Part I of the 12 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Babbelbol, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Zal wel overgaan amarens. Wat doet hij precies? Huilen? Of kan hij niet stil zitten. Daan was ook zo (denk ik, kan.me er niet in verplaatsen). Daan is wel makkelijker geworden.

2. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Nemo, het was wel een rot tijd voor L 13 uur 30, hij moest duidelijk naar bed :( Hij was huilerig, niks was goed, wilde op schoot en dan weer niet, gooide met spullen, noem maar op. En dit terwijl M ook wat aandacht nodig had, was zijn afspraak en hij kreeg een prik...

3. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Ja dan zit je je op te vreten van binnen. Donderdag moeten we met beiden. Eerst Saar dan Daan. Krijg Sarah nu ook prikjes?
    Ben benieuwd hoe lang/zwaar ze zijn...

4. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Ja hoor, met 11 maanden en 14 maanden. Het zal wel goed gaan, M ging vandaag super maar het is toch wel wat, laatste keer cb en op naar school...

5. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Hi dames,

Beetje offday hier....JP vervalt weer in oude gedrag, ik moet ongesteld worden, en moet zo sporten, ja voelt als moeten, nog 2x dan is mijn kaart vol, ga ik ook even niet meer, voelt als verplichting i.p.v. hobby.

Meis: hoe was je echo???? Benieuwd naar je aankondiging, wel bijzonder altijd die reacties die je dan krijgt, leuk hoor!!

Amarens: nou ik hoop niet dat jp naar de PSZ moet! Ik hoop dat ik dr t.z.t. weer naar het KDV kan brengen :)

Prikken/CB bezoek voor de dame en jongens die nu niet meer naar CB hoeven maar wél bijna naar school: hoeraaa, jullie worden nu echt groot!!

Nemo: leuke banner! Balen dat ML dwars lag voor zijn eigen feestje. Verviel ie ook beetje terug in zijn oude 'gedrag'..?

Vlek: heb je H al opgegeven voor het KDV?

Ik wilde gaan peutergymmen met Jk, maar het seizoen blijkt eind april af te lopen....;)
    Zou leuk zijn als mijn vriendin morgen mededeelt dat ze wel mee wil gaan naar peuterzwemmen.....maar vrees dat ze afhaakt....:( (haar zoontje zit nog niet op school dus moet ze oppas hebben)

6. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Meis, hoe is het gegaan?

Merel, kom maar hier babyzwemmen, dat zouden L en ik leuk vinden. Als je eenmaal die drempel neemt dan maak je vanzelf "vrienden" in het zwembad.
    En ik dacht dat je Jk sowieso wilde aanmelden voor psz :) Het wordt dan geen combi psz/kdv?

7. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Echo was super vingers en voetjes gezien staat foto op fb.
    Oooh zo leuk al die reacties ;)

8. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Als ik in de buurt woonde, kwam ik zwemmen hoor!
    Nee, ik heb Jp altijd 1 dag naar KDv en 2 dagen familie als oppas gehad, en dat beviel perfect. Als ik en kdv en psz zou doen moet ze 1 hele dag en 2 dagdelen weg, en dat naast het halen en brengen van Jp naar school, dat vind ik wat veel van het goede. Dat zou ik alleen in optie nemen als jk last zou hebben met eenkennigheid of verlatingsangst of dergelijke, en dan vooral als ze richting kleuterschool gaat qua leeftijd. Snap je? Ik hoop gewoon dat ik een baan krijg....
    Maar is er nog geen uitzicht, dan meld ik haar in juli wel aan, waarschijnlijk kan ze dan in aug gewoon komen 2 morgens. We'll see.

Meis: JEAHHHHHHHHHHHHHHH mooie foto meid!! Geniet van het wondertje dat je vanavond hebt zien spartelen in je buik! (wil ik ook, hiiiii) (voor 1 avond dan he, geen 9 maanden, ha ha)
    Nee, ben heel tevreden hoor, heb gelukkig geen echte jaloezie gevoelend jegens zwangere dames.:)

All: ik ga de douche in en naar bedje, ik heb t weer achter de rug m'n uurtje zumba.

9. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    merel, wat goed dat je toch naar sporten bent gegaan, vaak als je in zo'n bui bent dat plof je op de bank met een zak chips (ga mezelf na :))
    en op zich wel fijn dat je haar toch even 2 morgens "kwijt" bent, even het huis voor je alleen, maar snap dat je hoopt op een baan zodat ze naar het kdv kan.
    en alleen naar zwemmen is leuk hoor !! heb ik ook gedaan, je bet toch veel met je eigen kindje bezig, veel tijd om te kletsen is er toch niet. als S naar school gaat wil ik dit ook met H gaan doen, even een ochtendje tijd voor hem.

meis, wat een supermooie echofoto <3, en wat een leuke aankondiging op FB !!! lekker genieten meid !!

amarens, ja is toch wel een afsluiting he, tenminste S is afgelopen donderdag geweest en heb haar boekje in het bewaardoosje gedaan, is zo'n afsluiting van de babytijd, nu worden ze echt groot :(
    hoe gaat het met M z'n zwemmen ??

nemo, hoe voel je je, en is ML al wat bedaard ??

