Oehhehheheheehhhaaaaaa wat een te gekke tijd weer voor de boeg Nemo!! Hoe leuk stiekem ook voor S zo dicht op elkaar een broertje of zusje! Zusje zou wel leuk zijn he....2 van die meiden, krijg je later steeds de vraag 'is het een tweeling?' Sorry, niet rot beoelt he!!! Heeft ook zijn voordelen met je maar denken he! Je zit er nog helemaal in als hij/zij zich in november aandient. En nu ben je een jaartje later uit de luiers als gepland. Hoop dat jullie het beide positief kunnen bekijken allemaal, en dat waar knelpunten zijn/komen snel oplossingen geboden worden of ontstaan. Tjonge wat een dag meiden....ik hou dr wel van, lekker veel geklept hier weer! Ga zo door!!
@Meis hiiiiiiii, ja nog ffies geduld enne, gebruik geen pil of iets...we zijn aan de condooms hiii...ie kun je gemakkelijk even vergeten hihi. @Nemo o gelukkig!!vind het zo leuk!!sta nog steeds te stuitere!!! vanavond geshopt voor de kraammand van mn szus en kleertjes gezocht. Toch gauw weer 2 uurtjes bezig. Heb nog geen leuke jasjes voor de meiden gezien met rits erin. (zie nu heel veel met knopen alleen) Zo, en nu op voor WITM op tv!
Nemo, GEFELICITEERD en DIKKE KNUFFEL!!! Gepland of niet het is altijd een wonder!!! En alles komt goed, echt waar.
beetje laat wauw nemo, wat een leuke verassing !!!! van harte gefeliciteerd !! zijn jullie er blij mee? is wel even wennen aan het idee natuurlijk, maar een wondertje is altijd een geschenk lijkt me. hoe vind ML het ? hihi toen je die vraag zei van "een vriendin", dacht ik al, ja ja een vriendin, waarom weet ik niet maar schoot door mijn hoofd, vond het een beetje raar om te schrijven toen, maar nu vallen de stukjes wel op z'n plaats. ik wens je hele goede zwangerschap toe ! mlief, leuk shoppen voor een kraammand ! jeetje wat een nieuws vandaag, geheel onverwacht maar heel leuk !!
Ik zat op fb en zag daar een foto van de nemo kids. Iets in mij zei dat ik ff naar zp moest en wat lees ik daar....... Nemo, van harte gefeliciteerd!!! Hoop dat je een beetje van de schrik bekomen bent?!?
Nou, nog niet helemaal hoor. wel duidelijk dat we het houden, maar mn hoofd kan het allemaal niet meer bijbenen...
Iedereen druk? Hier naar verjaardag geweest en huis is meer opgeruimd.ml heeft keuken geboend.Heerlijk, is die ook weer schoon.We proberen steeds meer ons huis opgeruimd te houden.En samen gaat dat veel sneller en beter.
Nou ja druk....niet echt ML, jk en ik alledrie snotterig.... Vanmorgen schoenen voor de kinderen wezen kopen. Jk had 21 en apparaat om t meten gaf 24 aan, nou gelukkig zag de verkoopster ook dat dat nergens op sloeg. Werd uiteindelijk dan een maat 23, al dacht ik eerder aan 22. Ze was alleen vreselijk wild in de winkel aan het rennen, en had 0,0 geduld. Jp vloog direct op een paar knalgroene met oranje veters af. Moesten praten als brugman om m daarvanaf te krijgen. Vond dat oranje niet mooi in combi met groen. Toen we eindelijk een ander paar hadden gevonden dat we alle 3 mooi vonden, zei de verkoopster dat die m niet goed paste, te smal, dus beter ander paar nemen....wel eerlijk en fijn advies. Uiteindelijk vond hij een paar knaprode met felblauwe veters leuk. Nou ja, dan die maar genomen. Hij mocht even na het bad in pyjama naar onder, en jawel de schoenen moesten nog even terug aan Toen ML stond af te rekenen greep ik mijn kans om nog even in sneltempo allerlei laarsjes te passen en de eerste keuze bleek de juiste. Heb ML lief aangekeken en toen liepen we met 3 paar schoenen de winkel uit. Leuk om te shoppen maar niet op af te rekenen Even de aanwinsten spammen: deze voor de kids
Madelief: lekker schoon huisje, dat voelt toch wel goed altijd he! Meis: weer lekker aan t bakke bij de mc? Nemo: hoe gaat het met je meid? Begint je gevoel een beetje richting gelukkig en gerust te gaan? En ML, wanneer komt hij weer voor weekje thuis? Amarens: Voel je je al wat beter? Hier zijn we ook niet allemaal fit helaas. Vlek: hoe gaat het bij jou? Heeft H nu zijn ritme gevonden? De voorkeurshouding was toch helemaal weg of niet?
