goedemorgen! Ik ga snel naar mn werk, maar kom even gedag zeggen. Misschien heb ik in een tussenuur even tijd vandaag. ML gaat straks weer weg. Gelukkig maar voor een weekje. xx
@Vlek dikke knuffel!en herken me er ook zeker in..vorige week ziek en dan moet je gewoon doorblijven gaan, terwijl mannen dan lekker in bed liggen en geen kinderen hoeven te doen! Wel kookt ML wels es savonds, het wisselt wat tie doet in huishouden. Vaatwasser doet tie altijd inruimen. Echt altijd. Die zet tie sochtends dan aan voor dat tie naar zn werk gaat. Maar zuigen/dweilen/etc moet ik em echt vragen om te doen. (vroeger was dat wel anders) Zelfs gevouwen was die op ons bed ligt, legt ie gerust weer aan de kant om naar bed te kunnen. Dus af en toe word ik het ook errug beu!!! maar idd...respect voor Nemo die heel veel alleen doet!!Maar ook voor jou Vlek, want een boerderij is meer werk dan een rijtjeshuis @zwemles ik vind het nog heel lastig! en ML is laat uit zn werk, dus moet zwemles vaak dan ook zelf doen en dat met 1 of meerdere kinderen erbij..lastig! @Merel Wat spannend!!wanneer hoor je de uitslag? kan me goed voorstellen dat er van alles door je heen gaat nu!dikke knuffel en hoop dat het niks is!! Beterschap voor jk!wat zielig dat zij nu ziek is!gelukkig geen oorontsteking! hoop dat ze snel weer opknapt! @Meis dat heb ik dus ook, geen zin om 1/2 jaar met meerdere kindjes in het zwembad te zitten! @Nemo zwaai! om GEK van te worden. Gister mn drukke woedeschoonmaakdagje gehad...gisteravond wezen zwemmen, dus nu eindelijk achter de LT...om de haverklap jankt M.aaike of E.line...ben er ff helemaal klaar mee!!!!:x Ik wil ook gewoon es even achter de LT kunnen zitten verdorie! Zo..mama Madelief is het ook even zat
Hoiii, Donderdagmiddag snijd de HA klein stukje huid weg en dan duurt het 10 werkdagen. Hopelijk is het niks! Jk heeft vannacht hele nacht doorgeslapen!! Joehoe!! Eindelijk! Staks komen mijn ouders, hoef ik lekker niet op en neer naar school. Heb net ook mijn haar gewassen, bah bah, word gelijk zo'n warboel als je door de natte sneeuw en wind moet lopen. Waar blijft de zon?? Madelief: jij ook thuis-zit-stess dus... Ach iedereen heeft van die dagen denk ik. Als ik Vleks verhalen lees dan denk ik alleen: goddank hier geen dieren erbij. Maar als je van dieren houd is dat ook wel weer hobby vermoed ik. Maar evengoed wel veel erbij!! Nemo: bij jou hoor ik steeds in mijn achterhoofd FransjeBauwer zingen: "heb je even voor mij" LM: fijne vakantie!! Amarens: hoe ist?? Zo, nu ga ik even puinruimen hier....
@respect voor nemo: jongens, echt niet hoor!! Zo zwaar is het echt niet hoor. Ik heb echt wel mn negatieve kanten. Ik kan nooit een dag thuis zijn, moet altijd weg, eet veel bij anderen, dus het valt wel mee. Juist respect voor jullie. Zwart/wit gezegd: jullie hebben alleen de weekenden. Door de weeks alleen met de kids, ML toch ook pas 's avonds thuis? Ik ben dan wel 2 weken alleen, maar om half 8 liggen liggen ze beiden in bed en doe ik niks meer. Ben wat dat betreft ook wel slechte huisvrouw Allleen wennen zijn de avonden. Vanaf half 8 alleen, je kan niet weg en niemand komt Maar ja, dat komt omdat ik altijd overal op de koffie ga, dan komen mensen niet meer naar mij. @Vlek: maar ik herken het dus wel hoor, het aan huis gekluisterd zitten. Maar gelukkig woont iedereen hier vlakbij en sarah wordt al groter, dus kan makkelijker op pad. En ik heb dan juist weer niet dat ik het eten klaar moet hebben voor ML... Maar eigenlijk ook niet goed, want daardoor eten we heel onregelmatig en niet altijd gezond (niet dat het uitmaakt, want daan eet toch niks ) Maar het gaat dus alweer beter met H? Goed zo! En inderdaad, gewoon even op houding letten en hoofdje terugdraaien enzo... @zwemles: Hier vergelijkbaar met Madelief. Bij 1 keer per week (35 per maand) staat er ongeveer 60 weken voor Dat wist ik helemaal niet! Je kan ook 7 maanden cursus, 1,5 uur per keer. En idd rond de 800,- En overal wachtlijsten hier! En inschrijven pas vanaf 4 jaar. Moet ook maar even gaan kijken hoe we dat gaan doen. In de weken dat ML weg is, moet ik wel oppas voor Saar hebben. @Merel: Ik loop met jou naar de regenboog... Oh nee, das ander nummer van Frans. He getsie, dat vind ik ook niks hoor, gekke plekjes op de huid. En lekker dat je ouders er zijn. Halen zij Jp op bedoel je? En Jk doorgeslapen, mooi zo! @Meis: hallo, hormonenbal. Kom je hier schoonmaken als je klaar bent? Binnenkort naar het ZH dus? Kijken of ze een ei zien? @Amarens: mag M bij jullie al op zwemles voor zijn 4e? Is hier dus ook rond de 30/35 per maand, maar dan met max 12 kindjes geloof ik en aangezien er wachtlijsten zijn zullen de groepen wel vol zitten. Wennen dat je moeder weer weg is zeker? Nou, ben weer thuis. Werd gewoon misselijk en zwart voor mijn ogen, zo'n hoofdpijn!! En had al ibuprofen600 op, maar werkte niet. Net even gelegen, nog wel hoofdpijn, maar als ik zit gaat het wel beter. ML net naar boord. Na weken in duitsland te hebben gelegen, zijn ze nu weer in Rdam, dus hij hoefde niet ver gelukkig. En maar voor een weekje, is te overzien. Morgen werken, do en vr twee rustige dagen keutelen en dan weekend met verjaardagen en visites, maandag werken en daarna is hij er alweer.
