Part I of the 12 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Babbelbol, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Merel: er staat bij mij op ZP een soort algemene mededeling. Iets met google en advertenties, niet echt goed gelezen. Maar dat ze berichten vanaf nu gaan scannen op p*rno en s*x en D*ildo etc... Daar hadden we het toch zo graag over met zn allen :D:p Vaag

Volgens mij spuugt Jk redelijk snel? Sarah heeft dat ook. Als ze te veel op heeft en een boer valt verkeerd, dan komt alles er weer uit.
    Lekker, ijstaart!!!

2. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Nemo: nou ik meen zelf dus dat het bij jk snel is als ze veel teveel vocht in dr buikje krijgt. Na die fles melk bedacht ik me dus dat ze ook al soep had gehad, niet veel, maar toch.... Nu valt het mee, maar toen ze baby was had ze t wel erger. Tijd geleden had ze t ook met dr mega volle ranja fles...
    Gaat het met S nu wel beter nu ze meer rechtop gaat?
    En ja, over die dingen denken we wel graag, maar praten....? Zou niet durven....

3. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Haha, ik ook niet hoor. Ik durfde het nu al niet te typen...

Sarah geeft nog wel redelijk veel mondjes, maar wordt langzaam minder. Volgens CB zijn de meesten daar met een jaar we vanaf.
    Maar vorige week had ze de fles op, sliep al bijna op schoot bij ML, schrok ergens van en ging huilen, dus ik pakte haar over om haar op bed te leggen en alles kwam er weer uit. Voor mn gevoel was het net een tuinslang. Ik heb na paar seconden echt gedacht: oh, ik moet even weg bij de bank, ze spuugt hem onder. Leek wel minuten te duren, gewoon één straal... Daarna gewoon de hele nacht geslapen... Raar, leek niet ziek, dus het valt dan gewoon verkeerd denk ik

4. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Ja dat is inderdaad raar he, zit je toch stees te denken dat ze ziek is.
    Hier is het echt geleidelijk aan beter gegaan. Ook vaker flessen in 2 delen gegeven, echt even laten rusten tussendoor. Ik merkte dat jk echt als een razende tekeerging met zuigen, en met dat extra beetje rust tussendoor is het beter gegaan. En hoe minder melk des te beter het gaat he,...komt wel goed.

5. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    nemo, ik had ook zo'n melding.
    gaat volgens mij over dat er meerdere advertenties bijkomen en dat die niet over dat soort dingen mogen gaan, als jij als gebruiker er toch aanstoot aan neemt moet je dit melden bij zp.

merel, jammie een ijstaart, das wel lekker dan.
    en een lieve mam heb jij !!

meis, succes vandaag, ik duim op mooie eieren :D

mondjes terug, hier ook, maar is denk ik nog wel normaal bij een baby dacht ik.

bah bah er ligt weeeeeer sneeuw ;), was er een beetje klaar mee, en nu weer een nieuwe lading.

6. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Merel heeft M.aaike ook, als ze teveel achter elkaar drinkt op nuchtere maag, spuugt ze ook.

@tankini heb op allerlei sites gekeken, maar zie nog geen leuke in maatje 104. Maar es op MP kijken! E.line moet ook nog een tankini. Badpak vind ik zo'n gedoe!

@Vlek ja, vanmorgen opeens weer witte wereld achter het gordijn...ben er ook klaar mee!Geef mij de zon maar!! M.aaikes haar is ook echt futloos (die van mij ook trouwens) in de winter. Drama om dan wat leuks van te maken.

Hebben jullie een idee wat er aan te doen? M.aaike heeft een hele witte hoofdhuid en statisch haar, heel futloos donker haar gekregen. Las op internet meer conditioner gebruiken en minder shampoo. Herkennen jullie het bij jezelf of je kinderen?

7. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Morge!

Ik dacht dat we eieren gingen zoeken met Meis....ligt er een dik vet pak sneeuw!???:(
    Wel leuk op zich maar baalde wel dat ik de auto weer moest nemen vanmorgen....

