Part I of the 12 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Babbelbol, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Dat begrijp jij heel goed Amarens. Zie mijn uitleg vorige pagina...;)
    Niet komend weekend maar het weekend daarop is het overal in het zuiden carnaval 4 dagen lang.....maar wij hebben het altijd de maandag 2 weken ervoor.:D

2. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Merel, maar over 2 weken vieren jullie het toch nog 1 keer? :D;) Dan zijn wij in R, leuk! Hoop dat wij het mee kunnen maken, heb helemaal geen ervaring mee maar lijkt me super om te mogen zien, hahahaha.

3. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    9-10-11-12 febr is er carnaval in R hoor!
    De grote optocht van R vindt plaats op carnavalsmaandag (11 februari 2013). Deze optocht zal beginnen om 14:00 uur.

En die van V.enlo is ook op 11 febr. die begint om 12:11.....en die is heeeeel groot en heel mooi! Maar dan sta je echt uren naast de kant van de weg.
    Je hoeft niet perse verkleed, en gaan ook zat mensen kijken die verder geen carnaval vieren hoor! Weet zeker dat M het leuk zal vinden. Jp was vorige jaren al onder de indruk van alle tractors die de carnavalswagens trekken :D

Maar zoals gezegd kunnen wij dat weekend ook weer op stap, maar hier in dorp is niks leuks voor de kinderen. Wij gaan meestal op maandag naar de optocht in mijn geboortedorp hier 4 km verderop, en dan daarna met mijn vriendin en kids daar even dansen en springen.

4. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    merel, aaaah wat een leuke foto's !!!!! echt een schatjes die kinders van jou !

en volgende week dus nog een keer hossen, altijd gezellig !
    laat je de kinders dan 3 nachten bij je ouders slapen of hoe doe je dat ?

en queen komt 1 mrt al naar T, een opening verrichten voor 100 jaar vrijwilligerswerk door jongeren van het platteland en een forum bijwonen.
    hihi queensday in T ik zie het al voor me :D.

S heeft vandaag niets gegeten en drinken ook bijna niet, om 6 uur wou ze douchen en naar bed, ben benieuwd hoe laat ze morgen uit bed rolt.

5. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    :DOh ha ha, ik dacht echt dat jij zei dat Bea naar T kwam met koninginnedag, ik vond het al vreemd, zo'n klein durpke..:D

Nee, volgende week zaterdag gaat ml al jaren naar V naar de buitenzitting met n vriend. Das de hele dag zuupen!;) ik blijf dan bij de kinders.
    Zondags gaan we nooit ergens heen hoor, maandags optocht kijken en even de kroeg in. Dinsdags ook thuis. Dus niet spannend hoor!

Arme S, nog niks lekker eraan dan he...hopelijk morgen weer de oude!

6. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    merel, dus maandag na de optocht ff lekker los !!!

gisteravond om half 10 naar bed gegaan, H had zijn fles net op, en kwam pas weer om half 4, daarna om 8 uur, heerlijk lekker bij kunnen slapen na zo'n vermoeiend nachtje als de nacht ervoor.
    S is ook weer ongeveer de oude, gister alleen verwend natuurlijk en dan denkt ze dat dat vandaag ook geldt ;)

iemand vandaag nog leuke dingen doen ?

wat spookte de wind gisteravond hard om het huis zeg :$, tijd om te vegen en alles weer op te ruimen.

7. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Ja, lekker werken tot 3 uur!! :p

Maar vanmiddag is ML thuis :D Zat leuke dingen te doen dus :p

Groetjes, ik ga weer nakijken, bijna klaar!

8. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Merel, leuk leuk leuk, ik denk dat wij gaan kijken, maken wij anders nooit mee, he!

Vlekkengek, gelukkig gaat het beter met S! En de koningin net op tijd bij juliie dus, hihihihihi.

Nemo, jeeeeeeeeeeeej ml weer thuis! Hoop dat hij lief voor je is!

