Oh en als we dan toch foto's aan het plaatsen zijn..... Ik heb gisteren zo'n leuke foto van jk geknipt.....ik wil m 60x60cm op canvas laten drukken....
Merel, daarom is het belangrijk om regelmatig te blijven oefenen als ze nog zo jong zijn. Leuke foto's van Jp en hij komt er wel! Enne weet je wie een kleine tiran is... het is onze L
En ook met jullie L komt het helemaal goed!! Waarschijnlijk liggen jullie karakters gewoon wat verder uit elkaar en voelt het daarom vaak zo 'vermoeiend' aan. Gaat het al beter nu hij loopt??
L is gewoon 100.000% anders dan M en M is een heerlijk makkelijk kind. Dat is het. En omdat ik M gewend ben, ervaar ik L als lastig, ml heeft daar iets minder moeite mee. Het gaat iets beter nu L loopt maar hij loopt nog niet goed genoeg zeg maar, stuikelt en valt vaak en wordt boos. En hij huilt snel en graag, als iets niet gaat zoals ie het wilt, gaat de sirene af (en daar kan ik niet tegen, ligt aan mij ik weet het).
Ja, daarom juist vind ik de foto het einde...! Ze heeft echt heel dun statisch vlieghaar, en gister op de schommel pikte ze steeds het zonlicht van achteren op, en leek het wel een soort aura om haar hoofdje. Heb er een heleboel geknipt, maar deze straalt zoveel plezier en geluk uit dat ik m graag elke dag wil zien! Hij beeld perfect het lentegevoel uit niet dan?
Hier heeft ML dat met Jk.....jp sliep altijd perfect, en jk heeft daar veel meer moeite mee. Is heel onrustig en heeft ook al vaker bij ons in bed doorgebracht, of op de bank bij mij.... En dan krijg ik zo vaak te horen "lastig kind is t!" Nou ja, ieder kind is anders, en heeft zijn positieve en negatieve kanten, net als wij. Kunst is daar mee om te gaan, en dat valt niet altijd mee
merel, komt echt goed, niet druk maken. hb ik id ook gelezen dat het kind eigenlijk pas met 7 a 8 jaar op zwemles moet, dan leren ze het snelst en zit je dus niet jarenlang met zwemlessen, ach ja ieder zijn eigen mening en ieder kind is ook weer anders. en dat jp van de zomer wel watervreesvrij was kan miss omdat hij toen vaker in het water heeft gelegen, nu in de winter ga je niet zo makkelijk even in een badje in de achtertuin plonsen hoe dan ook, het komt goed ! sprookjesbos is er idd ook, maar ging pas 27 april weer open. en wat een mooie foto van jk !!! echt een lentefoto idd !! vandaag de hand van S in verband gedaan, ze was op vakantie gevallen en telkens als ze nu valt haalt ze het weer open, nu dus maar een verbandje eromheen zodat het beter kan genezen, maar ziet er dan gelijk zo dramatisch uit
Ahhh, das niet leuk! Maar ziet wel cool uit! Ik wilde vroeger toen ik klein was zelfs gips! Vond dat zo stoer!! Maar beter even voorzichtig dan, anders blijft het open gaan. Jk viel laatst 3x in kleine 2 weken dr knie kapot. Bijna dicht en hups weer open.
Amarens: is dat niet vaak zo, dan als de eerste makkelijk is, dat het bij de tweede 'tegenvalt'? Wij vinden Sarah super makkelijk, juist omdat Daan zo 'lastig' was, maar als je haar weer vergelijkt met haar neefje (makkelijkste kind ter wereld) is ze weer huilerig, zeurderig en snel pieperig. Als eens de horoscoop gecheckt of het niet sterrenbeelden komt dat jullie botsen? Heb helemaal niet zo astrologisch, maar bij ons klopte er veel... Merel: leuke foto. En echt zwemles is misschien iets té, maar lekker watervrij maken is een goed idee. En bij je foto zei je: wat er wel niet kan veranderen in een half jaar. Maar over weer half jaar kan het andersom zijn.. Vlek: fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad. En arme S Madelief: hoe is het met ML. Leuk dat hij M een keer kon brengen. Morgen ML weer thuis...
