Part I of the 12 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Babbelbol, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Vlek, geniet van jullie wel verdiende vakantie veel plezier.

2. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    meis, bedankt zal wel lukken :D

jeetje gister babyboom gekeken, kon gelukkig mijn tranen de vrije loop laten, ML was niet thuis.
    jee wat moet je dan sterk in je schoenen kunnen staan zeg, diep respect voor dat stel.

maar goed, iedereen zit er hier thuis klaar voor en waar wachten we weer op .......... juist ML ;)
    even dit even dat bij de koeien, maar goed dat we pas om 15.00 in het huisje kunnen :D

fijn weekeinde allemaal !!!!!!!!

3. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Heel veel plezier tijdens je vakantie!!

4. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Hi dames,

Sorry voor afwezigheid....heb het even met mezelf aan de stok gehad.
    Ik bots dagelijks met zoonlief en dat gaat me niet in de koude kleren zitten.
    Het liep vandaag weer 2x hoog op, en heb m samen met zuslief naar bed gebracht vanmiddag. Meneer slaapt nu dus al 1,5 uur!
    Het is vermoeidheid, in combi met wellicht een nieuwe groeifase en dat in combi met een mama die het thuiszitten moe is.
    Kortom ik heb niks leuks te melden over afgelopen dagen.
    Om mezelf wat op te vrolijken heb ik vanalles besteld aan kleding via internet, want mama moet er ook opgepoetst bij blijven lopen aankomende lente ;) (áls het nog lente word tenminste:))

Vlek: HEEEEEEEEEEEEEEEEEL veel plezier in het zuiden!! Hopelijk droog en flink zon dit weekend!
    Maak er samen wat moois van!

LM: F al weer bijna anderhalf jaar! Jk over 4 maanden 2 jaar!!:$ Dat klinkt eng he.....
    Ik geniet wel echt dagelijks van mijn kleine sprinkhaan!

Amarens: M mag vast wennen op school, lijkt me voor beide partijen ook zinvol toch? Gaat helemaal goedkomen straks!! Leuk leuk, school!

Nemo: jij weer veel gesurveilleerd deze week....saai.....
    Hoe ist met jou buikje? Voel/zie je het al groeien?
    ML nu ook flink met jou samen aan het fantaseren over jullie nieuwe beeb?
    Ik heb echt een zwaar voorgevoel voor een meisje!! Heb dat niet zo snel, dus zal het ook wel mis hebben:p

Heb net ook babyboom gezien, poeh. wat een beslissingen soms he....
    Wel prachtig om zo weer even in de babytijd terug te gaan, al is dat dan bij anderen en niet bij mezelf ;)
    Iedereen fijn weekend!!

5. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    lieve merel: komt allemaal goed meid. ik bots ook zo ontzettend met daan. en allebei weten we waarschijnlijk dat het beter gaat als we zennn blijven, maar ja, beter gezegd dan gedaan. maar ik leef met je mee

vlek: heeeeele fijne dagen samen

amarens: last van je schouders gevallen nu de knoop is doorgehakt wat betreft de school van M? en hij dus nog wel wennen? Daan niet meer. klassen zitten propvol, meer dan 30, heeft echt geen zin.
    moet trouwens volgende week ook voor Saar naar het CB, zal gelijk vragen over Daan.

Meis; jeeeejjj weer een goede echo! En nu naar de VK. Mooi

LM en Madelief: kus!!!

Sarah krijgt donderdag nog een extra oogtest op het cb. Omdat ML door een lui oog aan 1 oog bijna blind is. Krijg ik een brief dat ik de symbolen uit het groeiboekje met haar moet doornemen, zodat ze ze kan benoemen. Jaja.... :(

Verder weinig nieuws. Moe, wil het liefst een week slapen. En dikke buik :$ Dinsdag is ML weer thuis, woensdag is hij jarig

6. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Whaha Nemo. oefenen met Sarah dus! Doe je best! Denk dat ik met jk een heel eind zou komen gezien haar spraak, maar S is nog wel klein he. Stel je voor dat ze zo even alles benoemt :D
    En ML lekker thuis en feestje, even gezinstijd!
    Dus je buik is al aan het zwellen:), leuk hoor!! En moe, das minder he...hopelijk van korte duur en krijg je snel weer beetje pit.
    Maar thanks voor je peptalk, weet ook wel dat het goed komt....ooit....:(

Ik ga weer bloed zweet en tranen kijken, ik hou dr van :p!

7. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Nemo, hihihihi leuk z'n ogentest! ;) En ml is bijna thuis en bijna jarig, hoop dat hij je een beetje kan ontlasten zodat je wat rust hebt/krijgt. Ik weet niet of M nog gaat wennen, is een beetje vaag. Wij krijgen nog voor de zomervakantie een intake en dan wordt het besproken ;) Is mij niet helemaal duidelijk hoe en wat maar wij zien het wel. Tja, en ik hoop natuurlijk dat wij een goede keuze hebben gemaakt...

Vlekkengek, fijne vakantie!!! Zwaai!

Merel, adem in adem uit, het komt goed, geef Jp maar een knuffel! Hier loopt het ook niet helemaal lekker ben ik bang tussen L en mij en tussen ml en mij maar met M zijn wij dikke vrienden...

Madeliefje, hoe is het?

8. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    stommerds, door jullie heb ik ook babyboom gekeken en nu moet ik huilen :p

9. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Nemo, ik kijk niet ;)

L loopt en het weer wordt beter, jeeeeeeeeeeeeej!!!!

10. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Jeeeeeejjjj goed zo L! Hopelijk kan hij z'n ei nu beter kwijt.

Merel: kon het niet echt een peptalk noemen hoor, beetje kort van stof :) maar ben nog aan het wennen aan m'n iPad

11. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Nemo, heb je een nieuwe i pad? En lopen doet L echt goed. Al met al gaat het beter met hem, hij slaapt door en loopt! Alleen 's middags slapen is een drama...

12. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Merel, is Jp straks 2 weken vrij?

13. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Ja, in bruikleen van m'n werk. Is handiger om in elk lokaal absenten te doen en cijfers in te voeren en agenda/huiswerk bij te werken.

Maar wat fijn dat L het gelijk zoveel beter 'doet'. Nu het middag slaapje nog :)

14. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Sarah is ook een beetje een rare. Als je haar neerzet vermaakt ze zich uitstekend. Op haar billen schuift ze overal heen. Maar draaien, tijgeren, zelf zitten, nee hoor! Dus als ze omvalt ligt ze er na een half uur nog :p
    Aan de ene kant maak ik me er druk om. Ze moet toch leren zelf te gaan zitten. Aan de andere kant denk ik, ach, als ze 18 is kan ze lopen en voorlopig is ze makkelijk en hoef ik er nog niet achteraan te rennen.
    Maar ik blijf dan altijd tobben in mijn hoofd

15. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Nemo, leuk! En als je het op je werk krijgt, nog beter! Heb verder geen ervaring mee, nooit een i pad gehad ;) En 's middags slapen wordt hem toch niet, hoor, is nooit echt goed gegaan hier.

16. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Hoeraaaaaa voor L!!!!! Wandel ze knulletje!:D
    Wat fijn Amarens, echt leuk he, dat verzacht wellicht ook weer het 'drammerige en drukke' van m, nu kan hij zelf overal heenlopen, dat zal m meer rust geven denk ik.
    En jeeejjjjj wel regen maar geen vrieskou meer!!!!!!! HOPELIJK!!!!:p

17. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Amarens: als je meivakantie bedoelt? Ja dan is hij begin mei 2 weken vrij. (heb dr zin in als hij zo blijft doen als nu....zucht)

Nemo: jazeker was dat peptalk! Jij schreef dat je ook botst met D, das al genoeg. Herkenning is het fijnste toch, niet leuk voor jouw, maar wel fijn voor mij:)

18. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Nemo, geen ervaring met billenschuivers, M was natuurlijk laat maar deed alles alleen laat dus.

Merel, ja de meivakantie. Maar misschien juist leuk om tot rust te komen/bijslapen en samen gezellig leuke dingen te doen? En als het weer beter is, lekker naar buiten. Gaan jullie nog naar de Efteling? Wij willen graag maar nog niks is besloten.

19. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Nemo, geen idee van S. Misschien eens aankaarten dit gevoel op CB? Zij kunnen je raad geven en of geruststellen. Lijkt me gewoon een lekker luie tante die lieve meid van je. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan??

Amarens: Nou, tot rust komen....bijslapen.....slaap kom ik niet tekort, hij slaapt prima, maar hij is zo driftig als wat, en met momenten is hij heel lief, maar dan plotsklaps gaat het weer mis. Alsof hij gif heeft geslikt.
    Maar we gaan het eerste weekend dus (4-5 mei) naar de Veluwe met mijn vriendin en dr man en drie dochters van 8, 6 en 3. In 1 huisje, dus hele uitdaging. Dan willen we speciaal voor die aap van ons naar Julianatoren......maar of hij het verdient heeft....
    En Efteling gaan we in het weekend van 14 juni naar toe. Samen met mijn ouders, mijn broer en zijn vriendin en hun 2 kids (neefje van 3 en nichtje van 5) en we gaan weekend in het Bosrijkpark. Mijn ouders zijn dan voor de wet 40 jaar getrouwd. Dus speciaal weekend, zij betalen:D

20. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Efteling? Ik ga mee! :p

Billenschuiver: ja, ze is gewoon lui. Ledikant staat ook nog hoog. Ze neemt totaal geen moeite om te draaien, optrekken of zitten in bed. Draaien kán ze wel hoor, deed ze met 5 maanden, maar ze vertikt het. Mening van CB weet ik al. Is niet goed, ze MOET kruipen. Zucht.... Ik probeer nu de innerlijke rust te vinden door te denken: ze vind t allemaal wel best zo. Er mankeert haar niks, behalve luiheid :) Ik was zelf een billenschuiver, ben me gaan optrekken en gaan lopen. Dat komt ook wel goed, maar zou fijn zijn als ze zelf zou leren te gaan zitten. Ze is nu zo hulpeloos als ze valt.

Merel: ik heb zelf het gevoel dat ik Daan meer positieve aandacht moet geven. Op één op één momenten met hem is hij meestal rustig. Ik denk dat ik te vaak denk: vermaak je zelf even... En het moet beter weer worden, hij wordt het binnen zitten ook beu denk ik

Deel Deze Pagina