@Meis buikje begint dus te komen leuk hoor!! @Merel hiiiii ja hormonen he!! Knop is hier echt om. Heb heel veel momentjes met M.aaike samen en ML doet echt heel erg zijn best. Dus we komen er!! En laat me niet meer onzeker maken. Ze accepteren mijn kind maar met dr gehuil. Dan moeten ze maar regels stellen. Vandaag is het nog heel goed gegaan!! Super he als ze snachts droog zijn!! M.aaike is het met ruim 3 jaar geworden. Wat leuk dat jij en Vlek gemeet hebben!! @Amarens Elk kind is dus weer anders! Ik ervaar juist E.line als heel makkelijk. Kan nog pittig genoeg worden natuurlijk. Ja..opvoeden is niet niks! En ja...als er iets irritant is, is het huilen!! Ik hou mezelf wel voor dat als M.aaike straks naar school is, ik veel meer rust heb in huis. En dus genoeg energie weer heb als ze thuis is om er voor haar te zijn. Zo, loop leeg vandaag..BLEGH!!
Nou breekt mijn klomp. IK word eerst gebeld door CB dat druk gedrag niet perse ADHD hoeft te zijn. En ik heb gelijk gezegd dat ik goudvis (de vroegtijdige signalering) beter niet had moeten bellen, want is helemaal niet nodig. Wilde alleen weten of haar gedrag normaal is en wat we dan kunnen doen om het gejengel te stoppen. Van de CB wilde ze mijn zorgen naar beneden krijgen en daarom gaf ze de folder. Ze had helemaal niet het idee dat er iets zou zijn. En ik kwam heel bezorgd over. Bel ik vamiddag de juf van de psz om te zeggen dat ik goudvis zou afmelden, zei ze dat ze echt geschrokken was, want ze begreep helemaal niet waarom ik dat gedaan had. Ze maakte zich totaal geen zorgen over haar. Het ging heel goed met haar. En het huilen zou vanzelf wel overgaan, en ik moest het maar meer los gaan laten. En ze had geen idee dat ik het thuis niet meer wist hoe of wat. Ik had het gewoon aan moeten geven of op CB hulp kunnen vragen. Ik kom dus heel anders over dan ik bedoel en bij mij komt hun boodschap weer heel anders over. Help, ik heb iedereen en mezelf dus gek gemaakt voor niks...Gejengel zei het CB nu duidelijk en het huilen, is normaal gedrag. En dat wilde ik gewoon zo graag weten!!Want dat wist ik dus niet meer en vandar mijn zorgen. Kan ik dan zo slecht communiceren??
haha, ik dacht gewoon ECHT dat ze op school vonden dat M.aaike toch moest stoppen met huilen. Maar thuis bleef ze aan de gang, dus ik heb er een heel gedragsprobleem van gemaakt. Het CB probeert me te kalmeren met een foldertje, maar ik bel uit mijn onterechte zorgen ook nog. En nu sta ik bij 3 mensen bekend als hyperoverbezorgde, oververmoeide moeder. (ms. bij jullie nu ook wel?) En wat zegt ML? ach...je moest gewoon ongesteld worden...
mlief, hihi heerlijke nuchterheid van ML , ach ja beter overbezorgd dan helemaal niet denk ik dan maar, je wilt toch het beste voor je kind, en de school en CD weten nu ook dat je hun reacties serieus neemt, dus die zullen het nu ook beter uit gaan leggen meis, heb je mmail gehad, maar nog geen tijd gehad om hierop te reageren, wordt vervolgd dus leuk de broeken strakker, als je nog positiebroeken/shirts nodig hebt, meld je het maar merel, hihi S is dolblij met haar hartje, zo lief ! ze wou vandaag wer komen spelen, maar even uitgelegd dat we heel ver van elkaar wonen, maar of ze het snapt? jp dus helemaal aan z'n taxs, ze waren ook wel aan elkaar gewaagd , zelfde karakters volgens mij, 2 boefjes bij elkaar heb nouwlijks iets bijgeelezen, komt wel weer, maar heel druk met van alles hier, kadootjes voor bruiloft in elkaar aan het zetten, de was, het huishouden, afgelopen 3 avonden kraamvisite gehad, vanavond vergadering van de psz, morgen S naar oma dus kan ik nog even de laatste dingetjes halen voor de vrijgezellendag van zaterdag, leve de action
