@Merel wat leuk dat je mocht schminken!aaaach krijg met Jp te doen...is ook wel beetje eng voor die kinderen toch? snap dat best hoor! En wel eens lekker als ze uit zichzelf naar bed willen!wie weet idd niet helemaal lekker, kan ze dr rust nu goed gebruiken!! We gaan vanmiddag lekker even naar buiten!! tis heerlijk weer!!
Nou.....jp zei toen hij uit school kwam wel dat hij de juf eng vond en dat hij zenuwachtig was. Maar eenmaal thuis onder n dekentje op de bank bleek hij 38,7 te hebben......dus zuster Ursula heeft nog geen vakantie....
jeetje wat is het stil hier, iedereen laveloos van de carnaval ? merel, wat leuk dat je de kinders gesminkt hebt, is altijd dankbaar werk, ze vinden het geweldig ! en bang voor de juf herken ik idd, ik moest en moet er ook niets van hebben van mensen in onherkenbare pakken. nemo, braaf aan het oefenen met de plaatjes ? mlief, leuk badpak !!!! ikzelf vind een badpak fijner dan 2 losse delen waarom weet ik niet. meis, ooooh een pendel voor maart, ik hoop dat ie uitkomt !!!! en succes dit weekeinde hopenlijk komt pasen vroeg dit jaar net ML weggebracht naar z'n vrienden, eerst uit eten en daarna een biertje drinken, S helemaal boos dat ze niet mee mocht heb het maar gecompenseerd met een zakje chips , en H is warempel even rustig zodat ik hier even kan typen, altijd fijn
sorry meiden, gister off dagje, geshopt. Meiden zijn van de week echt zo druk en M,aaike is echt MEGA brutaal/jankerig...weet af en toe niet meer wat te doen. EN vanmorgen van de kerk in de creche opgepast...weer heleboel kinderen die heeeeeeel druk waren!! ben nu echt helemaal OP!
Hallo, ik kom jullie even vermoeien met wat ego nieuws. Ik heb het gevoel dat ik tegen een burn-out aan zit Ik heb er eens wat over gelezen en herken het zo erg... Weet alleen niet wat ik er nu mee moet. Ligt niet zozeer aan mn werk geloof, dus was sowieso niet van plan me nu gelijk ziek te melden. Kan me namelijk ook moeilijk ziek melden van mijn kids en huishouden. Niet dat ik de kids niet wil zien, tuurlijk niet, maar je snapt hm. Heb er het gevoel dat ik de controle verlies. Zou het liefst weken willen slapen. Ik heb hoofdpijn, nekpijn, hele lijf doet zeer. Extreem moe, zie niks meer zitten, alles is te veel. Soprry, moest het ff kwijt.
Aaaaaaah lieve Nemo, een hele dikke knuffel!en goed dat je het eruit gooit! heb al mega respect voor je hoe je alles doet, de zorg voor de kinderen, werken etc!! Logisch dat het dan teveel kan worden! hoelang heb je al 'last' van deze klachten? anders toch eens langs de HA gaan? Want je moet niet te lang zo rond lopen, want dan stort je zeker in! En dat wil ik niet!! je bent een kanjer!!hele dikke knuffel!!!!
Nemo, ik zou naar de HA gaan en alles uitleggen. Even kijken wat ie zegt. Sterkte. Herken je gevoel wel maar hier komt het door lastige L. Ben terug, ga zo bijlezen maar eerst even opruimen en de was...
