Part I of the 12 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Babbelbol, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    hoi meiden,

even via telefoon.

nemo, balen zeg van die banden grr autos he

amerens, veel plezier, en 10 kids ja alles kan offcourse ;)

merel, knuf voor jou

madelief geniet van jullie weekend.

rest zwaai

gister foto laten maken geen afwijking te zien, verder gister gesprek gehad per 1 maart weer terug naar de grote M. en vandaag zijn ml en ik 10 jaar samen en het is ook onze trouwdag 4 jaar inmiddels alweer. maar ja waar is ie....ant werk ;( (kunnen we geen ruzie maken) :)
    zo dat was ff korte update van mijn kant beetje ego sorry

2. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    waarom staat er een rode duim bij grr nou ja zal wel weer wat aangedrukt hebben

3. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    amarens, haha 10 kinders alleen voor de namen :D

nemo, als de auto's rijden zijn het fijne dingen.

meis, fijn dat alles goed is met je elleboog, en van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag !!

merel, fijn geslapen vannacht ;)

hier was H al een paar nachten aan het jengelen, heb hem gister in een trappelzak gedaan, sliep ie als een roos :$, arm jong had het gewoon koud :)
    vanmorgen al naar de verjaardag van mijn moeder geweest, en vanmiddag het huis maar weer eens opruimen, morgen weer kraamvisite.
    en hadden jullie het al gelezen in de krant, de koniging komt naar ons pitoreske dorp, zal een hele happening worden :D

4. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    hiii vlek ja had gelezen nou ja zei zoooo gaat de koningin koffie drinken bij Vlek?? hii
    maar why komt ze naar jullie

5. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    de plattelandsjongeren organisatie bestaat 100 jaar en gaan dit vieren, nu hadden ze in een dolle bui een brief naar bea gedaan en gedacht dat ze toch niet kwam, DUS WEL :D

6. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0

hahaha lol toch, wat zullen ze raar opgekeken hebben toen ze reactie kregen hii

7. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Vlek wat leuk zeg!haha onverwachts koninklijk bezoek!!
    We hebben het met E.line ook gehad dat ze he tte joud had, tot we trappelzak aantrokken...Fijn he als ze dan lekker doorslapen!!

Vandaag lekker geshopt met kortingen!!voor 80 euro allemaal kleding voor de meiden, zo fijn!en nog ff online doorgeshopt...ben benieuwd wat daarvan in huis blijft, kan het toch weer retourneren. Heerlijk al die kortingen!!
    alleen..m.aaike had hele gave tankini, maar het broekje zat van dr billen af...dus die kan nog even in de kast. En voor e.line kan ik geen leuke badpak/tankini vinden maat 80/86.

8. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Zo,

kom even ego post vol ellende plaatsen....
    Dus mocht je daar geen trek in hebben, sla gerust over hoor!