Vlek: mondjes terug wel, maar bij jk (en S van Nemo) zijn het geloof ik meer dan alleen mondjes terug. Jk had soms echt halve voedingen die eruit spoten. Das blijkbaar toch meer een lichte versie van reflux. Jk was er echt gevoelig voor, en jp trouwens ook.

Madelief: oh je zoekt trouwens voor M zie ik nu, ik dacht dat je tankini voor E zocht. Moet toch ergens wel te vinden zijn? Weh.kamp al gekeken?
    Jk heeft hetzelfde, ook heel statisch haar. Een veeg langs de bank en hups het staat rechtop. Maar ik doe er toch niet snel wat in, want door haar dunne haar lijtk het dan heel snel vettig;)

Nemo: werk ze, vanavond weekend!!:)

Jk heeft vanmorgen voor het eerst chocomel geproeft. "mmmm kokiemel"
    Helemaal happy, dat soort dingen geef ik ze hier niet zo vroeg....:)
    Ze lijkt vandaag een heel stuk opgeknapt. Maar nog wel flinke hoest en dikke groene snottebellen...

8. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Nou eieren in beeld gehad, wss weekend eisprong.
    Maandag terug om te kijken of ei ook echt gesprongen is, dus hoef me het weekend niet te vervelen :D
    Toch wel weer spannend het is toch de eerste echte ronde, hoop zo dat het raak is, hoef ik niet zovaak de broek uit bij de gyno.

Zwaai en knuf voor jullie allemaal, lees mee maar ben beetje druk in mn hoofd zeg gerust hysterisch moet en doe van alles ach ja maar kom snel mee kletsen. Ooh verder gaat het wel goed hoor hiii

9. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    meis, spannend weer hoor !! word een druk weekeindje dus ;):D

mlief, vaak word het statische haar veroorzaakt door fleece, ik doe het haar gewoon in een staartje er is toch niets mee te beginnen. er is wel spul voor idd, maar dan moet je het haar van je meiske zo vaak wassen en daar ben ik ook niet echt een voorstander van.

oooh vandaag echt een grrrr dag, H is aan het huilen als ie in de box ligt, dus of op de arm of in de maxicosi, dit laatste dus maar gedaan aangezien ik nog een kadootje moest halen voor een verjaardag.
    en S wil echt niet luisteren vandaag, zo frustrerend als je ook nog een maxicosi moet dragen naar de winkel en er rijden allemaal auto's op de parkeerplaats.

10. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Merel succes bij de HA

11. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Madelief: kids hebben er gelukkig niet zo'n last van, maar mijn haar is statisch!! Geen gezicht!

Meis: succes met eierentocht dit weekend. Have fun!

Merel: Hmmmm, kokiemel!! :) Ben zelf ook nooit zo van dingen te vroeg geven, maar daar heb ik mijn moeder wel voor. Die geeft sarah altijd een stukje patat en een halve frikandel in haar hand :(:p

Vlek: he, dan zit alles tegen op zo'n dag he. Herkenbaar, de straat op met maxi cosi in de hand en lastige peuter ernaast.
    En ja, die advertenties moeten aan die voorwaarden voldoen, maar dat advertentie'bedrijf' heeft ook eisen aan deze sites, dus al onze oude en toekomstige berichten worden gescand op rare teksten. Dus als je bericht niet gelijk werd gepost, moest je gewoon even wachten... Niet dat wij ons zorgen hoeven te maken denk ik :p

Ga zo de fysio bellen. Nog steeds hoofdpijn, nu wel te overzien gelukkig, maar denk dat het uit mijn nek komt.
    ML is zojuist weer de grens over gevaren, weer in DL.

12. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Goedem

Nemo, bah hoofdpijn, nek vast zitten dan?? Succes idg. Ml weer aan het varen dus.
    En wou nou net een avond vieze praatjes gaan houden ;) jij niet? 50 tinten :D

Merel, hiii die Jk, T zal het ook wel lekker vinden maar hij mag nog niet van mij ach kans best x doen hii.

Vlek, ja is wel even anders met twee ja, hier was F nog kleiner dus ging altijd in dubbele wagen, soms doe ik dat nog gewoon uit gemak. Maar S die slimme meid weet ook dat jij ff druk bent ;)
    pendel jij nog wel eens??

