Meis: das goed nieuwe van F dr oogjes he. Fijn dat het stabiel is!! En jij weer bij de gele m werken? Wel leuk, zelfde team?? Wanneer ga je het daar vertellen....? Ga toch s kijken of er iemand naar die film mee wil... Geen idee van het slapen van T....zou watMadelief al zegt iets met groeien te maken kunnen hebben..? Gewoon laten slapen zou ik zeggen, maar slaapt hij in de middag dan nog wel? Vlek: ik had jou een PB gestuurd, heb je die ontvangen.....? Ga nu even tijd aan jk besteden, ze eist erg veel aandacht laatste dagen....ook 2 nachten aan het spoken, brullen....geen idee wat dr dwars zit....heeft wel harde ontlasting , dus heb dr gisteren gelijk een schepje poeder wat ik nog over heb van jp (heb nog 2,5 pot staan) in dr melk gedaan, want kreeg het al gelijk benauwd.....ze stond te jammeren en beetje te huilen toen ze dus gistermorgen stond te poepen
mlief, jee wat klein idd, wel heel fijn dat alles goed gaat en dat ze al naar een zkh dichterbij mogen. en dat achter de ellebogen zoals ze dat hier noemen kan ik ook niet tegen, vooral omdat ze al 10 is, dan moet ze weten dat dit gedrag echt niet kan, miss is je zus niet streng genoeg, als S dit zou doen zou ik haar hele kamer afspeuren en daarna alle snoep achter slot en grendel bewaren, net zolang totdat zij laat zien dat ze het weer aankan om niet te liegen. mijn nichtje heeft nu de neiging om te fluisteren zo van "wil je een snoepje, dan moet je dat aan mijn mama vragen" ook zo iri meis, alles dus stil kunnen houden hihi, wel fijn dat de film leuk was, lekker even niets ! en hoera voor F !!! heel fijn dat haar ogen nu stilstaan hopenlijk gaat het alleen maar vooruit nu. merel, oei, snap dat je dan direct alle antennes uitzet vooral om te voorkomen wat er bij jp gebeurde, een stukje ontbijtkoek wil vaak ook wel helpen. en plakmoeders zijn niet fijn idd, even een kus en knuffel en doei. volgens mij mogen wij de kinders niet eens helemaal naar het lokaal brengen, zal eens vragen als we kennismaken met de juf. hoe langer je afscheid neemt, hoe vervelender het kind word volgens mij. S naar de psz vandaag, ML is een papiertje bij de notaris aan het inleveren voor een stuk grond waar op geboden kon worden, dus hopenlijk straks 6 hectare rijker. speelgoed eens voor de goede orde weer gesorteerd, H slaapt nog. morgen de queen in het dorp, eens even kijken in wat voor een bui S morgen is en of we verandwoord kunnen gaan kijken
ik ga voorlopig nog niets vertellen op het werk, hoop dat ik lang de MC broeken pas hii anders tussenstukje er tussen of zo. moet nu eind van de dag de broeksknoop open doen echt darmen van de leg nu al. Morgen de queen, hoorde het laast ergens op de radio dat ze naar jullie dorp ging. een van de laatste keren in actie wel leuk dus. Merel, ja even iemand strikken, was anders met je mee gegaan maar ja is ook al zo wat he Vlek, jullie uitbreiding dus, nog meer koeien of akkerbouw. merken jullie nog iets van de prijzen ed nu door het paarden/rundvlees. toch raar allemaal dat er zoveel in gesoemeld kan worden en jullie moeten aan allerlei eisen voldoen en bij de fabrieken maken ze er zo wat anders van. Net als de kippen, ben wel benieuwd als ze de plofkippen er tussen uit halen wat we dan voor een filetje betalen moeten. haal nu alleen nog kip bij de polier amper duurder maar wel vers en eerlijk. Zo F even ophalen van schooltje, en dan even bed in duiken denk ik maar. En ja T die zit denk ik in een spurtje of zo gister lag hij al weer de heletijd te slapen. Vanavond nog even kast in elkaar zetten op F dr nw kamer als het helemaal af is ga ik het wel even spammen hier hoor. Merel, kan je lampenkap met behang bekleden??