merel, leuke schoenen !!!! lekker stoer ook. ja voorkeurshouding is weg volgens mij, gaat goed met H, ik zal zo ff een foto spammen. s'nachts slaapt ie zo goed als door, dus dat is wel HEEL fijn . mlief, ik word ook altijd blij van een opgeruimd huis, alleen duurt dat opgeruimde nooit lang helaas nemo, een beetje aan het idee gewend? zijn jullie er wel heel blij mee of nog in een tweestrijd? en ik durf het haast niet te vragen, maar had je anders echt abortus laten doen? als je geen antwoord wil geven is het ook goed he, maar vroeg het mij zo af en wat vind ML ervan? meis, lekker weer gewerkt vandaag komt de hele buurt op kraamvisite, 22 volwassenen en 11 kinders , oooh zo geen zin. gister lekker weer, dus buiten de boel maar weer eens opgeruimd toen mijn moeder aan het oppassen was. en vrijdag dus de queen in ons dorpje gehad, was zo leuk, met 10 sec was ze binnen, maar om haar dan in leven de lijve te zien is zo grappig, S was ook mee en daardoor mochten we bij de schoolklassen staan die 1e rangs stonden, heel fijn ff een foto van H spammen:
@Merel wat een leuke stoere schoenen!!helaas is vaak het prijsje minder Maar dan heb je er ook wat voor he! @Vlek aaaaah wat lijkt H. op zn zus!! Maar wat een droppie is het ook zeg! lief manneke!!!! Succes vandaag met het volk kraamvisite ach, is ook wel weer ff gezellig toch? M.aaike ligt nu weer op bed, is al paar dagen zo jengelig en ziet heel wit. Dus ms. toch iets onder de leden.
Vlekkengek, ahhhh die H!!! En heerlijk gezellig vandaag bij jullie, sterkte! Ik heb Bea & Co ook een keer live gezien, het was heel veel make up, hihihihihi. Nou gisteren was het koud niks lekker weer. Vandaag is het dan beter en vanaf morgen wordt het heerlijk! Merel, dank je wel, leuke kleding, vooral het borgvest is nu al favoriet bij L. Het geld is onderweg, denk dat je het morgen hebt. Leuke schoenen geshopt zag ik! Madeliefje, heb nog naar de kindjes zitten kijken en wat zijn ze klein! Maar stoere kereltjes, zeg. Hoop dat ze goed vooruit gaan. Dames, even jullie mening... Twijfels over schoolkeuze zijn hier toegeslagen. Ik heb namelijk nog een school gezien die ons wat lijkt. Maar het is een jenaplanschool, geen idee of het bij M past en wat de wijsheid is. Deze school is dichterbij (goed te fietsen maar geen loopafstand) en iets minder groot. Iemand advies, ik word echt helemaal gek van.
