Part I of the 12 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Babbelbol, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Goedemorgen!!

@Vlek, hoe is het nu met H nacht na de prikjes nog veel last van? wat een knapperd die kleine man van jou knietjes er al onder, word vast een heerlijk beertje hii
    oh en vakantie in vooruitzicht heerlijk he, even niets. ik ben ook nog aan het kijken voor even een weekend maar elke keer is er wel weer wat anders en de weekenden staan hier ook al lang vol

En ja hoor we hebben de afgelopen dagen goed gebruikt nu maar weer wachten he, en ja zit weer aan de utro. baad het niet schaad het niet he. idd hoop dat het raak is want wat een troep is die Clomid.

Iedereen vast een goed fijn en gezellig weekend.
    iemand nog leuke dingen op stapel?

2. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    meis, ja een troep idd, je word zo heen en weer geslingerd door emoties van die pillen :(

nacht ging goed gelukkig maar gisteravond had ie er goed last van, gelukkig wil ie wel slapen nu :D, wat een zetpil al niet kan doen.
    net boven in bedje gelegd, hij was er niet mee eens maar dat was maar 5 min, toen was het muisstil boven ;)

kan ik vandaag weer wat doen, S is naar oma dus dat scheelt ook al een boel.

hoofdje gaat goed trouwens, ene dag ligt ie links en de andere dag rechts te kijken, hoofdje was mooi rond zei CB, dus kussentje komt zo weer jou kant op. ben er denk ik net op tijd bij geweest gelukkig.

van het weekeinde niet zoveel boeiends, morgen komt mijn moeder oppassen zodat ik op de boerderij van alles kan doen, eerst morgenvroeg S nog naar de gym en zondagmorgen kraamvisite.

3. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Hi dames,

Nou, vandaag een lekker klierdag voor jp, gadver begon om 7 uur al het getreiter. Hij eet vandaag al iets beter, probeer m zo nog te laten slapen en dan hoop ik dat hij morgen een heel end van die rotgriep af is.
    Jk daarentegen loopt de snot uit de neus....arm ding. En hoesten als ze in bedje ligt.
    Goddank kwamen mijn ouders even langs vanmorgen zodat ik alvast een deel boodschappen kon doen. Koelkast was zo goed als leeg.

Geen plannen voor ons dit weekend, lekker verder vervelen vrees ik. Ik verlang nu al naar maandag, weer gewone school week.

Vlek: ohhh H spuitjes gehad? Kunnen ze zo lam van worden he, verwen m maar goed. En jij morgen een bezig dagje zo te horen, soms zoooo fijn het een paar extra handen die je hebt in en om huis!
    Is S nog een beetje lief, hih hi? Of nog steeds een doerak eerste klas?
    Jp is echt vervelend, gewoon van verveling ook vrees ik.

Rest: zwaai, komt iedereen snel weer meer kletsen?
    LM: beterschap, las op FB dat jullie ook in de lappenmand zitten...sterkte!
    Cinnamon: kom je nog s langs...?

4. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    merel, ik ben blij als S in september naar school mag, volgens mij is ze er zooooo aan toe (en mama ook :)), oren zitten er voor niets aan lijkt het wel, en alles doen wat niet mag, laatst is ze op de salontafel geklommen en was in de lamp aan het bungelen :$, moet niet gekker worden.

H is nu rustig gelukkig, dus de keuken is weer spik en span
    dadelijk een begin maken aan het kantoor ;)

de 22e is er een tuinbeurs in de buurt, ML heeft een melker geregeld zodat ik met een vriendin eropuit kan, eerst ff lekker uit eten en daarna snuffelen en daarna lekker een drankje, mmmmm nu al zin in.

beterschap nog met JP en JK, die snottenbellen hangen hier ook op de kin helaas :(, is ook raar weer dan weer zacht en dan weer strenge vorst, je word er helemaal gek van, en ik ben ook wel helemaal klaar met die sneeuw IK WIL VOORJAAR !!!!!!

5. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Lente waar ben je?????????????

6. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Vlekkengek, S moet nog half jaar wachten, lastig is dat, he. Hier denk ik ook dat M het heel erg leuk zou vinden maar hij mag in augustus pas. Maar goed hoop dat het straks toch beter weer wordt en dat wij wat meer naar buiten kunnen. Verder geen gekke dingen meegemaakt hier, zo saai als het maar kan.

7. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Herken het zo he, wat jullie zeggen over 'aan school toe zijn' !
    Die laatste maanden zijn eigenlijk helemaal zo leuk niet thuis hoor....wees gewaarschuwd. Ik zie mezelf nog worstelen met jp die laatste weken.....strijd strijd verveling verveling....
    Hoop voor jullie dat t meevalt!!

Vlek: ohhh die S, in de lamp!! Teveel pretparken bezocht ha ha!

Als de kinderen weer s naar buiten konden he... laatst met dat pak sneeuw, heerlijk vond Jp het! Zelfs de glijbaan werd weer benut!

8. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Heeft iemand nog iets spannends meegemaakt? ;):p

9. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Ik ben naar de kapper geweest, boodschappen gedaan en de administratie opgeruimd. Nu moet ik speelgoed gaan opruimen.
    Gaan jullie morgen bij Z8 bestellen met 50% korting? Ik twijfel, vind het namelijk nog duur...

10. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Spannends.....nee op n zoektocht geweest naar een betaalbare badkamerkast, maar vrees dat we naar onze zweedse vriend moeten rijden...;)
    Verder een blik verf gekocht om mijn dressoir en op te knappen stoeltje mee te pimpen, en ik heb een strook limegroene muur van onze slaapkamer vervangen door bruin....dus getext vanmiddag.
    Nu de kinderen naar bed brengen die beetje door het dolle heen zijn....:p

11. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Hallo, dames

Hier ja het is wat je spannend noemt, bermuda en 2 shirts voor T gekocht was leuke aanbieding. Voor mezelf nw spijkerbroek en jurkje.
    Nieuwe droger, en ben nog langs kringlopen geweest om net dat ene kastje te vinden helaas nog niet gevonden. Bij tuincentrum geweest voorjaarsbloemen halen
    En vanavond kippenpoten uit de oven, en nu net de kids in bed mochten lekker opblijven en suprise ei eten hiii.

Morgen naar Nijntje de film met F dus gezellie

12. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Amarens oooh ga morgen voor de lt liggen om twaalf uur ;)

Merel jij aan heb sausen lekker ff anders gemaakt.

Nu lekker onderuit xxx enjoy your wknd

13. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Amerens: enne, nog Z8geshopt? Ik heb even gekeken en zag wel erg mooie dingen, had als ik n baan had ook zeker wel wat gekocht, de prijzen zijn goed! Maar gezien mijn financieële situatie probeer ik dit soort 'feitelijk overbodige' uitgaven te beperken/vermijden.
    Wil nu eerst eens voor mezelf iets leuks kopen. Kinderen hebben zat :p

Ben weer aan de schilder geweest, heb het dressoir 3/4 gedaan en een halve stoel. Moet denk ik wel 2 x en twijfel of ik het Brocante doorgeschuurde effect erin krijg. We zien wel. ;)

Iedereen druk met bezoekjes her en der? Wij zijn vanmorgen bij mijn ouders geweest, vanmiddag naar schoonouders. Zijn die ook allemaal weer tevreden:p

Fijne zondag nog!!

14. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Merel en Meis, jullie zijn druk!!! :$

Merel, ook al is het 50% korting vind ik Z8 nog duur. Heb net 400 euro uitgegeven aan motorrijtuigenbelasting en waterschapsheffingen (joost mag weten waar dat geld naar toe gaat maar goed...) Gemeentelijke belastingen komen ook eind februari aan, da's ruim 600 euro en onze auto moet door de apk... Kortom, hier word ik niet blij van. Maar ik heb besloten dat wij ook af en toe van het geld mogen genieten en daarom 4 polo's voor M gekocht voor kleine 70 euro (vind ik nog duur voor een kind maar goed, koop ook heel veel voor hem tweedehands en straks gaat het naar L). Ben benieuwd. J.ola is toch voordeliger en echt wel leuk ;)
    Jullie dus op bezoek geweest, wij gaan nooit ;) Heeft Jp volgende week vakantie?