Bah bah bah, het is weer weekend...
    Het is al paar weken hetzelfde liedje, ML is strontchagrijnig, althans tegen mij. En waarom??? Geen idee waar ik t aan verdient heb.
    Elke morgen in het weekend is het de laatste tijd raak. Ochtendhumeru tot en met, en alleen schelden, niks is goed. Ik hoor steevast een paar zinnen: "Laat me met rust" "Boeit me niet" "Zal wel" "Hou op met dat gezeik" enz......
    Gistermorgen: kindjes zijn allebei wakker, iedereen blij (dacht ik) hij gaat brood halen net als altijd. Maar jp natuurlijk weer even zijn lastig gedrag met kleren en jas aantrekken. Toen begon het al. Komen ze thuis, alleen gezeur. Dat hij als laatste van allemaal aan zijn ontbijt kon gaan beginnen, en dat we hem met rust moeten laten. Dat hij geen gezeur aan z'n kop wil, enz enz...:(
    Vanmorgen idem.
    Ik heb gisteren aangekondigd dat ik vanmorgen ZONDER kids even erop uit wilde voor een carnavals pakje. Heb de laatste jaren niks gekocht, alleen toen ik zwanger was van jk 1 tuniekje.
    Nou, blijkbaar vond hij dat vandaag in ene een probleem. Want 'je koopt elk jaar wat nieuws' en 'voor die ene dag dat wij gaan hoef je niks te kopen' (nee jp mag wel een pakje van 40 euro en dat past volgend jaar niet eens meer!!) 'boeit me niet wat ik aantrek' (nee maar mij boeit het wel hoe ik erbij loop!) en als ik om 12 uur pas ging konden we net zo goed met z'n 4en gaan. (daar ging het me toch om, dat ik ALLEEN kon gaan zonder jengelende kinderen) en 'ik had doordeweeks tijd genoeg om daarvoor te kijken' (en dan, oppas regelen??)
    Ohhhh wordt ziek van dm momenteel. ZO frustrerend en zo onnodig.
    Heb hem gevraagd of hij het gezellig vond zo? "ik heb me kostelijk vermaakt met de kinderen"
    Ja en zo thuis, vind je het zo leuk nu zo samen. "Dat interesseerd me niet"
    Ok.....ik vraag me af waar hij naartoe wil hoor.
    Gisteren kreeg ik de opmerkingen: "Je moet maar iemand zoeken die én meer geld heeft, én een groter huis heeft én alles leuk vind wat jij leuk vind."
    En als ik nou had zitten zeiken over geld of ons huis of over godweetwat???
    Ik heb maar geantwoord dat ik mijn ogen goed open zal houden of ik iemand tegenkom.
    Gadver heb hier zo geen zin meer in. Als hij weg wil ga dan!!!
    Word hier zo moedeloos van he, en dan vooral dat t punt 1 nergens om gaat en punt 2 dat hij er niet over wil praten wat m dan zo irriteert aan mij!!!

Zo einde klaagzang. We krijgen straks bezoek en dan is ie weer de 'gezellige echtgenoot' dus je begrijpt ik heb reuze zin in de rest van de dag.
    :cool:

9. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Jeetje Merel wat een verhaal!!
    Kan me voorstellen dat je er genoeg van hebt. Lijkt me ook erg frustrerend dat hij niet wil zeggen wat er aan de hand is. En dat alleen shoppen is hier vaak ook een probleem hoor. Moet ook overal de kids mee naar toe nemen `zucht`

Vlek, jeetje wat een dag hebben jullie gehad met die begrafenis. Ook erg dat zijn dochter net de dag ervoor bevallen is. Wat staan dood en leven dat dichtbij!

En wat leuk koninklijk bezoek!!

10. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Net de discussie maar weer S aangezwengeld, maar krijg alleen:" ik ben niet begonnen". :(:(:(
    En:"ik weet niet eens meer waar t om begon" te horen!!!!!
    Ben ik nou gek??? Krijg gewoon nul respons, geen uitleg, alsof ik gek ben en me vanalles in mijn hoofd haal.
    Nu loopt ie dus verder wel normaal te doen, maar ik ben t nog niet vergeten hoor.
    Oh ja, hij zegt dat hij meende dat we met z'n allen zouden gaan (shoppen)
    Wah ha laat me niet lachen, wat een domme opmerking!!!
    Ik vind t wel best zo. Hij zal met een excuses moeten komen, anders sta ik voorlopig nog op standje ijskoud!