Was ook al van.plan naar de HA te gaan. morgen ml gelukkig weer thuis. Je hoeft niet veel bij te lezen amarens, we hebben ons ingehouden
Hi, Amarens: nu al terug? Dan heb je geen optochten kunnen kijken wel dan? Nog iets van de carnaval meegekregen in het zuiden? Nemo: oh meid toch...heb met je te doen hoor.... Krijg soms beetje het gevoel dat je de rust in je leven mist door het continu weg zijn van thuis als ML aan boord is. Weet niet of dat gevoel klopt? Misschien zie jij dat helemaal niet zo. Je probeert het voor jullie 3 makkelijker te maken door steeds op bezoek te gaan, en je gaf eerder aan dat je daardoor thuis geen bezoek meer 'krijgt'. Je mist dus ook een thuis op de momenten dat ML weg is. Je hoeft dan niet te koken bijvoorbeeld, maar wel steeds de kids in en uit de auto, en daarna moet jij ze beide alleen in bad en naar bed doen. En dan slapen ze en heb je geen enkele uitlaatklep. Geen aanspraak en je kunt nooit de deur uit om te ontspannen, blokje om lopen, sporten, even eruit. Kan me voorstellen dat je dan ondanks dat je voor je gevoel 'hulp zoekt' eigenlijk veel beter hulp aan huis kunt vragen. Samen met (schoon)moeder koken en de kindjes naar bed doen en zelf even weg thuis of iemand bij jóu op de bank om mee te kletsen. Hoor je ook vaker zeggen dat je de boel de boel laat, maar als ML je niet helpt als hij terug thuis is dan krijg je het dubbel zo hard terug wat je weg moet werken.... Is allemaal NIET bedoelt als kritiek he!! Ik wil je graag (op afstand) helpen, dus probeer mee te denken waar die onrust vandaan komt. Stoppen met je werk lijkt me niet het juiste. Daar haal je juist ontspanning uit (ik kan het weten nu ik dagelijks thuis doorbreng). Fysio kan je zeker wel helpen, maar zou ook proberen samen met je familie een andere weg s proberen in te slaan. Probeer ook een hobby te zoeken. Ik ben weer boeken gaan lezen, omdat ik ook merkte dat ik niks voor mezelf deed, alleen de kindjes en het huishouden. Sporten is moeilijk, maar zou toch moeten kunnen met beetje hulp van buitenaf. Niet dat ik je aan het sporten wil hebben, als dat je niet trekt is er wel iets anders. Uit eten met je zus, of filmpje pakken met vriendin. Echt, als je ook maar iets dichterbij woonde, nam ik je mee naar de bios! Wel zeker met je nekklachten en moeheid naar de HA gaan, wie weet waar het vandaan komt.... sterkte en we zijn er voor je he!! Klagen mag ook!
Oh en hier geen carnaval meer helaas..... JP lag dus afgelopen vrijdag met koorts op de bank. Zaterdag nog flink koorts gehad, gisteren verhoging, en vanmorgen nog heel klein beetje verhoging dus we zijn toch naar de optocht gaan kijken. Allemaal bevroren, brrrr wat was het koud!! Eenmaal thuis lag jp zo te trillen dat ik zijn temp gemeten heb en ja hoor 38,9. Daar gaan we weer.....arm schaap, hij komt er niet vanaf. We wilden morgen nog naar een andere optocht gaan maar of dat nu slim is? (een optocht met gekke zelfgeknutselde fietsen, dus wel leuk voor jp leek ons)
Beterschap met JP!!! Hier begint ML ineens te klagen over dat tie niet lekker is...nee he, hij is nooit ziek en als hij begint...volg ik en de meiden zeker! bah, ben wel even klaar met ziek zijn en zieke kindjes!Dus hoop dat alleen ML dit keer de klos is (eindelijk hiiii)
Verhaal getypt, alles is weg... Meis, ei gevonden? Ze zouden vandaag toch kijken of de eisprong is geweest? Merel, beterschap voor Jp, jammer dat hij geen carnaval meer mee kan maken. Ons leek het heel erg leuk om vandaag naar Vlo te gaan maar L is verkouden en wij moesten 1 uur daar staan wachten en het was koud dus zijn wij toch maar naar huis doorgerden. Vind het nu nog jammer, had het graag gezien/meegemaakt M vond het ook jammer. Wel hebben wij de optocht in H.len op de TV gezien. Nemo, let je goed op jezelf en hou je ons op de hoogte?
