Part I of the 12 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Babbelbol, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Beterschap voor D en T, ziek zijn is niks.

2. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Nou komt ie
    M'n stiefbroertje heeft al heftig verleden. Leek nu goed te gaan. Verhuisd, in ons dorp komen wonen, samenwonen, kindje.
    Maar al vaker ruzie, keer ineens veel geld gepind en s nachts weggebleven en coke in portemonnee gevonden :( maarrrrr alles is hem toen vergeven en verder tot de orde van de dag. Vaag

Nu dinsdag avond veel geld gepind met pas van z'n werk, midden in de nacht weggegaan met bus van z'n werk en hele woensdag onvindbaar. Politie gebeld door baas natuurlijk. Maar nergens te vinden. Lijkt ook wel voorbedachte rade zo.

Donderdag ochtend heeft hij zich gemeld in zh. Hij was van plan einde aan z'n leven te maken, bedacht zich toch en zag dat hij hulp nodig had. Bus en pas bij baas neergezet en naar zh. Daar bleek ook zijn hele hart van slag dus dag op hartbewakint gelegen. Nu blijft hij tot woensdag en daarna naar soort afkickkliniek.

3. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Nemo jeeee wat een verhaal gelukkig bedacht hij zich optijd!! Nu maar beste van hopen he.
    Hoe ben jij er onder?

Amarens, allergie kan jij niks aan doen door die wind van vandaag heb ik er ook veel last van niks aan, mannen ook altijd.

4. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Meis Ach wat zielig zeg van T! Lijkt me wel heftig voor jezelf om te zien. Zo benauwd hebben ze het dan!!Fijn dat het beter gaat al!

@Nemo Wat heftig van je stiefbroertje!!Maar wat goed dat tie zich toch bedacht heeft...wel bijzonder eigenlijk! Ik hoop dat het goed mag gaan met hem in de afkickkliniek en hij clean blijft!!

@ Amarens Jij kan er toch niks aan doen dat je een allergie hebt? Dikke knuffel!!

@ Merel Fijn dat de cursus zo goed helpt!! Vakantie was ook geslaagd? Het weer zorgt er ook voor dat je ff minder zin hebt om te typen. Ik wel in elk geval, ben veel buiten nu.

Zo, nog 9 dagen en dan begint ronde 1! We hebben er zin in. Zeker omdat het gerust ook een tijdje kan duren. Vinden we ook niet erg. Het is welkom vanaf ronde 1, en we wachten (en klussen;)) geduldig en met liefde:D

5. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Goedemorgen!!!

Wat een heerlijk weekend, gister gewerkt gelukkig mocht afentoe het raam open hiii had drive.
    Vandaag oooh zon schijnt al heerlijk, vanmiddag met vriendin naar bos met kindjes en ff terrasje doen. Oooh wat een slecht leven heb ik toch :p :p

Jullie nog plannen voor de week??

6. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Morgen komt ML weer thuis en ik heb nog vakantie. Daan heeft bij oma gelogeerd. Als Sarah wakker is gaan we hem ophalen.
    Nog 2 weken en dan is de kleine meid 1 jaar!!!!!!

madelief: gaat hard!!! Stomme vraag, maar verwacht je dat je over 8 dagen ongesteld wordt, zodat dat de start van ronde 1 is?? Ik duim voor je

7. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Madeliefje, jaaaaaaaaaaaaaaa bijnaaaaaaaaaaaaaaaa! Leuk, leuk, leuk! ;)

Nemo, heftig zeg van je broertjes, hoop dat hij goed geholpen wordt, is heel erg belangrijk.
    En jullie kleine meid is alweer bijna 1! Gaat hard.
    Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrlijk vakantie, ben eeb beetje jaloers ;)

Merel, hoe was het? Leuke tijd gehad?

Vlekkengek, zijn de kinderen al naar het kdv geweest?

Meis, lekker van het zonnetje genieten, groot gelijk!

Hier voel ik me gelukkig beter. Niks bijzonders op de planning, gaan zo boodschappen doen en dan even naar buiten. Kinderen zijn nu naar de teletubbies aan het kijken. Oh ja, ik heb kaartjes voor de Efteling gekocht. Daar willen wij met pinksteren heen!

8. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Madeliefje, jeeeeee wat vliegt de tijd he!! bijna leuk leuk dan mag je ook beginne!!

Amerens ooh leuk de efteling. fijne dag nog vandaag. boodschappen doen ja moet ook gebeuren he (nooit mijn hobby daarom ga ik maar 1x per week soms 2x.)