@Vlek Ja je hebt het maar druk deze week!!was het wel gezellig met de kraamvisites? Geniet ze straks he met vrijgezellenfeest enzo!! Nou meiden, hoe lang het werkt weet ik niet, maar het is hier in huis helemaal veranderd. Het kwartje is gevallen, de knop is om, en voel me echt super!! Dus.....kom maar op met de derde straks
morning ladies, bijna weekend (voor mij betekend dat werken ) iemand nog leuke plannen, of andere dingen in de planning. @Vlek, ooh leuk een vrijgezellenfeest maar het organiseren kost veel tijd he, wat gaan jullie doen? (ja als je spullen heb qua kleding waar je van af wil graag, broeken volgens mij heb ik de billen dikker dus meoten we even kijken, maar dan neem ik graag wat over) @Madelief, bij jullie alles al veranderd dus, nou he fijn meis lekker he. lees al dat je nu klaar bent voor derde hiii. Moest wel lachen van de opmerking van je ML hiiii @Merel, JP en S in love dus, altijd leuk samen meeten. Hoe staat het nu met je werk zoeken? je moest toch weer op gesprek komen bij die gezellige instantie grrr. flauwekul altijd maar werkelijk aan werk helpen doen ze ook niet. Waardeloss dat er gewoon zo weinig werk is schiet niet op he. @Amerens, hoe is het met jou jongens? was je nog bezig met M zindelijk maken? of is dat al gelukt? en dee schoolkkeuze inmiddels er al uit of nog aan het twijfelkonten. @Nemo, jij inmiddels helemaal van de schrik bekomen, het even gerelativeerd. en las zieke kindjes he nou beterschap. @LM en Cinnemon??? komen jullie nog?? Hier alles goed, alleen misselijk ach ja nou hopelijk maar 1 dag bah ik vind dat zo vervelend. moet het nu ook echt keer op werk gaan vertellen, maar heb er eigenlijk nog weinig zin in als iedereen het weet, maby even kijken hoe dat aan te pakken (maar pas bijna mn apenpakkie niet meer dus meot wel) Met de kids hier gaat super, F heeft binnekort meeloop dag op de basisschool, en heb T opgegeven voor de psz die mag zich 1sept melden, voor de zomervakantie mag hij 3x meedraaien nou ben benieuwd. dan heb ik het huis leeg!! ook raar hoor. Xxx
Meis, wacht je nog je eerste echo af en dan pas ga je vertellen of niet? En de kinderen het huis uit, heerlijk, hihihihihi! Kan niet wachten totdat L naar school gaat. En M is overdag al een tijdje zindelijk maar s nachts nog niet. Gebruik voor hem nog 1 luier per nacht. Op 26 maart gaan wij bij een jenaplanschool kijken en dan beslissen of het de nieuwe school wordt. Ooooh ik vind het wachten echt moeilijk maar het kon niet eerder. Ben nogal een regelkont dus zou het liefst nu al alles geregeld hebben maar nog even geduld dus. En wij moesten M meenemen, ben benieuwd. Hij zegt steeds: jij gaat praten met de juf en ik ga spelen met de kinderen.
@Meis Wanneer heb je je eerste echo ook alweer? spannend! Mag F. al dagje meelopen op school? wat leuk! En T. mag dan met 2 jaar al naar psz!hier is het met 2,5 jaar. Ja, wel rustig in huis dan ineens, maar ook wel lekker met je zwangerschap!! @Amarens ieeeh ben ook al zo'n regelkont die alles ruim op tijd klaar wil hebben. Wel benieuwd hoe de school je gaat bevallen!! En dan, de knoop doorhakken! Vandaag heeft 2 keer M.aaike voor me 'gekookt' in dr keukentje op dr slaapkamer. Zo grappig om te zien. Alles gebeurd precies zoals ik het doe. En ze geniet er zo van!Ze weet nu ook dat als ze van mij naar boven moet (ze wordt druk en maakt mij en dr zusje helemaal gek), ik op een gegeven moment kom kijken en even aandacht heb voor haar alleen.
Madeliefje, wat fijn dat het beter gaat! Houden zo! En ja school vind ik erg spannend maar geduld, geduld, geduld, nog 10 dagen
Vlekkengek, hoe was het feestje? Kom maar op met die verhalen! Merel, zwaai!!! L heeft gisteren en vandaag jouw kleertjes aan, zo leuk!
