Hihi. Zo lachwekkend, winkels los mijn stiefvader komt uit oosten, zegt dat ook altijd. Klinkt heel raar, hier in het 'westen' ML was woensdag jarig, gisteren zouden we vieren. Maar was drama hier, ML boos en chagrijnig dus heeft alles afgeblazen. Gezellig weekend dus.
Nemo knuf terug Los/open ja woon dan wel in t oosten maar snap er ook nog steeds niks van (westerse familie/opvoeding hiiii)
Dank je amarens Mijn stiefvader zei ook altijd: wil je een broodje. Dan zag ik een lekker broodje/bolletje voor me. Was het gewoon een boterham. volgens ons ook iets uit het oosten?? En we zeggen wel meer dingen anders, maar die vallen niet zo op, je begrijpt elkaar heus wel, maar deuren/winkels die los zijn, klinkt echt heel raar
hihi tja zit er eenmaal in he, onze kleine meid begint ook steeds meer plat te praten, zo schattig. wil ze een boterham met pasta zegt ze "mam ik krieg m niet los" (de pastapot) nemo, niet zo leuk dus van ML, wat was het probleem ? maar toch nog gefeliciteerd met je mannetje hoor !! meis, weer heelijk gewerkt ? zal wel druk geweest zijn zondag, maar volgens mij is het altijd druk daar of niet ? de kindjes slapen nog, dadelijk even de kalfjes voeren en weer op naar een nieuwe week
Goedemorgen hier half uurtje wakker. Vlek, ben zo moe heb me ziekgemeld, had ook verschrikkelijk koppijn. Hiiii die S. Merel, zag al eens stoere Jp. Nemo, slaapkoppen dus nu nog op de dagen dat jij wilt he. Wieowie nog leuk zinnetje tekstje om onze derde aan ten kondigen op fb? Gister verteld aan de kids dat ze eens babybroertje of zusje erbij krijgen, F reageerde zo lief zo leuk en T die riep paar keer babybaby maar volgens mij snapt hij er geen hout van
Meis, last van hoofdpijn beterschap! Crea ideeen heb ik niet, ik ben meer van het jatten. Beter goed gejat dan slecht bedacht Maar leuk dat jullie het gaan vertellen! Wanneer heb je weer een echo?
Meis, wauw, vandaag een echo!!!! Kijk eens hier, zag er een paar leuke gedichtjes tussen staan. Even een beetje aanpassen misschien. http://www.drukkerijsurdiacourt.be/images/uploads/pdf/283f3d98e74d70d90baf121548031a78.pdf
Hoe gaat het met iedereen??? M vandaag voor 't laatst naar het cb geweest, ging allemaal prima, ik had wel mijn handen vol aan L (en daar ben ik echt zo moe van) merel, wanneer gaat Jk naar de psz? Na de zomervakantie al?