Mlief: VAN HARTE GEFELICITEERD !!!!!! nemo: wat zul jij blij zijn met je papiertje en je vaste baan !!! om trots op te zijn ! gister wel even gevierd toch? is ML thuis ? merel, echt weer zo'n momentje he, het 1e 10 min gesprek, lijkt mij ook zoo leuk !! heeft jk vannach met haar jas aangeslapen amarens, jeeey fijn hoor dat ie nog steeds doorslaapt ! word je zelf ook een ander mens van meis, lekker genieten van het zwanger zijn ? volgende week dus weer echo, altijd zo dubbel bij vroege echo''s, superleuk om even te spieken maar ook spannend of alles het nog doet. en F vroeg om te wennen op school of niet, in jan word ze 4 toch? LM, leuke schoenen voor de bruiloft geshopt zag ik op FB, kun je het daarop de hele dag uithouden ? hakken zijn hoog !! nog een jurkje kunnen vinden die over de knie komt? vandaag echt zo'n grrrrr dag, smoeder komt hier en stoot meteen een bierflesje om in de bijkeuken, kapot dus ! ze wou de muts voor S pakken die erachter lag, zegt ze "kom S gaan we maar snel, kan mama de boel opruimen" oooh grrr moet je eens bij haar thuis doen ze maakt van alle problemen een olifant of ze nu groot of klein zijn, de "problemen" worden allemaal groot opgeblazen, zo irri hopenlijk gedraagt H zich vandaag wel, vaak als S met oma mee is is er met H geen land te bezeilen omdat ie zijn zus mist, best lief maar ook irri !!! vanavond met vriendinnen borrelen, heb ik zo'n zin in, even weg ! met de vriendin die vrijdag getrouwd is, dus even alles doorspreken, zondag gaat ze weer naar huis helaas.
Meis, super dat alles goed bij de vk was!!! Zo ga je fluitend door de zwangerschap heen! Merel, jeeemig wat vond ik het moeilijk om een keuze tussen de scholen te maken. Elke school heeft zijn voor- en nadelen maar zo is het leven M vindt het allemaal even spannend/leuk en blijft altijd bij ons in de buurt (hij is wel verlegen) dus aan hem hebben wij eigenlijk weinig. Maar wij gaan voor de jenaplanschool. Ml had daar een goed gevoel over, ik ook wel maar ik was ook vaak afgeleid door onze L die natuurlijk overal aan zat. Voordelen zijn: fijne onderwijsconcept (jenaplan dus), dichterbij huis, M mag voor de zomervakantie al komen wennen, kleinere school met iets kleinere groepen. Nadelen zijn: BSO zit een paar straten verderop, M moet dus of lopen of per bakfiets daarheen, gymzaal zit niet in hetzelfde gebouw (misschien denken jullie boeiend maar alles in 1 gebouw zou ik zeer prettig vinden).
Amarens: nee hoor, ik denk niet 'boeiend' ik denk: kan ik me voorstellen die twijfels. Hier is gymzaal in dezelfde straat maar vraag me nu af hoe dat straks zal zijn....dan ligt de school echt ver van de gymzaal. Maar andere school loopt er ook heen in een rij kindjes dus dat zal wel goedkomen. Dat is ook weer heel leerzaam voor die kindjes he, leren ze luisteren en op elkaar letten. Zie er even het voordeel van. BSO is hier ook totaal ergens anders, worden ze met busje naartoe gebracht. Maar snap je twijfels wel. Maar meestal zit je gevoel wel goed hoor! Nu niet meer twijfelen, hij zal er een boel leren en vriendjes krijgen!!
Merel, lief, dank je wel. De BSO heeft hier helaas geen busjes, het is dus lopen of (bak)fietsen. Zal wel goed komen maar in het begin zal het echt wel wennen zijn voor M (en voor mij ook). Ik wil hem volgende week gaan inschrijven en dan gelijk over het wennen hebben, vind het toch wel prettig als M een paar keer sfeer kan komen proeven, dan is het na de vakantie toch wel vertrouwder.