Over shoppen gesproken,
    Heb zojuist voor 25 euro incl verzenden, een nieuw Z8 tuniekje, een nieuwe Claesens hempje maat 92, en een nieuw zomerjurkje van Lief maat 92 gekocht op Mp. Das toch niet teveel geld of wel dan:)

11. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Ach lieve Merel, natuurlijk ga ik even tijd nemen om te reageren op je verhaal!!!Wat goed dat je het er even uitgooit!! Pfft, dit is niet niks om constant (naast het altijd thuis te zijn) dan het humeur van je man over je heen te krijgen, terijl jij juist degene mag zin die af en toe stoom afblaast. Ik krijg de indruk dat je man zelf ergens mee rondloopt...hoezo zegt hij dingen als: zoek maar een man die meer geld heeft etc.? het komt op mij over dat hij ergens mee zit en dat hij zich tekort voelt schieten t.o.v. jullie als gezin. (mannen zijn daar namelijk erg gevoelig voor) En zn humeur (die dus echt om te schieten is) komt ergens uit voort. En jullie als gezin krijgen de volle bak. Maar wow, wat is dit naar jou! en moeilijk ook, want niet leuk om zoveel over je heen te krijgen!! en je kinderen zien afblaffen voor niks. (of begreep ik dit nu verkeerd:))
    Ik geloof echt dat er bij hem meer aande hand is, en dat hij dit nu zo afreageert. (zo komt het op mij over hoor:))
    Misschien toch eens samen om de tafel (als jezelf energie er voor hebt) en eens te vragen of er iets meer aan de hand is? iets op zn werk? En zeg ook hoe het bij jou overkomt...want dit is niet vol te houden. En hij moet niet theatraal reageren (haha dacht dat dat juist iets voor vrouwen is:p) Maja..mannen..ze zeggen liever stomme dingen/snauwen dan dat ze toegeven dat ze iets niet lukt of dat ze het ergens moeilijk mee hebben.
    Maar jij moet zelf eerst op adem gekomen zijn. FF eruit, flinke wandeling, bij vriendin bakkie doen. En dan gewoon eens even de tijd nemen om te luisteren..wat zit em nou echt dwars. En ms. kunnen mannen dan erg nukkig/bokkig doen. Maar hij moet wel even eerlijk zijn naar jou toe, wat er nu echt is. Want afreageren en stomme dingen zeggen, is nie teerlijk naar jou toe. En je verdiend wel veel beter en anders. Hij is niet de enige die het wel eens even 'zat'is.
    Hoop nu niet iets stoms gezegd te hebben. Wil hier absoluut geen wijsneus uithangen, maar dit zegt mijn gevoel. En mijn gevoel zegt: zucht, mannen;) en ook: dit heeft Merel niet verdiend zo'n behandeling, zij heeft het ook niet makkelijk en ze zorgt zo goed voor dr kinderen. Wees een lief voordr!!!!!!!!!

Zo, mijn relaas. Wil je die wel leze? hoeft niet hoor;)

12. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    o ja, hoe irritant is de opmerking: interesseeert me niet!! Tsss..echt waar..mannen kunnen soms zo idioot reageren!! Echt..hier zit meer achter!! (ja bij hem he..ligt echt niet aan jou en anders hebt tie bonje met mij, want je bent een hele lieve schat!!!)

13. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    O ja..dikke KNUFFEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

14. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Thanks lieve madelief!!!
    Ja ik snap t gewoon niet, maar als ik er rustig over wil praten komt ie niet verder als zon domme opmerkingen alsof hij zich van geen kwaad bewust is.
    Naja, dan laat ik m wel met rust hoor, heb echt geen zin om t uit m te moeten trekken.
    Heb me voorgenomen als hij volgend weekend weer zo doet ik weg ga lopen. Dwz, naar boven, naar buiten, gewoon weg. Niet aanhoren in ieder geval.
    Gisteren zouden we boodschappen moeten doen, ik zei dat ik ook wel even langs D schoenwinkel wilde. En ook nog langs de drogist smijdige met jp, nou hij begon al gelijk: aha de hele dag is alweer vol,
    En kan dan heel moeilijk doen alsof we tijd tekort komen.
    Ik was zijn gezeur zat en ben met de kids weggegaan. Boodschappen, drogisterij en naar de schoenwinkel. Klaar, binnen anderhalf uur.
    Werkelijk waar maakt ie zich druk om??
    Ik dacht: ik doe het wel alleen mét 2 kids erbij. Makkie!

