Part I of the 12 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Babbelbol, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Jeeeeeeeeeeeeeeeej Merel wat goed dat die cursus helpt! Blij blij blij voor jullie. En leuk dat het zwemmen je aanspreekt, wanneer gaan jullie beginnen? Doet Jp nog met koningsspelen mee?
    Hier is alles rustig vandaag. Dit weekend was L ziek en dan is ie echt niet te genieten. Ik ga vandaag koken :p pasta met broccoli nu nog hopen dat het eetbaar zal zijn...

2. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Waar heb je die cursus vandaan Merel :p:)

3. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    minitraining Positief Opvoeden in 2 weken van J/M voor Ouders
    9,95 euro;)

Oh en niet te vroeg juichen, hebben net een aanvaring gehad, ligt ook veel aan mij, ik kan weinig hebben momenteel, hij stoot met zijn nieuwsgierigheid een nieuwe koffiemok kapot, en vervolgens luistert hij niet naar mij, dus huppa, gaan we weer....Maar.....hij pakte zuslief bij de hand en zei: kom maar, dan gaan we buiten spelen, das toch veel leuker als toystory kijken!
    (ik had gezegd dat hij de film af mocht kijken als hij zijn melk en brood opat dus beeld op stop gezet, en vervolgens zette hij zonder dit te doen de tv zelf weer op play. Toen heb ik tv uitgezet.)

4. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    zo ben ik weer even, lekker druk dus sorry :)
    ik vind jullie nog wel lief hoor ;):D

merel, het geeft jezelf iig een fijn gevoel en dat is ook al belangrijk,
    en zwemmen is gewoon echt heel leuk, langzaam maar zeker laat je ze los en dan zwemmen ze zelf, zo leuk om die verandering mee te maken, leuker dan kijken naar zwemles.

nemo, even een extra check is altijd goed, hoe voel je je verder ?

meis, oooh ja das balen, denk je dat de drukte voorbij is komt er nog een lading ;), en dan met zwangerschapshormonen erbij is het totaal een ramp !!
    hou je bekken wel goed in de gaten he, is kl*te dat het zo vroeg de kop alweer opsteekt :(

amarens, en ..... was de pasta te eten ?? :D en L ziek geweest, hier ook een zielig vogeltje op de bank gehad
    wel fijn dat je nu de knoop hebt doorgehakt qua school, geeft toch meer innerlijke rust. en al besloten waar de zomervakantie heengaat?

cinn, Mlief, LM waar zijn jullie ??? hoop dat alles goed gaat !!

hier alles prima, lekker druk maar wanneer niet ;), zondag een zieke S gehad, was net zo'n slap vogeltje wat op de bank hing, zo zielig.
    zaterdag portret foto's gemaakt met sfamilie voor smoeder haar verjaardag, computer is nu bezig ze te downloaden, dus ben benieuwd.
    vandaag de kast in elkaar gezet en de kelder iets opgeruimd, nu moet ik alle keukenkastjes nog even opruimen zodat ook daar alles weer klopt, buiten bezig geweest, maar met een peuter en een baby werkt dat ook niet echt ;).
    H kan sinds deze week omrollen !! alleen nog niet terug, dus krijsen als ie verkeerd ligt ;), ik voel volgens mij ook al 2 tandjes, lijken de hoektandjes, donderdag moet ie naar het CB dus zal dan even vragen.
    morgen naar het kdv kijken, nu kwam ML met het goede idee om S dan ook maar daarheen te doen totdat ze naar school gaat, morgen maar eens overleggen of dit kan.

5. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Zwaaaaiiiii
    Kus

6. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    ooooooh had ik een heel verhaal getypt komt die kleine man van mij langs en ja hoe hij het doet ik weet het niet alles weg!!!!! grrrrrr

7. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Meis: 12 weken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

8. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    poging twee, even kijken wat ik nog weet oooh echt soms kinderen je kunt ze wat he.

