tegen 11en S nog even wakker gemaakt, maar ze deed normaal, nog wel een slokje laten drinken voor mijn eigen gevoelsrust, maar denk dus dat het met een sisser is afgelopen. mmmm z8 valt dus klein, was net bezig met een jasje op mp in 56. is dec als ik beval dus een extra warm jasje ben ik aan het zoeken voor als we uit het zkh komen. LM rij jij eigenlijk alweer paard ?? is best lastig te combineren met 2 kids en een paard op afstand denk ik, als ik het paard niet bij huis had was ik er ook allang mee gestopt hoor, het slokt toch wel heel veel tijd op. rasp, de weg dus gelukkig kunnen vinden. het is wel lekker weer voor vakantie nu, lekker hoor !! nemo, lijkt me idd lastig als je niet kunt overleggen, gister dacht ik dat al toen S dat tablet had "opgegeten", ML was toen op de boerderij en was in gesprek, dus heb maar op mijn eigen gevoel gehandeld, maar later dacht ik nemo zit altijd in dit soort situaties.
Ja ik rijd nog steeds paard, 2 keer per week. Het is wel lastig hoor met 2 kinderen en soms moet ik me er echt toezetten. Wb z8, ik had een colbertje voor f gekocht mt 74, heeft ze nooit aan gehad. Moet eerlijk zeggen dat ik dd jasjes kleiner vindt vallen dan bv de jurkjes.
Zeg, hebben jullie zondag nog niet genoeg gekletst????? Ik moest deze morgen 3645721 pagina's terug lezen!! Pff, ik ben weer bijgelezen.... Ben aan het werk, en heb een stagair die de hele dag in mijn nek staat te hijgen, dus helaas weinig tijd voor ZP Fijne dinsdag!
Vlekkengek, wat een schrik gelukkig is het goed afgelopen maar toch. En die S wat een bengel is het. Nemo, toch z8 gescoord, leuk!!!
Goeiemorgen! Bedankt voor alle felicitaties voor L! Ze heeft een super leuke verjaardag gehad. Zondag een hoop bezoek en veel leuke kadootjes en gisteren hebben we een leuke dag met ons gezinnetje gehad. Het was erg geslaagd! Ik zag dat jullie ook een super dag hebben gehad zondag! Ik ga, hoe dan ook, bij de volgende meeting zijn Nemo, dat rechter jasje heb ik ook. Ik heb m besteld in maat 86 en ik hoop maar dat ie nog gaat passen in de winter. Vlek, die S Heeft ze nog ergens last van gehad? Ik heb een emo dag vandaag Mijn ouders gaan een maand op vakantie en ik wil oooooook! Ze gaan elk jaar de hele maand sept naar Eng. Super natuurlijk maar dan heb ik het een stuk drukker. Ik moet dan 2x per dag naar stal om de paarden binnen en buiten te doen. En ik wil zelf ook zo graag naar ons huisje daar. Vooral nu ik weet dat we in mei niet kunnen gaan omdat ik dan net bevallen ben en omdat we nu echt heeeeel hard moeten sparen voor de verbouwing. Ik zie ook erg op tegen die verbouwing, ik ben al het hele weekend opo Funda aan het kijken Sorry voor mijn gezeur, hormonen.....
