Part I of the 12 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Babbelbol, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Hoorde ooit S.emke......VII ik ook leuk simpel maar toch apart.

Nemo, jij boft echt met D hè....;)

2. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    ff zwaaien.

madelief, leuk dat we lekker mogen mee denken over de namen (mijn tweede naam is sa.nne nou en de eerste is dezelfde als je dochter hii)
    ik vind anna/sanna ook heel mooi.

bij ons zal het weer een friese naam worden hoe verrassend hii, meiden naam heb ik al wel paar leuke jongen twijfel ik nog. F zou als ze jongen zou zijn tj.eerd geheten hebben.

zo nu ff niksen straks vriendin op koffie, morgen weer naar zkh voor foto van elleboog :(

3. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0

collega heet Cemke is ook leuk.

merel nou mijn kinderen zijn ook altijd lief zeuren nooit hebben geen driftbuien en zijn voorbeeldig......... als ze slapen :):)

4. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Gezellige middag samen met je vriendin!altijd gezellig zoiets!!
    Succes morgen in het zkh!!

5. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Madeliefje, ter inspiratie maar heb weinig tijd nu.
    Suzanne
    Noa
    Nina
    Mila
    Lara
    Milou
    Isabel
    Lena
    Hannah
    Eva
    Nienke
    Renske
    Reina
    Jinte
    Jente
    Cato
    Leonore
    Helena
    Tirza
    Zara
    Kristel
    Lea

6. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Vandaag geen gezellige verhalen, ik heb een zware off-middag en avond, ik zit mezelf zwaar in de weg als werkeloze verveelde chagrijnige zeurmoeder:x:cool:
    Morgen hopelijk betere zin....

7. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Dikke knuffel Merel...ga maar off op de bank of er ff uit naar buiten. Of leker even in bad. Morgen is weer een nieuwe dag! en als je het eruit wilt gooien..as is het alleen maar WAAAAAAAAAA of iets;) mag altijd:)

8. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    N.ienke vind ik ook erg mooi. Maar rolt dat wel lekker naast E.line?

9. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    vlek, sterkte vandaag

10. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Sterkte Vlek!!

11. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Merel hoe is jouw dag vandaag?

12. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    bedankt meiden, het was een heftige begravenis :(.

kerk zat bomvol en veel persoonlijke verhalen en peroonlijke muziek, en wat het nog heftiger maakte is dat zijn dochter net gister bevallen is, ze kon er zelf dus niet bij zijn.
    de extra stress is toch teveel geweest en heeft de weeën op gang gebracht, omdat kindje in stuit lag moest het met een keizersnede, zo dubbel allemaal, zo kort liggen leven en dood dus bij elkaar :(
    ML moest dragen, krijg je in zo'n gehucht, daar is het noaberschap nog heel erg aanwezig, wel heel mooi dat we dit nog voor hun konden doen.

nu ff bijkomen, van zo'n dag word ik altijd zo moe en loom en heb barstende hoofdpijn.

13. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Wat erg verdrietig zeg!en wat wreed dubbel voor zn dochter, die niet eens bij haar eigen vaders begrafenis kon zijn...Heavy hoor, die zal het nog moeilijk hebben met de verwerking van alles.
    En wat mooi dat buren nog zo'n belangrijke rol spelen!! Nou, doe maar rustig aan vandaag, tis heel ingrijpend altijd een begrafenis!

En H. vandaag 1 maand oud!! Gefeliciteerd met zn eerste maandje!!

14. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Ohhh Vlek wat heb jij een heftige dag achter de rug. Ik krijg van zo'n dingen ook altijd direct hoofdpijn van alle emoties.
    Vanavond rustig aan meid!
    Wat vreselijk voor die familie zeg.....je zult net bevallen in zo'n periode....die geboorte blijft altijd overschaduwt en je kunt zoiets nooit meer overdoen.....zo erg...
    Hoop dat die dochter toch nog video beelden of foto's krijgt te zien om het allemaal te kunnen verwerken, want je leeft in een roes, nog erger als dat je normaal al leeft.
    Inderdaad wel mooi dat de buurt zoiets nog verzorgt zo, je kunt al zo weinig doen, dan is dit wel een mooi gebaar.