Vandaag gaan wij boodschappen doen, spannend zat met twee kinderen. Morgen moet ik werken. Het is heel erg maar wij hebben al onze zomervakantie geboekt. Het is pas in oktober ;) maar nu al heerlijk, hahahahaha.

9. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Morge!

Hier een manneke die gisteravond 2x brullen van de oorpijn wakker is geworden.....daarna bij ons geslapen, met sinaspril op gelukkig wel van 1 tot 7 geslapen samen.
    Nu heeft hij een vuil oor dus is doorgebroken. Zo nogmaals de HA bellen om te kijken of ze druppels voorschrijven.

Amarens: hou er wel rekening mee dat het een 'dorps optocht' is. Ik weet niet hoe groot die in R is, maar meestal word er veel de draak gestoken met dingen die in het dorp spelen op dit moment. Dus veel dialect teksten op de wagens. Geen idee ook hoe groot de optocht is.
    Die van V.enlo is denk ik algemener, zijn vaak ook veel grote versierde groepen zonder thema bij, ook heel mooi om te zien. Je kunt ook gewoon een uurtje gaan he, hoeft niet alles te zien, weet alleen niet zo goed hoe het die dag daar met parkeren zit.
    Vakantie geboekt....lekker! Wij kunnen nog niks beslissen, geen idee of ik dan werk heb he....lastig hoor....

Vlek: hier nog zo 1 die nu al vraagt of hij morgen ook dvd's mag kijken...:p

Nemo: have fun met ML!

Mijn ML is gisteren (nooit eerder zo netje gedragen) gewoon mee naar huis gegaan met mij en de kindjes en niet meer terug gegaan naar het dorp!! Was zo blij, vond het zo fijn! Hij heeft andere jaren altijd de drang gehad terug te moeten gaan, bang dat het zonder hem niet doorgaat ofzo...

Meis: spannend naar de gyn!!! Hou ons op de hoogte he!;)

10. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    merel,aaah arme JP, hopenlijk snel weer beter !!
    hihi dat is hier met de kermisoptocht ook zo, buitenstanders snappen er niet zoveel van, maar dorpelingen liggen plat van het lachen.

vaak zijn die optochen in het dorp ook niet zo groot, alwel waar wij eerder woonden hebben ze het halfvastenoptocht, daar is het reuzedruk, als de laatste wagen is gestart, komen de eersten al over de finish ( en als je dan bedenkt dat start en finish gelijk zijn, staat het dorp dus vol met praalwagens)

wel fijn dat ML direct meeging naar huis, is het lampje toch gaan branden ??

nemo, jaaaaa ML weer thuis, eindelijk !!! maar nu is ie natuurlijk maar een anderhalve week thuis of wel gewoon 2 wkn?
    en succes met nakijken.

amarens, fijn hoor de zomervakantie al geboekt !! scheelt alweer een boel stress als je al weet waar je heengaat.

wij gaan begin april een weekeinde en hopenlijk ergens in sep/okt nog eens.
    onze hulp gaat juli/aug op stage in verweggistan dus die tijd moeten we het alleen doen, en we gaan nog een nieuwe schuur erbij bouwen wat ook weer vereist dat je erbij bent.
    bouwvergunning is al binnen maar nu heeft ML besloten dat er ook een kelder onder moet komen ;), lekker besluiteloos dus die kerels.
    nu kan de hele ratteplan weer in de krant met een wijziging.
    maar goed ... beter nu bedenken dan dat de schuur er al staat, dan zijn er geen mogelijkheden meer om er een kelder onder te zetten.

meis, veel succes vandaag !! hopenlijk snel weer buiten met een recept !!

ik ga denk ik deze week naar de HA voor anticonceptie, we hebben besloten dat 2 kinderen genoeg zijn.

11. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Vlekkengek, lekker dan die verbouwing van ml ;) Maar het zal ongetwijfeld goed komen! En in sept/okt met vakantie bevalt ons heel goed, hoor. Helaas is dit het laatste jaar dat het kan dus de laatste keer van genieten.
    En definitief 2 kindjes, is toch stiekem een zware beslissing of niet?

Merel, ik ben trots op jouw ml!!! :D Netjes, hoor. Beterschap voor Jp, is ie naar school of heb je hem thuis gehouden? Enne carnaval, geen idee wat wij daarvan kunnen verwachten, alles is mooi meegenomen ;) Ml is sowieso geen carnaval fan, ben benieuwd of ie wil gaan kijken. Mij lijkt het hoe dan ook leuk en ik denk dat M het ook leuk zou vinden. Vakantie boeken wij normaal gesproken nooit zo vroeg maar wij konden nu tegen een leuke prijs boeken + het is geregeld met school van M. Wij gaan weer naar Turkije, is ons heel goed bevallen, een hotel in de buurt van waar wij al geweest zijn.
    Jullie gaan toch nooit zo heel ver weg of niet? En als je tegen die tijd baan hebt, gewoon mededelen dat je dan en dan met vakantie bent, gaan ze echt niet moeilijk over doen (is mijn ervaring).

12. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    zo, waai weer even langs, sinds gisteren flinke keelpijn.hoofdpijn.
    En ook koorts erbij. Vanmorgen was ik drijfnat van het zweet in mn bed!:$ En zo vermoeiend om dan 2 kids om je heen te hebben!Vanmorgen ook 2 keer naar psz gefietst. Zucht...zo niks an je ziek bent en toch moet 'werken'. En vrijdag gaat mn mond weer open voor de kaakchirurg. Terwijl nu mn keel opgezet en pijnlijk is. ML moet maar even wat halen voor de keel bij de dorgist, want word het wel zat met dat pijnlijk slikken. Hebben jullie nog idee wat goed werkt tegen een zere keel?

Hoop dat het bij jullie beter gaat:)

13. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    update szus: net gebeld en ze mag vandaag misschien weer naar huis!! ze heeft geen pijn meer gehad. Ben echt heel blij voor dr!morgen(of overmorgen) is ze 28 weken, dus weer week erbij! mijn dag is helemaal top (ondanks mn zere keel etc)

14. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Vlek Lekker hoor zo'n verbouwing.Mannen verzinnen altijd weer wat nieuws he;)

@Amarens heerlijk toch om je vakantie alvast geboekt te hebben!!je kan er dan echt al naar uitleven he!!wij gaan binnenkort ook maar eens zoeken naar een leuke boerencamping!!
    Het was zeker emotioneel afscheid nemen van je moeder?

@Merel hiiiii wat een heerlijke kindjes staan er op de foto!!wel zielig dat JP oorontsteking heeft!! hoe gaat het nu met hem?

15. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Madelief: wauw das goed nieuws! Dat ze nu maar lekker thuis 100% rus mag nemen, dan hopen we met je mee dat ze ovr de 30 weken heen gaat. Blijft altijd spannend, maar wel fijn om thuis te zijn lijkt me.
    Hebben ze nu nog een oorzaak kunnen vinden voor die pijn en bloedverlies?
    Jij al beetje beter of nog steeds in de lappenmand?
    Beterschap!! Hopelijk ben je vrijdag de oude, want naar de kaakchirurg als je al niet lekker bent....

Vlek: ohh verbouwen dus, goddank dan niet in of aan huis, maar op een kleine afstand. Scheelt boel zooi he!
    Jammer dat die kelder niet bij de eerste plannen horen, de gemeente iszo traag, hopelijk krijgen jullie het snel rond.
    En S weer beter? En kleine H, alles goed? Fijn dat je veel aan de adviezen van Nemo hebt, ze is echt expert op dit gebied. Ik kan me heel goed voorstellen dat ze dan ook graag advies geeft om anderen deze stress te besparen. Hopelijk kun je er iets mee en laat je het toch even checken. Als H daarmee meer rust krijgt is dat toch wel fijn he.

