Pfffffffffff sorry effe ego, want een druk dagje! Ik heb een mega-pop genaaid voor Pips doopsel zondag En de kindjes van t KDV gehaald, nu eten en dan naar de doopvoorbereiding oooh en mn buik krampt!!!!
CinnWij hebben ook een giga verbouwing tijdens de zwangerschap gehad en ik vond het tegenvallen, maar het resultaat is prachtig! Als je gaat verbouwen probeer het dan zo snel mogelijk te doen.... Bij ons was het net voor de bevalling af en dat is niet goed voor de gemoedsrust van een zwangere.... Ik heb met 39 weken zwangerschap nog een laminaatvloer erin gelegd en ik kan je vertellen, dat is niet leuk... Het heeft bloed, zweet en HEEL veel hormonale tranen gekost, maaaarrrrrr het is het absoluut waard geweest!
Bb mooie pop!!! Ik zoek voor f ook nog zo'n popje maar nog geen leuke gevonden. Nouja 1 dan, maar die was rond de 30 euro
Ik heb vandaag een winterjas voor f gekocht. Mooie donkerblauwe van lief. En als het goed is krijg ik snel het borgvestje van Z8. Dan kan f iig warm de herfst en winter in
@Ama, wat goeddddd van L. dat hij tijgert (sorry vergat ik vorig bericht te zeggen) extra trotse en mooie momenten zijn dat he! Lekker van genieten lieverd! Ik ben ook erg benieuwd, als een van die vestigingen bevalt dan wil ik wel ook nog naar die andere, maar dan maak ik mijn keuze. Ben erg benieuwd hoe zo'n gesprek gaat. Heb je een vragenlijst gemaakt? @Basisschool: heeft iemand een vragenlijst wat handig is om te vragen? @Lm, maar wel al een uitgezocht dus? En een kennismakingsgesprek gehad? @Vlek, ahhhh arme kalfjes! Ik eet geen kleine diertjesof vreemde diertjes ik vind het zo erg...eigenlijk een volwassen koe ook hoor, maar ik kan het ook niet laten om helemaal geen vlees te eten. Vind jij dat dan niet extra moeilijk als je je dieren ziet en eten jullie ook je eigen dieren ? @Merel, jeetje heftig meid! Ik zou het wel doen! Ik zie het zo, JP zal dat even moeilijk vinden en niet leuk vinden dat het moet, maar dat is tijdelijk! Als jij zijn "vertrouwen" schaadt dan is dat voor altijd net zoals bij je vader! Hij zal bij misschien veel dingen denken dat hij ineens een prik zal krijgen en dus juist een trauma krijgen. Ik zou het juist zo veel mogelijk zeggen en misschien een boekje kopen...moet je zelf toevalling bloed laten prikken? Ik laat C. altijd kijken en dan zeg ik Kijk C. ik krijg een prikje, ik ben niet bang, lekker is anders natuurlijk, maar goed denk dat niemand dat zo ervaart dus ik zou het echt juist wel zeggen en misschien zelfs nog elke dag extra benadrukken en dan wel zeggen ik heb een cadeautje voor je als je klaar bent...misschien zelfs een aftellijstje maken. Ik ben iig juist iemand die er zo mee om gaat. Het blijft moeilijk, want je weet nooit hoe je kind op iets reageert, maar goed als ik "logisch" denk en het zelfs nu ik volwassen inbeeld dat het mij zou overkomen dat ik mee word genomen door mijn moeder en vervolgens in eens pats een prik waar ik al bang voor ben oeii ik denk dat zelfs ik dan bang ben de volgende keer dat ik met mijn moeder weg ga maar dat is hoe ik er over denk @Cinn, verbouwen is zwaar, maar niet onmogelijk! Mijn ML is heel handig...ik zit mijn hele leven zowat in een verbouwing, omdat die kerel maar dingen blijft doen en verzinnen. Ook al is het appels met peren vergelijken, ik denk dat mits je het extra goed voorbereid het wel te doen is. Beter nu en dat je dan klaar bent voordat je 3e beeb er is dan dat je met 3 kleine kids zit en het dan moet doen! Hoelang duurt de verbouwing? @BB, ahhh liefy ik duim dat het nuttige buikpijn is @Girafy en BB, jaaaaaaaa wanneer gaan jullie testen ? Zit de roze bank lekker? @All, M. staat sinds gister helemaal zonder hulpmiddelen Ben zo trots op hem! C. liep allang los zelfs, maar echt ik ben niet minder trots en heerlijk dat hij nog even wat langer soort van baby is ow wat is hij toch een mama'skindje...zal Pip later niet blij mee zijn hahahahha
Heb jij die pop gemaakt BB? Wauwwwww!!!!! Knappe meid ben je toch!!!! Had ik al gezegd dat ik je cadeau zoooooooooow gigantisch lief vind en leuk!!! Ik ben na de bruiloft zo vergeetachtig geweest dat ik me soms een beetje ondankbaar voel, maar je weet dat dat niet zo is toch? Ik ben zo blij dat jullie er waren! Ik ga de foto's nog sturen uiteraard!!!