Amerens: misschien toch goeie keuze....wij zijn in mijn geboortedorp naar de optocht geweest en het was vreselik koud!!! Niet voor niets dat jp weer met koorts op de bank lag daarna, terwijl hij toch met lichte verhoging meeging.... optocht in Hrlen was ook giga he. Je had gisteravond eigenlijk op tv de lichtjesoptocht van Beek moeten kijken. Dat was ook apart om te zien. Naja, wie weet waar je ooit nog carnaval ziet/meemaakt. Was het wel een mooie vakantie? Mooi park? Nog uitstapjes gemaakt?? Madelief: aiai, hopelijk geen extra bacillen voor jou!! Dames, heb een dilemma..... We zijn toch gaan zoeken naar een camping voor 1 week in de bouwvak. Ondank dat ik niet weer of ik een baan heb/krijg tzt, wil ik de gok toch nemen. Moet toch gek zijn als ik daardoor afgewezen word mocht ik dat tzt moeten aankaarten.... We willen een week naar zeeland, en hebben een super camping op het oog. Maar we zijn aan het wikken en wegen welke plaats we dan moeten nemen..... Optie 1: een plek 150 m2 incl. eigen sanitair. D.w.z. douche, wasbak en toilet. Erg fijn als je kids niet ver hoeven te gaan voor de wc, (hebben wel eigen wc in caravan maar daar doen we liever geen grote boodschap op) Ook met eten voorbereiden is een goede waterplek ideaal.....anders loop ol tig x over de dissel te struikelen naar een tapkraantje. En ik ben nogal een type die graag water verbruik.... Incl. speelplek in het midden van het veldje. Optie 2: een plekje op een dreumesveld. Deze bestaat uit 5 campeerplaatsen en is afgezet met een hek rondom, dus geen paniek als je kind buiten de caravan stapt. Kan niet verder als dit veldje. Eigen speelplek aanwezig binnen dit veld. Dus gegarandeerd dat je met mensen van je 'eigen leeftijd' staat met kinderen. Kinderen zullen dus snel aansluiting vinden. Wat te doen.....verkies ik het gemak van sanitair en royaal water acter de caravan? (overigens zijn kids beide géén fan van douchen en op de camping is super leuk kindersanitair met badkuipjes!!) Of verkies is de rust die ik heb als ik jk niet steeds panisch achterna hoef te rennen.....en dat de kinderen wellicht sneller met andere kindjes spelen. Ohh ben dan zo bang dat je met 4 totaal andere typen gezinnen op zo'n veld staat en dat je je dan 'opgesloten' gaan voelen.... Dit veld ligt overigens net wat dichterbij de animatie, binnenspeeltuin en zwembad. Hellup!!!! (hoezo luxe probleem)
Merel, wat leeeeeeeeeeeeeeuuuuk dat jullie naar Zeeland gaan! En over het werk zou ik me echt geen zorgen gaan maken, bij "ons" is net een jongen aangenomen die bijna gelijk op wintersport ging. Als werkgever je wilt hebben dan is 1 week vakantie echt geen probleem. Ik ben sowieso niet van het camperen dus aan mij heb je niks. Ik denk dat ik voor een dreumesveld zou kiezen maar dat is omdat L op dit moment echt lastig is. Als Jk goed luistert en geen gekke dingen uitvreet (al weet je het ook niet altijd ) is z'n dreumesveld misschien helemaal niet nodig. Ik denk dat je goed naar je kinderen moet kijken en dan beslissen. Jk is tegen die tijd bijna twee dus wellicht gaat het wat makkelijker. Onze vakantie was vrij saai, wij hebben vooral gezwommen (elke dag), vonden wij heel erg leuk. Verder eigenlijk vrij weinig gedaan, alles draaide om de kinderen. Ik had graag wat meer gedaan (wilde graag naar D.land) maar uitstapjes met L en die kou zijn bijna niet te doen en alleen gaan is ook niet leuk. Wij hebben dus vooral zwembad en speeltuin gezien en ik heb geshopt in R bij J.ola (leuk, leuk, leuk en niet duur).
Amarens: ben ook fan van Jol.a! Leuk voor weinig geld! Ach, als je kindjes het fijn hebben heb jij het ook fijn toch!! Wat je zegt over jk....nou heb nu ogen en handen tekort. Ze is natuurlijk wel nu in de wegloop fase. En we zijn met jp toen hij bijna 2,5 was weg geweest maar toen hielden we hem toch steeds in de gaten aangezien hij toch de weg op kon lopen. En zag net dat die dreumesplek dik 160 euro goedkoper is...... Maar hoor graag jullie mening!!