Amarens: nee we blijven inderdaad in de buurt, niet ver weg. Maar evengoed lastig allemaal. ML wil caravan niet voor 1 week opbouwen dus hij stelde voor om ding 3 weken in de buurt neer te zetten zodat we vaker kunnen gaan als het weer goed is.
    Ik zelf kies dan liever voor 1 week ergens ietsje verder, naar zee of de Veluwe.....maar stel dat ik werk krijg wil ik ook niet gelijk op mijn strepen gaan staan om vakantie....alhoewel, eigenlijk lijkt het me voor 1 week ook niet zo dramatisch....als je nou aankomt met 3 weken bouwvak die je vrij wilt....
    We zullen zien.

Jp is vanmorgen weer naar school geweest, ondanks dat hij vannacht flink heeft liggen zweten. Vanmiddag ook niet geslapen, vanavond maar op tijd het bed in. Hij zegt geen oorpijn meer te hebben, maar de druk is er ook af. Valt me nog mee hoeveel troep er uit zijn oortje komt. Ik hoop wel dat alle bacterieën met die druppels die hij krijgt gedood worden. Anders kan dat volgens mij wel sluimeren niet dan?

16. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Zo nou even ego tussendoor.

Maar gister bij de gyno geweest, en vandaag al kunnen beginnen met de medicatie, en volgende week woensdag eerste x eieren kijken. hoop dat er een mooi ei bij zit en we met 1 ronde de pillen weer in de kast kunnen zetten.
    Moet zeggen het is nog wel steeds een raar gevoel hoor voor een derde gaan toch heel anders dan een 2de.

nu snel pannenkoeken bakken en vanaaf even naar mijn aanstaande exwerkgever (dat is de grote verassing van de avond:D)

Xxx knuf voor iedereen

17. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Vlek en ik hebben het afgelopen maandag nog over meeting gehad, denk dat het goed plan is even te laten weten wie wil dit graag, en wie heeft er een leuk idee
    kan met of zonder kids zijn natuurlijk ;)

18. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Meis: WAUW MOOIE PAAS-BANNER HEB JE!!!!:D:D:D:D
    Ik zoek graag me naar da ene geweldige mooie ei hoor!!

Ik doe mee! Met of zonder kids:)

19. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Madeliefje, wat ontzettend fijn dat je szus naar huis mag!!! Elke week is er een, duim, duim, duim.
    Beterschap voor je, is niks aan om ziek te zijn met 2 kinderen erbij.

Meis, wauw wauw wauw laat dat ei maar komen! :D:D:D Ik vind het wel erg spannend!

Meeting, leuk! Daar ben ik altijd voor, hoor. M heeft het nog steeds over koeien, zo leuk vond hij het.

Merel, beterschap voor Jp zijn oor, arme jongen. En jullie zullen vast en zeker samen met ml uitkomen wat vakantie betreft. Het is wel leuk om plannen te maken!

20. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Weltruste lieve meiden voor zo.

Merel, vakantie ja je komt ervast uit ;) anders ga ik gewoon weekje met je caravan hii

Madelief, fijn weer week verder.

Vlek, druk dus deze zomer, ook wel spannend maar waarvoor kelder? En gaan jullie veestapel uitbreiden. En jij op naar ha voor anticonceptie weet je al wat je wil?

Amarens, heerlijk naar turkije waar gaan jullie naar toe welk gebied? Wij hebben daar ook fijne vakantie gehad heerlijk.

Vind het fijn om met jullie dit traject te kunnen en mogen delen, want hier schieten de hormonen al mooi alle kanten op wat een troep. En ja ml die lacht zich rot om hoe ik doe en ja dat is niet goed voor mn kortelontje hiii.
    Op naar Pasen!!

Deel Deze Pagina