@Vlek Lekker hoor de vakantie al geboekt!wat gaaf een jaccuzzi!!!lekker van genieten dan!!gaat wel goed komen denk wij gaan dit jaar weer kamperen..heerlijk! heb er nu al zin in, ergens op een boerencamping. Het boeken gaan we nog een keertje doen. Maar ml moet eerst zn vakantie doorgeven op zn werk. @Nemo Beterschap met D.aan!! Allemaal zieke kindjes in dit seizoen he!niks an! E.line is nog steeds knappe meid, maar het vet is er wel vanaf. Ze heeft nu van die dunne benen en armen (vind ik dan) Nou, ga M.aaike weer eens halen van de psz. Met de slee natuurlijk
Vlek, wat een fijn nieuws!!!! en heerlijk op vakantie en een jacuzzi heerlijk badjasjes dus mee in de koffer. en volgende week wat er ook gebeurd ik ben er Madeliefje, E dus flink in geteerd op dr vetjes, ja waardeloos anders zijn ze hier ook niet zo aan het kwakkelen een keer de oren maar goed dat is geen griep of van die narigheid he. M vind het leuk he op school, fijn is dat he Nemo, jij dus Daan ook nog niet lekker in orde, ooh zal blij zijn als de zon weer gaat schijnen en alle bacterien weer de lucht uit zijn he. Nou met mn werk ik heb inmiddels antwoord gehad, nou ze waren niet blij maar ach dat hoeft niet. blijkt dat ze me niet ziek gemeld hadden en dus nu blijkt ook dat ik dus wel meer recht heb op meer uren en dus meer geld tijdens mn ziekteperiode. en moet me melden bij bedrijfsarts nou prima ikheb niets te verbergen. Ooooh en sinds afgelopen donderdag kan T de deuren open krijgen en dus ook zelfstandig de trap op, en vanmiddag we hadden alle drie even geslapen na de te korte nacht, hoorde ik dat T wakker was en F ging vast even kijken schetst mijn verbasing komt meneer zelf aangelopen en zegt hahaaaa mamaaaaa dus hij kan nu ook zelf uit bed komen. Vraag ik aan F oooh hoe kan dit heb jij T geholpen nee hoor zegt ze hij ging zelf doen!!!! Nu heb ik helemaal geen rust meer (vind ook wel vroeg dat hij dit kan!! of ligt dit aan mij?)
meis, slaapt ie in een ledikant met hoge randen, dan is het wel heel knap idd . maar hij is ook heel sterk, dus hij zal zichzelf wel optrekken of iets. een keer om de deur heen staan en kijken hoe hij het doet. maar voor een gewoon bed is ie nog te klein denk ik, lastig hoor !! en meer geld van je baas, hihi moet stiekem wel lachen, heeft ie zichzelf mooi in zijn vingers gesneden . Mlief, ja als ze al rank zijn en dan ziek worden kun je het ook direct zien he , beterschap voor je moppie en maar lekker verwennen. zo het eten staat weer op, brocolli met aardappels in jas en gehaktbal.
ja hij slaapt in ledikant ja, denk idd dat hij zich over de rand werpt incl slaapzak oooh wat een beer is het, en ja naar groot bed vrees dat hij dan elke keer naar ons komt en er uit gaat. en ja de baas is idd niet slim bezig, ze hadden gehoopt dat ik mn mond dicht hield maar ja zo ben ik niet he.
