Heeeej Meis, heerlijk dat huisje goed bevalt!! Jammer van de gordijnen, vandaag even zo'n Gooisch maskertje kopen dus Amarens: ik kan PdL wel hebben, maar vind tegenwoordig ook wel dat hij dingen weg mag laten in zijn taalgebruik. Beetje te grof ja.... Ohhhh heb het weer zo in mijn rug :x....blehr... Beetje goed nieuws nog, niet dat jullie er iets aan hebben, maar mijn ouders hebben hun huis verkocht. Ze gaan in het huis van mijn broer wonen, hij is in zijn nieuw aangekochte huis flink aan het verbouwen. (en zijn vriendin ziet overal tegenop, ziet alles somber in, maakt zichzelf al depressief bij de gedachte dat ze daar moet gaan wonen ) Anyway, ze hadden een overbruggingshypotheek voor een jaar (vanaf jan 2013) en daarna zouden mijn ouders met dubbele lasten komen te zitten als hun huis nog niet verkocht zou zijn. Mijn moeder kreeg er steeds meer slapeloze nachten van, en raakte erg van streek als er telkens mensen afhaakten die waren komen bezichtigen. Nu dus de kogel door de kerk, en ze moeten er 1 juli uit, en mijn broer moet de hut klaar zien te krijgen, en anders moeten mijn ouders eerst nog in hun nieuwe huis kamperen terwijl het nog afgemaakt word. Snap je het nog? Dus mijn ouders kunnen niet gelijk in het huis van mijn broer, lullig maar ja... Hopelijk ziet mijn szus nu in dat ze eindelijk eens voort moet gaan maken met dr getrut over ditjes en datjes en twijfelen hier en daar, en knopen doorhakt en inziet dat ze ECHT weg moet uit dr huis. Morgen ga ik met mams ideeën opdoen, meubels kijken, leuk!! Ben erg blij voor hun.
Merel, ik volg niet helemaal wie waar gaat wonen en wie wat gaat verbouwen maar superfijn dat het huis verkocht is!!! En meubels kijken is altijd leuk!!! Super trouwens dat het zwemmen met Jk zo goed is gegaan! Vlekkengek, ooohhhh een paar dagjes Barcelona, doen!!! Meis, fijne tijd in V.! Nemo, examens achter de rug of nog niet? Overmorgen is het zover! Spannend!
Zit nu weer te surveilleren. Examens zijn gisteren begonnen. Duren tot de 29e. Maar mijne dus al geweest, kan gaan nakijken en daarna de 2e correctie voor andere school
ROZE BLAUW ROZE BLAUW........... SPANNEND NEMO!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ben erg benieuwd, gok nog steeds op een meisje! Heel veel plezier en geniet van de mooie beelden! x
nemo, ik denk ook een jongen, waarom weet ik niet, maar morgen zullen we het weten, heel spannend !!!!!!!!! veel plezier !!!! is Ml er dan ook bij ? en examenstress dus bij de LL,, spannend hoor, hopenlijk goede resultaten voor je klas. merel, wat super dat je ouders hun huis hebben verkocht, dan maar een paar maandjes "kamperen" maar iig geen dubbele lasten.en dat is ook al heel wat waard in deze tijden !! meis, lekker aan het genieten dus, nog een beetje mooi weer daar zodat je dingen kunt doen? vandaag een drukke dag gehad, ben moe moe en nog eens moe. kindjes op het kdv geweest, dus kon mama even flink eraan heerlijk zo'n dagje, had ik veel eerder moeten doen maandagavond doopgesprek gehad, 2-6 wordt H gedoopt. H en nog 2 kindjes waarvan 1 van goede vrienden dus dat is wel heel leuk !
AHHHHHHHHHHHHHHHHH Toch een jongen!!! Jongen meisje jongen, wat een rijkdom! Super leuk, vooral ook voor Daan, echte stoere grote broer! En je had de naam dus al???? Nu kun je gaan shoppen, kamertje bedenken enz enz leuk leuk!! Heel veel voorpret gewenst samen!
JAAAA toch een jongen !!! van harte gefeliciteerd !!! Mlief, hoe gaat het bij jullie ?? ooooh grrrr even de frustratie eruitgooien hier over de belastingdienst. ben kinderopvangtoeslag aan het aanvragen, jee wat een hel. eerst moet je door de digid zien te komen, als ie je ww nog weet en na 2 x een nieuwe code aangevraagd te hebben eindelijk kunnen aanvragen tot het laatste blokje, moet ML er ook 1 hebben , kunnen we weer van voor af aan beginnen, duurt nog wel even zo :x
Echooooooooooooooooooooooooooooooooo Xx voor jullie allemaal Hier lekker op de bank voor EVSC!! Eens zien waar we eindigen
Meis, ja ik kijk ook, ik kijk sowieso altijd nederland wel onderaan in de top 10. Zijn jullie al terug?