cinn, wat fijn dat L zo'n leuke dag heeft gehad, gister ook nog iets speciaals gedaan ?? kan me voorstellen dat je dan een stuk drukker bent met alles verzorgen wat je ouders normaal doen, maar "ons huisje daar" is dat vlak bij je ouders of in engeland ?? heb je het leuke nieuws al aan iemand verteld? giraf, leuk he stagaires, de eerste weken heb je er nog niet zoveel aan, maar later wel als het goed is. LM, kan me voorstellen dat je je ertoe moet zetten, samen met de eigenaar van het paard rijden jullie hem toch? wel fijn zo'n constructie, het paardje waar je op rijd heeft toch meer beweging nodig dan mijn eenvoudige tinkertje denk ik. vanmorgen gezwommen en groente en fruit bij de fruitboerderij gehaald, vanmiddag nog boodschappen doen, bleeeh das het laatste waar ik altijd zin in heb, maar nodig is het wel met 3 stagaires die vollop in groei zijn en dus veeeeeel eten. morgen tot nu toe niets, maar dat zal wel weer veranderen
Voor iedereen en een paar in het speciaal @Vlek, zo dat is echt schrikken inderdaad! @LM, het ging niet daar over bij mij, vond jouw omschrijving wel mooi samengevat..."speciale behandeling" @Bb, wat ben je toch ook een schatje! Ze hebben niets kunnen vinden ik bel morgen wel naar de HA vandaag geen zin meer om er aan te denken. Ik heb over je gedroomd hahahahaha ik droomde dat je een plak-pil had ....van de "pleisters" met hormonen die je elke week op je huid plak zodat je niet zwanger kunt raken hahahahaha hoe kom ik er bij he hahahaha. O liefy ik duim echt voor je!!! Ik hoop het zo! Zou echt te gek zijn! Jeetje zou het ook wel best beetje vreemd vinden hoor niet stom bedoeld, maar gewoon omdat we eerst zo lang saampies zwanger zijn geweest en onze kiddy's met elkaar gaan trouwen krijgt M. dan keuze uit 2 dames of zorg jij voor een jongen en dat ik over een paar jaar een meid krijg...ach opzich kan hetzelfde geslacht natuurlijk ook of polygamie whahahahahaa ooooh slechte grapjes hahaha @Cinn, o meis dat kan ik me voorstellen niet fijn vooral nu! Wat leuk dat L. dr verjaardag zo geslaagd was @Giraf he bah @LM, heerlijk merk Z8 al heb ik er weinig van ...echt duur! @Rasp, mooi meid! Doe je dit nu allemaal via je telefoon? Is het leuk daar? @Vlek, heerlijke dag weer als ik jouw verhalen lees voel ik me altijd zo lui @Ama, nou ben gemaild door 1 school (met de 2 vestigingen) dus ik ga er binnenkort heen spannend hoor! Bedankt voor je hulp en alle tips
Lou Spannend basischool bezoeken! Cinn Jullie hadden wel lekker weer voor L haar verjaardag! Heb je de VK al gebeld? Ama Hoera voor het tijgeren van L! Vlek Die S! Tja, misschien zag het in haar ogen eruit als een lekker snoepje.... Vanavond ML weer werken Maaaaarrrrr..... ik heb het mezelf gemakkelijk gemaakt en heb een plekje voor 3 personen bij mijn moeder gereserveerd voor het eten vanavond
Ik kook vanavond bij mn moeder Moet dan dus wel zelf het werk doen, maar de kids worden bezig gehouden Lekker balletje gehakt, aardappels en boontjes
Whahahaaaa, je raad nooooooooit wat wij bij ons moeder krijgen vanavond: Balletje gehakt, aardappels en boontjes!
Leekkkkkkkeeeer, yum, yum!!!!!! Lou, spannend van de basisschool, hoop dat je een keuze kan maken! Ben benieuwd naar je indrukken/verhalen als je daar geweest bent. Cinnamon, begrijpelijk dat je het druk krijgt als je ouders er niet zijn. En ja een verbouwing is een hele onderneming/een heel gedoe maar daar krijg je iets moois voor terug, vraag het aan Merel
giraf, nemo hahahah jullie raden nooit wat er hier de pan in gaat vanavond , alleen geen boontjes maar brocolli jeetje lou, zelfs al een bevestiging , ik moet de basisschool nog gaan bellen vandaag is boodschappen doen erbij in geschoten, kwamen nog een aantal mensen praten over de kalverenhuisvestig, ze groeien niet top en zijn vaak ziek, er zijn al 10.000 man hiervoor geweest, maar deze 2 konden het oplossen zeiden ze, nu maar hopen dat de schattige kalfjes het weer goed gaan doen. morgen ochtend dus brood halen bij de bakker en boodschappen doen, weer geen rustig dagje (zoals zovaak)
