...was wel gemiste oproep, maar was nog van hemzelf) Soms ben ik een zeur hoor...maar dat een moeder je kan vergeten om te bellen, nee, dat kan ik nou niet begrijpen.;)
    Maar goed..zorgen genoeg dus hier rond de tweeling...het prgramma 'kleine kinderen, grote zorgen' komt nu wel dichtbij. Mn szus ligt in het zelfde ziekenhuis nu!

19. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @LM Goed nieuws dat F.eline het zo goed doet!! Ben echt heel blij dat alles zo goed gaat met jullie meisje!!

@Vlek ooo wat erg van je buurman, gecondoleerd!wat erg ook voor de familie. Zn dochter zal het heel zwaar hebben nu zeg..met al die hormonen enzo, en heel de kraamtijd zal heel anders zijn nu. Vreselijk zeg...:( dat zijn echt van die dingen...zucht...vind dat echt zo wreed soms...

@Nemo Wat fijn dat het met S.arahs heupjes goed is!!:)

@Merel huishouden staat hier op laag pitje nu..en als het hier rust in huis is..neem ik ook mn relaxmomentje, dan maar savonds boenen ofzo:D hoewel de was en stofzuigen doe ik wel gewoon tussendoor. En de kamers stoffen enzo. Wc beneden doe ik ook tussendoor. De 'oude' keuken maakt ML voor me schoon tot ik de nieuwe keuken heb in de zomer:D dus die weiger ik om te doen zeg maar. En dan blijft alleen de badkamer nog over..komt wel!:p

E.line heeft trouwens de 6de ziekte. Ze heeft nu overal uitslag na paar dagen koorts te hebben gehad. Dus dan moet het dit wel zijn. Tis hier huildag..M.aaike is druk en huilt en E.line ook...gezellig!!;)

20. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Jeetje Madelief, wat schrikken!! Sterkte! Hoop dat alles rustig blijft!
    Wel vreemd dat jij niet gebeld bent!

Nemo, fijn dat alles goed is met S!

Vlek, gecondoleerd! Wat verschrikkelijk zeg!

Deel Deze Pagina