Merel, spannend hebben ze idee wat het zou kunnen zijn? 10 dagen wacht en gets duurt wel lang he. Fijn even vandaag minder op en neer he. Nemo, hiii jij dus aan keutelen, hier kennen ze dat woord niet maar ik noem dat ook zo, verklapt gelijk mijn roots Rustig aan maar vandaag, en schoonmaken ja het is dat zo ver weg is he. Maar ja ben wandelende hormoonbal, morgen is het al een beetje Pasen want moet naar zkh eieren kijken. Oooh heb gedroomd van tweeling whaaa wil ik niet hoor dan blijf ik er in geloof ik
Hihi, als je keutelen niet kent is het een raar woord Gewoon lekker beetje rommelen in huis bedoel ik dus Oohhh zit vakanties te kijken. Vorig jaar met auto naar italie, is goed bevallen, maar zit ivm mn werk vast aan de schoolvakanties. Stacaravan in Italie voor begin juli is gewoon 1200 tot 1500 euro voor een week! En dan hebben de basisscholen officieel niet eens vakantie, dus nog niet eens echt HOOGseizoen. Zat ik te kijken: turkije rond die tijd inclusief vlucht en eten: 1600!!! Nou dan liever dat En heel super hotel met waterpark, familiekamer met 2 slaapkamers 2000!! Ten opzichte van de stacaravan wel betere optie en incl vervoer en eten, dus ongerekend waarschijnlijk beter, maar wat een geld! Vorig ja (in voorseizoen ivm verlof) zaten we er voor 325,-
merel, he bah, daar word je niet rustiger van , hopenlijk is het niets, maar het zet je wel weer met beide benen op de grond. en je ouders halen jp op, scheelt alweer een ritje met je grietje door dit rotweer. meis, spannend morgen !! ik zal voor je duimen dat het goed nieuws is. nemo, das veel geld idd voor vakantie, kun je beter nog met het vliegtuig. ook beter weer garantie. mlief, hihi dat heb ik dus ook af en toe, zit je net te lezen is er telkens iemand die komt "storen" met gevolg dat er van reageren niets meer komt. nou de maandag overleefd, ML deed superaardig dus miss is het kwartje gevallen. vanmorgen al boodschappen gedaan. dadelijk de nieuwe brievenbus schilderen (we hebben zo'n amerikaanse maar daar past dus bijna niets in, postbode is al een paar keer boos aan de deur gekomen, dus nu heeft mijn vader maar een andere gemaakt) en was opvouwen. op MP een babyschaal voor in de bakfiets gekocht, kan ik lekker er weer op uit met de fiets. maxicosi zou er ook in moeten kunnen, maar dan is er geen plek meer voor S. deze haal ik morgen op, ook een nieuw jasje voor H gekocht op MP en ben bezig met een skipak zodat H lekker warm in de babyschaal kan liggen.
@Merel het gaat binnenkort weer vriezen, dus helaas nog geen lente in aantocht..jammer he!Ben wel klaar me de winter! @Nemo wow, dat is idd duur!!!!!!ben blij dat we tent hebben, zodat we ook in hoogseizoen goedkoop op vakantie kunnen! wel leuk he om alvast je vakantie te plannen! @Meis eieren kijken?? maareh..wel spannend he..over paar weken kan er al weer klein hummeltje in je buik groeien @Vlek wat ben je toch een ijverige meid! je doet me aan mn zus denken, is ook altijd met van alles en nog wat bezig! Leuk allemaal dingetjes via MP! En fijn dat je man wel weer lief tegen je doet Ik zoe voor m.aaike en E.line nog leuke tankini, maar kan nergens eentje vinden?? (online dan) jullie een idee??
Vlek, heb nog een pak liggen waar benen loszitten en dan gat voor riempje erin. Wit met plaatjes er op maat 62 nieuw. Laat maar weten. Prijs komen we wel uit. Vakantie, ja ik weet het nog niet weekje vliegen is fijn, maar ml wil altijd twee weken in de zomer. We zullen zien hoe het loopt nog maar eens over denken hii.