Het is hier idd rustig geweest he iedereen druk met zijn gezin en dingen rondom huis ja moet ook gebeuren he, en er is natuurlijk nog maar een klein clubje overgebelven dat wel. ik moet zeggen lees altijd mee maar op telefoon reageren is toch minder handig, zit nu ook op een geheime groep op fb moet zeggen toch wel handig want je reageert echt op een onderwerp (maby moeten we ons er toch aan wagen? dit topic loopt ook bijna ten einde)

@Vlek, jij dus kijken op kdv, ja ik ga F denk ik ook dag extra doen voor dat ze naar school gaat om zo de overgang iets minder groot te maken. En H aan het rollen leuk hiii krijsen iets minder ach ja komt van zelf allemaal het.

@Amerens jij een ziek mannetje dus alles weer opgeknapt bij jullie??

@Madelief leuke fotos op fb hoor, en jij al bijna klaar om te starten met zwanger worden spannend!!!

@Merel, goed hoor toch de cursus nou ja ben benieuwd je veranderd iets toch niet van je 1,2,3, hup dat heeft even tijd nodsig komt vast helemaal goed!!

@Nemo, hoe is het met jou? en vroeg me af waarom doen jullie nekplooimeting of heb je dat bij de andere twee ook gedaan?

Hier vanavond weer na de verloskundige, even hartje luisteren hoop ik.
    Verder weekend ja hard gewerkt echt hakt er wel in hoor, zondag lekker naaar een grote speeltuin geweest en aansluitend naar mijn schoonouders toe. verder ja nog heel even kleine drie weken en dan lekker een midweekje weg ooh ben er wel aan toe even een vakantiebreak.

9. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0

jeeeeeeeeeee, waar blijft de tijd ;):$:D

10. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Voor je het weet, ben je bevallen :p Hoe zou het met Cinnamon gaan, zij is nu toch uitgerekend?

11. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    we hebben bij alle kids een nekplooimeting gedaan. ML vond dat een prettig idee, omdat hij toch werkt met chemische stoffen (niet dat dat enigzins invloed heeft ;))
    Weet dat het geen garanties geeft, maar voelde toch goed om te horen dat er iig geen verhoogd risico was op de ziektes die ze onderzoeken.

12. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Nemo, ooh zo, ja was even nieuwsgierig vandaar, ja als idd ml dat geruststeld prima toch.

Cinnemon is idd bijna uitgerekend, ben benieuwd of we nog wat vernemen.

13. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Meis, waar gaan jullie naar toe met een weekje weg?

Merel, vandaag weer rust in huis? En hebben de kinderen lekker buiten gespeeld?

Vlekkengek, per wanneer gaat H naar het kdv? En hoektanden nu al wie weet maar meestal zijn het de bovenste twee tanden die als eerste doorkomen. En S ook naar het kdv, hoe vindt zij het? Minder dat ze ziek is geweest maar nu beter? L is beter maar nog niet helemaal fit. Hahahaha ja de pasta is gelukt, ml vond het zelfs lekker ;) als je hem moet geloven dan. Vandaag ga ik weer koken, kip uit de oven, kan niet misgaan.

14. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Vergeten te vertellen dat M na 1 dag oefenen zijn broek helemaal zelfstandig open en dicht kan doen!

15. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Wat gaat dat hard he Amarens. Daan kan nu zelf zijn jas aan doen, schoenen aan. Leert hij allemaal op het kdv. Zelf uitkleden en poging tot zelf aankleden. Ze worden groot

16. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Ama: wat is dat DH in je banner :(:)

17. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Ideaal he F doet al even zelf alles aan en uit soms moeilijke rits wil ze hulp.
    Vind wel fijn die zelfstandigheid, maar T denkt nu ook dat ie zelf moet doen hii maar goed meneer eigenwijs he.

We gaan naar vo.len.dam toe hebben huisje op park geboekt.

18. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Meis, M kan de ritssluiting nog niet dicht doen, wel openen. En naar V. hahahahahahaha heb daar in de buurt gewoond en heb nu een collega die daar vandaan komt.