Madelief hieperdepiep hoera!!! fijne dag/avond samen even snel, heb F ziek spugen en diaree brrr niet lekker voelde dat T ook al koorts had. wasmachine 3 zit er al in voor vandaag morgen komt ook nog de schilder dus kan mn geluk niet op
Meis: het gets dat schiet ook niet op zeg! Beterschap!!! (nu al basisschoolbacterieën opgesnoven....?) Amarens: hoop dat M paar x mag komen voor de vakantie. Ik heb straks met Jk ook dat ze na de vakantie direct mag starten, lijkt me vreselijk die eerste schooldag na de vakantie...weet niet waarom maar krijg daar al jaren zo'n snik gevoel bij. Al die kindjes die dan weer moeten wennen en soms ook dramatisch huilen....brrrr krijg er nu al de kriebels van.....hopelijk ervaar ik dat straks anders, dat JP zo blij is dat hij weer mag na al die weken thuis....en dat ik er ook an toe ben
Oooh mag niet hopen, ze heeft vanaaf iets gegeten duurde kwartier lag het er weer uit. Ach ja we blijven gewoon wassen en dweilen.
Meis, beterschap! Is niks zo... L heeft gisteren gespuugd, is toch vies, brrr. Merel, denk dat Jp blij is als ie weer mag!!! De school heeft al aangegeven dan M mag komen wennen (als wij het willen, ze laten de beslissing aan ons over) en ik denk dat wij het wel doen. M mag in september op kamp het wordt nog wat.
Vlekkengek, gezellig geborreld? Wanneer gaan jullie weer weg, was in april, toch? En het is bijna pasen... M wil eiren gaan zoeken, hebben wij nog nooit met hem gedaan.
@Meis Beterschap met F en T!!!hoe gaat het vandaag? wil ze alweer beetje eten? En T. nog koorts? bedankt voor de felicitaties! zaterdag komt de visite allemaal. Morgen een dagje weg samen met ML. Dus vandaag nog even rommelen in huis, zodat ik vrijdagvond/zaterdagmorgen de tijd heb om te gaan bakken!!
Hi! Amarens: waaaat?? Nog nooit eieren gezocht met M? Dat word dan s tijd Hij zal het heel leuk vinden! Ik heb mijn voorraadje al klaar liggen, ook een playmobil ei erbij met speeltje erin, vind dat altijd wel leuk een kleinigheidje waar ze die dag wat aan hebben, teveel chocolade krijg je harde poep van zegt Jp altijd. Hij heeft op school zulke leuke Paas knutsels gemaakt, zal ze snel s even spammen. En M met school op kamp??? Oehhh daa zou ik dus buikpijn van krijgen, daar moeten ze mij niet mee aankomen de eerste jaren.... Meis: hoe gaat het met je kids? Hoop dat M opgeknapt is, en dat T er ook beter aan is. Niet leuk al dat wassen... Ik kom later terug, nu even jp ophalen...
kreeg hier bijna hartverlamming...eindafrekening gas binnen: 1000 euro bijbetalen!! Dat kon nooit kloppen. We zijn net overgestapt en heb dus met 2 leveranciers gebeld...Had telefonisch de stand doorgegeven en 7 getallen doorgegeven. (ook die achter de komma) hebben ze de laatste vier getallen doorgegeven... maar dat zijn ook twee achterde komma getallen....Met de werkelijke stand, krijgen we juist geld terug:x Moet ik een foto sturen van de gasstand en met de krant van vandaag naar hun email. Dat duurt dan 4-6 weken verwerking en ondertussen zou wel binnen 5 dagen het geld afgeschreven worden van onze rekening... Maar...ML heeft ff gebeld behoorlijk pissig geweest, chef aan de lijn en de betaling wordt uitgesteld tot 28 april en dan hebben ze allang de foto van ons binnen en verwerkt etc. Gelukkig maar!Wat een gezeik!!:x De kinderen waren druk aant doen om me heen en ik maar wachten aan de telefoon..vreselijk!!! Arme kids die hebben wel ff de wind van voren gehad, want verstond ik natuurlijk niks van met hen op de achtergrond gillend en lachend. Ze liggen nu op bed, dus geef ze straks een hele dikke knuffel!! maja...het idee om ff 1000 euro kwijt te zijn...