Hier weinig nieuws. Net weer s flink geflipt om vervelend gedrag van beide kids.:cool:
    Jp heeft het begrepen en zit braaf en intensief te kleuren.
    Jk heb ik van ellende de speen in de mond gegeven, ik was dr gejengel meer dan zat....
    Beide gevalletje slaaptekort geloof ik.
    Nou misschien vanavond vrolijkere berichten van mij.
    :)

15. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Hier geen vrolijkere berichten :(

sterkte nog vlek!

16. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Vlekkengek, erg trist :( en wat een zware dag voor je, sterkte.

Merel, knuffel alles komt goed! Gelukkig is Jp nu wel lief!

Madeliefje, Nienke vind ik een mooie naam en past prima bij jullie andere namen. Ik zeg doen! ;)

17. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Hallo schatjes

Pffff ben effe lekker in bad geweest met een boek en voel me stuk beter (ben gewoon weer opnieuw begonnen in 50 tinten :p)

Was een flut dag gisteren en vandaag. Gisteren met Daan naar de HA. Belde voor een afspraak voor vandaag, maar ze zei gisteren dat 4 dagen koorts en hoesten ook nog dezelfde dag kon. Maar had eigenlijk cursus (op mijn vrije dag, en had al gezegd dat ik niet wist of ik het ging redden ivm oppas). Dus niet naar cursus geweest, reageert daar zo'n flapdrol ook nog eens zeikerig :( Pffff. Met Daan gelukkig niks bijzonders, flink virus, en sarah's longen klonken ook weer schoon.

Vandaag naar garage voor nieuwe band (reserve zat er nog onder). Kids mee.. Pfff gelukkig mn stiefvader ook. Maar omdat Daan niet helemaal in orde is, is hij stierlijk vervelend!!!! Manmanman... En ben zelf ook niet lekker. Hoesten, veel snot weer bah
    Rot dag dus. Nu al lekker gewassen op bed verder lezen.

Merel: jij ook al fijne dag? Dikke knuffel

Madelief: Ja sara is wel een leuke naam :p Anna was ook een optie hier. Verder zie ik al hele leuke voorbij komen, dus komt vast goed. En als jij de naam leuk vind, past hij automtisch bij de namen van andere kinderen vind ik..

Amarens: haha, ben jij zo'n namen-mens! Fijn dat M en je moeder goed met elkaar omgaan nu! Geniet ervan dat ze er is!

Vlek: nogmaals gecondoleerd en sterkte verder. Wat een zware dag!!

Meis: jij ook al van die voorbeeldige kinderen? ;) :p

LM: dikke kus!!

18. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Nemo, beterschap, het klinkt alemaal erg vermoeind. Wat was er met die band dan, jullie auto had toch net nieuwe banden gekregen?
    En ja, namen zijn mijn hobby, vind ik erg leuk om te bedenken. Alleen daarom al zou ik nog 10 kinderen willen krijgen en dan zelf zonder ml hun namen mogen uitkiezen, hahahaha. :p:p:p

19. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Oh ja, amarens, had dinsdag een lekke band van mijn 5 dagen oude band :(. Had het niet gezien en bij onze school ligt zoveel sneeuw dat ik niet merkte dat er iets was. Pas op de grote weg merkte ik het. Maar toen was de band al zo beschadigd dat er een nieuwe op moest :( heb dinsdag middag 1,5 uur bij bandenservice gezeten. Uiteindelijk heeft die man mn reservewiel er onder gezet. Hoefde ook niks te betalen.
    gisteren dus weer nieuwe band er onder..

20. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Nemo wat een warm bad en een 'warm'boek;) wel niet kan doen met een mens he!!;) Tjonge, wel een ziekenboeg bij je!!! zit jullie niet mee zeg!Dikke knuffel voor de kids en voor jou!!!Beterschap en dat ze maar gauw op mogen knappen!!
    En Sara is idd een mooie naam hihi. Met de namen komt het wel goed!

@Amarens haha, heerlijk..10 kinderen vanwege de namen:p kun je geen eigen bureautje beginnen met het helpen van ouders naar het zoeken van de naam voor hun kind:D Zie het al helemaal voor me!
    En, ga je nog wat leuks doen vandaag samen met je moeder?:)

@Vlek Beetje bijgekomen van gisteren??

@Merel en hoe is je dag vandaag? nog leuke dingen gepland voor vandaag?

Deel Deze Pagina