Zo, gisteren emo gesprek met vriendin van me. Beetje zelfde situatie als wij. 2 kids, leuk huis, maar financieel weinig over. Nou denkt ze dat ze zwanger is. Ongelukje, ze hadden besloten het bij 2 te laten. Lastig zeg!! Wat doe je dan. Eigenlijk gaat 3 niet lukken. Dat wordt verbouwen, nieuwe auto, etc. Maar ja, moet je dan om dat soort redenen abortus doen? Zo, probeerde me er in te verplaatsen, lijkt me zó moeilijk. Einde ego. Nog steeds internet problemen. Vanmiddag naar smoeder, misschien kan ik daar ff op lt. Nu mobiel, is niks
Meis: geen idee! Ik heb het nog nooit aangedurft met behang noch met stof..... Wil die van Jk ook een keer opleuken....maar hoe? Weet je op welke site je ook leuke spulletjes ter deco kunt kopen? op 'tuttespul' google maar eens. Daar bieden alle knutselaars hun spulletjes aan. En dan betaal je bij de maker niet bij de winkel. Heb er ook leuke dingetjes vandaan al. Vlek: so da's een hoop grond erbij! Wat gaat erop komen? En Bea naar je dorp, da's cool. ZOu zeker gaan met S! Altij apart zo'n palaver. Hier mogen we de kinderen van groep 1 tot in de klas op het stoeltje begeleiden. Groep 2 moet zelf naar binnen en de jas ophangen enzo. Of alleen smorgens mee naar binnen, dat weet ik nog niet precies. Madelief: deel Vlek dr mening wel over de snoepjes. Hier zou ik ook alles grondig uitmesten en dan laat maar s zien dat je netjes kunt zijn. Jp heeft ook een tactiek als hij op bezoek is ergens.....'ik vraag niet om een snoepje hoor!' zegt ie dan.... tja...ook niet goed he En van de week hoorde ik m onder tegen jk fluisteren " shhsss zulle we stiekem shhhh" Kon niet helemaal verstaan wat hij stiekem wilde. Maar toen ik even later aar beneden liep zat jk met de chocolade om de mond smarties te eten en jp lag onder de tafel met een klein mini rolletje snoep. Was nog iet uitgepakt maar heb direct alles afgepakt en streng toegesproken dat dat hier niet de bedoeling is.:x
Ohhh Nemo, da's moeilijk!!! Maar ik geloof dat ik never nooit abortus zou kunnen doen, ook al gaat het ons smal...dan maar wat meer MP kleding, goedkoper aanbiedingen shoppen en op andere fronten bezuinigen. Kinderen bij elkaar op de kamer, wieg zo lang mogelijk op ouder slaapkamer. Waar een wil is... Maar heel moeilijk om een ander hierin advies te geven.....
Ja zo dacht ik ook. Eerste reactie is: dit kan niet! Maar dan ga je denken, abortus? Omdat het ff niet goed uitkomt? Voelt idd ook niet goed. Pfff hoop voor haar dat het valt alarm was (ze was overtijd)
Merel, ga gelijk even kijken thnx voor tip. Nemo, ooh moeilijk zou het niet kunnen hoor abortus. Maar ja wie heeft.er wel geld over nu niemand. Als ik denk wat hier binnenkomt in de mnd denk ik weleens hoe doet een ander dat die zelfs minder krijgt. Want hier is het ook altijd op. Ben benieuwd of je vriendin zwanger is, ach met liefde en in een mooi pakje van seaman of mp worden ze ook groot denk ik dan
nemo, phoe das wel een moeilijke beslissing idd, maar abortus omdat je iets krapper zit zou ik never nooit doen, dan zelf maar iets minder eten. wel een heel lastig dilemma, maar ik hoop dat je vriendin niet hoeft te kiezen. wanneer zou ze kunnen testen? @vlees, gelukkig geen last nog van, maar de koeien komen ook nog wel aan de beurt denk ik, ze hebben de kippen, varkens, nertsen al gehad, nu zijn de paarden aan de beurt en dan gaan ze straks wel iets verzinnen voor iets met koeienschandalen denk ik gister pauw en witteman zitten kijken, daar was marianne thieme in gesprek met een boerin, hihi op het laast was thieme het roeren eens met de boerin wel grappig om te zien. tja het blijft gewoon moeilijk als boer zijnde, je doet je koeien in goed vertrouwen weg, en wat er gebeurd met het vlees voordat het op je bord komt weet je niet. we moeten al aan een boel eisen voldoen willen de koeien op transport naar de slacht, zo mag er geen antibiotica meer inzitten, mogen ze niet kreupel lopen en mogen ze maar een bepaald aantal uur op de trailer staan, wel goed al die eisen, maar soms word wel vergeten dat de koeien voor de boer zijn inkomsten zijn en we dus best gek zijn met onze dieren, ook zonder al deze regeltjes. en de grond is niet doorgegaan, was op inschrijving en er heeft er 1 boven ons geschreven, zou mooi zijn geweest maar ach. je moet een bepaald aantal hectare hebben om je mest af te zetten en voer te verbouwen, daar zitten wij nu al voldoende aan, maar in de toekomst (2015) gaat het melkquotum eraf en ben je grondgebonden, dan gaan de grondprijzen omhoog.
