Part I of the 12 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Babbelbol, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Nee los op de fiets doen we niet hoor. Sarah danst ook zó enthousiast op de fiets, dat ze wel vast móet. :p

2. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Heeeeey goedemorgen,

Rustig hier, ja heb ook weinig ten melden hoor saaie muts he.
    T spuugt net ff hier de boel onder is nu zo wit als laken maar speelt wel lekker dus zien wat de dag brengt;)

3. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    allo dames

vanmorgen opa en oma dag gehad op psz, supergezellig, maar ben nu wel helemaal gesloopt, jeetje wat een drukke bende.
    ik zit in de OC en moet dan op bijzondere dagen helpen.

daarna door gegaan naar het CB, ogentest was goed, verder ook alles prima, bij het prikje geen kik gegeven, kleine bikkel !

nu weer thuis en moet nog een boel opruimen, stofzuigen&dweilen, maar ik heb geen zin ;)
    daarom kom ik jullie maar vervelen :D

merel,,los op de fiets lijkt me ook een beetje gevaarlijk idd, scheelt dat ik nu een bakfiets heb en ik de kinders goed in de gaten kan houden zo.

ik zit te twijfelen of ik H voor 1 dag naar de opvang zou brengen, vooral na de grote vakantie als S naar school gaat heb ik op 1 dag meer vrijheid om wat te doen rond het huis en op de boerderij.
    en als S thuis is kan ik tenminste ook wat doen, want haar kun je er nu wel goed bijhebben.
    maar vind het zo'n luxe :), we kunnen wel veel terugkrijgen van de belasting dus dat scheelt al wel heel veel, anders had ik er niet eens over getwijfeld.
    iets in me zegt toch dat het een beetje vreemd is om je kind bij de opvang te doen terwijl ik thuis ben.

4. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Vlek: je werkt aan.huis, zo gek is het toch niet?

zit nu bij echo centrum voor termijn echo

5. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    HI,

Nemo: ENNNN? Alles goed? Spannend altijd weer die echo, maar goed, je weet precies wanneer je uitgeteld bent, dus zal niet veel schelen met VK berekening denk ik? FOTO?

Vlek: doen hoor! Als he er financieel aanzit? Dan zou ik het zeker doen.
    Het is wel een soort luxe gevoel ja, maar ik vond het de laatste weken dat jk erheen ging heerlijk, kon zoveel doen op een dag! Ik mis dat nu wel eens hoor!
    Het is ook zo goed voor H, lekker in contact met andere kindjes, heb je straks alleen profijt van als hij groter word en zich makkelijk aanpast op psz en school.

Ik zit dus nu te zoeken naar allerlei bezigheden die ik met JK zou kunnen doen. Ze mag pas met 2 jaar naar PSZ, en daar wil ik dr graag heen doen als ik van de zomer nog steeds werkeloos ben. Zag dat als je geen kinderopvangtoeslag krijgt je het gemeentetarief van 2,40 betaald. Voel me gelijk een bijstandsmoeder :), 'gemeentetarief'
    Naja, tussentijds moet ik maar wat anders verzinnen.
    Ik zit te dubben of ik haar al mee op peutergym kan nemen....is ook pas vanaf 2 jaar. Ze is super wijs, maar of ze 'instructies' al zal snappen...?
    Verder dus ook nog dubben over peuterzwemmen, maar zie dat 'alleen' niet zo zitten, zou dat graag met andere mama en kind erbij doen....

Meis: hoe ist met T nu??? Gespuugd, ai das niet fijn! Misschien teveel gedronken vlak tevoren? Of echt ziek nu?
    Beterschap met het mannetje!!

Meiden, ik wil zoooooooooooooonnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn! Het is hier zo'n depressief weer....pffff:cool:

6. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    GetAttachment.aspx.jpg

deze van vorige week hadden jullie nog te goed ;)

Vlek, bedankt voor je lieve kaartje ga me steeds zwangerder voelen hiii

en ja kan me wel voorstellen dat je H eveneen dagje weg wil brengen je werkt ook aan huis dus het is niet zo dat je even lekker uit je neus gaat eten toch.

ga nu snel naar de winkel F wil taart bakken oooohjeee nou vooruit dan maar (helemaal niet vervelend hii)
    T is niet topfit dus we zullen zien hij heeft nog wel een appeltje gegeten dus ja met kinderen soms is het een raadsel hoor

7. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Alles was goed! Volgens de echo nu 10 weken zwanger

8. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Die 10 weken en 2 dagen zou ook betekenen dat ik op dinsdag ben 'bezwangerd'. En.ML was woensdag pas thuis :D

9. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Oh nee toch, ook nog een dna test nodig...:D

Nemo: mooie aankondiging op FB! Zelf verzonnen? Leuk dat je zwijgplicht nu voorbij is!

Meis: wauw, mooie echo!!! I Love Echofoto's!!
    Hoe ist met je manneke? Hij smulde wel de mixerlepels af zag ik, dus zal wel goed zijn denk ik?

Madelief: hoe is het bij jou meid? Alles ok?

Amarens: bij jou ook alles ok? Al beter? Je had toch last van hoofdpijn? Hoe gaat het met M en L? Spelen ze ook al wat samen?

Hier gaat het echt een stuk beter met JP! Eindelijk!!
    Hij heeft zijn uitspattingen nog wel, maar ik kan eigenlijk zelf v.t.v. wel aangeven op welke momenten het nu is. En daar kan ik dan wel mee leven. Met tandenpoetsen rende hij altijd weg 's morgens voor het naar school gaan. Nu zeg ik: pak jij je tandenborstel zelf even, en poets je dan zelf even je tanden? Dan kijk ik ze nog even na.
    En dat werkt wel, meer zelfstandigheid, dat geeft m 'macht' en hoeft hij niet te treiteren door weg te rennen. Aankleden gaat ook al soepeler.
    Maar goed, is altijd weer de vraag of het tijdelijk of blijvend is he....voor nu ben ik blij!

10. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Lieve Vlek. Bedankt voor je lieve kaart. En een dikke kus van ML :)

11. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Nemo, gefeliciteerd met je mooie echo!!!

12. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Oh merel, die mooie tekst had ik gejat

13. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Dacht ik al :p:D:p:D, Maar dat maakt m evengoed niet minder toepasselijk dus MOOI!;)

14. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Meis en Nemo wat een mooie echofoto's!! Heerlijk, kijk er ook al zo naar uit!!

Wauw, wat een mooie Babyboomaflevering gisteren!!

Zo, ben echt mega moe hier, net met de meiden naar supermarkt geweest, maar ben echt bekaf. Zal wel aan het weer liggen.

Ben nu al paar dagen chagrijnig, ongi moet komen en voelt alzo, maar komt maar niet en slaap al week slecht snachts. Mn hoofd blijft druk zeg maar en voel dus niet dat ik slaap. Snap niet waarom dat ineens is. Dus ja, niks bijzonder hier, alleen..chagarijnig;) en moe;)

15. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Madeliefje, knuffel en lekker veel chocolade eten.

Dames, ben iets minder hier maar het komt goed, probeer binnenkort te reageren.

16. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    mlief, babyboom was mooi idd !!! jee die baby vloog er gewoon uit :$
    en jij moe en chaggi, even een dagje niets willen, gewoon op de bank hangen en chocolade eten :D

amarens, even alles op een rij aan het zetten dus.

nemo, mooie text op FB !! en graag gedaan hoor !

merel, fijn dat het iets beter gaat tussen jou en jp, ik denk dat iedereen even aan de situatie moet wennen dat jij hele dagen thuis bent, heb je al een gesprek met die vrouw gehad, om te "sparren"

meis, was de taart gelukt ? en een mooie echo foto hoor !!! hoe gaat het met T ?

gisteravond naar bert visser geweest, was lachen,gieren,brullen zo leuk !!! jee wat heeft die man een energie zeg :$
    nu is S naar de gym en kan ik even beppen met jullie, vanmiddag komt mijn moeder oppassen zodat ik achter aan de slag kan.

17. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Morge!

Ahhh Vlek, jij hebt gelachen gisteren dus!:D Hou dr ook wel van

Amarens; doe maar rustig aan, wij lopen niet weg!

Meis: hoe is het met T gegaan na donderdag?

Madelief: niet fijn als je je zo voelt.....hoop dat ongi snel komt en je je weer happy voelt!

Babyboom: whow ja, echt gaaf om te zien! Wat een nood, niemand kwam!
    Ik zei al tegen ML: als ik nu nog n x zou bevallen van een kindje van 2500 gram zou die er ook vast zo uitvliegen!

Hier geen nieuws, zit alleen met de kinderen (die lekker lopen te zeuren) omdat ML met zijn broer in Sneek een bootje aan het kopen is.
    Ze zijn inmiddels op de terugweg, ding hangt achter de auto. Na weken zeuren en dubben en mij foto's laten zien is ML nu eindelijk tevreden.

Morgen gaan ML en ik lekker middagje shoppen, kindjes naar opa en oma :D! Zin in!

18. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Merel, oei Sneek is een eind rijden :$ maar fijn dat ml gelukkig is met zijn bootje. Wat gaan jullie morgen kopen dan? :D

Babyboom kijk ik niet ;)

Vlekkengek, H 1 dagje naar het kdv brengen is zo gek toch niet? Je hebt altijd genoeg te doen bij jullie.

Meis, wat een mooie echofoto, zeg! Gaat hard richting 12 weken weer.

Hoe zou het met Cinnamoon gaan? Bijna uitgerekend...

Hier een paar mindere dagen op mijn werk, helaas, en verder niet zoveel te melden. Hoop dat het weer eindelijk beter gaat worden. Kinderen gaan goed. Wij zitten te twijfelen of wij ergens in mei/juni naar de Efteling zullen gaan, lijkt mij wel leuk voor M.

19. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Amarens: Hebben eigenlijk niet gekeken of de winkels morgen wel open zijn :$:), dus kan een teleurstelling worden.....naja, het weer is mooi, gaan we anders wel ijsje eten.
    ML heeft zomerjas, schoenen, broeken en zwembroek nodig. En ik wil ook nog wel iets leuks :p
    Waarom kijk je geen Babyboom? Hou je niet van dar soort programma's? (niet dat je het móet kijken hoor;))
    Efteling: doen! Altijd leuk! (al moet ik zeggen dat wij dit jaar over hadden geslagen als mijn ouders ons niet hadden uitgenodigd.
    Het heeft voor mij van vroeger uit zo iets magisch, dat ik het jammer zou vinden als mijn kinderen het als een jaarlijks iets zouden gaan zien, snap je? Maar blijft te gek hoor...

20. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Merel, het wordt shhoooooooppeeen! Leuk, hoop dat de winkels wel open zijn natuurlijk. Babyboom, tja kijk sowieso weinig tv en mis het ook niet, zit liever achter de pc. Vandaag vroeg naar bed, ben mooooooooeeeeeeee. Efteling is zeker altijd leuk maar voor ons een eind rijden en met die gezellige L van ons, ik weet het niet. Het liefst zou ik zonder L gaan maar het kan niet, he.

Deel Deze Pagina