Part I of the 12 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Babbelbol, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @ vlek Dat is wel even schrikken dan van die pilletjes!!! waar zijn ze dan gebleven he, misschien ergens in gestopt.
    Hiii heerlijk he zo'n dag, hebben we allemaa lwel eens, dat je denkt...en nou is het klaar het het gejank!!;)

@Meis Goed op jezelf passen hoor, moet wel goed met je gaan!!

@Nemo wauw, mooie echo!!!zwijmel helemaal weg hier, en ben heel benieuwd of het jongen of meisje is!! (tot nu toe zijn de 3de kindjes nog een meisje...van de oud musketiers dan he)
    Hoe gaat het nu met jou/jullie? Ben je nog ziek geworden? Ik hoop het niet!! Niks an om ziek te zijn en zeker niet als je zwanger bent...

@ Amarens Dat zijn leuke jongensnamen, erg stoer allemaal, hou ik wel van!! We hebben trouwens een andere jongensnaam..kwam ik ineens mee, vond het ineens zo leuk klinken en voor een 3de kindje klinkt het gewoon af. Wel een hollandse naam, want daar houden wij van. Een meisjesnaam is nog niet echt duidelijk. Maar ach...eerst maar eens starten voor een zwangerschap:D

@Merel Fijne vakantie!!!!!!!!Geniet ze en rust lekker uit!!

Hier ben ik al paar dagen ziek, met vooral flinke hoofdpijn. En E.line heeft 5de ziekte gehad (met uitslag etc.) en die kwam vanmiddag ziek uit bed: overgeven, heel wit zijn, verhoging hebben, trillen. Echt zooo zielig:(

2. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Madeliefje, beterschap voor jullie, ziek zijn is niks :(:( Enne een andere jongensnaam, leuk! En als je zegt dat het af klinkt voor een derde kindje dan kan ik alleen maar 1 naam bedenken (begint met een B ;))hahahahaha...

3. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Alles goed bij de VK. Zelfs 2 kilo afgevallen... Bloeddruk netjes en ijzer was niet laag (ook niet echt hoog).

4. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Goedemorgen,

Nemo fijn goed gekeurd dus.

Hier gister gewerkt last van mn bekken net oud wijf ben ik.
    Kids wel heerlijk geslapen tot 8.45 goede start van vakantie lijkt me.

Wat gaan jullie morgen doen??

5. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    goeeeeede morgennnnnnnnnn

nemo, weer het ok merk dus !! altijd fijn :D

meis, lekker aan het bijkomen van een heftig werkweekeinde, hopenlijk zijn de kids lief vandaag zodat je even kan bijkomen.

amarens, dus niet echt om een leuke reden naar DH :(, hopenlijk heb je snel alle papieren rond.

merel, begint het positief opvoeden al zijn vruchten af te werpen ?

mlief, in de lappenmand dus, en dat met dit mooie weer :(
    zo zielig als die kleintjes zo ziek zijn en zelfs aan het trillen zijn, je zou dan zo graag het willen overnemen.

hier alles prima, gister naar een autocross geweest en daarna naar de kinderboerderij, wij lekker van de zon genieten en S lekker spelen, daarna nog pannekoeken gegeten, dus een klein feestje was het wel.

morgen is hier in het dorp van alles te doen, om half 10 worden de ballonnen opgelaten met daarna kinderspelletjes, s'middags misschien nog naar een vrijmarkt maar dat moet ik nog even bekijken.

alvast fijne kroningsdag morgen !!!

6. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Vlek, weet je nog leuke vrijmarkten??

7. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    in d'chem is altijd een grote, maar verder zou je regionale blaadjes in de gaten moeten houden, daar staat altijd van alles in, wij hebben hier het contact, maar weet niet of dit ook bij jullie komt?

8. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Ja hebben wij ook maar wil na grote vrijmarkt vond zutp.hen nog wel tegenvallen vorig jaar, vandaar mijn vraag maar in D wel eens grote dus waar zit die dan centrum of op de varkensweide?

9. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Amarens welke naam is dat dan?;) en nee, de naam begint niet met een B:p Of bedoelde je een meisjesnaam:)
    @Nemo Zo, zelfs afgevallen! niet teveel doen he!:)

Iedereen fijne kroningsdag morgen!!

10. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    meis, zit over het hele centrum van d'chem, zeer groot !!!

11. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Ga ik daar heen!! Lekker snuffelen

12. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Madeliefje, hihihihi ik dacht gelijk aan Benjamin voor een derde kindje ;)

Nemo, goed gekeurd lees ik en zelfs afgevallen, goed zeg!!!

Meis, lekker shoppen op de vrije markt. Vind ik op zich ook wel leuk maar dan zonder kinderen. Ik denk dat wij morgen gewoon thuis zijn, geen gekke plannen iig.

Vlekkengek, klinkt gezellig. Hier niks voor de kids alleen een vrije markt dus maar dat vind ik dus niks aan met de kinderen erbij.

M is vandaag zonder luier naar bed maar ben bang dat het niet gaat lukken ;) En hij slaapt sinds kort 's middags niet meer, is toch even wennen voor mij maar is heel fijn ivm school, daar maakte ik me een beetje zorgen over...

13. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Zag Merel voorbij komen, zwaai! Hoop dat alles goed met jullie gaat.

14. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Ja mereltje.. Alles goed?

En lieve LM. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

15. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Lm, van harte gefeliciteerd!!!

16. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Allemaal een leuke dag gehad? Hier was het gezellig. Daan heeft van de oma's wat zooi van de rommelmarkt gehad. Sarah ligt op bed. Daan gaat straks. Ben versleten.
    Nog even de kids showen:

17. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Gisteren is Cinn bevallen van een dochter! Ook via deze weg nog: van harte!!!!

18. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Cinnemon van harte met jullie dochter veel geluk samen!!

19. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Dag dames
    Hoe is het met jullie allemaal. Maak me bijna zorgen. Alles goed?

Ben er zelf wat minder. Gewoon ff niks te melden. Check wel tig keer per dag of jullie al lekker beppen, maar helaas.

20. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Ben er hoor ff rustig aan doen pfff heb het nodig wel wat meer energie gelukkig

zwaai zwaai zwaai xx

Deel Deze Pagina