Maar ik meende het wel serieus hoor ik vind jou altijd een heel wijs MK-Opperhoofd hahahaha nee even zonder dollen echt hoor, ik hecht vaak veel waarde aan jouw mening...vandaar dat ik je ook zo stalk hahahaha nee echt Lief BBtje je bent een topmama met ook nog eens een achtergrond, dat kan ik helaas niet zeggn !
Zeeeeeeeeg maar ik ken alleen de trucjes en de feitjes. Alle lieve mama's hier doen het allemaal ook vanuit hun mama-instinct!!! En dat is duuuuuzend x meer waard dan welke theorie of methode dan ook! Het zijn maar handvaten die je zelf als mama tot een goede uitwerking moet brengen. En dat is de kracht!!! Ik kan alleen maar mooi lullen, maar heb de zelfde onzekerheden als mama. Kan geen theorie tegenop hahaha. En ik volg toch vaak mn gevoel
En ik hecht net zoveel waarde aan de tips van een ervaren mama, als dat ik aan de opvoedtheorieën hecht. Nee meer zelfs! Voel me niet beter of slimmer hoor! Ik heb alleen het geluk wat theorie en trucjes te kennen
Ja dat zei ik net ook wel natuurlijk...kijk maar paar berichtjes terug over mama's, maar goed een mama met zo'n opleiding tja dat is wel extra toch bedoel je weet iig meer van kinderen dan ik, maar iedere mama weet weer meer van hun eigen kindje(s) meestal maar wel fijn als je dat hebt, nou blablabla, ik vind het gewoon knap van je Ik ga slapen truste
@spiraal, ga hem toch niet nemen, want ook met die hormonen afgeeft voorkomt het niet een vroege zwangerschap en dus samensmelting etc. er wordt alleen gezorgd dat de innestelling niet mogelijk is en de zwangerschap dan dus afgebroken wordt. Aangezien ik tot nu toe heel snel zwanger ben geworden wil ik dit niet. Hoeveel baby's zouden er afgestoten worden dan poeh ik moet er niet aan denken! Ik zou de nu.varing krijgen...maar dat gaat hem niet worden ivm bv, nu is de dokter er niet (hij heeft niet goed gekeken grrr ivm bv..terwijl ik het nog vroeg!) en kan ik dinsdag op zijn vroegst pas de pil ophalen welke wel met bv mag...deze moet ik geloof ik altijd slikken dus geen stopweek. Iemand ervaring met die pil?
Goeiemorge! ja ikke! C.erazette pil, na beide zwangerschappen een hele tijd gelsikt tijdens de bv. Prima pil, geen stopweek inderdaad.
A kijk dat hoor ik graag @Gene met spiraal, vinden jullie dat niet erg die gedachten dat je dan wel een samensmelting etc kan krijgen maar geen innesteling ? Ik ga lekker lunchen met vriendinnetjes en vanaaf fysio dus weet niet of ik nog kom zp-en ...al zijn jullie dat wel gewend van mij inmiddels iig mocht ik niet meer langskomen fijn dagje iedereen!
Ik wist eerlijk gezegd niet dat een spiraaltje zo werkt, dus wel een samensmelting maar geen innesteling, maar ik vind het op een of andere manier ook niet fijn klinken.... Het zijn op dat moment nuchter bekeken alleen maar cellen, maar voor mijn eigen gevoel is het dan toch al een kindje-in-wording Dus ik snap je gevoel.....
Werking Het levonorgestrel spiraaltje maakt de binnenkant van de baarmoeder minder geschikt voor het innestelen van een eventueel bevruchte eicel. Bovendien maakt het de slijmprop in de baarmoederhals moeilijk doordringbaar voor zaadcellen. Hierdoor wordt een zwangerschap voorkomen. Oh dus doodt ze niet, maar laat ze niet door '
Nee dat is echt zelden! Dat zei mn gyn ook nog. Dat er eigenlijk nooit een samensmelting is bij de mirena
Komt goed! Is morgen pas! Ik heb m daarstraks gezegt dat we morgen naar de dokter gaan. Toen ik van prik schrok hij wel en zei dat hij niet wilde maar ik liet m een gave pleister zien met een dinosaurus erop, vond hij te gek. Ik zei m dat hij die dan kreeg, dat we die zelf zouden meenemen. De dokter zelf een prik geven met eigen spuit vond hij ook wel een goed idee. En heb m ook maar even gemeld dat als hij flink zou zijn hij een verrassing kreeg. Hij was er verder stil over maar zei alleen nog: "ik ga dan wel even heel hard huilen he!" Ik zei: "Dat mag gerust even" Ben benieuwd....