Morguh! Oeehhhh Vlek wat een mooi kereltje is H toch!!! Knap ding hoor! Hij lijkt inderdaad op zijn zus (en op jou). Hoe was de kraamvisite? Nog leuke kado's gekregen?? Hopelijk hebben ze zich allemaal een beetje rustig gehouden!? Meis: en hoe beviel het werken weer?? Was je extra moe nu je zwanger bent? En kun je nog wel goed tegen de bakluchtjes? Zag die peer appel shake voorbij komen, is die lekker? Het water loopt me steeds in de mond..... Amarens: oei toch nog mogelijkheid voor andere school dichterbij? Ik kan je helaas niet adviseren, ken de methode van Jenaplan scholen niet. Wij hadden vroeger in ons dorp een 'openbare school' (zo noemden ze dat toen) en dat was meen ik ook Jenaplan. Mijn vriendinnetje ging daar later dus naar toe. Heb kwam mij toen allemaal heel vrij over. Tijd zelf indelen enzo, dus dat klonk mij leuk in de oren als klein kind. Hoor wel vaker dat kinderen van die 'openbare/jenaplan/montesori scholen' wat minder 'wereldvreemd' zijn, wat meer hebben geoefend met n openbaar spreken, zelf dingen organiseren, meer dat soort dingen. Maar geen idee of dit achterhaalde denkbeelden zijn...... Als het dichterbij is zou ik zéker gaan informeren hoor!!! Ik ben toch van mening dat vriendjes in de buurt erg handig zijn. Oh en leuk dat je blij bent met de kleertjes. Borgvest was hier ook favoriet, maar ook bij mijn neefje, jammer dus dat de boorden verkleurd zijn. Maar heerlijk voor in de speeltuin nog he! Madelief: hoe is het met M? Hopelijk niet ziek geworden?? En je neefjes, gaat het goed met ze? Nemo: moet steeds aan je denken, hoe gaat het nu? Jullie weten het nu zo'n 4-5 dagen, kan me voorstellen dat het beeld van jullie nieuwe gezin straks wat meer begint te leven. Heb je VK al gebeld? LM: hoe ist? Ohhh het zonnetje schijnt hier al vollop, maar het is nog kouddddddd!!!!! Oeh, had geen handschoenen aan op de fiets, tjee mijn handen deden pijn!! Ik hoop dat de temp snel stijgt, want ik sta te popelen om mijn tuintje lente klaar te maken!!! Ben gisteren nog naar de kledingbeurs geweest, had me er zo op verheugd, had er echt zin in. Jammer dus dat het vies tegenviel deze keer. Mega druk, belachelijk veel mensen die hun kinderen (in kinderwagen) bij zich hadden. Vreselijk want je moet echt bijna duwen om ertussen te komen en een rekje af te kunnen speuren. Daar neem je toch geen kinderen mee naar toe??? En dan van die vreselijke types die royaal gaan staan oordelen of iets wel of niet leuk is en een half rek bezet houden:x. Mens neem mee, kost allemaal tussen de 0,50-3,00 gemiddeld! Dan ga je toch laterna kijken of je het wel of niet meeneemt??? Echt irritant.... Heb uiteindelijk 2 shirtjes 1 topje en 1 blousje meegenomen voor jk. Gelukkig was er ook nog speelgoedbeurs bij. Want met lege handen naar huis gaan kan ik niet. Heb daar toch nog vanalles gekocht. Een doeboek van Thomas, een dvd van Thomas, een leesboekje van Bobo, een boekje met harde pagina's van Sesamstraat, een leuk boek over varkensfamilie die naar zee op vakantie gaat (bewaar dat als voorleesboek voor als we zelf gaan van de zomer) een treinenpuzzel en het spel Dokter.Bibber. En dat alles voor het magistrale bedrag van 20,50 euro. (alles overigens zo goed als nieuw)
Hee Merel, van alles meegenomen, leuk toch! Klinkt als leuk speelgoed! En het wordt vanmiddag wat warmer en vanaf morgen 15 graden, he. Wij moeten naar de kinderarts dus het is lekker om naar de stad te gaan. Ik heb gebeld met de jenaplan school. Die is ook niet echt heel dichtbij (kleine 3 km) maar toch veel meer in de buurt dan de school waar M nu ingeschreven is. Het verschil met "gewone" school is dat kinderen op een jenaplan in een verticale groep zitten met 3 leeftijden door elkaar. Ook geven zij meer aandacht aan kinderen die voorlopen. Vrijheid blijheid is het zeker niet maar het is meer zelfstandigheid. Op 26 maart gaan wij samen met M daar rondkijken, ben heel erg benieuwd. Wel is het zo dat als wij voor de jenaplanschool kiezen, ik de BSO moet gaan regelen die nu al wel geregeld was.
Amerens: oh ja, dat klinkt me wat duidelijker in de oren, en je had op andere school doorlopend programma, nu dus BSO regelen. Je moet het eerst gaan bekijken, dan beslissen, BSO of continurooster, ik zou kiezen voor hoe de school je aanstaat, type kinderen die je ziet lopen, leraren, methodes enz. Suc6! Kinderarts? Gewoon routine controle hoop ik? Voor wie?
Merel, ja natuurlijk, eerst kijken en dan beslissen. Het wordt sowieso of de school waar M nu al ingeschreven is of de jenaplanschool die ook een continuerooster heeft (is voor ons een must ). Alleen voor de jenaplanschool zou ik dus de BSO moeten regelen. Ik hoop dat ze geen wachttijden hebben, dan is het zo geregeld. Wij zien het wel, ga daar gewoon blanco heen. En de kinderarts is voor M. Moet ie af en toe terugkomen voor zijn eczeem. Het is nu onder controle gelukkig dus verwacht morgen geen gekke dingen.