Part I of the 12 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Babbelbol, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Nemo, ja het cb (was vergeten dat het vandaag was :)), fijn dat alles goed is! Daan is groot, zeg.

2. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Geeft toch niet amarens!
    Ja Daan zit op/net boven de bovenlijn qua lengte. Gewicht was gemiddeld voor zijn lengte.
    Ik vond Sarah de laatste tijd zo mollig worden. Terwijl ze al geen avondfles meer heeft enzo. Maar blijkt dat ze relatief minder gegroeid is qua gewicht :$ Ze zat op de +1 lijn, net als met lengte, maar gewicht gaat nu langzaam naar middellijn.
    Verder hebben we een verwijzing naar de optometrist (ofzo) voor haar ogen.

3. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Gek, zit babyboom te kijken. Stel waarvan het meisje zwanger raakte toen ze 16 was. Ze moest toen gedwongen weer bij haar vader gaan wonen. IN MIJN GEBOORTEDORP. Raar om allerlei huizen te herkennen.

4. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Nemo, ken je haar? En waren de ogen van S niet goed dan?

5. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Nee ken haar niet. Haar vader woont er met zijn 2e vrouw en kun 18 (!!!) kinderen. Maar ook die ken ik niet.

ML heeft lui oog gehad en nu zo goed als blind aan dat oog. Sarah kan soms ook beetje scheel kijken. Voor de zekerheid dus ff checken.
    Daan zn ogen waren goed. Prikje vond hij heeeel eng, maar niet gehuild.

6. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Wauw 18 kinderen :$:$:$ jeetje. En even haar ogen laten nakijken kan geen kwaad, toch. Hahahaha Daan is stoer, niet gehuild ;)

7. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Hij laat aan iedereen zn pleister zien. Hij mag er écht niet af!

8. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Hahahahaha, wat staat daarop dan?

9. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Oh niks boeiends. Garfield geloof ik. Maar het gaat natuurlijk om het idee. Kijk: hier heb ik au!!

10. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Spontane stress: nog maand en 2 dagen en Sarah is jarig!!!!!! :$

11. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    nemo, hihi S had hetzelfde met de pleister, zo trots ;)
    en babyboom was weer mooi idd, wel knap dat die kerel zo voet bij stuk heeft gehouden.
    en jullie lekker gezwommen zag ik, fijn hoor !!

gister van die houten opbergrekken gekocht voor in de kelder, kan ik alles eens sorteren en geordend neerzetten.
    paste allemaal net in de auto :D
    vandaag S naar smoeder, hoop dat H een slaapdagje heeft kan ik mooi in de tuin gaan werken, met dit mooie weer springt het onkruid je tegemoed.
    komende dinsdag afspraak bij het kdv en donderdag een echo van de heupjes in het zkh

12. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Goedemorgen

zo even tijd.....

@Nemo, lekker gezwommen, zag foto wat word S al weer groot zeg wijze meid. En goed gekeurd door cb altijd fijn, ja oogjes beter te vaak als te weinig bekijken he.

@Vlek, jij de auto goed vol dus, je koopt altijd te veel he bij de ik.ea. en nu een dagje rust dus nou ja S bij oma en H in bedje wel lekker kan je even je eigen weg gaan.

@madeliefje, hoe is het bij jou en de meiden, keuken er al inmiddels?

@Amarens, jullie uit de school kueze wanneer mag M voor het eerst?

@Merel, hoe is het bij jullie? jk toch naar psz doen dan, ja merk wel dat T hier als tweede meer bezig is met naar school en kindjes hij ziet het ook he.

@LM, Cinn hoe is het bij jullie komen komen jullie nog kletsen?

Hier gaat vandaag de werkweek weer beginnen, sinds vandaag elke vrijdag pas ik op het kindje van een vriendin zelfde leeftijd als F. maar door een conflict met haar werk.ne.mer/oppas haddenze geen plekje meer enis ze nu op zoek naar evt gastouder of dergelijke.
    Vanavond weer werken tot dat werk klaar is en morgen om 13uur mag ik weer denk dat ik zondag dan maar in bed blijf. pittige werkdagen.

Jullie nog plannen voor het weekend?

13. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Heb ik iedereen afgeschrikt :D :D

14. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Ja man, ben me dood geschrokken :$

15. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Hi,

Neeeee gek! Van jou schrikken we al lang niet meer:D,

Sorry meiden voor afwezigheid, heb even zware dagen gehad. Donderdag half jankend doorgebracht omdat ik weer zo'n problemen ervaarde met gedrag van jp.
    Heb gisteren de knoop doorgehakt en een online cursus besteld....'positief opvoeden' dus dan weet je wel hoe het ervoor staat hier. Elke dag een opdracht via mail of sms, en dan zouden we t weer allemaal positiever moeten gaan inzien. Erg benieuwd!

Om mezelf weer happy te voelen ben ik vandaag wezen shoppen, niet echt gepland, dacht even een winkel inschieten. Ik had namelijk van vorig jaar nog een tegoedbon van schoenwinkel liggen dus daar heb ik een paar gave slippers voor gekocht. Daarna nog 1 winkel in gegaan en daar vond ik een super spijkerbroek en leuk zomertopje.
    Toen boodschappen gedaan en jp van school gehaald. Later op de middag ben ik nog naar mijn geboortedorp gereden met de kindjes om sneakers te kopen die ik eerder deze week gezien had en nu dus gekocht :D:D:D:D
    Heerlijk, kan een mens blij van worden!!

Meis; neem je rust dit weekend tussen de bedrijven door, want je hebt weer paar pittige uurtje voor de boeg. Vind je het staan niet ook heel vermoeiend? Neem aan dat je bij de mc niet veel kunt zitten?

Vlek: aahhh jij dus ook geshopt, leuk! Ook lekker om alles weer te ordenen he, ik kan daar ook zo voldaan van raken!
    En spannend kdv voor H in zicht!

Nemo: kindjes weer goedgekeurd, fijn! Oogjes beter x teveel na laten kijken dan te weinig toch! En S al bijna een jaar....pfff...time flies!

Amarens: alles goed? sorry ben even alles kwijt wat er geschreven is afgelopen dagen....al was dat met tijden ook niet veel:p

Madelief: what happened??? Waar ben je wat is er? we missen je!

Cinnamon: mocht je dit ooit nog lezen: toi toi voor je bevalling!

16. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Nemo, ja gaat hard met S! En voor je het weet ben je bevallen ;) geniet van elke moment!

Meis, sterkte met werken! Gaat alles goed op je werk? En de
    scoolkeuze hebben wij gemaakt, nu nog maar hopen dat het goed bevalt.

Madeliefje, lekker foliumzuur aan het slikken? Ronde 1 is in zicht toch? Je komt het toch met ons delen? Ik lees her en der mee want wil graag op de hoogte blijven! ;)

Merel, dan ga je ons vertellen hoe je positief moet opvoeden! Ben heel erg benieuwd! Hoop dat het werkt en dat Jp niet meer terugvalt in zijn gedrag.

17. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Grapjas!!!

Net thuis, nu slapen weet ook weer waar mn bekken zit grrrr idd zitten is er niet bij. Kwam nog ff touringcar dubbeldekker om 10uur ooooh kon wel janken zo druk.

Morgen weer aan de bak, en dan pffff hele week niet.

18. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Meis, oei het is wel laat geweest gisteren. Vandaag nog een dagje en dan lekker bijkomen.

19. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Wat een rust hier...

20. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Nou he.....

Ik zal maar weer s over mezelf vertellen....ben ik goed ik, lekker aso ook...
    Vanmorgen met de kinderen wezen informeren bij het zwembad. Jp heeft vandaag een studiedag dus ik had alweer oppas moeten regelen, en volgende week meivakantie, dus nu beginnen met zwemmen was me beetje veel gedoe. Ik wilde ook eerst even kijken en informeren.
    Nou, het lijkt me wel wat! Erg volle groep dat wel, maar wat ze zo snel even deden sprak me wel aan, zingen en spetteren, leuk leuk, heb er wel zin in gekregen!
    Verder druk (niet echt maar ben er wel mee bezig) met de opvoed cursus, en moet zeggen dat jp veel beter te handelen is al.....zal dus allemaal wel aan mijn liggen :(:cool:
    Hij heeft nog wel zijn zeur en dram momenten, maar over het algemeen is het gezellig in huis!:)
    Opdrachten zijn ook goed te doen, en geven je ook meer inzicht, dus ben erg benieuwd naar de andere 'opdrachten'.

Verder gewoon weekend gevierd, vijver schoongemaakt samen met ML, en gisteren een communie van buurmeisje.
    Morgen ga ik met school mee naar een voorstelling als vervoer-mama, en 's morgens even kijken of ik cadeau voor ML kan vinden die is donderdag jarig.

Jullie nog wat leuks te melden??:)

Deel Deze Pagina