Part I of the 12 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Babbelbol, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Merel: mijn hele omgeving weet zeker dat het een jongen wordt :p
    En foto van het jasje voor Jk graag!!!

2. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Iiehhhhh, net het jasje binnen gekregen, en jk heeft het al een half uur an, ze wl m niet meer uitdoen! Ben er zoooon blij mee, hele goeie keuze al zeg ik het zelf. Staat haar beeldig en goeie kwaliteit, soort gewaxt katoen dus lekker stevig en toch dun.
    Dit is m: (ja hij is zoet maar ik hou ervan:p)

3. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    oooh leuk jasje merel!! echt leuk past helemaal bij JK ook hiii

Nemo, ja keuzes keuzes, T gaat hier na de zomervakantie naar psz en F na de kerst naar basisschool.
    maar ja kan je niet advizeren, het is wel zonde S te brengen als je thuis bent is ook wel lekker even met je meiske alleen als je D naar school hebt.
    (ik heb lekker rust 2 morgens na de zomervakantie hiii, sinds 3,5 jaar weer het huis voor mij alleen. duurt maar heel even en dan is baby 3 er al maar goed ach die krijgt weer aleen aandacht dan ook wel lekker dan van die morgentjes met de beeb aleen.

oooh T zit naast me en die zit me te aaien, maar afentoe krijg ik ook een klap de boef!!

4. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Zie dat foto beetje fletsig is, in het echt is hij lekker pittig van kleur.
    Ik kom later reageren hoor, zit in een berg met Duplo. Wil wat verkopen aangezen jp er niet veel mee doet, en naar mijn idee ook totaal niet ziet wét hij ermee kán, ga ik s effe kijken wat hij er nog mee doet en mee wil.
    Ook nog een garage van Littlepeople in de aabieding. Wat ik daarvoor vang daar gaan we dan lego van kopen want daar speelt hij nu dus wél enthousiast mee!?

Nemo: jij ook vanalles in de verkoop, weer centjes voor verbouwing he!

Meis: oh leuk VK, altijd weer leuk ff baby tijd.

REst zwaaaaiiiii

5. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    oooh moet hard opzoek naar positie broeken en shirts wat ik van zolder heb gehaald word je ook niet meer blij van ;( even op mp jacht maar schiet niet op. reageren die lui weer niet enzo

6. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    ff snel, ben met de voorjaarsschoonmaak bezig

meis, ik zal ff op zolder kijken voor je, kom ik ze volgende week of zo wel een keer langsbrengen.

merel, leuke jas !!!!!!

rest reageer ik later op :)

7. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    voorjaarsschoonmaak, goed bezig, ik ga maar eens de paastak maken met F vanmiddag schiet niet op hier.

Vlek, als je wil doen heel graag bel maar ff wanneer je koffie komt drinken. altijd gezellig.

8. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Hey meiden,

Hier was ook niet veel te melden...gisteravond weer even wezen zwemmen.

@Nemo O lekker zeg als er geld binnenkomt door spullen te verkopen!!ML heeft hier miniatuurtrekkertjes die hij wel weg wil doen..ben benieuwd hoeveel dat op kan leveren:D
    Ooooooo en spannend straks de geslachtsbepaling!!handig dat je bij deze vk online afspraak kan plannen!!!
    Gefeliciteerd met je 8 weken!!tjonge..ligt het nou aan mij of gaat het nou gewoon hard?:)
    En geen idee wat handig is...kan je een kind makkelijk af en aanmelden op de kdv? scheelt wel geld, maar aan de andere kant is het ms. ook wel lekker om tijdens je verlof je rustdagen te hebben?
    @Merel Gaaf jasje zeg!!lekker sweet idd!! Ach, dan maar wat duurder, als je er maar blij mee bent he;) En met duplo wordt hier wisselend gespeeld. M.aaike begint nou meer fantasie ervoor te krijgen. Maar lego is nog leuker natuurlijk:) en je hebt er zoveel van!

@Vlek/Amarens zwaai!!:)

@Meis Leuk dat F. heeft mogen kijken op dr toekomstige school!!hiii wat een dametje:D:D Gefeliciteerd ook met je 8 weken!!:)

zo, beetje huis aan kant maken, morgen ben ik jarig. Maar ik vier het zaterdagmiddag/avond. Morgen komt mijn moeder ff een bakkie doen. Voor de rest morgen niet veel bijzonders.

En vrijdag gaan ML en ik eindelijk samen een dagje weg!! De meiden gaan ms zelfs een nachtje slapen bij mn souders, hebben we sinds jaren eindelijk weer een ochtendje samen:D

9. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Zwaai! Ben een beetje druk.