S heb ik aangemeld op het kdv, athans ik heb een mail gestuurd, en nu nemen hun contact met mij op.
    vanmiddag alle tante's van mijn moeders kant over de vloer gehad, zag er als een berg tegenop, maar viel wel mee. zijn van die beppers die alles zeggen wat ze denken en H uit je handen gritsen, hij is bij iedereen wel 2 keer op schoot geweest, scheelt dat hij het allemaal goed vind en blijft lachen ;)

10. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Vlek: hahaaaa die tantes....ik ken ze ;), maar hier kwamen ze gelukkig los van elkaar op kraambezoek.:D Ach zolang H er geen last van heeft, heb je het ook in 1 x gehad he!
    Wat de PSZ betreft, als ik dat bij het KDV doe, dan zou dat of betekenen dat ik de oppas haar op moet laten halen (en evt brengen), of ze zou nét weg zijn als ik mijn 2 dagen thuis heb, en dat vind ik dan ook weer erg jammer. En 1 morgen doen ze hier niet....
    Naja we zien wel. Goed van je dat je H aangemeld hebt, je zult er van genieten straks dat je tijd voor jezelf hebt (en voor het werk op de boerderij zonder kinderen die mee willen helpen) en H zal het ook leuk vinden bij de kindjes.

Oh en over dialect. Dat 'winkels los' zijn, dat hoor je hier ook niet! Ze zitten hier gewoon 'vast' aan de grond, en gaan 'open' :D
    En ja, ze waren zondag open, althans 80%. Erg lekker geshopt en geluncht met ML. Konden de tassen amper nog dragen aan het eind van de middag :). ML goed geslaagd, op een zomerjas na, en ik heb blousje en spijkerjasje gevonden. Kinderen hebben het ook leuk gehad, met opa en oma op de fiets naar de ijsboerderij geweest:).

Ga zo koffie drinken bij vriendin. Tot laters!

11. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Vlekkengek, ja dat gevoel heb ik ook, ze worden nu echt groot... Gaat S nog wennen op school voor de vakantie? En wat leuk dat je met H gaag zwemmen, als S naar school is dan heb je inderdaad meer ruimte. Het zwemmen van M gaat goed, hij vindt het leuk ;) Maar zijn juf was net 2 maanden ziek en dan kreeg hij elke keer iemand anders en dat was niet echt goed wat leren zwemmen betreft. De juf is nu terug dus hoop dat het nu beter zal gaan.

Meis, jjjeeejjj een mooie echo weer!!! Geniet ervan!

Merel, ja nu begrijp ik hoe het zit met psz. Ik was inderdaad vergeten dat het alleen de ochtenden zijn. Hoop dat Jk binnenkort naar het kdv kan. En lekker geshopt met ml, lees ik, leeuuuuuuk!!!

12. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Vlek: ahhhh zo'n bewaardoos....wat heb je voor iets? Ik wil eigenlijk een soort thee-doos (met glas ervoor) hebben om spullen van Jk in te bewaren, denk aan speenkoord, eerste schoentjes, speentje, knuffeltje enz. Soort memorybox, maar de meeste die bestaan zijn echt te klein, kunnen geen schoentjes bij in....

Amarens en Vlek: jullie hebben me overtuigd! Ik ga aanstaande maandagmorgen informeren bij het zwembad hier in de buurt! Ik loop er gewoon eens binnen, en kan dan vragen wanneer er plek vrij is om mee te doen. Is op maandag en woensdagmorgen 30 min les en 15 vrij zwemmen. Is vanaf 16 maanden tot 4 jaar groep. Maandag sluit beste aan bij mijn tijden met jp brengen naar school, dus hoop dat er dan plek is. Vriendin wilde inderdaad niet mee. (zo'n hekel aan, eerst zeggen 'ja lijkt me erg leuk, maar zit met oppas' en dan in ene 'nee, ze krijgen al genoeg beweging als we naar buiten gaan' :()
    Dus.....jk en mama gaan op peuterzwemmen! (hoop dat t doorgaat in ieder geval)

13. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Merel, ben benieuwd hoe het gaat bevallen en of Jk het leuk zal vinden. Goed dat je het gaat proberen! Hier overigens geen 15 min vrij zwemmen, alleen 30 min les.

14. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    merel, een fijne zondag gehad met Ml dus, fijn !!!
    ik heb een doos van de ikea, zo'n leuke verhuisdoos die ik opgepimpt heb met naam en geboortedatum, kunnen ze het spul zo meesjouwen als ze op zichzelf gaan wonen :D, daar zit alles in, 1e pakje, kraamboek, cb boek, ikkeboek, tekeningen van school, geboortekaartjes

amarens, helaas niet wennen, maar denk dat het ook wel duidelijker is zo, ze mag een paar keer komen spelen als haar toekomstige klas buiten aan het spelen is.
    en hier ook geen vrijzewemmen vooraf, idd hier ook 30 min "les"

gister een telefoontje gehad van de opvang, maar wij waren niet thuis, stond op het antwoordapparaat. vandaag maar eens terugbellen.

dadelijk naar HA met H, hadden een verwijzing van het CB voor foto's van zijn heupjes, maar dan moeten we eerst lang de HA om in het zkh te komen, scheelt alweer kan ik direct de pil weer bijbestellen

15. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Jaja, want voor je het weet ben je weer zwanger ;);)

16. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Klinkt goed hier allemaal meiden :)

17. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    hihi ja idd nemo, en dat was ik eigenlijk niet meer van plan :D

H slaapt nog en S zit op de psz, lekker rustig zo !
    vanmiddag naar ikea, even leuke dingen uitzoeken :D

18. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

veel plezier vlek ;)

19. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Vlekkengek, en Ikea leeg gekocht??? En het zal goed komen wat school betreft, leuk dat S mee mag komen spelen.

Het is wel rustig hier.

Zeepje, hoop dat alles goed gaat met jullie en de jongens.

20. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Alles was goed bij CB
    Sarah: 9,75 kilo en 76 cm
    Daan: 19,7 kilo en 111
    later meer