Maar je bent geen bemoeial hoor, fijn juist om feedback te krijgen.
    Ik voel het dus ook zo: waar heb ik t aan verdient?
    Anyway, het komt wel weer goed, maar t zat me even hoog hoor!!

15. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Merel..hij doet me aan een vrouw denken..die theatrale opmerking: 'nou, de dag zit al weer vol' Zoiets zou ik zeggen als ik loop te chagarijnen...:) Maar eigenlijk is er dan al meer aan de hand...
    Maar goed..mannen zijn vreselijk op het gebied van praten...en wat ik hoor is tie op het moment errug KOPPIG!!:x Het ontkennen dat er was is. Ooooooooooooo mannen..eihoofd krijg je ervan!moet tie ongi worden ofzo:D
    Hoe gaat het op zn werk?heeft tie daar stress/spanning? Maakt tie zich zorgen om de financien?

Snap dat je em helemaal zat ben en ff IJSkoud bent...kan ik me heel goed voorstellen!!

16. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    (zo..heb net ff warme chocomel naar binnen gegooid, maar voel me ineens naar worden/trillerig...:( hoop niet dat ik zo boven de wc hang:$ BLEGH zo geen zin in!!)

17. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Hoi lieve meiden

@Merel, jeee wat een verhaal zeg, en ja snap heel goed hoe moeilijk frustrerend het moet zijn. jij wil alles in goede banen leiden en ML gooit roet in het eten door bokkig en opstandig te zijn.
    maar een opmerking van dat intereseerd me niet of zoek je maar een ander jee dat heb je niet verdient lijkt me!!
    En ja je ML moet ook begrijpen dat het voor jou wel eens lekker/fijn is gewoon zelf ff eruit te gaan en zonder de kids. Zeker nu je toch al weinig de deur uit komt he. He bah altijd van die moelijke dingen, en ja denk even het te ontlopen volgend weekend goed plan is.
    Net zoals hij dat wil rust heb jij daar natuurlijk ook recht op (al vergeten mannen dat wel eens).
    Knuf en je weet me te vinden he!!

@Madelief, hoe is het gegaan naar de chocomel??

@Vlek, succes zo met de gehoortest ben heel benieuwd.

Hier een Hell van een nacht gehad, gister middag begon T al met diarree, en gisteravond F gespuugd. nou ja 3x raden dus hoe de nacht was als de ene sliep en net weer verschoond was was nr 2 aan de beurt. Heb 3 uur geslapen alles bij elkaar grrrrr.
    En ik zou nog wel naar Vlek gaan maar ja met 2 van die bacillen monsters blijf ik daar maar even uit de buurt:cool:.

Gister naar anderhalf jaar zijn we bij mijn schoonouders geweest, de eerste stap is weer gezet de bal ligt bij hun dus nu. Wel raar weer hoor ook voor hun zo lang de kleinkinderen niet gezien te hebben. Dus nu zien we hoe het verder loopt.

Verder heb ik gister een mail gedaan naar mn baas oooh ben zo benieuwd hoe doe reageert ja heb zeker nog ruim 200euro te goed!! zeker in deze tijden kan ze dus goed gebruiken. wachten dus brrr hoop dat ik het krijg, en dan kan ik opzeggen ben er wel klaar mee met die lui.

Iedereen een fijne dag!! hier sneeuwt het dan al weer flink na dat er eerst ijsachtige regen was gevallen. en er ligt al een pak sneeuw dus blijven wij lekker bij de kachel vandaag.

18. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Meis aaaaaaaaah wat zielig je kinderen zo ziek!!beterschap hoor!En veel wassen te draaien dus! Vanavond maar op tijd naar bed om bij te slapen. Vermoeiende dagen zijn dit!!Dikke knuffel!
    Wat bijzonder dat je na anderhalfjaar nu toch contact hebt met je schoonouders! Fijn hoor! en nu maar hopen dat het goed mag blijven gaan en mag ontwikkelen!
    Hoop dat je je 200 euro krijgt!! lijkt me niet meer als normaal toch?

oh en de chocomel bleef gelukkig in mn buik zitten! maar voelde me echt even beroerd..maar heb ook geen galblaas meer, dus misschien was dit ff teveel voor mn maag;)

19. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    hallo dames

eerst even melden dat de 3e gehoortest van H eindelijk gelukt is, zo opgelucht nu !!!

merel, jeetje wat een nare situatie thuis, heeft ie geen burn-out of zo ? mijn vader kon ook altijd zo reageren en dan was ik de zondebok, dus ik weet hoe je je voelt :(.
    misschien gaat het op de zaak niet zoals hij het wil ? ik zou er toch over praten en proberen door die muur van 1 mtr dik te komen.
    heel veel sterkte iig, het lijkt alsof je op eieren moet lopen om m maar niet kwaad te maken denk ik.

LM, alweer aan het paardrijden of komt het er niet van
    ik heb het paard aan huis en zelfs ik kom er niet aan toe, nu is het toch niet te doen op dit moment met dat weer maar toch, heb zo'n zin om weer te beginnen.

mlief, was de choco nog wel goed dan? niet over datum ? wel fijn dat je er niet beroerd van bent geworden.

meis, was wel heel erg onwenig om bij je souders weer in de kamer te zitten denk ik, hoe vonden hun het dat jullie op bezoek waren?
    en E200 tegoed van je werk, zal toch dat je dit wel krijgt, je hebt er immers voor gewerkt.
    en heel jammer dat jullie niet konden komen, maar even lekker binnen onder een dekentje is ook wel heel fijn als je je niet lekker voelt.

gehoortest is dus eindelijk gelukt, 1e oortje niet toen 2e oortje was in 1 x goed en bij de herhaaltest het andere oortje gelukkig ook. toch wel even schrikken als het niet in 1 x goed gaat.

vandaag het wiegje verhuisd van onze kamer naar H zijn eigen kamer, ventje word alweer groot. maar wij hebben de slaapkamer weer voor onszelf ;).

de kolfspullen ook opgeborgen, vorige week de kolfapparaat al terug gebracht maar nu alles uitgekookt en weer opgeborgen, ook weer een momentje.

gister ook vakantie geboekt, we gaan naar L.andal in vaa.ls. een luxe huisje met jacuzzi in de tuin, met kleine H erbij kunnen we toch nog niet zoveel doen, middagslaapje enz, dus een luxer huisje is dan wel fijn, een dagje plosa coo zal er ook wel bijhoren denk ik dus na zo'n dagje is het ook wel fijn om te relaxen.
    een weekeinde in begin april, net voor het inzaaien van de mais en voor de 1e oogst van het gras.

H heeft net zijn fles gehad en heb hem naar bed gebracht, hopenlijk gaat ie dan even slapen, als ie beneden is denkt ie ook dat ie erbij moet zijn en is constant wakker.
    S heeft net lekker buitengespeeld met de slee en zit nu nijntje te kijken, vanmorgen ook al naar de psz geweest, dus die zal zo ook wel indommelen :D

20. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Snelle reactie vanaf mn werk

Madelief: gelukkig, chocomel spugen lijkt me niet fijn :p

Merel: knuffel meid, niet leuk

Vlek: goed zo, toch geslaags voor hoortest!

Meis: beterschap met de kids

Amarens: heb je ML al verteld over je wens voor 10 kinderen :p

Nu op school, berg toetsen nakijken. Daan bleef kwakkelen, gisteren weer koorts, maar vannacht bij smoeder geslapen tot 8:45 (na een nacht vol piepen en 5 uur al wakker) en hopelijk knapt hij nu op

Deel Deze Pagina