Loulou: thanks voor je mening. Wil wel nog even benadrukken dat ik niets ga verzwijgen hè. Ik neem m niet mee onder een leugentje, en ik ga ook geen nee zeggen terwijl hij wel een spuit krijgt. Ik bedoel meer het samen aan de dokter vragen. Ik vraag me af of t een goed plan is om er zo diep op in te gaan vtv bij hem. Merk dat hij enorm kan nadenken over dingen die allang voltooid verleden tijd zijn. En het gaat dan een 'big deal' worden vrees ik. hij zal er zich in zijn hoofd een drama van maken. Ik ga m denk ik wel vtv zeggen dat als de dokter het nodig vind dat hij een spuitje moet ik een kadootje heb voor m tegen de pijn en dat hij gerust even mag huilen. Zou t voldoende zijn...? Pffff vind het zo zielig voor m!
Cinn: Fijn dat jullie zo'n mooie dag hebben gehad!!! Misschien kun je lekker in het huisje gaan bevallen hihihihi Ach we kunnen het wel hebben die hormoontjes van je... Indd wel druk met de paardjes zo!! Leuke banner Vlek: Zoooooo smullen dus in huize Vlekkie! Hoe is t met S? Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah Loetje ♥♥♥♥♥ hihihihihihihi dus jij droomt van mij Ben heel benieuwd meid!!!!!! Spannend Giraf: Lekker bij mams gegeten? Mmmmm lekker toch die moeders! Ik duim echt voor je lieverd!!! Hahahahaha nou wat een originele maatlijden vandaag Merel: De boekpien is er nag altied!!! Spannend he die scholen!!! Spuitje: Ik zou er zelf niet over beginnen, maar er zeker niet over liegen. Geef het desnoods een ander woord. Niet teveel aandacht aan besteden, maar wel zijn paniek serieus nemen. Leg desnoods uit: Ik snap dat je dat niet fijn vind, maar het duurt maar heel even. en je krijgt een cadeautje omdat je zo stoer bent! Maar indd geen dagen van tevoren over hebben!! Giraf: Testen.... over 3 nachtjes slapen Ik begin altijd 6 NOD LM: Je weet toch dat je ze bij mij ook kunt 'bestellen' he En dan niet voor 30,-!! Loetje: JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ voor M!!!!! ja ik heb die pop gemaakt behalve de schoentjes Thanks liefie!!
@Merel, geen dank! Zo zie je maar iedereen denkt er heel anders over zoals BB en ik maar daar gaat het niet om...ik dacht indd dat je bedoele hem meenemen en dan pats een prik , sorry dat ik het verkeerd had gelezen! Ik vind het alleen al dat je er zo mee bezig bent het beste voor hem te doen echt super super super goed! Topmama ben je!!! Ik heb zelf iets gehad waardoor ik advies heb gevraagd bij een kinderpsycholoog wat een gesprek van 15 min. werd, omdat ik het goed deed en wat zij ook zou adviseren, maar het gaf een heerlijk gevoel ook te weten dat dat het beste was of iig het beste lijkt! Je weet het nooit, het ene kind is die weg naar Rome goed en voor het andere kind de andere weg dus wat is fout. Ik zou het er juist wel over hebben op een enthousiaste manier en de spuit niet te erg overheersen in het verhaal maar ook niet niet benoemen, als je bv zegt, ken je dat nog waar we met JK naar toe gaan altijd en nu moet jij voor de LAATSTE keer en dan gaan ze je wegen en meten en mag je een bril op om naar leuke plaatsjes te kijken en dan moet je ook even een klein prikje en dan krijg je een cadeautje en gaan we een taartje eten ofzo en dan alles met veel enthousiasme en big smile vertellen...dat zou ik denk ik doen maar het is het belangrijkste dat je achter je eigen manier staat dus ik zou naar een kinderpsycholoog gaan..hoeft dus maar een kort gesprekje te zijn. Een dokter...ik weet niet of die zo goed weten hoe met kinderen om te gaan in zo'n specifiek geval. @BB, wauw knap hoor!!!! Al symptomen ?
O ja BB dat weet ik nog van Pip hahaha geweldig! Toen had je dat topic gemaakt spannend hoor als ik niet op zp ben sms of wa je me dan ??? oehhhh zo spannend!!!
BB en lou lou, thanks, ik heb aan jullie beide adviezen iets!! Ik heb net bedacht dat als hij panuekerig gaat doen ik m de spuit uit zijn dokterstas laat pakken en dat we tegen de dokter zeggen dat ze al/een mag prikken (niet spuiten) als hij haar daarna ook een keer mag prikken! Moet t inderdaad maar a/s iets leuks benaderen. BB, die pop is super, en die schoentjes ook!!! Waar heb je die van? Even tijdig laten weten wanneer het F5 tijd is he! Ik ga naar bed, tot morgen!!
ja doe ik loetje hihi! tja ik denk i.dd dat het voor C zo goed is! maar jp is indd een ander mannetje dar toch echt wakker kan liggen er van (als ik dat goed inschat) en dan is benoemen zeker goed maar met mate. en ik heb ook wel een beetje ervaring met pedagogiek geintje hihi
Dat weet ik hoor BBtje ik onderschat jou ook zeker niet en alle mama's niet, want soms vind ik mama's nog betere tips hebben dan geleerden zonder! @Merel, wat fijn !!! Ik hoop dat het goed gaat! Kan me voorstellen dat je zelf soms ook onzeker wordt als je kindje zo reageert...dan zoek je het (kan ik me voorstellen) bij jezelf, maar je doet het onwijs goed hoor dus niet aan jezelf twijfelen