Kleine S is een poepieeeeeeee! Even een vraagje, heb jij je fiets nu gewoon tegen de schutting staan, of op n standaard? Ik heb dubbele standaard op mijn mamafiets, en stuurslot, maar durf m toch never los met kinderen erop neer te zetten..... Wat je zei over: over een half jaar kan het weer anders zijn: JE HEBT HELEMAAL GELIJK! Hebben m net laten douchen, nou de hel brak los, krijsen, huilen alles erop en eraan. Jk erachteraan met mij samen, ook niet blij maar wel huilen op normale jammerende toon. Hebben jp uitgelegd dat we vanaf nu om en om in bad en in de douche gaan. Eens kijken hoe lang het duurt eer het volume omlaag gaat onder de douche.....
Nemo, hebben jullie een hond? Leuke foto's van je kindertjes!!! Enne je kan toch beter eerst een moeilijk en daarna een makkelijk kind hebben. En de horoscoop weet ik niet hoor. D en M zijn allebei een kreeft
Haha Merel. Hij staat idd tegen de schutting. ML heeft de standaard er af gehaald Maar door het gote gewicht in de mand stond hij heel stevig. Ik stond er al tijdje naast, jas aan enzo, geen beweging in te krijgen. Maar snap je wel hoor. Ama: dus M en Daan lijken wel op elkaar? Hihi. Die kreeftjes zijn gevoelige zieltjes. Oh en die foto is bij m'n moeder. Die hebben twee van die honden.
ik dacht "hond? waar dan?" maar zie hem onder de tafel idd leuke foto's nemo !! ze is echt groot aan het worden ! merel, zo vervelend dat ie bang is voor water , hopenlijk word het snel weer zomer zodat ie in het badje kan vandaag maar eens begonnen met een ritme creëren voor het slapen van H, s'morgens beneden en s'middags een dutje boven. wanneer begonnen jullie ermee ? en de laatste fles (van 22-23 uur) wanneer valt die ook als weer af vandaag ook gebeld door het CB voor een afspraak van S, donderdag na de psz moet ze komen, zie wel op tegen die prikjes die ze dan krijgt, ze gaat krijsen
Bij mij waren ze beiden tegen de 4 maanden toen de laatste fles er af ging volgens mij zei het cb dat ze vaak een 7 kilo grens aanhouden. Slapen deden ze bij mij altijd boven en hen zsm geprobeerd ritme aan te houden eerst was 3 slaapjes overdag echt nog nodig, na een.tijdje was 2 voldoende. Sarah gaat gemiddeld om 10:00 en 14:00 naar bed.
Morguh! Vlek: uhmmm, hier zijn ze ook beide telkens in eigen bedje gegaan met slapen. Alleen 's nachts dan in wieg eerste tijd. Overdag eigenlijk nooit onder geslapen. Doe wat jij vind passen bij H! Gewoon proberen, misschien heeft hij boven net iets meer diepe rust, minder geluiden? En laatste fles eraf? Geen idee meer......gaf lang BV, en dat heb ik toch hele tijd nog tegen 23 uur gegeven geloof ik . Nemo: aha! Was ook niet bedoelt als commentaar zo van: watdoe jij nou met je fiets? Ik vroeg me alleen af hoe het kon dat jou fiets zo stabiel stond! Ik heb al 2x per ongeluk jk als eerste van de fiets gehaald en toen viel de fiets bijna om met jp er nog op... Valt me trouwens op dat zoveel mama's hun kinderen zo los op de fiets hebben Ik zet jp dus echt altijd me de gordel vast maar zie zoveel kinderen los op dat achterstoeltje of gewoon zonder vervoerd worden! Vandaag niks op de planning staan, zometeen schiet ik even naar dorpje hiernaast, ik heb nl die knal blauwe broek voor JP gekocht maar hij heeft eigenlijk niks wat bij dat stijltje past voor erop.....even kijken of ik daar wat goedkoops voor kan scoren