Meis, hoe was Nijntje? Wij willen misschien ook maar twijfelen een beetje of het wat is.

15. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Hello Hello,

Nijntje was erg leuk maar net lang zat voor F, ik wwas alleen met dr en voor T nou die zou dat helemaal niet vol hebben gehouden.
    maar vind het echt een aanrader en spannend dat ze het vond. hii

Merel, jij alle bezoekjes weer gehad ;) ja soms moet dat he, hoe is het met de kindjes?
    en lekker aan het schilderen en klussen heerlijk he, ben ng druk aan het denken over F dr kamer maar heb al paar leuke dingetjes gekocht nu nog even piepschuimenletters scoren, waar heb jij die van daan?

Amarens, zooo wat voor 'n bolide rij jij dat je zo veel moet betalen? ik betaal per maand, hakt het er niet zo in, en ja had de gezellige brief van de gemeente ook al weer gehad, en ja wij vallen onder een van de duurste helaas. grrrr
    en nou idd soms moet je genieten van het geld en wat kopen, en ja jij schuift het makkelijk door dus als je kwaliteit koopt he heb je er ook wat aan.

Hier wel geshopt bij z8 jeee er stond op de site dat ze vanaf 12 uur open gingen maar ik dacht even eerder proberen en het lukt, helaas was de site heel langzaam en werd er regelmatig af gegeooit, maar heb een jurkje met legging en een jas weten te scoren voor F. dus blij!!! ml was echt vol verbasing dat die site het zo slecht deed en dat z8 dus heel populair is.

Ooh Amarens ik druk nee hoor, wil altijd gewoon van alles hiii per 1 maart ookw eer beginnen met werken dus ach ja we zijn jong en willen wat he.

liefs voor jullie allemaal ( wanneer zou ik kunnen testen??)

16. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Meis, jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa testen ik ben ook zoooo ongeduldig maar zou toch tot 2 dagen voor nod wachten, denk ik. Duim voor je dat het gelijk raak is!
    Hahahaha die 400 euro waren ook voor waterschapsheffingen, he niet alleen voor de auto, hoor.
    Heb je een nieuwe baan? Sorry, ik weet het niet meer. Je zat toch ook een tijdje in de ziektewet?
    En oh, wat heb je leuk geshopt bij Z8! Heb gehoord dat ze eerder open waren maar kon zelf pas rond een uur of 13 wat bestellen, moest eerst naar zwemles samen met M in een ander bad.
    Nijntje gaan wij kijken of ml met M gaat, lijkt me leuk voor M!
    Heb je al je schoolkeuze gemaakt voor F of nog aan het rondkijken?

17. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Amarens, ja wacht nog even hoor met testen maar ben zo ongeduldig he.
    Jij ook nog wat geshopt dus, leuke dingen gevonden. valt z8 eigenlijk ruim?
    Nou ja zou toch kunnen al die belastingen zijn zo duur jee soms denk ik wel als iedereen zoveel betaald hoe kan het zo zijn dat NLD in crisis verkeerd maar goed ach ja dat is weer een andere discussie he grrr.

En school keuze binnekort nog even een afspraak maken op een andere school maar ben er wel zo goed als zeker uit, maar de twee andere die gaan samen, en net zoals wat laatst al in het nieuws was dat de meerste scholen met minder dan 100 leerlingen niet meer kunnen blijven bestaan en allemaal samen moet smelten. en de school die we hebben bekeken hebben enkele klassen dus geen combi klassen. en hebben veel aan leerkrachten en ondersteuners in huis. moet wel elke dag met de auto maar ja ach toe maar dat krijg je als je in een gat van een dorp woont he.

18. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Hi,

Meis: testen? Komende zondag ofzo? Vind t altijd zo zonde als je test als het nog niet n duidelijke uitslag zal geven. Wat heb je aan die twijfel testen....Daarom zou ik zelf niet eerder (proberen!!! ha ha) te testen als zondag.

Ik heb om 14 uur op z8site gekeken, waren nog wel veel kleine maten, maar steeds net geen 86 en 104...ach had ook niet perse iets nodig.