Hi, Meis: waaat T uit bed geklommen?? Wat een boef!! Dan is het echt een sterke jongen. Tja, weinig keuze vrees ik....hogere rand erop? Geen idee wat je daar tegen kunt doen? Vastbinden En jij dus baccillen nachtje gehad....hopelijk heb je t nu allemaal gehad dan, rust in de tent!! Heb je ook een beetje een goed gevoel overgehouden aan het souders bezoekje? Is je svader wel ok? Hopelijk hebben jullie wel neutraal kunnen kletsen en gaat het in de toekomst beter. Ze zullen toch wel genoten hebben van het weerzien met de kleinkindjes denk ik. Madelief: M genoten van het ritje op de slee? Ik had vandaag beetje hulp van mijn ouders. Ze kwamen vlak voordat jp vanmiddag naar school moest. Dus jp wilde dat opa hem naar school bracht op de slee! Ik ben m om half 4 gaan halen met de slee. Hij was zo blij!! Echt fijn als mijn ouders dan even bij jk blijven. Geeft ook zoveel meer rust voor t meisje, scheelt toch weer 4x in/uit de auto voor haar. Morgen komen ze ook even 'helpen' Vlek: oohhhh kun je op weg naar je vakantieadres even op de koffie komen! Vaals is wel een heel mooi stukje NL hoor. En zeker in de lente, lekker wandelen, lekker bubbelen las ik! Neem het ervan meid! Dagje schoppen M'tricht ook altijd leuk natuurlijk! En goed van de gehoortest van H!! Echt fijn, werd wel even spannend met steeds nieuwe onderzoekjes he. Heb je nog foto's van je kanjer?? Hij is dus sinds vandaag 'op kamers' gegaan? LM: hoe ist met jou? En de kindjes? Allemaal aan het genieten van de sneeuw?? Amarens: Hoe ist daar, lekker aan het genieten van je bezoek? Maak er mooie dagen van he! Nemo: heb je proefwerkweek ofzo? Scheelt dat veel werkuren voor je of door al het extra nakijkwerk kom je evengoed wel aan je uren? Hopelijk kom je snel weer meer kletsen hier. En D al beetje beter hoop ik?? Is niks he voor bacteriën dit seizoen, terwijl je toch zou denken dat ze allemaal kapot vriezen met dit weer. Jp klonk vandaag ook lichtelijk benauwd/hees. Hopelijk wordt hij niet ziek.... Cinnamon....waar zit je toch meid...? Nou, vandaag schijnt de zon bij ML weer. Ik ervaar het steeds als een hevig giga zwaar ochtendhumeur. Alleen weet ik niet hoe ik het beter kan maken voor m in de morgens van het weekend....maar sterker nog, ik gá er niks aan veranderen. Dat zal hij zelf moeten inzien dat dit nergens voor nodig is. Vanmorgen ben ik na de verse sneeuwbui heerlijk een stuk gaan wandelen in het bos met jk. Zo mooi.....ik hou dr van. Verse sneeuw, bomen met witte takken. Het was gewoon lekker, even hoofd vrij maken. Als je niks móet is dit weer wel prachtig vind ik. (en dat zeg ik ondanks dat ik vanmorgen om 8:15 mijn auto stond te krabben en sneeuw stond te ruimen!!)
@Meis zooooooooooo hallo zeg!!wat een knap en lenig manneke heb je daar in huis!!is wel snel ja als ze al uit bed kunnen klimmen, maar hij doet het toch maar! haha, daar kom je straks nog handen en ogen tekort! Wat raar dat je werk je niet ziek gemeld heeft?? Dus je geld komt er inelk geval wel gelukkig!! Slapp lekker vannacht..dat je je rust ff mag pakken! @Merel lekker he ff wandelen...heerlijk!vandaag was het ook niet koud ofzo, zo lekker! We hebben helaas geen bos hier om de hoek, dus heb alleen blokje om gesleet. E.line kreeg het koud, dus maar ff kort rondje gedaan. Fijn dat je ouders af en toe even willen oppassen. Scheelt idd weer gezeul! Oh enne..mannen...als die last van een ochtendhumeur hebben...foei! Hoop echt dat het gauw over is, een winterdipje is ofzo... Dikke knufel voor jou...en wat een lieve foto van Jk op FB!!!!! is ook wel genieten dan he, ff met zn tweeen er op uit! Ik geniet hier ook altijd van de twee dagdelen dat ik met E.line alleen thuis ben! (maar ben ook wel weer blij als M.aaike weer thuis is haha rare mama ben ik af en toe) @Vlek Heb je nog foto van H.? ben zo nieuwsgierig naar je mannetje hoe die er nu uitziet!! @Nemo Zwaai! @Amarens Gezellige tijd nu samen met je moeder?geniet ze! Zo, vanavond even heerlijk gezwommen en ondertussen lekker gekletst. Zwemmen is zo relax en toch verbrand je calorieen...Dat ik het niet al eerder gedaan heb!!Tijd vliegt voorbij!! he eindelijk..heb mn sport gevonden... Vandaag de tigste poging begonnen om te lijnen...zo lastig in de winter, heb het altijd megakoud en dan minder eten haha..maja...er moeten nog laatste kilootjes af. Dat moet toch wel lukken?? Ik ga mn bedje induiken en nog heerlijk even lezen...lekker warm
goedemorgen allemaal!!! ik heb met toch mooi business plan bedacht nu zien of zelf ga uitvoeren of verkopen op gebied van marketing............. ga even denken bellen info inwinnen laterszzz
redelijk geslapen, kindjes zijn nog niet topfit maar er komt niets meer uit hii vannacht wouden ze ineens bij mama liggen gelukkig na 10 minute zijn ze weer in hun eigen bed gaan slapen
Fijn, dan kon je zelf ook weer beetje bijslapen!! moet vanmiddag om 17.00 uur naar de tandarts..mn laatste verstandskies komt door en die moet er ws. uit! Dus dat hoor ik vanmiddag! ieeeeeeeeeeeeeh hou echt helemaal niet van het gerommel in mn mond!