Nemo, handig z'n kdv!!! M moet van ons zichzelf aan en uitkleden en dat kan ie goed maar gaat zoooooooo traag. Volgend project leren zijn billen zelf afvegen ;) dan kan ie naar school. Ga zometeen vochtig wc papier halen, gaat makkelijker had ik gehoord en nu in de aanbieding bij de kruidvat.
    DH= D.en H.aag ;)

19. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Hey meiden,

Hoe is het hier? Lees dat Merel aan positief opvoeden doet;) Heb hier ook van het CB een keer zo'n boekje erover gehad. Is dat dezelfde methode misschien? Heeft bij mij wel tijd gewerkt, zeker aan het begin...was toen erg gemotiveerd;) Maar een op een gegeven moment lijkt dat niet meer te werken. Tis hier wel tijdje goed gegaan, maar sinds vanmorgen was ze overal om aant janken en zei ze elke keer: Ik wil ook (en dan hetzelfde als E.line) Dus..hiiiii gaat hier ook zn gangetje;)

@Meis Gefeliciteerd met je 12 weken!! en Nemo , jij zit alweer in de 11 weken...ik wil ook!!!!!!;)

@Vlek Wat knap van H. dat hij al kan draaien...en tandjes ook al?Snelle jongen!

@Amarens Hoe is het bij jullie? wat gaan jullie dan doen in DH op 8-05? sorry als ik er over heen gelezen heb. Maar ik moest wel lachen om de afkorting!Daar word een mens nieuwsgierig van he;)

Ik ben heel benieuwd hoe het met Cinn gaat, ze is vandaag uitgerekend zag ik aan dr banner!

Ik wil niet klagen, maar pffft wat duren die 3 laatste weken lang zeg...dan begint eindelijk ronde 1...

Vannacht viel ik pas na 01.00 uur in slaap, zo irritant. Heb het eerder ruim anderhalve week gehad en toen ineens gelukkig weer tijd goed geslapen en nu toch weer dit...Mn moeder slaapt ook altijd heel slecht, dus ik hoop dat niet geeerfd te hebben ofzo...;)

En tis hier druk, druk druk. En dat voor een tbm. Pas heel veel op de laatste tijd voor anderen, kan moeilijk nee zeggen geloof ik.
    Vanmiddag zou ik de babyfoon krijgen voor buurjongetje en die zou ik dan later in de middag uit bed halen. Is hij al wezen slapen thuis en heb ik hem dus nu al rond half twee hier wakker. En ik was net zo blij om even rust te hebben...(meiden liggen allebei heerlijk te slapen op bed) Jengelt/huilt hij ook om de haverklap. :$ Daar was ik nu net even klaar mee voor vandaag;) Zucht, en na zo'n nacht...wil ik even RUST! (of er even uit, werken, iets...) Vanavond weer even hardlopen, dat is ook even lekker, ik doe de deur achter me dicht en ML doet de kids naar bed..HEERLIJK!:D

20. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    mlief, herken het nee kunnen zeggen, wel irri dat ie dan uitgerekend nu wakker is, denk je ff rust te kunnen pakken ;)
    en vanavond even tijd voor jezelf, lekker is dat he, bij thuiskomt is alles dan naar bed en kun je zo op de bank ploffen zonder dat er iemand mama roept.

amarens, moet je in DH weer iets regelen voor de papieren ? of lekker een dagje uit ?
    en aan/uit kleden gaat hier ook zeer traag, dan denk ik altijd "kom maar hier dan help ik ff" maar is ook niet altijd goed helaas.

meis, jij dus lekkker jan smit en nick en simon spotten ;):D

vanmorgen bij kdv geweest, was super, ze hebben ook nog plek voor S, word ws de woensdag en als S naar school gaat dan gaat H naar de dinsdag verhuizen, maandag en dinsdag is S hele dagen op school de rest halve dagen vandaar, athans zoals het er nu naar uitziet, ze zijn bezig om te kijken of ouders een continurooster ook zien zitten.
    S was al helemaal enthousiast en wou niet meer mee naar huis, huilen en gek doen omdat ze mee moest :);)
    vanmiddag tijdens het dutje van H de groentetuin volgeplant, en zaadjes in bakjes op de vensterbank om te kiemen, beetje geveegd rond het huis en toen was de middag alweer om.

Deel Deze Pagina