Part I of the 12 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Babbelbol, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    iedereen een fijne hemelvaart gehad ? wij hadden het druk, 5 uur opgestaan om de koetjes te melken, daarna direct door naar fiets de boer op tot half 7 en dan Ml weer aflossen zodat hij de koetjes weer kon melken, ben wel een beetje kapot nu, kindjes willen ook steeds dicht bij mama zijn ;)

meis, maandag dus lekker even weg, waar gingen jullie ook al weer heen?

nemo, leuke kaart hoor, ik maar ook voor elke verjaardag een mooie uitnodiging, zo leuk om te zien hoveel ze dan al weer zijn veranderd.

amarens, alle papierwerk in DH nu klaar? waar gingen jullie dit jaar op vakantie?

merel, hoe gaat het met JP?

2. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Zooo, daar ben ik weer!

Heb afgelopen weken veel andere dingen gedaan als achter de pc zitten, maar nu weer even een momentje dat ik er zin in heb.

Ik heb alles (was niet veel :p) meegelezen maar vergeef me als ik ergens op vergeet te reageren!

Meis: jij naar het zingende dorp maandag! Lekkerrrrr, ik hoop voor je dat het droog is en een lekker zonnetje en warm briesje is jullie ook gegund hoor!! Inpak stress.....brrrr ken het. En dan kom je thuis en begint het feest weer van voor aan aan!;)

Vlek: Zo te lezen een drukke dag geweest, mijn ouders zijn ook vaker geweest naar zoiets, hier is dat 'Kom in de kas' en dan stellen de tuinders hun bedrijven open via fietsroute. Vandaag en komend weekend dus even pas op de plaats voor jou!!!

Amarens: alles goed met je las ik, fijn! Vandaag even werken en dan weer weekend.
    Ik had toch geïnformeerd naar het peuterzwemmen? Heb het uitgesteld, eerste mogelijkheid voor mij viel dus in de vakantieweek toen zwembad dicht was. Afgelopen maandag zaten we nog in Hattem op het vakantiepark. En heb nu nog een keer gebeld naar het zwembad omdat ze vorige week adverteerde met de tekst 'peutergroep nog plaats op woensdag' terwijl ik voor de maandag geïnformeerd had.
    Maar ze hebben me op de lijst gezet, dus maandagmorgen 9:30 uur staan Jk en ik paraat in bikini/badpak!!!:D

Nemo: hoe gaat ie?? S bijna jarig whaaaaaaaa!! Super leuke kaart heb je gemaakt, hoezo overdreven? Vind ik totaal niet hoor!! Ik doe ook elk jaar een vrolijke uitnodiging met foto van kind erop, hoort erbij beetje toch?
    Maar 50 man? Poeh, je haalt je wat op de hals :), ik vind man of 16 (bij ons) al veel. Daarom heb ik ook besloten onze vrienden met kinderen niet uit te nodigen, waar laat ik ze allemaal....
    Maar wel leuk hoor, big party, lekker veel kado's!:D

Madelief: jij zit op hete kolen he meid! Eindelijk kunnen jullie starten voor het derde kindje, spannend!!!
    E vannacht groeipijnen hoor ik? Niet leuk, hopelijk is ze daar snel vanaf!!

LM: hoe gaat het met jou?? Kom je weer's!!?????

Nou, wij afgelopen weekend weg geweest, errugggggg gezellig!
    Met vriendenstel met 3 meiden in 1 huisje, ging super!!
    Erg mooi park, kan het iedereen aanbevelen, in Hattem.deLeemkule
    We hadden mazzel met het mooie weer. We zijn vrijdags aangekomen, en lekker gewandeld en frietjes gehaald en buiten opgegeten met zn allen. Daarna hebben de kinderen zich uitgeleefd op het speelveld dat aangrenzend was aan ons huis. Om 21:30 hebben we de oudste meiden en ons Jp van het springkussen gehaald en naar bed gebracht!
    Zaterdag naar 'het muizenpretpark' zoals ze t hier noemen, julianatore
    Nou, Jp wilde niet achterblijven bij de grotere meiden en is OVERAL in geweest, d.w.z. kabelbaan boven het water, grote glijbaan, zweefmolen én de achtbaan! Normaal wil en durft hij lang zoveel niet!!! Dus hij heeft ons doen verbazen.
    Zondag naar paleis tLoo geweest, even cultureel gedaan :p
    Maandag naar huis en was gewassen.;)
    Verder gaat het heel stukken beter hier. Jp kan nog wel zijn nukken hebben, maar weet ook goed hoe hij mijn aandacht (positieve aandacht) krijgt, dus we zijn er weer bovenop geloof ik.

