Part I of the 12 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Babbelbol, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Dag lieverds,

binnenkort doet hopelijk internet het weer thuis en ik krijg een.iPad van.mn werk :$ dus dan ben ik er weer vaker.
    Ik lees wel mee, maar jullie schrijven niks :p

2. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Nou, Nemo, dan ben je always online! Hoe was het bij de vk? Welke vk is het trouwens geworden?

3. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Alles goed bij de vk. Was alleen praten, geen onderzoekjes ofzo. Is een vrouw uit eigen dorp met eigen.praktijk. Leuk mens.
    heb al tig afspraken gepland (zie handtekening)

4. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Leuk, Nemo! Zoveel om daar naar uit te kijken!

5. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Iedereen paaseieren aan het zoeken?

6. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Nee Amarens, nog niet!
    Heb me net bij de kapper een frisse lente look laten aanmeten ;)
    Verder heeft ML met jp cakepops gemaakt, zo lief, ik geniet daarvan als hij zoiets met hem doet, dan is de sfeer bij thuiskomst van de kapper gelijk heel anders.
    Zometeen even wandelen, frisse neus halen.

Nemo: leuk leuk al die afspraken! Ik ben daar wel jaloers op (positief) mis het echt dat ik niet nog met regelmaat mijn meisje mag showen op het CB. Lijkt nu net of CB zoiets heeft van: geen interesse.
    Is natuurlijk juist positief dat ik geen CB, kinderartsen e.d. hoef te bezoeken, maar voelt ook gelijk alsof ze al zo groot is:)

Iedereen fijne Pasen!!

7. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Merel, nou laat die lente dan maar komen... :cool: En ml en Jp zijn samen echt goed en lief bezig geweest, leuk!

8. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    iedereen een hele fijne paasdagen !!!

niets bijzonders gebeurd hier, gister afscheid genomen van vriendin, die vliegt vandaag weer terug naar can.ada

9. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Speciaal voor jullie:

10. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    iedereen fijne dagen!!! Hier is het wat minder fijn, veel last van hoofdpijn en een beetje depri door het weer, duurt mij te lang nu...

11. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Hopelijk iedereen eens fijne eerste paasdag gehad, morgen nog eens dagje.
    Vanmorgen al gewerkt behoorlijk vroeg moest kwart voor 5 uit bed brrrr en das dan nw tijd, morgenavond weer werken ach ja wel lekkee toeslag tikt mooi aan ;).

Amerens, er komt mooier weer aan volgende week

Merel, voor chocolade moet ik bij jou zijn jeeee, je had niks te veel voorspeld jeetje wat eens berg.

Zwaai zwaai fijne avond gaaaaaaap ik ga ff filmpje kijken, de eetclub kennen jullie die?

12. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    iedereen nog met de buik omhoog van gister, of al weer eieren aan het happen :)

vanaaf even werken , dit zijn de drukste dagen van het jaar bij de mc, dus ben benieuwd snap het niet wat je er te zoeken heb met pasen maar enfin het is populair blijkt.

morgen middag weer een echo ook wel weer leuk

13. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Meis, jeeeeej een echo!!! Het weer blijft helaas hetzelfde zonnig maar koud, vind het niet leuk meer. Verder geen gekke dingen, hoor, ben blij dat morgen weer een werkdag is...

Madeliefje, hoe was jullie dagje weg?

14. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Ik zie iets over BS in je banner amarens. Weer gesprek op basisschool? Of gaat M al al wennen? (of betekent BS iets heel anders??? :))

15. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    nemo, zo dat zijn een boel afspraken die gepland staan !! :D

amarens, he bah, hoop dat de hoofdpijn nu weg is? hihi en jij vind de winter te lang duren ? ben je daarom uit R weggegaan?;) :D

merel, boel chocolade ? en waren de cakepops lekker ?
    ik heb dat ook bij de CB hoor, S hoeft nog maar 1 keer, maar "gelukkig" moet H wat vaker, al word dat ook wel minder.

meis, ik zal zo ff een keer de positiebroeken langsbrenegn, bel je van de week !! en vandaag zijn wij ook naar de mc geweest :), even op visite geweest bij mijn ouders en daarna een beetje rondgereden, toen ff lekker naar de mc en dan bij thuiskomst ook niets meer te hoeven, heerlijk :):D

net lekker paardjes gepoetst, met dit weer laat de wintervacht los.
    krijg dan weer zoveel energie van dat heerlijke weer, hoop dat er meer dagen komen van de week, en dat het weekeinde helemaal mooi is, van vrijdag tot maandag in het boergondische limburg op vakantie :D

16. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Vlekkengek, jullie gaan al bijna weg! En je vindt het lekker weer? :p TE KOUD, hihiihihihihihi. Het bijft t/m woensdag zonnig daarna wordt het wat minder maar het blijft KOUD. En ja ik heb een hekel aan kou :p Hoofdpijn gaat nu gelukkig beter maar je hebt van die dagen...

Nemo, BS betekent wat je denkt dat het betekent :D basisschool inderdaad. Ga morgen inschrijfformulieren langsbrengen en vragen hoe het precies zit met het wennen, denk dat wij M in juni een paar dagjes laten wennen.

17. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Meis, hoe was je echo?

Nemo, wanneer moet je met D naar het CB? Zal binnenkort zijn of niet?

18. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Ja, dat vroeg ik me ook al af Amarens. Met 3 jaar en 9 maanden toch? Dat is hij nu ongeveer.

19. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Weer een lekkere surveilleer dag vandaag :cool:

20. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Ja, als het goed is, moet hij een oproep krijgen. Nog niks van het CB gehoord? (ik ook nog niet, hoor)

Deel Deze Pagina