meis, en en en........ was er een ei te zien gister ??? merel, ik zou denk ik gaan voor de rust, dus lekker op het dreumesveld zodat jullie ook rust hebben als je haar even niet ziet, en lekker een boek kunt lezen. ik vind het altijd belangrijker dat de kids het fijn hebben dan meer luxe. amarens, wel lekker tot rust kunnen komen op vakantie ondanks dat L ziek was ? met dit weer zou ik ook niet bij een optocht gaan kijken denk ik, of de kids een skipak aandoen zodat ze het lekker warm hebben. het is echt zo koud buiten, zelf heb ik er ook een hekel aan mlief, beterschap voor ML, maar even uit de buurt blijven dus en zo hopenlijk de bacterieën remmen. nemo, las op fb dat je al bij de fysio was geweest, al iets gewerkt? en ik zou met je verhaal naar de HA gaan, miss kan hij er iets aan doen? en het verhaal van merel vind ik ook wel heel goed, miss zelf meer rust inbouwen thuis? vandaag ML weer thuis, jippie !!!!
fysio heeft idd wel gewerkt gister. Ook zij begon gelijk over stress. Voel me ook wel iets beter, gewoon al omdat ik het gezegd heb. Nu weer net doen alsof ik werk
ik zal ook poging doen om beter te reageren hoor, maar nu ff niet.... Ik zit les te geven er zit veel waarheid in je verhaal merel. Ik zou trouwens voor dreumesveld gaan... Welke camping is het eigenlijk? klinkt leuk!
Nemo: eraan toegeven is vaak al het halve werk hoor Hoop dat je n weg kunt vinden, en evengoed afspraak bij ha maken hoor! Thanks dames oor jullie meningen. Ik denk toch ook dat ik voor 'rust' moet kiezen ipv luxe. Maar mijn hekelpunt is dat we zaten te dubben of we de caravan wel aan moeten houden.....aangezien we er zo weinig mee doen. (Maar kwam ook door leeftijd en geboorte van de kinderen) Als ik nu net n beetje meer luxe zou hebben op deze eerste beproeving met 2 kids, dan is de overtuiging van hoe leuk camperen is misschien wat duidelijker voor mezelf. Komt ook omdat ikzelf altijd veel moeite heb met weggaan. Als ik eenmaal sta en gewend ben is t probleem weg en kan ik me wel goed aanpassen aan minder luxe.
Goedemorgen dames, sorry voor mijn afwezigheid...... Maar gister echo gehad, mooi ei van 21,5 mm dus op springen dus 3x raden wat we gister en vandaag moeten doen. ja juist! volgende week bloedprikken of eisprong ook echt geweest is en of hcg stijgt. en over 3 weken terug. De gyno vond het een pracht ei die wel bevrucht moest worden nou laten we het hopen dat het gelijk raak is. @Merel, idd rust hebben jullie ook vakantie!! toch de sleurhut uit de stalling. @Nemo, he gets meid niet lekker in je vel! ga idd eens met de HA praten als je daar fijn mee kan praten en dat goed voelt. en hoop dat je nek nu wat beter gaat en spanning daar idg verdwijnt. @Amarens hoe was jullie vakantie? lekker geshopt las ik heerlijk he @Vlek, hoe is het bij jullie? en met H en zijn voorkeursliggen? @Madelief, jij zieke kindjes, hopelijk snel beter Hier een dwarse T, jee soms een vervelend ventje hiii, maar ik ben er achter hij verveelt zich heel erg, dus nu maar beetje uitdagende dingen doen met hem. Gisteracvond infoavond van schoolgehad, wat een boel info. het is een grote school maar ze kunnen wel veel bieden. Was wel in shock want als ze klaar zijn met groep 1 moeten ze 1-10 kunnen en weten hoeveel 10 stipjes en wat het inhoud zijn bijv maar F weet dit al lang en wat nu de peuterjuf ook zegt, F is een slim kind die echt voorligt en steeds uitgedaagd meot worden, om zo verder te gaan. en dat is dus wel belangrijk dat een school haar dat kan bieden. moeilijk moeilijk dus allemaal, en we gaan nog bij andere school kijken en die is aanzienelijk kleiner die heeft ontzettend veel last van de krimp, en gaat samen met een andere school dus of dit handig is ja ik weet het niet!! Help, ik ben even de weg kwijt in het grote scholenbos.