Hieronder nog ff een foto van de 'vakantie'
    (ons huisje en 1 van t pretpark)

3. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Pfffff das idd een drukke dag vlek!

Merel: klinkt als geslaagd weekend, super! Leuke foto's.
    50 man klinkt idd heel veel, maar als we gewoon dichtstbijzijnde familie en vrienden rekenen zijn we er al. Vader en stiefmoeder, moeder en stiefvader, zusje en aanhang, stiefbroers/zussen met aanhang, en dan ook van ML's kant. En paar bevriende stellen. Maar volgens mij komt niet iedereen, pfieuw!!!

Meis: alvast veel plezier!!!

4. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    merel, leuk huisje hoor !!! wel heel fijn dat de speelltoestellen zo kort bij zaten, kun je ze met een gerust hart zelf laten spelen.
    klinkt als een geslaagde vakantie.
    en maandag lekker zwemmen met jk, ben benieuwd hoe zij het vindt.

nemo, ja en je wilt dan ook niemand voorbij lopen he ;), hebben wij ook met onze vrienden, de groep is zo groot, maar als je de een uitnodigt moet je de ander ook doen, dit jaar is bijna iedereen met vakantie met S haar verjaardag, ook wel fijn maar ook wel weer jammer.

meis, oh ja naar jan en frends !! zal vast leuk zijn, wel even zo'n foto maken in klederdracht he met de fam, staat zo leuk op de schoorsteen :D
    alvast heel veel plezier !!

vanmorgen heeft mijn moeder opgepast kon ik even dingetjes rond het huis doen waar je normaal niet aan toekomt met de kids, vanavond uit eten met sfam, moet ik me weer gedragen aan tafel ;)
    smoeder is 65 geworden, vandaar. net nog even een bloemstuk gemaakt, scoor ik ook weer punten

5. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Merel, het was een leuke vakantie dus!!! Fijn dat jullie veel plezier aan hebben beleefd. Maandag gaat Jp weer naar school denk ik. En je gaat de eerste keer zwemmen samen met Jk, leeeeuuk! Wij gaan morgen weer. M gaat erg goed met lessen, ben trots op hem.

Meis, fijne vakantie! Geniet ervan.

Vlekkengek, en was het gezellig en lekker vanavond? :D
    DH is nog niet klaar, hoor, maar moet goedkomen. Enne vakantie... hou op... het is echt te erg dit jaar. Wij gaan naar schoonouders, mijn ouders en naar Turkije, 3 keer dus :cool: Maar wij doen dit omdat L nog gratis is en M nog niet leerplichtig is, straks kan dit niet meer en nu nog wel.

6. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    ooohh is één gestresste bende op school vamdaag :$
    Examens beginnen om 13:30, dus grote paniek. Zie allemaal verdwaasde leerlingen op de gang ;)
    Moet van 14:30 tot 15:30 surveilleren. Is mijn examen, dus ben wel benieuwd hoe hij is.

Kus

7. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Middag!

Meis: SUper fijne week gewenst, heel veel plezier saampjes!!! Ik duim voor beter weer!!

Nemo: ohhh spannend, lekker hyper allemaal. Hopelijk is het een fijn examen waar niet over gezeurd gaat worden achteraf. Suc6, nou ja voor je leerlingen dan (neem aan dat jij alle antwoorden wel weet)!

Vanmorgen onze eerste peuterzwemles gehad, zo leuk!!!
    Thanx dat jullie me toch enigszins hebben overtuigd.
    Jk vond het ook leuk, ze was helemaal niet bang en liep ook zo naar de juf om een drijvertje uit haar emmer te halen. Ook in het diepe vond ik haar al best vrij. Ken dit totaal niet dat MIJN kind zo watervrij is.....ha ha
    Heerlijk, over 2 weken weer, volgende week helaas pinksteren ;)

8. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    #3728 nemo1981, 13 mei 2013
    Laatst bewerkt: 13 mei 2013
    Mooi dat het zo leuk was merel! Wil het met sarah iegenlijk ook gaan doen (daan had met 1 jaar zijn Teddy brons :p)

Hele fijne vakantie Meis!

9. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Jemig!
    Examen begon dus om 13:30. Leerlingen moeten er het liefst om 13:00 zijn. 13:15, 4 er nog niet, 3 daarvan kwamen langzaam binnen druppelen. 13:25 staat er nog 1 bij fietsenstalling.
    "ik heb toch nog tijd? Is toch pas 13:30?? Ik moet eerst mijn tas nog in de school leggen (examen is in gymzaal)"
    $%^(*&^%$!!! En dat is dan een zakker van vorig jaar... gggrrrr

10. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    nemo, oeps, tja sommige LL ;), dus dit jaar wordt het niet veel beter voor deze LL ?
    succes !!

meis, je zult al wel weg zijn, maar veel plezier, hopenlijk droog weer !!

merel, jaaaa knappe jk !! goed dat je toch gegaan bent wordt steeds leuker naarmate ze meer zelf los durven zwemmen.

ama, lekker 3 x op vakantie !!! nu kan het nog, en als het toch kan waarom niet ?! eten was best gezellig, chique restaurant waar we zaten, szus wil alleen maar bij goede restaurants eten, vandaar ;)

wij gaan miss in sept okt nog een keertje een weekeindje weg, even kijken hoe het allemaal uitkomt met gras/mais.

en ik wil eigenlijk een nachtje met een vriendin weg, maar weet niet hoe Ml hierop zou reageren. wil zo graag naar barcel.ona, en dacht op vrijdagmorgen weg en dan zaterdag avond thuiskomen, moet best kunnen toch :)

11. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Volgen jullie het ook van de vermiste kinderen? Ik vind het z'n vreselijk verdrietig en bizar verhaal :(

12. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Nou, heb eigenlijk pas de dag erop het nieuws voor het eerst gezien, dus dacht eerst dat het 'weer zon familiedrama' was...
    Is het ook, maar nu anders. Waren die ouders eigenlijk nog bij elkaar?Die moeder moet toch wel intens verdrietig zijn niet wetende of je kindjes nog leven....brrr die onzekerheid.....

13. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Ze waren gescheiden en het ging niet al te vriendelijk. Ik begrijp dat de moeder/haar familie wilde dat de vader zijn kinderen zo min mogelijk/niet zag, de omgangsregeling was onlangs versoberd. Er waren problemen want er was ook de jeugdzorg ingeschakeld. En ja die onzekerheid was juist zijn bedoeling geweest. Hij wilde duidelijk niet dat de kinderen werden gevonden... Ik volg het pas sinds zaterdag en ik vind het echt gruwelijk. Twee volwassenen willen elkaar kapot maken en de rekening wordt gepresenteerd aan de kinderen.

14. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Kan er niks meer aan toevoegen.....in en in triest

15. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Merel, stond het op je fb Paul de Leeuw drinkt moedermelk? Nou die vrouw zit hier op het forum :D;)

16. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Ja! Ik heb het bij DWDD terug gezien, en die dame keek toch eigenlijk niet alsog ze het zo leuk vond! Beetje stoere actie om te zeggen 'van mij mag het wel' en dan zo erbij kijken als Paul je tweede borstje ook grijpt;). Naja, ik ben PRO borstvoeding, maar dit ging me wel beetje te ver yak...

17. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Hahahahaha, mij ook, hoor. Maar ze wist het niet van tevoren, het was geimproviseerd. Er is hier een topic over bij televisie en nieuws met haar uitleg. Vond het grappig.

18. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Ja geïmproviseerd, maar wel behoorlijk DOM om tegen zo'n domme vraag van Paul ja te zeggen toch!? Je weet hoe gek hij is...

19. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Hahahahaha, ik begrijp sowieso niet dat iemand naar zijn studio gaat laat staan dit. Het is wat je leuk vindt zou ik maar zeggen :D Hier vindt mijn ml Paul echt vreselijk en ik vind hem vaak te ver gaan (en dat dan niet positief).

20. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Heeey kom even zwaaien, veelste vroeg wakker krijg je met van die vakantie gordijnen. We hebben super huisje en zitten aan de haven kijken op de boten.

Zwaai iedereen fijne dag!!

Deel Deze Pagina