succes madelief!! hopelijk valt het mee ik moet ook nog steeds al jaar een jaar na de tda maar sinds die verstandskies vorig jaar laten verwijderen durf ik niet meer.
was het zo erg??hellup!!!haha heb aantal jaar geleden een verstandskies weg laten halen, maar dat was bij kaakchirurg. Deze tandarts doet het ws. zelf..en bij hem was de verdoving al niet goed voor een gewoon gaatje vullen...dus als het zo ver is...bibber ik weer alle kanten op!!
meis, wat fijn dat de kindjes niet meer zo ziek zijn. en een plan bedacht ? moeten we het de 28e maar een sover hebben , spannend !! merel, even lekker wandelen met dit weer is wel lekker idd, zo mooi als je als eerste die mooie witte wereld mag betreden. vind jk het ook lekker ?? wel vervelend dat ML doordeweeks normaal doet en in het weekeinde zo'n pesthumeur heeft mlief, en....... hoe ging het bij de ta? zwemmen is idd heerlijk !! vandaag koud geworden tot op het bot, hadden met de fiets de boer op club met bedrijven afgesproken om alles door te spreken, tja en daar horen ook rondleidingen bij en gesprekken in de kou, zit nu nog te bibberen bbrrrr. morgen een rondje stad, kan de gratis kadodozen ophalen en moet nog een kadootje halen voor een jarige job.
Vlekkengek, wat goed dat H zijn gehoortest eindelijk is gelukt!!!!!!! En ja het is koud buiten, ik vind het niet zo fijn eigenlijk omdat wij daar geen rekening meer mee houden. Ik bedoel waar ik vandaan kom is het koud van november t/m maart maar dan weet je het en dan bereid je je voor (extra warm kleden, winterbanden, extra warme schoenen, muts etc). Maar zoals hier 2 weken per jaar, ik vind het niks. Merel, ik kan me net als jou ml gedragen dus ik begrijp hem misschien wel. Bij mij komt het door weinig slaap, extra geprikkeld, niet lekker in mijn vel zitten. En dan kan ik erg weinig hebben eigenlijk... Maar toch het is allemaal geen excuus en niet leuk voor jou. Bijna carnaval bij jullie, hoop dat het gezellig wordt en dat ml zijn best doet voor jullie! Meis, T uit zijn bed gekomen Toch maar vastbinden En verder gedoe op je werk, las ik, sterkte hoop dat je alles krijgt waar je recht op hebt. Madeliefje, hoe was het op school? Leuk gesprek gehad? En tandarts, ja het moet af en toe, he. Nemo, beterschap en wat goed dat S haar controle helemaal in orde was! Balen van jouw band, echt niet leuk. Had ml hier ook, spijker in een nieuwe band :x En ja, 10 kinderen en ml mag de namen niet meebepalen, jeeeeeeeeej!!! Gaat natuurlijk nooit gebeuren maar ik blijf dus namen bedenken erg leuk vinden.