Dames, even jullie mening. Had hier op zp even vraag/mening gedeelt over eten van ons meisje. Ze eet nauwelijks nog groente....alles wat ze eerst goed at, daar doet ze nu moeilijk over.
    Had ik dr menu van vandaag genoemt krijg je toch van die antwoorden waarvan je alleen gaat twijfelen.
    Ze krijgt nog steeds smorgens papfles, en ja ik weet dat ik dat eigenlijk wel s zou kunnen vervangen door brood, maar ze is naar mijn idee ook geen broodfan. Moet net op het goeie tijdstip aangeboden worden en ze zegt mij dan wat ze erop wil maar eenmaal gesmeerd wil ze toch iets anders erop grrrr. En ze eet kaas, worst, hagelslag, pasta, paté. Vinden jullie zoet op het brood zo slecht....?
    Ook geef ik dr flesje ranja....laxo, omdat ze moeilijker poept laatste week, en sluipt er gewoon in om maar steeds hetzelfde aan te bieden i.p.v. water of thee of whatever...
    Nu voel ik me dus even de moeder die alleen maar zoet aanbied....

Wat eten jullie jongsten nu daadwerkelijk aan groente ???

19. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    merel, hier eeen meiske wat alleen maar zoet wil eten ;), ze eet alleen maar boterhammen als er pasta op zit en kaas eet ze los van het brood, ze is dan al wat ouder dan jou grietje maar zou me op zich geen zorgen maken hoor, goed volkoren brood en s'avonds eten wat de pot schaft, hier eet ze dan ook bijna niets, alleen de groente af en toe, maar een toetje krijgt ze altijd zodat ze toch wat binnen heeft.

gewoon blijven aanbieden en hopen dat het haar een keer gaat smaken is denk ik het enigste wat je kunt doen, iets opdringen werkt juist averechts (tenmiste hier)

meis, ja spannend weer he, de schoolkeuze.
    hier lekker een klein dorpsschooltje,van net meer dan 100 LL, ik kan ook kiezen voor een grote brede school die over 2 jaar opengaat maar voel mij niet fijn bij dat "in de massa" dit schooltje heeft veel overzicht en kennen de LL persoonlijk, ikzelf ben heel erg gepest tijdens mijn basisschooltijd en wil absoluut niet dat S dit ook overkomt, op een kleinere school hebben ze daar meer overzicht over vind ik. en hier combiklassen idd, maar vind dit ook wel heel goed, als ze klaar zijn met hun eigen werk kunnen ze ook al wat opsteken van een hogere klas, dit vind ik juist positief.
    maar achteraf kun je altijd pas zien of het de juiste beslissing was helaas.

en testen, zou ik ook 3 a 2 dgn voor DE datum doen, spannend hoor !!!

amarens, leuk geshopt voor de kids, ik had nog gekeken maar kon niet d ejuiste maat meer vinden.
    en alle belastingen ook weer gehad dus :(, is altijd zo killing voor je banksaldo helaas :x en waar al dat geld blijft is altijd een raadsel idd, sommige dingen zijn zo belachelijk duur dat je je wel eens achter de oren krabt.

vandaag boodschappen gedaan en naar mijn ouders geweest, ML had een studieclub die niet in de kantine paste, dus moest mijn woonkamer eraan, en ik met kids dus weg ;)
    vanmorgen een lekkere cake gebakken met S voor de studieclub en alles klaar gezet, jeej wat vliegt de tijd dan zeg voor je het weet wil S al naar bed en zit je weer op de bank.
    morgenvroeg maar eens weer een keer naar de markt, al zo lang niet geweest.

20. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Ahhh lief van je Vlek!! Aan jou heb ik wat, gewoon klare taal!
    Ik twijfel ook veel te snel aan alles, doe ik het wel goed, ben ik wel een goede mama....

Druk dagje had je weer dus. Fijn dat ze je dan wegjagen uit je eigen huis he;)
    Snap je wel wat betreft school keuze. Lijkt me ook fijner voor S een kleinere school. Ben blij dat wij hier niet ver hoeven gaan voor de school.
    Morgen naar de markt, altijd leuk, maar pak je goed in, het was vanmorgen echt bere koud. Maar wel lekker zon erbij!!!!

Deel Deze Pagina