Nemo, lastig, lastig, weet niet hoe het financieel zit maar ik zou S naar het kdv blijven brengen. Zo heeft ze haar ritme en jij even rust en daarna tijd met de baby.

10. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Ja, dat was mijn idee ook, maar ja, finacieel is het natuurlijk beter als het helemaal niks kost ;)
    Maar ga volgend schooljaar waarschijnlijk nog maar 2 dagen werken, ipv 3. Dus ga haar waarschijnlijk wel 1 dag in de week brengen ipv 2, dus eigenlijk een soort compromis.

11. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    ego:
    Ik kan vanaf vandaag mijn diploma afhalen!!! Jeeeeejjj, automatisch vast contract

12. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Nemo, MOOI, GEFELICITEERD!!! GOED GEDAAN!!!

13. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

gefeliciteerd nemo! super nieuws!

14. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Ik wens de zwangeren een fijne zwangerschap toe:)

15. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Even ego momentje.....

Ik heb zojuist (samen met ML uiteraard) ons eerste tien minuten gesprek gehad op school!!:D
    Was eigenlijk 20 min, 10 over de eerste 3 mnd op school en 10 over het rapport. Maar werden uiteindelijk ruim 30 minuten. Ja, als ik begin te kletsen over mijn kind.....
    Juf was tevreden, alles wat zij benoemde konden wij beamen als ouders. Dus geen tegenstrijdigheden. Hij is erg beïnvloedbaar door sferen/gedrag van anderen en kan daar dan in meegaan.
    Snel uit zijn concentratie bij werkjes, maar met beetje stimulans en aandacht gaat hij er weer heel goed in op.
    Alles is gewoon goed, en dat stond ook op het rapport (zijn 5 vakjes en begint bij 'minder en laatste is 'meer') alles in het 3e vakje behalve spraak/woordenschat dat was 1 blokje verder.:)
    Hij maakte ook vaker van die volwassen opmerkingen zei ze.Zij zong regelmatig in de klas en Jp had s gezegd: jurffouw doe dat maar thuis!:D
    En over spelen....hij had dan met een paar andere op de mat met de blokken gespeeld en ze waren lichtelijk afgedwaald want ze hadden op een gegeven moment met de deksel met blokken erop 'pilsjes rondgebracht' :):p:D
    Ahum, heb effe gezegd dat dat niet van mij afkomt!
    Maar goed, erg leuk gesprek, en ik heb nu toch een goed gevoel over de klas en juf. Ze hebbe nu trouwens 2x per week een mix activiteit op taal/reken gebied en dan mogen er aantal kindjes van ene naar andere groep 1. Hij ging ook vaak mee omdat hem dat paste.
    Er was geen reden om nu te denken dat hij niet in groep 2 mee zou kunnen volgend jaar. Hij had voldoende potentie om mee te kunnen volgens haar. Mama trots, maar ik hou toch ook in mijn achterhoofd dat het helemaal niet erg is als hij in groep 1 blijft. We zien wel!

Zo, einde ego bericht!!

Hoeraaaaaa voor Nemo!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Eindelijk vast contract.
    Ben het met Amarens eens, maar helemaal niet brengen spaart je weer centjes dus lastig....

Madelief: joehoeeeeeeee dagje weg met ML! En morgen jarig!! Leuk leuk!!

MEis: hoe was t bij de VK?

16. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Merel, mega fijn dat het zo lekker op school loopt!!! Knappe Jp, errrg leuk, hoor. En een prachtig jasje voor Jk voorbij zien komen!

Madeliefje, jeeeeeeeeeeeeeej een nieuwe keuken komt eraan! Wel een foto spammen als ie er is, ben een beetje jaloers ;)

Verder heb iets over voorjaarsschoonmaak :(:p gelezen, Vlekkengek, je mag hier ook wel komen, hoor!

Wij zijn druk bezig geweest met de school voor M. Op zich is bijna alles nu rond, nu moet ik hem nog inschrijven en bepalen of ie gaat wennen of niet.

17. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Oh ja, L slaapt nog steeds door, ja! Wel af en toe een huilbui maar geen voeding meer iig. Hij dronk nog rond middernacht. Maar goed verder is ie helaas nog steeds vermoeiend, wil graag lopen maar kan het nog niet goed genoeg (al gaat het steeds beter maar ik merk dat hij snel moe is/wordt).

18. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Nemo, gaat D nog voor de zomervakantie wennen?

19. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Amarens: was jij vandaag gaan kijken op de school? Ja toch??
    Hoe was het???? Goeie indrukken gehad? Wat vond M ervan?? Vertel!

20. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Alles goed bij verloskundige geen echo helaas.
    Maar vlgd week weer naar gyno dus ;) kunnen we lekker spieken.

Deel Deze Pagina