sorry sorry sorry..... Ik leef nog wel hoor, maar ik weet niet waarom, kan het niet verklaren maar zoek het even helemaal niet om te typen Heb best wat te vertellen maar ben momenteel ook erg met thuis bezig. Het gaat goed met Jp en mij!! Afgelopen weekend was weer even met momenten 'hels' maar dat kwam omdat ML jarig was en we steeds bezoek kregen waar hij bij mocht zijn. Dus hij was als een stier voor een rode lap Maar nu gaat het echt een heel stuk beter. Hij zag vorige week dat ik n filmpje van de 'cursus' bekeek, en toen heb ik m uitgelegd dat die mevrouw mama doet helpen als wij ruzie maken of wanneer mama het moeilijk vind omdat hij kwaad doet. Nu keek ik vanmiddag de zoveelste opdracht, en hij vloog naast me de bank op met de mededeling: "Maar mama, ik was toch heel lief vandaag??" Hij was dus al zo slim om de link te leggen dat die mevrouw mama vandaag moest helpen terwijl er niks gebeurd was.... Dus vandaar dat ik het even niet zoek om energie in zp te steken. Maar ik lees wel mee hoor en zal ook snel weer vaker komen. We gaan vrijdag weekendje weg, dus hopelijk blijft jp in deze goeie fase zitten voorlopig.... Dikke knuffel voor jullie allemaal!!
Oh gelukkig is er niks ergs. Even pauze mag altijd. Ik heb vakantie! Jeej. Vanavond met kids naar het water gereden, ML kwam voorbij gevaren. Ligt nu weer in Rdam (was eerst helemaal in karlsruhe)
Ik ga de cursus ook maar bestellen Wel fijn dat we allemaal tegelijk een zp dip hebben, dan missen we ook niet veel...
Even kort, vannacht met T bij hap geweest kroep aanval alleen gaat niet over dus zo weer na de ha toe had ondanks pcm 39,6 vanmorgen.
Blaffende hoest benauwd en ze worden echt heel schor, jongens hebben meer last van als meide, maar ze hoeven geen koorts te krijgen erbij. Heel naar vind ik net of ze er in stikken want strottehoofd is opgezet dus niet fijn voor ze
Daan ligt ook zo mega te hoesten. Maar hij hoest veel slijm op, net zo hard totdat hij er soms van spuugd. Had ook koorts. Niet zo hoog, 38,3 en klaagde over zere oren, dus oordruppels gekocht. Hij droomt ook erg. Steeds als hij mama roept kraamt hij de raarste onzin uit, duidelijk nog midden in een droom.
Zolang de koorts niet ineens erg oploopt, laat ik het even. Daan heeft normaal vrij snel tegen de 40 graden en nu nog niet... Hij heeft op zich redelijk geslapen. Paar keer geroepen.
Hier gaat langzaam beter gelukkig, maar hij is nog erg moe en eet amper ach hij drinkt das belangrijkste he. Morgen mag ik weer werken, heb mn nachtelijke uurtjes op het werk gedag.gezegd dus maak nog maar zes uurtjes in het weekend. Gaat gelukkig beter met mn bekken hoef ff niet meer na fysio. Hoe is het met de rest van de dames?????
Mwah. Hier redelijk. Nog lichte koorts en hoesten, maar niet erg ziek. Hoe is het met T meis? Oh en nog schokkende familie ontwikkelingen. Kom ik zo vertellen...
Meis, gelukkig gaat het beter met T, arme jongen. En erg vervelend die bekken, hoop dat het de rest van de zwangerschap niet erger wordt. Merel, veel plezier, het is iig mooi weer. Ik ben niet lekker, last van allergie en daar word ik zo moe van, ga nu dus naar bed. Ml is boos, geen idee waarom, hij vindt mijn allergie irritant alsof ik daar iets aan kan doen.