Madelief waar heb je al gekeken dan?? Ga ik denken of wat anders weet. Kixxonline? Jijwel.nl? Kleertjes.com?
mlief, bij de h&m hebben ze ook altijd leuke badkleding, maar weet niet of hier ook tankini's tussen zitten. meis, zoek een mt 68, ben al met iemand bezig op MP, maar iig bedankt. jee wat een weer he, het is hier superdonker aan de horizon, net ook al een keer en daar kwam me toch een partij hagel uit. benieuwd wat er nu weer uitvalt, blijf maar lekker binnen denk ik oh nee, de kippen moeten nog eten , maar ff snel doen voordat de wolk losbreekt.
Vlek, prima, denk meld het toch even maar ja idd wat een weer dan hagelt het dan schijnt de zon en nu sneeuwt het weer. raar weer!!
Nemo, je heb me wel aan het denken gezet hoor, dit is laatste jaar dat we T nog voor bijna niets mee kunnen nemen in vliegtuig. zat al te denken juni nog even naar turkije met zn 4e. ga me maar eens verdiepen in de prijs. Ooh en ben me toch toe aan vakantie laatste keer was van de zomer!! Iemand nog leuke adresjes?? Wil wel all-inn
Ja laatste vakantie hier ook van de zomer. Vind ik nog luxe. Laatste keer 'echte' vakantie met vliegen is van voordat ik zwanger was van Daan.
hihi onze echte vakantie van langer dan een weekeinde was in 2005, een vakantie van 10 dgn naar canada/amerika. nu alleen weekeindjes weg, is ook lang genoeg, als je maar even uit je ritme van alledagen bent vind ik het al snel goed kippen voeren is gelukt zonder nat te worden, H is stil en S is ook al op tijd naar bed gegaan, vaak om 6 uur begint ze zelf dat ze naar bed wil, nou prima ik hou haar niet tegen
Hier ook allebei al op bed, al om 19:40 lagen ze allebei. Laatste keer vliegen was 2008 en ik kwam zwanger terug! Effect van een jacuzzi op het dakterras denk ik Sindsdien ook alleen weekendjes en de last minute naar Italie van vorig jaar. Gek, toen ging ik 6 weken na bevalling 14 uur rijden en nu zie ik daar tegenop.. Oh trouwens, diegene die nu een meisje krijgt is mijn leuke stiefzusje. Vind het ook wel beetje overdreven om helemaal naar belgie te gaan, maar dat kreeg ze van haar schoonouders. Mijn andere stiefzusje (die al een jongen heeft van 11 maanden) is nu 10 weken zwanger
Jeeeeeeetje, had heel bericht getypt raak ik die stomme smileys aan en druk op verkeerde knop, weg............ Naja, laat ik zo zeggen: ik heb alles gelezen maar heb weinig zin en puf om alles weer opnieuw te typen....sorry!! Kort: Heerlijk hulp gehad van mijn ouders. Mams had de tas weer vol met lekkers, soepje vleessalade makreel voor op brood, mmmmm ze meent soms dat we hier verhongeren. jk na de lunch gespuugd, volgens mij te veel gedronken en ze lag half in mijn moeders armen en wilde boeren en omhoog komen. Naja, hopelijk blijft het daarbij. Scheelt voor jk 3 autoritjes op een dag (eigenlijk dus 6, heen en terug) en dat geeft dr zoveel rust, heeft lekker dik 2 uur geslapen vanmiddag. Ze had voor het slapen gaan ook weer koorst en was echt in no tim weer helemaal lamlendig. Verder hele middag zitten tekenen voor exbaas, die kwam gisteren met haastklusje. Nemo: ik loop heel graag met jou naar de regenboog hoor! Daar staat toch die pot met goud die we beide wel kunnen gebruiken?? En vieze spelletjes ???? Wie heeft het daar nu over op ZP???? Vlek: slim dat babyschaal ding, geen idee hoe dat eruit ziet, ga s kijken op internet. Skipak geenoverbodige luxe. Het is waterkoud op de fiets. Ik ben inmiddels wel aan de berg hier gewend, vond het zelfs lekker dat ik de fiets weer op kon na die sneeuw. Meis: Zieeeeee daar komt de paashaas aan, hij is vroeg opgestaan!! Lalalala, ik hoop dat je morgen een mooi beeld krijgt en dat er geklust kan worden! Madelief: ik heb een hele gave tankini van lief! maar deze heb ik e leen gekregen van mijn szusje. Misschien op MP? Ik heb zondag MP volgestouwd met kleertjes. Ik heb al 3 tuniekjes van jk verkocht en een indianenpak van carnaval. Heb dr sport aan! Zo leuk als je iets verkoopt. Oh, ML had iets moeten loshalen bij een ijssalon hier in het dorp. (ze mogen hun banken opnieuw stofferen) Komt ie thuis met een ijstaart. Was nog van de kerst over. Mjammie....hebben dus ijsje als toetje gehad. Ben ik nog iets vergeten....? Sorry dan....