Euhmmmmm ja, dat klopt, maar ik had het echt niet getrokken als ik er zwanger bij was geweest.....sorry Cinn. Ik vond het met 1 baby erbij echt zwaar soms. Het ligt ook aan type verbouwing natuurlijk, maar het geeft rommel, stress, onrust en meer van dat soort narugheid alvorens je superblij mag kijken naar het eindresultaat. Funda is dan zo gek nog niet.... Maar Cinnamon: móet de verbouwing doorgaan alvorens de kleine er is? Of is het gewoon een wens die jullie nu achteraf eigenlijk wel al klaar hadden willen hebben voor de 3e kwam. Zoals eerder gezegt: ruimte is een bijzaak, liefde en warmte is 't belangrijkst!!! Als het verbouwen ook later kan/mag zou ik het ff uitstellen. Had je VK al gebeld?? En hebben jullie een vakantiehuisje in UK? Van jullie zelf of een familie-huis? Giraf: beter bekeken! Bij ons kookt de oppasoma! Vlek: jij moet ook vaak bijsturen met je plannen he....respect! Ben echt onder de indrukgeraakt van jullie bedrijf. Je weet totaal niet wat er allemaal bij komt kijken als leek zijnde. Ik kan me voorstelllen dat het voor de BZV-vrouwen soms best een shock is. Maar als ik zie hoe jij woont, tja, dan had mijn ML best boer mogen zijn. Ik ken de meeste boerenbedrijven vanuit een ouderwets huis met dito stallen. En BZV op tv bevestigd dat beeld ook nog eens, terwijl er natuurlijk zát moderne veehouderijen zijn! Met hippe jonge moeders zoals jij aan het roer! LouLou: blij toe dat ik de keuze had uit 2 basisscholen. En beide scholen hadden 'groen' zoals jullie zo mooi zeggen. Ik heb gekeken waar kindjes uit de buurt en van kennissen naartoe gaan, en welke school w.b. afstand het gunstigste lagen. Plus onze voorkeursschool krijgt een nieuwbouw, dus per okt 2013 zou hij daarnaartoe kunnen. Is dus een klein jaar behelpen in een lelijk oud gebouwtje, maar daarna ook alles fris en nieuw en 4 straten verder! Hopelijk krijg je een goed beeld van de school. Toch belangrijk dat jij er een prettig gevoel aan overhoud aan zo'n bezoek! Suc6! BB: hoest met de boekpien? Meis: zwaai! Werk ze vanavond he!! Rasp: lekker aan t chillen in je vakantiehuisje! Super weertje vandaag he! LM: je bent weer helemaal back he, heerlijk om van je te lezen! F dus aan het oefenen met stappen, en gebruikt de kinderstoel als rollator zag ik? Leuk he!! Nemo: hoe was je intake gisteren eigenlijk gegaan? Kriebels een beetje weten te relativeren??
Vraagje: Jp mag donderdag voor zijn allerlaatste bezoekje naar het CB (snik snik!!). En hij krijgt een spuit! (of 2? weet ik eigenlijk niet eens) Bij baby's zijn spuitjes al zielig, maar is hup erin huilen en klaar. Maar bij jp......ik weet niet zo goed wat ik zal doen. Ik kreeg laatst die brief met uitnodiging erin en zei heel nonchalant tegen hem dat hij nog een keer mocht komen en ook een spuitje kreeg. Hij werd helemaal boos en verdrietig. Hij wilde geen spuitje enz enz. Nu heb ik er afgelopen weken niks meer over gezegt, maar wat denken jullie: wel of niks zeggen? Ik heb een klein autootje voor m gekocht en dat pak ik in en stop t in mijn tas. Wilde eigenlijk niks zeggen en als hij er naar vraagt (wat hij zeker gaat doen donderdag als we gaan) zeggen: "dat weet ik niet precies, we gaan het gewoon vragen aan de dokter ok?" En dan als Holland in nood komt hem het pakje laten zien in de tas als 'doorzettertje' om m toch te laten spuiten.... Is dit een foute aanpak? Wat vinden jullie? Of moet ik m gaan voorbereiden? Denk zelf dat hij er veel te veel over gaat denken en over gaat zeuren. En als hij ter plekke daar moet 'beslissen' of hij dat wel of niet wil, hij sneller overstag gaat als de arts erbij is en zich groot houd. *edit* Mijn vader werd ooit door zijn moeder meegenomen onder het mom "we gaan een gebakje eten in de stad" Maar ze ging met m naar de tandarts en er werd 'n tand getrokken! Mijn vader is daarna heeeeeeeeel lang niet meer bij de tandarts geweest...angst is nu deels weg. *end*
Merel, lastig zeg! Ik zou denk ik niets zeggen van te voren. Maar voor elk kind is dat natuurlijk anders.