Hi, Amarens: dat regelkonterige herken ik wel! Even volhouden dan kun je je keuze maken! Vlek: enne lekker de beest aan het uithangen vandaag?? Hoop dat je morgen terug kan kijken op een geslaagd feestje! Nemo: hoe gaat het met jou en je kindjes? (en ML) Alles een beetje beter bij jullie? En al plannetjes aan het smeden....? Meis: jij aan het werk?? Madelief: wat ben je ook een muts(je) ook he.....lekker totaal verkeerd opgevat en helemaal in paniek geslagen.....ach beter s een keer in paniek als een moeder die nergens wakker van ligt, das ook niet goed toch. Fijn dat je beter ritme hebt met M nu. Hier de woonkamer voorzien van Paas-sferen. Verder naar een binnenspeeltuin geweest met jk en met 4 andere mama's van de zwangerschapsgym met hun kleintjes. Was leuk! Ik had nog een vraagje voor de zwangere onder ons: ik heb hier nog een puntgave Tripp.trapp newbornset staan. (dat kuipje voor aan de stoel waarmee je baby direct bij je aan tafel kan zitten/liggen) Heeft iemand van jullie daar per toeval interesse in?? (prijs n.o.t.k.) Verder hier geen spannende plannen voor het weekend. Net pannekoekje op en vanavond bankhangen!
Merel, speeltuin is altijd leuk! En alles vol met eieren, hahahahahaha. M vertelt steeds dat ie gebeten is door de paashaas
Dag dames Ik leef nog hoor en het gaat goed. Vanmiddag een babyshower, kan ik nog meer acclimatiseren Fijne zondag allemaal
feest was superleuk, alles was goed geregeld en iedereen hield zich eraan, dus kon ik ook rustig alles meemaken zonder in paniek te zitten of alles wel klopte. eerst bonbons gemaakt en daarna van oud servies een etagere in elkaar gelijmd met silikonen kit, zo simpel maar zoooo leuk !! daarna gegeten en samen met de jongens door naar een diskotheek in duitsland, was half 4/4 uur voordat we thuis waren, ben nu zoooo brak. helemaal niet meer gewend om tot zo laat uit te gaan, gelukkig moest ik nog naar huis rijden dus niet veel gedronken (1 wijntje tijdens het eten) maar dat was ook meer dan genoeg net nog kraamvisite gehad, dus nu lekker brak op de bank hangen. vijdag de bruiloft, ook veel zin in. kom morgen meer reageren, nu even oogjes dicht en op de bank hangen
Ik heb jullie een fb verzoek gedaan ik mis jullie zo! Hoop dat het met jullie en de kids goed gaat. X ilse
Zeepje, zwaai! Nemo, ook zwaai! Vlekkengek, zo te lezen was het gezellig!!! Leuk dat alles goed is verlopen. Nu de bruiloft nog, zal ongetwijfeld mooi worden. Neem je de kinderen mee? Dames, een vraagje hoe lang duurt het tussen eerste stapjes zetten en echt kunnen lopen? L kan sinds kort een beetje lopen maar valt steeds om dus vraag ik me dit af. Verder niks spannends hier, moet nodig gaan opruimen, bleh.
Vlek: zie je nou wel! De leukste feestje zijn die waar je beetje tegenopkijkt. Heb al veel complimenten gehad over de bloemetjes! Amarens: dat is al zon vraag....lopen. Wat bedoel je met 'loopt al een beetje'. Los? Dan zal hij zo wel goed los gaan lopen met paar weekjes. Jp liep met 8 maanden langs de tafel af, maar pas met 16 los! Jk kroop, en toen ging ze 2 weken lang op handen en voeten lopen en toen ineens los lopen. Ze liep ook vanaf ongeveer 9 maanden langs de tafel af. (met tafel bedoel ik salontafel, of iets op zelfde hoogte) Met 13 mnd liep ze los. Jp heeft met de 15 mnd ook een poging tot los lopen gedaan, maar hij vertrouwde zichzelf niet, dus is hij zich weer vast gaan houden en kruipen. Spannende tijd dan weer, leuk hoor! En L is een vlotte he, dus zal zo wel lopen. Die wil zoveel, hij heeft het geduld niet om lang te kruipen vermoed ik. Madelief: wat jammer dat je er van af ziet om af te spreken.....vind het serieus erg jammer. Ik had je zo graag eens in het echt gesproken..... Zeepje: spijt me heel erg, maar ik heb hier al zovaak afscheid genomen van dames en die dan weer even terug kwamen..... Ons clubje wat over is, is klein geworden, maar wel hecht, en daar hecht ik nu veel waarde aan. Ik hoop dat je dat begrijpt... Vanmorgen bij het u.vw mogen komen, schappelijke man hoor, geen toestanden, maar toch weer die confrontatie met het werkeloos zijn... Maar heb weer tekenwerk liggen dus kan me nog amuseren! En de zon schijnt!!!