Nemo, fijn ml weer thuis, heerlijk ja vakantie ik moet alleen zaterdag nog werken en dan heb ik ook twee weken, ach ja door de weeks doe ik nu ook weinig hiii eigenlijk heb ik altijd vakantie he.

Merel, jullie weer terug uut noorden hiii, hoe was het lekker gehad?

xx

9. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    sorry sorry dat ik zo lang niet geweest ben :)

meis, hoe gaat het met T, is wel schrikken :$ hopenlijk doet de zon hem goed zodat ie lekker buiten kan spelen.
    en lekker in de drive gezeten, hihi even aapjes kijken :D

mlief, jaaa bijna beginnen, spannend hoor !!

amarens, jeee lekkere kerel, alsof jij graag een allergie wil ;)
    en lekker een dagje efteling op het progamma staan, leuk leuk !!

nemo, Ml dus bijna weer thuis, altijd fijn !! hoe gaat het nu tussen jullie ? en kleine S alweer bijna 1 jaar, gaat hard :$
    en wat schrikken van je sbroer :$, gelukkig wordt ie nu goed geholpen !!

merel, fijne vakantie gehad ? je bent richting veluwe geweest toch ? wel supermooi weer gehad !!

hier druk met van alles en nogwat, H zit nu in de fase van omrollen en dan krijsen, heel fijn ;)
    donderdag de fiets de boer op tocht, morgenmiddag opbouwen en woensdag de hele dag, ppffff
    zo druk rond het huis dat er van alles mee wil eten en drinkt, dus constant koffie aan het zetten.
    kindjes zijn vorige week op het kdv geweest, ging super, S wou niet meer naar huis en H sliep nog lekker toen ik kwam, ze zijn een half dagje wezen wennen, komende woensdag voor het eerst een hele dag, ben benieuwd !!

10. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Vlekkengek, en hoe is het gegaan? :)

Hoop dat alles goed gaat met iedereen. Ik ga morgen werken ;)

11. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Hier alles goed. Mis jullie geklets.
    werkse morgen amarens

12. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Nemo, kleine S is bijna jarig en jullie weten het geslacht bijna!!!! Spannend!

13. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Jaaaa nog een week en dan weten we het! Jongensnaam hebben we al! En al stress voor saartjes verjaardag :$

14. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Bij nub zegt iedereen dat het een jongen is, hahahaha! Ben benieuwd!!!
    Krijgt S veel bezoek?

15. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Oh ja, echt te erg. Je kan natuurlijk niemand passeren qua uitnodiging. Heb volgens mij 50 volwassenen uitgenodigd. Krijg je met allebei gescheiden en hertrouwde ouders.
    Had deze kaart verstuurd

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      32,7 KB
      Weergaven:
      2
  16. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Oh, volgens mij stond de naam in de rijtje. Alleen anders geschreven.
    En tweede naam zit heel grappig verhaal achter :D

17. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Jeeeeeeeeeeeeeeej wat een feest!!!! En een mooie kaart van S., zo leuk.
    Wat goed dat jullie de namen al hebben, ben heeeeel nieuwsgierig ;)

18. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Of weet je nu stiekem al welke? ;)
    Ja, kaartje is wat overdreven, maar voor Daan ook voor eerste verjaardag dus voor Saar ook vond ML

19. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Waarom overdreven, heel erg leuk juist en ook mooi voor haar voor later. Wij doen dit misschien te weinig.
    En de naam, nee ik weet het niet zeker, hoor.

20. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Hallo meiden,

besta nog wel hoor, maar druk druk he vooral wassen/strijken en vouwen maandag op vakantie, en meot morgen nog werken dus ja wil ik het een beetje in goede banen hebben moet ik toch echt wat doen nu.

@Nemo, leuke kaart idd ook leuk voor later zo he ja dan is Saartje al weer 1 waar blijft de tijd vraag je je soms af he!!

@Amarens jij weer aan het werk vandaag, ja moet ook gebeuren hier is ml ook aan het werk hoor dus je bent niet de enige ;)

@Rest zwaai denk wel aan jullie hoor.

Vanmiddag zo gauw oppaskindje weg is ml op halen, er rijden geen treinen dus vandaar, morgen nog paar uur werken en dan zondag Loederdag hiii ook wel weer leuk F had al druk wat gemaakt op psz dus ben benieuwd ze heeft het al een beetje verklapt :zegt ze; ja mama omdat ik van jou hou en jij mn vriendje bent heb ik bloemetjes gemaakt hiiii lief toch SMELTMOMENTEN zijn dat.

xxxx vast goed weekend

Deel Deze Pagina