Nu ff na fysio, dan F de spaanse danseres ophalen van school brood dutje en naar vriendin.

13. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Betekent pendel maart dan zwanger in maart, of bevallen in maart??

En 50 tinten: had ze alledrie al uit en toen verkocht. Toen mocht ik van.buurvrouw deel 1 lenen. Uitgelezen, toen deel 2, ook uit en toen maar weer begonnen in deel 1 :p en nu moest ze ze terug, dus weet niet meer wat ik met mijn leven moet :D

wist je trouwens dat je allemaal 50 tinten s*x sets kan.kopen :) met grijze stropdas, blinddoek, en vul verder maar aan.... :)

14. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Meis hiiiiiiiiiii klussen maar!!! zou wel heel gaaf en fijn zijn idd als je gelijk in ronde 1 zwanger bent!!! duim heel hard hier!!

@Vlek oooooo af en toe he;) halen ze je het bloed onder de nagels vandaan;) ik ben dan af en toe echt wel klaar met lief en geduldig te zijn!

@Nemo haha lekker he statisch haar! nou, las op internet dat als je haarspray op je borstel doet en daarna gaat kammen, je haar een beschermend laagje krijgt, zodat het niet snel statisch is. En weinig shampoo gebruiken, maar wel conditioner. Ik probeer het bij M.aaike nu uit.

@Merel moest je vandaag naar HA? veel succes!!

Was net met M.aaike naar tandarts geweest, kwam daar ook zo'n moeder die echt (zoals de kindertandarts) overdreven praten. (zo van: Ach liefie, dat geeft toch niet schatje, dat vinden we straks wel weer he) en dan heel erg articulerend...haha kon wel zus van de kindertandarts zijn. En die doet het om een kind gerust te stellen. Maar je praat toch zo niet de hele dag tegen je kind? sorry maar dat hou ik niet vol hoor haha!;)
    Tandjes zijn goed gekeurd en heb E.line gelijk ingeschreven, zodat de meiden in augustus tegelijk kunnen!

15. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    o ja..vandaag is E.line 17 maanden!dus klein feestje hiiiii!

o en voor E.line heb ik badpakje op dorp gekocht van beebielove. Had eerst maatje 86, maar die was echt te klein. En nu maat 92, zit goed, maar of het een hele zomer mee kan...En het is geknoopt aan de bovenkant...is dat een handig of juist niet?
    Roze / wit en blauw geblokt zwempak

deze heb ik gekocht...zeker dat geblokte gedeelte staat echt zooo schattig. Graag jullie mening:)

16. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Leuk madelief!!

En over handige badpakken bij meisjes heb ik nog niet veel verstand. :)

17. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    ik had eerst ook alleen broekjes, en M.aaike had vorig jaar voor het eerst een tankini. Dus ook geen ervaring voor de rest, maar vind alleen een broekje niet zo staan meer.

18. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Goedemorgen!!

Iedereee aan het hossen?? Zo rustig hier

Wij hebben vandaag relax dag ;)

19. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Net weer bij logopedie geweest. Spelletje met mondoefeningen gedaan. Nu twee grote vellen met plaatjes met oefeningen meegekregen. Elke dag 3 plaatjes oefenen. Heb ze bij zijn beloningsbord gehangen, krijgt hij er gelijk een sticker voor.

20. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Ik heb de kleuters van groep en 1 en 2 mogen schminken op school!:D
    Heb een mega mindy, een mega toby, een draak en 2 brandweermannen gemaakt! Zooooo leuk om te doen!!

En toen ik thuis kwam vroeg ik aan Jk: wil je naa bedje? En verrek, ze liet zich zo naar boven brengen en slaapt!! Of ze dan toch nog niet helemaal fit is?
    Ik wil straks heel even met ze naar mijn ouders, daar is kinderoptocht en mijn nichtje loopt ook mee, hopelijk kan dat doorgaan. Jp klaagde over buikpijn vanmorgen, maar was ook erg gespannen. Hij begon zowat te huilen toen hij zijn juf als heks met gekke neus zag! Herken het precies, ik was vroeger ook zo!! Hij is beetje bang van onherkenbare mensen....

Deel Deze Pagina