Part I of the 12 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Babbelbol, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Merel, gaat het UWV nog wat doen om je aan het werk te helpen? Hoop het! Bij ons op het werk gaat het ook wat minder, helaas dus misschien moet ik ook op termijn weg. Het zou jammer zijn.
    Ja, L loopt een beetje los, een paar stapjes dus en dan valt ie om. Langs tafels, muren, banken en stoelen en keukenkastjes loopt ie al een tijdje maar sinds kort staat ie los en doet ie een paar stapjes. Ik heb tegen ml gezegd dat L eind april echt gaat lopen, ml denkt eerder. L is daar echt aan toe, hoop dat hij dan misschien wat rustiger wordt.

Madeliefje, kom je niet meeten? :( Jammer, het is echt niet eng.

2. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Vlek: druk druk druk, altijd weer he? Vrijgezellenfeest geslaagd dus? Mooi

Madelief: gekkie! Leuk van ML, ach je moest gewoon ongesteld worden. Maar toch liever extra bezorgd dan te weinig? Daan is ook echt niet te genieten de laatste tijd hoor. Nou heeft hij ook het ene virus na het andere, dat werkt ook niet bevorderlijk. Maar gelukkig is hij op kdv heel anders, dus blijkbaar is het gewoon tegen ons…
    Oh, en weet dat je toen zei dat je de zaterdagen voor je gezin wilde houden. Kunnen we misschien eens een andere dag uitzoeken, of zit je met meer maren? Ik hoop dat we dit keer wat dichtbij ons kunnen afspreken, dus dan kan ik je ook altijd ophalen, mocht dat een probleem zijn.

Merel: altijd leuk, het UWV… Kunnen ze ook nog wat voor je doen?

Meis: hoe voel jij je? Ben ’s ochtends wel beetje misselijk hoor. Ik zit er ook een beetje mee wanneer ik het vertel op mn werk. Denk zo tegen de 12 weken, dan wil ik het ook op FB kunnen zetten (en ik heb ook collega’s op FB). Maar ook mijn broeken worden strak en liegen is niks voor mij…

Amarens: lang geleden, maar toen bij Daan de stapjes echt los gingen, ging het daarna snel.
    En L in kleertjes van Merel? Sarah ook :p

Zit nu lekker te surveilleren :p Daarom niet te lang verhaal, die kids vinden mijn getyp niet zo best denk ik, probeer zachtjes te doen… ssstttt
    Straks nog cursus tot half 6 :(

3. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Hoi ff snel zwaaien hoor net eten op na drukke dag zo door na het werk.

Nemo, mijn leidinggevende weer het moet wel kan werk broek niet aan, reageerde positief maar misselijk nee laatat een dag verder niet gelukkig.

Xx fijne avond allemaal!!

4. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Zwaai dames!!!

Hoe gaat ie met iedereen???
    Sorry dat ik jullie soms een beetje verwaarloos!!! Op mijn werk kan ik niet meer zo makkelijk op internet en thuis is J helemaal verslaafd aan lp/telefoons/i-pads dus probeer dat een beetje te minderen. Zp-en op tel is niet echt ideaal :D
    Zag trouwens een meeting langs komen!! Ga ik ook nog ff op reageren :).

Xx

5. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Hi LM,

Leuk weer van je te horen!!! Al is het alleen maar paar keer doordeweeks 's avonds dat je even wat laat horen, zijn we al blij mee, vinden het allemaal jammer dat je er zo weinig bent!
    Enne....J dus ook verslaafd aan die spullen, hier Jp ook, al moet ik zeggen dat we het echt hebben weten te reduseren tot 1 a 2 x per week een half uurtje op de i-pad. Laptop zit ie nooit achter, maar hij mag op school om de zoveel beurten op de computer, dus dat vind ik wel prima zo. Hoe ist met F? Ook een dramaqueen las ik op fb??:D
    Waarom zou jou dochter anders zijn als die van mij :(:D;)

Vandaag niks op het programma...
    Ik heb 2 weken geleden mijn oor met een wattip schoongemaakt na het douchen en toen beetje te ver gegaan geloof ik. Sinds die avond hoorde ik met rechts echt minder....
    Nu heb ik gisteravond maar eens oordruppels erin laten lopen, bleh wat irritant is dat zeg. Na een ruime tijd op het oor gaan liggen zodat het eruit kon lopen, maar gebeurde niet zoveel. Vanmorgen nog eens gedaan en nu is het oor in ieder geval weer 'open'. Maar kan nog niet beoordelen of ik nu weer 100% ermee hoor....
    Hoop niet dat ik mijn eigen oor beschadigd heb met die wattip, maar pijn deed ik mezelf niet:(
    Heb nu wel beetje pijn aan het oor, maar lijkt meer dat die huid in het oor pijnlijk is.....
    Even afwachten maar.

6. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik ga proberen om weer iets vaker te komen kletsen!!!

Oh dus J is niet de enige die verslaafd is?!?! Meneer heeft voor honderden euro's aan thomas in de kast liggen maar speelt er niet eens meer mee :(

En ja, F is een enorme dramaqueen! Ben blij te horen dat ze niet de enige is daar in hahaha.

Hoe gaat het met J op school?

Nemo en Meis, hoe voelen jullie je?!?!

Vlek, hoe is het met H? En hoe vindt S het allemaal?

Am, ben je al uit welke school het gaat worden?

7. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Blijven niet veel meiden over hier :(

8. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Wel lekker overzichtelijk :p

9. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ja dat is het enige voordeel :D
    Misschien kan ik het nu eens bijhouden ;)

10. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Poging twee, de computer besloot even te update toen ik aan eht typen was heel fijn.

Maar goede morgen allemaal ben zoooo brakjes was 3 uur voordat ik thuis was en om 6.30 ging de wekker weer maar geod F optijd op psz dus optijd op schema.

@Nemo, ja ik wil het ook pas met 12 weken vertellen hoor, maar ja paar weten het wel twee vriendinnnen en dan de baas.

@Amarens, leuk he L dus in het nieuw gestoken ik de kleertjes van JP. is het al wat minder druk op het werk voor jou?

@Merel, oooh de u.wv breek me de bek niet open wat een instantie is dat zeg jee. Jij last van je oor dus he bah vervelend hoop dat snel over is anders ff naar de ha toe?

@Madeliefje, is er maby een andere dag dat je wel kan, of zeg je nou ik vind het zo prima en reallife hoeft neit zo van mij? ook goed hoor your choice.

@Vlek, mooi feestje gehad dus leuk hoor, zag al leuke fotos voorbijkomen op fb. en bonbons maken altijd leuk waren ze ook lekker?

@LM, leuk als je ook even komt meekletsen weer. ik vind het wel leuk afentoe even te horen hoe het in huizeLM is.
    hier alles goed hoor voel me super geen rare dingen gelukkig.

@Zeepaardje, ik heb je verzoek tot vrienden afgewezen sorry, begrijp dat je maby weer contact wil, maar vind het moeilijk elke keer kom je en ga je weer. en net wat Merel zegt er zijn hier een boel afgehaakt en wat er over is is een hecht groepje geworden, dus ik voel het tussen ons dan ook niet meer als vrienden.

Hier alles goed dus, moe moe moe maar vanmiddag dan eindelijk de ECHO!!! ooh heb er zin in maar vind het ook wel spannend.
    nu snel de deur open doen daar is de schilder

xx

11. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Nee, daarom missen we je ook zo!!! :)

12. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik ga beter mijn best doen :D

13. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Meis, spannend!! Hoe laat heb je echo?

14. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Oh Vlek: die etagère, die heb ik ooit gezien, daar kun je echt iets gaafs van maken!! Als je leuk kleurig servies hebt, echt een leuk idee!! En bonbons maken lijkt me ook leuk!

Maybe kunnen we een workshopje doen op meeting, i.p.v. met kindjes? Is maar ideetje hoor. Kun je waarschijnlijk ook eens beter kletsen als steeds achter de kids aanrennen?
    Is maar idee hoor, kwam zo in me op....

LM: ik zou mijn best maar doen, anders donderen we je er uit hoor!:p

Meis: jij de schilder over de vloer? Was je het zat het zelf te doen?
    En vanmiddag echo!! Hoe laat??? F5 F5 F5 F5, wel foto spammen he!!!

15. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Over dramaqueen gesproken......hier ook een dragqueen, of hoe schijf je dat? (zon versierde travestiet)
    Jk dwingt me momenteel elke morgen om haar 'sieraden' aan te geven, en ze moeten ALLEMAAL aan! En je hoeft niet te weigeren, want dan word ze BOOS:x!
    Ze heeft vandaag aan: 1 ketting, 4 armbanjes, 1 houten horloge en 1 bloemcorsage.....
    Ik zal ff foto maken, ze ziet eruit om naar een feestje te gaan:D

16. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Oh,... en ik vergat 1 speldje in dr haar....:D

17. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Ik wil ook!!

Maar ja, ik ben heeeeerlijk aan het werk. Heb een tussenuur, zou zo in slaap kunnen vallen

18. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
  19. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Merel,haha staat haar wel heel cute hoor!!

Nemo, heb jij al een afspraak staan?

20. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Ja bij de VK. Gewoon een intake, volgende week donderdag. (zie ook onderschrift) Maar echo komt pas tegen de 12 weken denk ik...

Deel Deze Pagina