Amerens, idd het word tijd voor eieren zoeken. koop altijd van die grote chocoeiren en hup de tuin in hii. en kamp jeee ik zou er idd ook buikpijn van hebben vind ze nog wel klein hoor. Madelief, oooh jee das even schrikken, nou ik moet de eindafrekening nog krijgen ben benieuwd. betaal al 175 pm maar vrees dat er nog wel wat bij moet grrr altijd rot dingen vind ik dat net als me fijne blauwe vrienden van de BD. zonde geld vind ik dat. Merel, jp weer lekker naar school; geweest? hier alles weer goed, F is nog niet lekker en T loopt ook beetje doelloos rond. Hier de trapopgang geschilderd vandaag helemaal weer lekker wit heerlijk, ml is vanaf vandaag 5dagen vrij dus kan die mooi aan de rest beginnen. IK WIL ZONNNNNNNNNNNNNNNNNNN
Dames....ik ben even van de leg.... jp maakt ons het leven zuur, al de hele week.... Na 3 dagen geen speeldate (bewust omdat ik het idee had dat hij hondsmoe was) vond ik het vanmiddag zo sneu toen hij wilde afspreken, dus heb ik toegegeven, ook nog met 2 jongens bij ons. Ik dacht dat zal wel goed gaan, not.... Zucht. Er werd geslagen, geknepen, gegild gehuild....ik ben helemaal kapot. Een van de mama's bleef ook en dat was maar goed misschien. Was wel de mama van de rustigste jongen. Die andere jongen is echt zo'n rauwdouwer....maar dat kan jp ook zijn. Heb gemerkt dat het tussen die 2 hard tegen hard gaat.....beide pittig en aanwezig. Net is ML uit zijn vel gevlogen tegen jp, hij luisterd voor geen meter, jankt om alles, kortom we zitten even in een neerwaartsespiraal. Hopelijk waait dit snel weer over want deze dagen zijn zoooooo vermoeiend!
Het sneeuwt! Meis, ml lekker aan het werkt gezet! Goed gedaan! Madeliefje, wat een schrik zeg. Ik kan ook echt niet tegen dit soort dingen maar gelukkig is het nu opgelost. En dit weekend lekker weg met ml, heerlijk! Merel, jeeemig maar komt weer goed. Lekker eieren gaan zoeken dan maar dit weekend. Jp is denk ik een paar dagen vrij, brengt rust in de tent. Ik heb wel de indruk dat zijn speelafspraakjes met meisjes wat beter/rustiger verlopen.
Whaaaaaaaaa Ik werd net wakker op de bank......en heb net echt even op mijn gsm moeten checken of ik dit bericht echt heb gekregen, maar gelukkig heb ik het gedroomd..... Ik droomde dus dat Meis mijn een bericht had gestuurd: ik ben nu officieel ML-loos! Hij had haar eruit gegooid thuis na hevige ruzie, en ze stond op straat... Ha ha ha, goddank gedroomd! Ik helemaal in paniek, oh gossie zwanger 2 kinderen en dan dit....brrrrr En ik heb echt ook gedacht; wat moet ik haar nu terug schrijven?? Nou, kan volgende x beter naar bed gaan, dan word ik misschien niet wakker door dit soort wazige dingen!! Truste! Enne Meis: kruip maar lekker tegen ML aan he