Zo lekker gekletst dames @Meis leuk hoor om het nog lekker geheim te houden!! Hier kriebelt het ook al hoor! ML heeft gister duidelijk gezegd dat tie vanaf april/mei wil beginnen, want hij kijkt er naar uit om weer een kleintje erbij te hebben. Dus nog even geduld hier! Film was geslaagd dus! @Nemo Pfff, nee ik zou om die reden zeker geen abortus doen. En zeker niet als je weet hoe een abortus er aan toe gaat, laatst over gelezen en werd er zo misselijk van. Al zal het wel slikken zijn qua financien, en zullen er zorgen zijn. Het gaat wel om een klein levend wezentje..die haal je toch niet weg? (is mijn mening he!!) Maar ik wil de problemen niet weg praten ofzo, maar een abortus vind ik echt heel heftig! Maar ik hoop dat het vals alarm is! Maar zijn ze door pil heen zwanger geraakt dan? @Vlek ja, boeren hebben het maar zwaar!! echt respect voor jullie, want jullie zullen ook wel eens jullie zorgen hebben hoe je het allemaal draaiende moet houden of niet? Balen dat er iemand voor jullie ingeschreven heeft. @Merel boefjes die JP en Jk, maar het begint wel met zulke dingen dat ze gauw wat pakken. En op zijn leeftijd is het nog soort van ondeugend, maar reageer je dr idd wel consequent op. Mn schoonzus is er makkelijk in. De laatste tijd is ze wel consequenter geworden, maar straf geven..is niet dr sterkste kant. Ik zou me idd ook flink schamen voor mn kind. En ik snap ook niet waarom ze het bij een ander ook zo nodig moet doen? dan ben je toch gezellig aant logeren en heb je dr toch geen behoefte aan? En wat jullie zeggen, ik zou ook alles goed doorzoeken en snoepgoed ver opbergen. @geld waaaah, soms word ik er helemaal gek!! nu net de gemeentelijke heffingen binnen...en motorrijtuigen belasting. Samen bijna 1000 euro. En dan voor de meiden weer nieuwe kleren,schoenen etc. Voor mezelf nog. Ach, komt allemaal wel goed, maar soms...wenste ik een geldboom in mn achtertuin
Dames, met jullie kan ik dit delen. Schrik niet het ging niet om een vriendin maar om mij. En het was geen vals alarm. Ik weet even niet wat ik nu moet doen ik deel wel jullie meningen. Abortus lijkt me geen optie. Maar de emoties gaan alle kanten op
NEMOTJE: het komt goed meid!! Laat dit even bezinken, maar echt, hulp komt van alle kanten dat zul je zien! Ga het toch schrijven: Hoera, er komt weer een kleine nemo beeb!
Nemo, gezellig!! Hii zelfde dag uitgerekend en gefeliciteerd. Laat het bezinken. En test gedaan? Heey jeeee ben shock maar in goede zin door verassing denk ik, hoe voel je je?
aaaaaaaah lieve Nemo, meis, gaat helemaal goed komen!!!echt, sta helemaal achter je en als je dingen nodig hebt!!zo'n lief klein hummeltje erbij!!dus je weet het zeker dat je zwanger bent? toch gefeliciteerd hoor meid!! echt, al zijn er zorgen, we gaan er samen doorheen!!dikke knuffel (en ik hoop niet dat ik je zeer gedaan met mijn reactie ternet..)
Nemo, volg je hart en samen met Ml kom je eruit. Wat je kiest het maakt niet uit het zal altijd het juiste zijn xx
ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeh sta even op zn kop rond het nieuws!!! Nemo en Meis tegelijk zwanger!!!! Hoe vind je man het Nemo? nogmaals dikke knuffel en als er wat is...zeg het hoor!!