zo, verwijsbrief voor kaakchirurg gekregen van de tandarts. Hij wilde me met een spuitje laten spoelen en weer naar huis sturen. Dus ik heb gevraagd of de verstandskies er niet gewoon uit kon, nou toen kreeg ik gelijk een verwijsbrief. Volgende week vrijdag om 11.00 uur ben ik aan de beurt... E.line heeft sinds vanmorgen een rood oor. Tenminste de oorschelp en dan achter dr oor. (alsof het nat is gebleven en is gaan rommelen) het was geel vastgekoekt spul wat er zat. Heb het schoongemaakt, maar oorschelp is geirriteerd rood en dikker. Dus heb maar voor de zekerheid ff afspraak gemaakt bij de HA voor vanmiddag. Zie ik nu haar ook af en toe door dr benen heen zakken?? zo gek..moet niet gekker worden!! @Amarens Leuk gesprek gehad! Als je door de school heen loopt, dan komt het toch weer dichterbij hoor..Nog even en dan zit M.aaike gewoon daar op school!! Aan de ene kant kijk ik er erg naar uit, maar aan de andere kant..wel omschakeling dat ze straks 8 dagdelen weg is, in plaats van 2. (daar denk ik dan ineens aan haha...opeens is het dan wel heel veel om haar te missen hiiiiiii)
@Merel doen ze bij Jp vandaag op school ook voorleesontbijt? Bij M.aaike op psz is er vanmorgen een voorleesochtend.
@Madelief, klinkt wel als een ooronsteking, hoelaat mag je naar de HA? en jij dus volgd wk vrijdag aan de beurt voor je verstandskies. ik heb er ook nog 1 nou die zit nog mooi hiii hier vanmorgen weer gemuziekt erg leuk altijd, volgende week gaat ml een keer mee wel gezellig dus.
Ohhh bah bah verstandskiezen.....jakkie bah! Ik zal je mijn kaakchirurgtrauma besparen.....maar ze hebben mij er dan ook 3 stuks in 1x uitgehaald. Dat doen ze normaal dus niet..... Waar zit ie Madelief? Onder of boven, dat ik namelijk een wereld van verschil. Ze hebben mij dus 11 jaar geleden ook gezegd dat ik die laatste er ook zo snel mogelijk uit moest laten halen. NOT Hij zit er nog steeds... Anyway, wat ik wil zeggen: sterkte, is nooit leuk, maar je kunt er maar vanaf zijn. Voorleesuurtje of morgen,....geen idee. Ik weet wel dat de juf eigenlijk elke dag wel voorleest in de kring vlak voor het einde van het dagdeel. Ze hebben wel een voorleesdag ofzoiets als het ook kinderboekenweek is. Dat doen de mama's dan ook geloof ik. En het is inderdaad even wennen madelief dat ze zoveel weg zijn, maar tegen de tijd dat M er bijna heen moet denk ik dat jij er ook wel aan toe bent: ze zijn op een gegeven moment echt klaar thuis hoor! Amarens:, waarom heb je je kids niet 5 doopnamen gegeven?? Ben je ook klaar LM: waar zit je? Nemo: hoe ist daar? Druk op school? Iedereen gezond hoop ik??? Vlek: en je blijedoos al opgehaald?? Zat er wat leuks in?? Altijd leuk die dozen he, jammer dat ik ze nergens meer krijg... Ohhhhh, jp heeft het buurmeisje te spelen, ook klasgenootje. Nou wat een verschil zeg!!!!!! Niet normaal!!! Altijd als er hier jongens komen spelen is Jp een draak. Drammen, zeure, schreeuwen en het ergste vind ik dat er totaal niet gespeeld word. En nu!???? Ze zitten kei lief met de trein te spelen, echt een rollenspel!! Ze gaan met de trein naar het pretpark en logeren nog meer van dat soort verzonnen dingen!! Zo lief!! En zo rustig!! Hij gaat voortaan maar bij de jongens-klasgenoten spelen, en dan laat hij de meisjes-klasgenoten maar hier komen!! Ik had hem ook 'verboden' om ergens te gaan spelen, omdat ik pers wilde dat hij ook thuis met kindjes zou leren spelen. Nou had ik eerst liever dat hij een vriendje had gevraagd, maar nu het zo is gelopen (buurmeisje vroeg dit) vind ik het helemaal prima!!
ik heb nog eens gelezen op internet, maar is denk ik iets van schimmelinfectie, maar dan op oor. Ik hoor het wel zo bij de HA. Moet er over 40 minuten zijn!
Merel, die JP nou ja ook wel eens lekker toch dat hij zo rustig met buurmeisje kan spelen he. vaak is het dan heel anders, mijn zusje speelde ook altijd met een vriendje normaal een draak van een jongentje maar samen waren ze jut en juul lief toch. Jij ook een verstandskies traumatje dus. Voorlezen, ze zouden naar biblio gaan maar wegens bezuinigen gaat dit niet door jammer toch!! @Madelief, succes zo bij de HA!