Ik zag je onderschrift inderdaad maar was benieuwd of je dan ook echo kreeg Ik kreeg toen dacht ik een inwendige echo, misschien jij ook wel.
Nee, hier zijn ze nooit zo vlot met de echo's. Tenzij je in het ZK loopt natuurlijk. Ik kreeg toen ook met 6 weken een echo (omdat we toen al in het ZH liepen vanwege korte cyclus, mocht ik gelijk blijven)
Maar ben een verwend nest, zit al voor een echo te kijken. Zit hier heel fijn centrum in de buurt die alleen maar 'pretecho's' maken. Zijn niet zo duur. Ik wil het, ik wil het, ik wil het
oooooh twee lieve help, ik moet wel even slikken als er vanmiddag 2 te zien zijn hoor. mag om 16uur. dan weten we het. LM, heel goed streven hier vaker komen! Merel, aaah wat een snoesje is het ook he, net een ekster die kleine meiden nu al gek op sieraden. Vind F ook mooi maar nog mooi Geld, jeee ze heeft nu een spaarpot en krijgt elke week iets voor er in meestal 10cent of zo, maar blijkbaar vond ze dat te weinig dus is op jacht gegaan in mijn portomonee hiii, ja zegt ze briefjes gaan niet zo goed hoor die hoef ik niet want kan niet in mn spaarpot. Ik al lachen hiii doe mij de briefjes dan maar. En schilder, ja trap opgang naar boven richting nw kamer F is van grond af 5meter hoog ML zag niet zitten dit zelf te doen en man van collega heeft eigen schilders bedrijf dus die doet het volgende week even. kan ML ook weer verder in april met de rest sausen wil het klaar duurt me nu al te lang. Nemo, ja geduld, ik loop in zkh dus is anders he, maar vind het wel fijn dat we nu even kunnen kijken. als je nou vk opbelt en zegt dat je graag echo wil desnoods met smoesje weet ik veel hiii kun je proberen he.
wwwwhhhhaaaahhh nemo nu maak je het helemaal spannend !!!! LM leuk dat je weer even langskomt !! alweer regelmatig aan het paardrijden ? merel, hihi klein poppetje !! meis, je baas dus verteld, ook wel fijn denk ik hoef je de schijn niet meer op te houden ama, deze week gingen jullie op die andere school kijken toch ? een workshop is ook wel een leuk idee idd, zonder kindjes even wat knutselen, miss is utrecht het midden voor ons allen? zal ik even google-en of daar iets zit, vast wel gister zo lekker weer, weer lekker veel buiten geweest, H mee in de wandelwagen, die was s'avonds ook uitgeteld, dus lekker rustig avondje gehad, gister ook een kinderkledingparty gehad, zooooo leuk !!! dure merkkleding voor bijna nop !! retourjeans voor E10 en airforceshirtjes voor E6.95
Vlek, ja altijd leuk, en utrecht is zo leuk altijd vind ik. kwam vroeger wel eens vaker had vaak congres daar en dan aansluitend lekker uit eten. ja heb baas verteld maar ja er lopen ook nog tal van managers een vroeg al heee waar is je macbroek nu? ik zeg ooh thuis nou niets aan gelogen dus hiii.
Wat een gezelligheid hier!! Oh LM, je vroeg hij het op school gaat met JP. Super goed, hij heeft het enorm naar zijn zin! Wanneer mag J? Als ik het zo lees is hij er echt aan toe. Vlak voor jp mocht kon hem ook niks meer boeien behalve de ipad... Meis: oh ja, das inderdaa een lastig stuk, hebben wij hier op zolder ook, maar mijn vader was schilder van beroep dus die heeft het gedaan hier. Nemo: oef hou op....2! De zus van mijn ex-baas had een dochtertje en ze wilden graag nog een 2e kindje erbij. Ze was zwanger van drieling!! Nu zijn die mannekes 11 jaar. Dan verandert je leven pas echt. (was trouwens spontane 3-ling, dat zat daar in de familie)
Is het de bedoeling dat de meeting zonder kindjes is? Vlek, ik rijd nu 2 keer per week. Vaker trek ik niet En we zijn bezig met NH dat is ook wel eens leuk voor de afwisseling
Merel, fijn dat ie het zo naar zijn zin heeft!! Ik heb een tijd geleden een mail gekregen dat hij zes weken voor hij 4 werd ik een oproep zou krijgen om te wennen. Ik verwacht dus dat hij volgende maand gaat wennen
Nee, niks is de bedoeling. Was gewoon een idee. We doen gewoon wat de meeste het leukste/fijnste vinden ok?
Heb al eeuwig niks leuk meer voor mezelf gedaan qua workshop....en zie vaak zoveel leuks, alleen zijn die leuke dingen altijd ver van huis...
LM, ik zit ook steeds meer te denken aan NH, als ik mijn paard weer naar het niveau moet tillen van voor de zwangerschap ben ik nog lange tijd bezig, miss stop ik even voor een paar jaar met wedstrijden, kan het altijd weer oppakken als de kindjes groter zijn. merel, hihi 3 ipv 1, jeej wij hebben een vage kennis die zwanger was van een 2ling, kort na de geboorte van deze 2 ling bleek ze weer zwanger, weer een 2 ling, dus binnen een jaar 4 kinderen ik zou compleet gek worden, vind het nu al pittig af en toe als S weer een drifbui heeft, als ze maar eens op school zitten he
Heb een echo vanmiddag Ik lijk mn stiefrzusje wel. Heeft de één iets, dan wil zij het ook. Oh jullie hebben het andere nieuws nog niet gehoord. Nu zijn al mijn stiefzusjes zwanger De oudste was als eerste zwanger na 1,5 jaar proberen, toen de jongste (toen haar zoontje nog maar 9 maanden was, en nu hebben wij hetzelfde ) en nu de middelste. Zij had al een dochter van Daan zn leeftijd. En allemaal binnen 2 maanden na elkaar uitgerekend. Mijn moeder en stiefvader hebben straks 11 kleinkinderen En ze zijn allebei 52 jaar